DISKUZE K ČLÁNKU Jednání o motorech krachují, Red Bull varuje před přílišným utrácením za jejich vývoj

Šéf Red Bullu Christian Horner se obává, že týmy Formule 1 budou muset od roku 2016 utrácet příliš vysoké množství peněz na vývoj motorů, pokud příští rok nebudou uvolněna pravidla v této oblasti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jednání o motorech krachují, Red Bull varuje před přílišným utrácením za jejich vývoj

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 12.11.2014 16:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovalo 14 lidí) 11.11.2014 08:55
Tohle je presne pristup ktery me stve. Kdyz se… »
» mi88ki (Hlasovalo 11 lidí) 11.11.2014 10:57
Přesně tak. Mercedes by se teď snažil o… »
» Kalty (Hlasovalo 6 lidí) 11.11.2014 10:40
Alibismus jako kráva. Ten čumák by byl první,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Face

    37.188.228.XXX
    To co píšeš je opět samozřejmě nesmysl...
    Pravda je, že o možném prodeji Infiniti se už delší dobu jedná, koupit by ho chtěl ale nejspíš Redbull, určitě ne Renault, taky prý uvažují o koupi Coswortha...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Beast1186

    37.188.132.XXX
    V8 Ano, měli by to být jako za starých časů. Více alternativ agregátů. Jak atmosferické, tak i turbo......

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.199.XXX
      a aby to bolo spravodlive limit na benzin bude pre vsetkych rovnaky
      a nech si kazdy vyrobi motor aky chce kludne aj 16 valec

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Však sa to dá pekne obísť. Renauult kúpi INFINITI a Ferrari príde na rok s názvom pohonnej jednotky Alfa Rómeo 1,6 V6 Turbo a je vymalované, lebo Red Bull bude používať pohonnú jednotku v r. 2015, INFINITI 1,6 V6 Turbo a Ferrari novú pohonnú jednotku s názvom svojej dcéry FIATu a klauzula o zmrazení sa takto perfektne obíde. Sú to len tupci, že na to neprišli a išli sa zbytočne hádať s Mercedesom, ak jemu ide jasne o zachovanie dominancie. 02

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    85.160.38.XXX
    Tohle je presne pristup ktery me stve. Kdyz se jednalo o novych motorech tak nikoho nenapadlo, ze muze jedna famrika udelat motor na ktery nikdo nebude mit? Samozrejme, ze napadlo a doufali, ze to bude prave jejich dodavatel. Je naprosto jasne, ze ten kdo udelal nejlepsi motor bude proti rozmrazeni a ti co nestihaji pro. At jdou s tim dohadovanim se s prominutim do - pryc.

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      Kalty

      165.72.200.XXX
      Alibismus jako kráva.
      Ten čumák by byl první, kdo by to zablokoval, kdyby udělal Rencek lepší motor.
      Nevidí si do držky

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Přesně tak. Mercedes by se teď snažil o rozmrazení a Renault by nás teď varoval před náklady s tím související a o férovosti ve smyslu, je problém Mercedesu, že odvedli horší práci :D

        + 11 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          193.245.34.XXX
          Coz jen doklada, ze to cele mrazeni je postavene na hlavu. A proto me take F1 pozvolna prestava bavit.
          At ma kazdy vyhodu jakou si odmaka, proti tomu nic. Ale kazdy muze udelat chybu a pokud pravidla fakticky zabranuji stazeni teto vyhody probeznym vyvojem, ma to cele jeste nejaky smysl ? to se staci podivat na prvnich par zavodu a hotovo.
          Minimalne Bernie by to mel chapat. Zavody sice byly casto pekne, ale o vitezich bylo vlastne temer rozhodnuto hned na zacatku sezony.

          + 9 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Bloklý vývoj jsem chápal u původní loňské jednotky, kde byl motor léty prověřený a o co byl jeden motor výkonnější o to byl druhý lepší v jiných oblastech, takže se dalo řící, že v motorech panovala všeobecná vyrovnanost.
            Ale nápad z části bloknout vývoj neprověřeného motoru defacto hned po jeho nasazení, to mi hned přišlo jako riskantní, akorát jsem nevěděl kdo si toho čeného Petra vytáhne.
            Navíc je tu pořád možnost pravidla obejít získáním nového dodavatele, pro nějž tyto restrikce neplatí. A přitom ten nový a starý dodavatel může pocházet ze stejné vývojové skupiny, tomu těžko někdo zabrání :D

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama