DISKUZE K ČLÁNKU Jednání o motorech krachují, Red Bull varuje před přílišným utrácením za jejich vývoj
Šéf Red Bullu Christian Horner se obává, že týmy Formule 1 budou muset od roku 2016 utrácet příliš vysoké množství peněz na vývoj motorů, pokud příští rok nebudou uvolněna pravidla v této oblasti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jednání o motorech krachují, Red Bull varuje před přílišným utrácením za jejich vývoj
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
09:31 11.11.2014 194.160.178.XXXVšak sa to dá pekne obísť. Renauult kúpi INFINITI a Ferrari príde na rok s názvom pohonnej jednotky Alfa Rómeo 1,6 V6 Turbo a je vymalované, lebo Red Bull bude používať pohonnú jednotku v r. 2015, INFINITI 1,6 V6 Turbo a Ferrari novú pohonnú jednotku s názvom svojej dcéry FIATu a klauzula o zmrazení sa takto perfektne obíde. Sú to len tupci, že na to neprišli a išli sa zbytočne hádať s Mercedesom, ak jemu ide jasne o zachovanie dominancie.
-
Skull55
08:55 11.11.2014 85.160.38.XXXTohle je presne pristup ktery me stve. Kdyz se jednalo o novych motorech tak nikoho nenapadlo, ze muze jedna famrika udelat motor na ktery nikdo nebude mit? Samozrejme, ze napadlo a doufali, ze to bude prave jejich dodavatel. Je naprosto jasne, ze ten kdo udelal nejlepsi motor bude proti rozmrazeni a ti co nestihaji pro. At jdou s tim dohadovanim se s prominutim do - pryc.-
-
-
dannak
11:16 11.11.2014 193.245.34.XXXCoz jen doklada, ze to cele mrazeni je postavene na hlavu. A proto me take F1 pozvolna prestava bavit.
At ma kazdy vyhodu jakou si odmaka, proti tomu nic. Ale kazdy muze udelat chybu a pokud pravidla fakticky zabranuji stazeni teto vyhody probeznym vyvojem, ma to cele jeste nejaky smysl ? to se staci podivat na prvnich par zavodu a hotovo.
Minimalne Bernie by to mel chapat. Zavody sice byly casto pekne, ale o vitezich bylo vlastne temer rozhodnuto hned na zacatku sezony.-
mi88ki
16:21 12.11.2014 165.72.200.XXXBloklý vývoj jsem chápal u původní loňské jednotky, kde byl motor léty prověřený a o co byl jeden motor výkonnější o to byl druhý lepší v jiných oblastech, takže se dalo řící, že v motorech panovala všeobecná vyrovnanost.
Ale nápad z části bloknout vývoj neprověřeného motoru defacto hned po jeho nasazení, to mi hned přišlo jako riskantní, akorát jsem nevěděl kdo si toho čeného Petra vytáhne.
Navíc je tu pořád možnost pravidla obejít získáním nového dodavatele, pro nějž tyto restrikce neplatí. A přitom ten nový a starý dodavatel může pocházet ze stejné vývojové skupiny, tomu těžko někdo zabrání :D
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek