DISKUZE K ČLÁNKU Kaltenbornová nesouhlasí s Mattiaccim

Šéfka týmu Sauber Moniša Kaltenbornová nesouhlasí se slovy Marca Mattiacciho, který se vyjádřil, že některé týmy nepracují dostatečně efektivně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kaltenbornová nesouhlasí s Mattiaccim

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 04.11.2014 09:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovalo 14 lidí) 03.11.2014 14:55
zajímavé Kdyby tuto myšlenku pronesl Wolff nebo… »
» B2SoS (Hlasovali 3 lidé) 03.11.2014 17:31
A co by dělalo Ferrari, kdyby nedostávali těch… »
» B2SoS (Hlasovali 3 lidé) 04.11.2014 00:19
Já o tom bonusu slyšel už několikrát v průběhu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Nakoniec Monischa má čiastočne pravdu v tom,... ...že aj silné tímy potrebujú k tomu, aby mohli pretekať v F1, srtedne silné a slabšie tímy, aby v poli bolo minilálne 20 áut, lebo ak neurobia na rok výsledok s tímom Ferrari, budú tam, kde Sauber. Fiat totiž vyrobil toho roku samý prepadák a nad vodou ich drží len predaj Fiatu 500 a Pandy, dokonca Brazilska odnož ponúkla samostatný model na autosalóne s hybridnou jednotkou, zatiaľ ako prototyp. Tento rok je na zaplakanie a vidieť, že Austin bol veľmi trefný, lebo ukázal, že pohonná jednotka je bez výkonu a nízky príklad je dôsledkom, aby to nebolo ešte horšie, lebo ak by ho tam v tom aute aj dosiahly, pohonná jednotka by to skrátka neutiahla a klesli by ešte aj za Lotus, čo by bola teda nesmierna hanba. 02 Že Sauber na rok nemení dodávateľa pohonných jednotiek nechápem.02

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • 1

      178.255.168.XXX
      Tvoje názory mě vždy dokážou pobavit :-) je zajímavé, že ferrari je v zisku dlouhodobě a jejich letošní monopost má přítlaku poměrně dost. Pohonná jednotka je tragédie, to se shodneme, ale ty vůbec neuvažuješ to, že ferrari od monzy nenasazuje nové díly a věnuje se vozu na příští sezonu, jejich nejbližší konkurence to ovšem nezabalila a to je jejich propad pořadím

      + 4 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Nás ty tvé naivní představy taky. Ferrari na každý závod vozí nové díly, teď v Austinu měli nové přední i zadní křídla, nové zadní zavěšení pro příští rok - psalo se tady o tom v článcích z tréninků a na internetu máš spoustu fotek. Je směšné si myslet, že by nic nevyvíjeli pro letošní auto, protože letos se pravidla moc nemění a téměř vše jde přenést do příštího roku. Proto všichni - včetně Ferrari - i ke konci sezóny tento rok vyvíjejí jak diví. 03

        + 7 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          kdyby sis přečetl a pochopil můj příspěvek, tak bys nemohl něco takového napsat. Vyvíjí díly pro příští rok a testují je, ale nevyvíjí letošní vůz..

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            78.157.160.XXX
            Pak je otázka, jestli vůbec víš, co píšeš. Logicky nemůžeš chtít, aby někdo pochopil to, co v tvém příspěvku není. Pochopitelně, že vyvíjejí i letošní auto - nebo máš pocit, že závodí s vozem pro rok 2015? Například to přední a zadní křídlo nebyly 2015 specifikace. Jak jsem psal - není důvod nevyvíjet letošní vůz, protože téměř vše můžeš přenést i na ten příští. Kdyby nevyvíjeli letošní vůz, nic nového by na něm nenechávali i pro kvalifikace a závody.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.11.XXX
    zajímavé Kdyby tuto myšlenku pronesl Wolff nebo Horner, tak dejme tomu. Ale že zrovna Mattiaci povídá něco o efektivitě, to koukám. :-) Stejný rozpočet jako RB nebo MB - v poháru kontruktérů polovina bodů, respektive třetina. FI s téměř třetinovým rozpočtem má 2/3 bodů. Vzhledem k tomu, že touto cestou se dá získat podstatná část financí a úspěch též přinese sponzory, tak mi to též přijde jako bezvýznamné tlachání. Nebýt odkazu Enza a Montezemolla, tak by po Ferrari dneska sotva sáhnul nějaký sponzor a FIAT by asi dlouho nalévání horentních sum do závodní stáje netrpěl.
    Asi by opravdu tomu Mattiacimu někdo měl koupit kalkulačku a nebylo by od věci, kdyby od Ferrari odešlo pár sponzorů. Pak bych se ho na stejnou věc šel zeptat znova. :-)

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Dávat za příklad dobré ekonomické koncepce tým, který ještě ani nemá zaměstnance a závodit začne až za rok a půl, je naprostý úlet.

    S šasi od Dallary a motorem Ferrari, bez dlouhodobých zkušeností z F1 jaké má Sauber, si přesně dokážu představit, na jakých místech bude Haas jezdit. Už méně si ale dokážu představit, jak tyto pozice marketingově zhodnotí a za jak dlouho začne kritizovat přerozdělování peněz v F1.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Kaltenbornová má pravdu,kdyby Ferrari mělo vyvíjet auto podle částky Sauberu,tak Ferrari porazí i Marusia.
    Mattiacci by si měl udělat nejdříve pořádek v týmu FERRARI a potom mudrovat03

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.69.XXX
      A co by dělalo Ferrari, kdyby nedostávali těch asi 90mil doláčů jen za to, že tam vůbec je, resp. kdyby dostávalo odměny jen čistě podle stejných pravidel tak, jako ostatní.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.199.XXX
        bez tych 100milionov by ferrari riadne klesol zisk a to by sa uz akcionari fiatu zacali pytat ze co sa deje
        ferrari malo v 2013 cisty zisk 234mil.euro takze tych bonusovych 99 milionov sa na nom podpisalo velkym percentom

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        Ale ten bonus bol predsa jednorazovy. Snad si nikto nemysli, ze Ferrari, Williams a Red Bull tie peniaze za vernost dostavaju kazdu sezonu...04 To by bol trochu drahy spas

        + 0 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • B2SoS

          B2SoS

          193.165.69.XXX
          Já o tom bonusu slyšel už několikrát v průběhu let... Ale každopádně je to neférová bokovka podle mě, další narušení soutěže s už tak divnými pravidly.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Ten bonus dostávají každý rok. Navíc jako jediným tým vždy dostávají 2,5 % z celkového balíku na odměny - ještě před tím, než se začne rozdělovat mezi týmy! Ze zbylých 97,5 % pak není vyloučen, a dostává odměnu, jako by se nechumelilo.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.199.XXX
          ten bonus je kazdorocny a ano je to drahy spas a bernieho to stalo 13% prijmov, kedze doteraz pustal necelych 50% a teraz pusta 62.5% ale na to aby si bernie viac pustil zilou sa tlacilo uz davno takze skor ci neskor musel na to pristupit, len je smutne ze cele to navysenie odmien sa rozdelilo len medzi ferrari a RB

          tych 13% navyse pre timy robi 170mil. a to je ta suma ktoru dostanu ferrari a RB
          tieto dva timy s ostatnymi timami riadne vyje...bali a problem je ze az do 2020 s tym nic poriadne spravit nejde aj keby bernie pustil dalsich 10-15% tak to situaciu nevyriesi lebo ferrari a RB budu stale dostavat neporovnatelne viac ako by si zasluzili za vysledky

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama