DISKUZE K ČLÁNKU Briatore: Vettel potřebuje od Ferrari výborný vůz, první rok bez něj ho Ricciardo porazil

Ferrari musí postavit výborné auto, jinak se Sebastian Vettel podle Flavia Briatoreho neprosadí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Briatore: Vettel potřebuje od Ferrari výborný vůz, první rok bez něj ho Ricciardo porazil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 90, poslední 12.11.2014 18:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 14 lidí) 11.11.2014 09:20
Kimi jalový není. Třeba teď v neděli ukázal, že… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 11.11.2014 09:15
Briatore: Vettel potřebuje od Ferrari výborný vůz… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 9 lidí) 12.11.2014 08:41
souhlasím Seb bez nadprůměrného auta je jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • Jens

                              109.81.245.XXX
                              Vážně? No to je zajímavé.. akorát ti trochu uniká pointa, že? 12
                              My se tady bavíme o nevýhodnosti dvouzastávkové strategie - to, že Kimi letos dostával od Alonsa naloženo tady nikdo nezpochybňoval. Prostě klasika anonym - hlavně plácnout nějaký nesmysl, rozum zůstal doma (v tom lepším případě). 18

                              + 6 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • Marty

                              109.81.245.XXX
                              Hlavně, že ty jsi významný hráč, ty hrdino - když se bojíš podepsat!

                              + 5 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.234.XXX
            Papírové předpoklady jsou jen papírové předpoklady.
            Nemůžeš říct, že byla horší, když ji zvolil jediný pilot a ten se posunul o jedno místo dopředu (odstoupivšího Ricciarda samozřejmě nepočítám a Bottase, který měl nějaké problémy, asi taky ne. Ale Magnussena ano, tomu se žádné příkoří nedělo). Prostě nemáš žádnou negativní referenci.
            Že ji nezvolili ostatní není argument. Možná neměli dost odvahy nebo nebyli takoví vizionáři.

            + 9 / − 13

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Jenže ty tvé "jen" papírové předpoklady se tentokrát jasně potvrdily v praxi. Bylo horko, týmy překvapila větší degradace, než čekaly (očekával se navíc déšť). Že je lepší nemůžeš říct proto, že se posunul o jedno místo - protože se mohl posunout o víc. Referencí mám teď dostatek - dalších 17 aut. A to je jasný doklad toho, že se tentokrát na pitwallu Ferrari zmýlili - to s odvahou či s vizionářstvím vůbec nesouviselo, panečku - takovou blbost bych od tebe nečekal. Prostě pokračovali ve své tradici horších strategií.

              + 12 / − 11

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.234.XXX
                Mohl se posunout o víc - anebo mohl ztratit.
                Žádná část víkendu nenaznačovala, že by Kimi byl o tolik rychlejší než Alonso, aby se před něj dostal ve stejném autě se stejnou strategií. V kvaldě ztratil 12 setin, takže mnohem pravděpodobnější by bylo očekávat, že v závodě se shodnou strategií ztratí 71x.122=8.7s. Není důvod si myslet něco jiného.

                + 9 / − 11

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Kvalifikace a závod jsou odlišné disciplíny - to je přeci normální, že někdo prohraje v kvalifikaci, ale v závodě je pak rychlejší (viz Hamilton - Rosberg letos), to vaříš z vody. Vylepšení vozu, nastavení pro závod a podmínky Kimimu sedly a Ferrari samotné bylo překvapeno z jeho výborného výkonu. Označit dvouzastávkovou strategii v neděli v Brazílii za "lepší" je zkrátka hloupost - zasvěcení hovoří jinak.

                  + 12 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • unonym ze štatlu - fandaF1

                    90.178.29.XXX
                    Asi se shodneme, že to byl jeden z Kimiho podařených závodů. A je i možné, že bez problému při pitu dojel před Alonsem. Co z toho ale vyplývá?
                    Pro mne třeba to, že Alonso dělá výborné řemeslo jako vždy, asi mu ale dělá problém se po nepodařené sezóně motivovat a pro Kimi bylo přestižní, aby dojel před Alonsem, takže bojoval a zdržoval, bez šance na ojetých gumách. Navíc je můj skromný názor, že Alonso dojíždí unavený materiál, obecně se čekalo, že pojede z boxů, aby měl vše nové na poslední závod s dvojnásobným bodováním. Takže teď jde i o to, aby materiál vydržel i poslední závod a nikdo z nás netuší, na jakém režimu Alonso jezdí. Když se na to podíváme celosezóně, tak žádný druhý jezdec nebyl v týmu tak bit jako Kimi.

                    + 4 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • M3

                    109.107.201.XXX
                    Jensi, Kimi letos Alonsa na stejne strategie ještě nepredjel. V prvním stintu uz ztracel. Nakonec dojel ze ztrátou 2 s a v boxem ztratil 5 s a dostal se za Hulka. Proč pořád trváš na tom, že 3 zástavková strategie by mu pomohla. Navíc rozdíl v kvaldě se většinou projevu i závodě. Např. brazilie kvalda - hamilton sice pomalejší kolo, ale udělal v něm dost velkou chybu. V závodě byl také rychlejší, ale jedno je dojet a druhé předjet.

                    + 6 / − 11

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      109.81.245.XXX
                      To, že Kimi letos Alonsa na stejné strategii nepředjel přece není argument. Nebo to chceš brát jako fakt, že by už jej nikdy nepředjel? Ferrari se daří auto tvarovat k libosti Kimiho a po rozhodnutí Alonsa odejít pro něj dělá více, než dříve. Proto jej ani nikdy na trati předjet nemohl.
                      A rozdíl kvaldě, asi tu diskusi výše nečteš. Porovnej si, jak si kdo vede v kvalifikacích a v závodech z tebou zmíněné dvojice Hamilton - Rosberg. Takovou blbost bys totiž jinak neřekl. Je docela běžné, že někdo je rychlejší v kvalifikacích (Rosberg), ale v závodech zaostává (Hamilton).
                      Navíc jak jsem řekl, je úplně jedno, co si kdo v hospodě u piva myslí. Relevantní jsou názory insiderů - a ty se v tomto případě jednomyslně shodují: třízastávková strategie byla v Brazílii rychlejší (nejen papírově).

                      + 11 / − 9

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • M3

                        109.107.201.XXX
                        Hamilton měl lepší kvalifikační i závodní rychlost. Akorát v kvalifikaci udělal chybu. Co k tomu namítneš? Kimi se po startu propadl a nemohl se dostat přes Sauber na tvrdych. Jak by jako predjel Alonsa? Pokud te to napadne, skoda ze není duben. Hodne by to Kimimu pomohlo. Todle jsou všechno fakta proti tvym dohadum ze Kimimu se staraji lepe o auto jo a zapomel jsem na odborniky s Pirelli, který dají do placu jednu papirovou strategii bez ohledu na nastaveni jednotlivých aut a mnoha dalších aspektu. Kolikrat se uz v Pirelli spletli ani nepocitam. Navíc nikdo na novem asfaltu v Brazilii neodjel cely závod - parafraze s Ruskem. Ještě pripomenu, ze nejvíce oproti kvalifikaci ziskali prave Kimi a Hulk, který jel sice 3 zastávky ale se softama nakonec.

                        + 8 / − 11

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jens

                          109.81.245.XXX
                          Namítnu ti jednoduše: podívej se na fakta. Rosberg - Hamilton 10:7 v kvalifikacích. Ale v na vyhrané závody 6:10. Kimi na tvrdých nemohl předjet Sauber - přesně. Kdyby totiž měl měkké jako Alonso a jel na tři, tak je fikne raz dva - včetně Fernanda. Svou snůšku výmyslů nepovažuj za fakta.

                          Stejně tak hanění Pirelli - se podívej na rozhodnutí všech ostatních týmů, když už ti výrobce nesedí. Já dám na odborníky než na diskutéry, kteří si tvrdohlavě odmítají připustit realitu. A lacině kritizují Pirelli (tu dělají příliš tvrdé, tu příliš měkké atd.). 02

                          + 10 / − 9

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • M3

                            109.107.201.XXX
                            Kdybych koukal jenom na čísla, tak bych viděl Kimiho ztrátu na Alonsa v cíli 2 s, z čehož mi vyplyne, že nebýt 5s zdržení dojel před Alonsem, což se mu povedlo zatím jen jednou pokud se nemýlím. Než zázračné schopnosti Kimiho bych to viděl na lepší zvolenou strategie na podmínky, které opravdu v neděli odpoledne v Brazilii byly. Ne podmínky, které byly někde na papíře.

                            + 4 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Jens

                              109.81.245.XXX
                              Jenže papírové podmínky se nejen potvrdily, ale nakonec 3 zastávky byly díky vyšší teplotě ještě výhodnější. Proto na ně přešli všichni kromě Kimiho. Ferrari je letos svými špatnými strategiemi proslulé.

                              + 4 / − 8

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                      • rock

                        37.188.234.XXX
                        To, že ostatní nebyli schopni odlišnou strategii ustát, neměli na ni auto, pilota, nastavení nebo koule, to fakt argument není. Jedinej, kdo tu strategii reálně zkusil, si ji chválí. To jsou mi pak v tomhle konkrétním případě všichni insideři u ..., protože vaří z vody ještě zoufaleji než já.
                        Pokud něco řekne někdo přiměřeně postavenej u Ferrari, vezmu to na vědomí. Nikdo jinej do toho nevidí.

                        Kimi dostává celou sezónu na zadek, furt, zas a znova. Samozřejmě, že se to může zlomit. Ale vzít tu hypotetickou možnost jako základ z betonu a postavit na ní nějaké další tvrzení, to je prostě nadmíru odvážné. Spíš je pravděpodobnější, že by jel +- stejně jako Alonso (v lepším případě. V horším by od něj zas dostal půl minuty). A vzhledem k tomu, že v neděli by bez chyby v boxech asi skončil před Alonsem a na nějaké zázračné naboostrování Kimiho schopností přes noc nijak moc nevěřím, musím vylučovací metodou dojít k tomu, že pro něj byla daná strategie výhodnější.

                        + 9 / − 11

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Jens

                          109.81.245.XXX
                          Jestli ti přijde normální čekat na vyjádření jednoho člověka z Ferrari a ignorovat všechny ostatní, tak si tomu nesmyslu klidně věř. Hodně tím diskredituješ svou pověst, kterou si tady měl. Neměli auto - to jako nikdo není šetrnější než Ferrari? 04 Zrovna letos Ferrari v šetrnosti k pneu nevyniká, je několik týmů podstatně lepších. Potřebovali si vyzkoušet nové zavěšení pro příští rok, proto byl Kimi ochoten to odjet na dvě zastávky - žádné koule, vizionářství - u Ferrari, to je fakt vtip!

                          Kimi dostává na zadek - musel by ses na to podívat trochu z nadhledu, abys zjistil proč. Už jsem to zmínil, má to své důvody. Situace se mění s vývojem auta i Alonsovým rozhodnutím odejít. Proč asi Kimimu neřekli: "Fernando is faster than you?" Jel pomalejší stategii a jen mu zavázel. Myslím, že už ti je samotnému jasné, že vaříš z vody, a ty tvé domněnky se pod tíhou argumentů sypou jako domeček z karet. 03

                          + 10 / − 8

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • rock

                            37.188.234.XXX
                            Jestli tu vůbec nějakou pověst mám, tak je postavená na tom, že jsem pojmenoval to, co jsem viděl a co jsem považoval za zřejmé nebo alespoň pravděpodobné. Na tom nic měnit nehodlám.

                            Vidím to, že nikdo jinej tu strategii nezkusil. Vidím to, že jedinej, kdo ji zkusil, na tom neprodělal, protože skončil relativně ke svému týmovému kolegovi líp, než se mu dařilo celou sezónu (OK, s výjimkou Belgie). Na relativně čerstvým závodu (v Soči) vidím, jak to vypadá, když je Raikkonen v kvaldě o desetinu pomalejší a v závodě má stejnou strategii jak Alonso (Texas raději nezmiňuji, tam Kimi vyhořel úplně). V Rusku se Kimi už v autě cítil docela dobře a pochybuji, že by z ničeho nic dokázali udělat nějaký větší skok směrem k vyřešení problémů, který má Kimi celou sezónu.

                            Já za to nemůžu, ale komentuji jenom to, co vidím.

                            + 5 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Jens

                              109.81.245.XXX
                              Dobře rocku, respektuji. Mám odlišný názor, protože si myslím, že s třízastávkovou strategií mohl být rychlejší - zvolili ji všichni i ti, kdo původně chtěli také zkusit dvě zastávky. Ale asi se už nepohneme, ty tenhle argument nebereš, máš právo na svůj názor. Tímto bych tu debatu ukončil. Měj se hezky.

                              + 4 / − 6

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • fero

                              178.40.199.XXX
                              kimi ani sam nevie ako sa citi v tom aute
                              po malom zlepseni vyhlasi ze uz sa v nom citi dobre a vsetko ide spravnym smerom a v dalsich pretekoch totalne vyhori a povie ze nevie co sa to s jeho autom stalo 18

                              + 1 / − 8

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Jens

                                78.157.160.XXX
                                Jasně, Kimi neví, jak se v autě cítí, ale ty máš po pár borovičkách jasno. 11

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

GP BAKU: Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama