DISKUZE K ČLÁNKU Kaltenbornová nesouhlasí s Mattiaccim
Šéfka týmu Sauber Moniša Kaltenbornová nesouhlasí se slovy Marca Mattiacciho, který se vyjádřil, že některé týmy nepracují dostatečně efektivně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kaltenbornová nesouhlasí s Mattiaccim
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:10 03.11.2014 80.87.214.XXXNakoniec Monischa má čiastočne pravdu v tom,... ...že aj silné tímy potrebujú k tomu, aby mohli pretekať v F1, srtedne silné a slabšie tímy, aby v poli bolo minilálne 20 áut, lebo ak neurobia na rok výsledok s tímom Ferrari, budú tam, kde Sauber. Fiat totiž vyrobil toho roku samý prepadák a nad vodou ich drží len predaj Fiatu 500 a Pandy, dokonca Brazilska odnož ponúkla samostatný model na autosalóne s hybridnou jednotkou, zatiaľ ako prototyp. Tento rok je na zaplakanie a vidieť, že Austin bol veľmi trefný, lebo ukázal, že pohonná jednotka je bez výkonu a nízky príklad je dôsledkom, aby to nebolo ešte horšie, lebo ak by ho tam v tom aute aj dosiahly, pohonná jednotka by to skrátka neutiahla a klesli by ešte aj za Lotus, čo by bola teda nesmierna hanba. Že Sauber na rok nemení dodávateľa pohonných jednotiek nechápem.-
1
18:52 03.11.2014 178.255.168.XXXTvoje názory mě vždy dokážou pobavit :-) je zajímavé, že ferrari je v zisku dlouhodobě a jejich letošní monopost má přítlaku poměrně dost. Pohonná jednotka je tragédie, to se shodneme, ale ty vůbec neuvažuješ to, že ferrari od monzy nenasazuje nové díly a věnuje se vozu na příští sezonu, jejich nejbližší konkurence to ovšem nezabalila a to je jejich propad pořadím
-
Jens
20:38 03.11.2014 78.157.160.XXXNás ty tvé naivní představy taky. Ferrari na každý závod vozí nové díly, teď v Austinu měli nové přední i zadní křídla, nové zadní zavěšení pro příští rok - psalo se tady o tom v článcích z tréninků a na internetu máš spoustu fotek. Je směšné si myslet, že by nic nevyvíjeli pro letošní auto, protože letos se pravidla moc nemění a téměř vše jde přenést do příštího roku. Proto všichni - včetně Ferrari - i ke konci sezóny tento rok vyvíjejí jak diví.-
-
Jens
21:33 03.11.2014 78.157.160.XXXPak je otázka, jestli vůbec víš, co píšeš. Logicky nemůžeš chtít, aby někdo pochopil to, co v tvém příspěvku není. Pochopitelně, že vyvíjejí i letošní auto - nebo máš pocit, že závodí s vozem pro rok 2015? Například to přední a zadní křídlo nebyly 2015 specifikace. Jak jsem psal - není důvod nevyvíjet letošní vůz, protože téměř vše můžeš přenést i na ten příští. Kdyby nevyvíjeli letošní vůz, nic nového by na něm nenechávali i pro kvalifikace a závody.
-
-
-
-
-
jon
14:55 03.11.2014 194.228.11.XXXzajímavé Kdyby tuto myšlenku pronesl Wolff nebo Horner, tak dejme tomu. Ale že zrovna Mattiaci povídá něco o efektivitě, to koukám. :-) Stejný rozpočet jako RB nebo MB - v poháru kontruktérů polovina bodů, respektive třetina. FI s téměř třetinovým rozpočtem má 2/3 bodů. Vzhledem k tomu, že touto cestou se dá získat podstatná část financí a úspěch též přinese sponzory, tak mi to též přijde jako bezvýznamné tlachání. Nebýt odkazu Enza a Montezemolla, tak by po Ferrari dneska sotva sáhnul nějaký sponzor a FIAT by asi dlouho nalévání horentních sum do závodní stáje netrpěl.
Asi by opravdu tomu Mattiacimu někdo měl koupit kalkulačku a nebylo by od věci, kdyby od Ferrari odešlo pár sponzorů. Pak bych se ho na stejnou věc šel zeptat znova. :-) -
eR
14:53 03.11.2014 62.245.107.XXXDávat za příklad dobré ekonomické koncepce tým, který ještě ani nemá zaměstnance a závodit začne až za rok a půl, je naprostý úlet.
S šasi od Dallary a motorem Ferrari, bez dlouhodobých zkušeností z F1 jaké má Sauber, si přesně dokážu představit, na jakých místech bude Haas jezdit. Už méně si ale dokážu představit, jak tyto pozice marketingově zhodnotí a za jak dlouho začne kritizovat přerozdělování peněz v F1. -
-
-
uzivatel000792
23:39 03.11.2014 88.212.36.XXXAle ten bonus bol predsa jednorazovy. Snad si nikto nemysli, ze Ferrari, Williams a Red Bull tie peniaze za vernost dostavaju kazdu sezonu... To by bol trochu drahy spas-
anonym
09:14 04.11.2014 178.40.199.XXXten bonus je kazdorocny a ano je to drahy spas a bernieho to stalo 13% prijmov, kedze doteraz pustal necelych 50% a teraz pusta 62.5% ale na to aby si bernie viac pustil zilou sa tlacilo uz davno takze skor ci neskor musel na to pristupit, len je smutne ze cele to navysenie odmien sa rozdelilo len medzi ferrari a RB
tych 13% navyse pre timy robi 170mil. a to je ta suma ktoru dostanu ferrari a RB
tieto dva timy s ostatnymi timami riadne vyje...bali a problem je ze az do 2020 s tym nic poriadne spravit nejde aj keby bernie pustil dalsich 10-15% tak to situaciu nevyriesi lebo ferrari a RB budu stale dostavat neporovnatelne viac ako by si zasluzili za vysledky
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek