DISKUZE K ČLÁNKU Horner gratuluje Mercedesu a varuje: "Přiští rok budou motory vyrovnanější a bitva tužší"

Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Ruska sportovně popřál Mercedesu k zisku titulu mezi konstruktéry. Varuje jej ale, že jej v příští sezóně díky zlepšení pohonné jednotky Renaultu čeká mnohem náročnější bitva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner gratuluje Mercedesu a varuje: "Přiští rok budou motory vyrovnanější a bitva tužší"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 13.10.2014 18:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 16 lidí) 13.10.2014 08:45
tak nudná, že téměř všechny závody jsou za… »
» Fanda.LH (Hlasovalo 10 lidí) 13.10.2014 10:17
Loni to byl Vettel nebo Vettel... Ty toho LH… »
» Duncan66 (Hlasovalo 8 lidí) 13.10.2014 10:59
Nic proti ..., ale evidentne o me nevis ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    77.48.245.XXX
    Zvuk je hroznej. Některé závody ale byly napínavé.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Jak s tím počítali...jak si už dopředu natiskli trička :-D Fakt haluz tahle sezona...strašlivá nuda...ty motory a všechno kolem, letos musím říct "fakt ubohá sezona".

    + 8 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      tak nudná, že téměř všechny závody jsou za posledních X let nejzajímavější 11

      + 16 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        Mě tato sezona vůbec nebaví není tam nic extra a ty motory to úplně zavraždily. Jak říkal Enge včera nemá to vůbec žádný grády. Ten komu se toto "líbí" tak neví co je dobrý.

        + 6 / − 16

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Face

          88.102.130.XXX
          Enge mě osobně taky docela překvapil...
          Potkal jsem ho několikrát v Monaku jako fanouška, takže na rozdíl od většiny kecalů co zvuk znají jenom z Tv ví co říká.
          Já osobně si tréninky a kvalifikace užiju mnohonásobně více dnes, bez špuntů, než dříve, kdy se bez ochrany sluchu nedal vydržet ani jeden průjezd. Dneska si můžu i pokecat se známými :)
          Kdo chce slyšet starý zvuk, má ho při GP.
          Jenom stánkaři a výrobci špuntů a sluchátek brečí...
          Jen tak pro zajímavost, špunty do uší, které u nás v prodejně ochranných oděvů stojí 0,8 Kč, ve stánku v Monaku prodávají za 3eura, na tribuně za 5 s mapkou trati. A jak dlouho vydrží, když je vyndaváte a zandaváte není třeba připomínat. Sluchátka 50...Tady je důvod té kampaně proti motorům.

          + 10 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            na co spunty? Na zivo byl ten poradny zvuk naopak to hlavni prave orechove. Pokud mate v prubehu zavodu potrebu diskusniho krouzku, tak stoji za zvazeni, zda je kvuli plkani nutne jezdit i tisice kilometru daleko 13

            Jedine pozitivum je, ze jde slyset to piskani gum, ale zvuk motoru je naprosto priserny. Je to vazne katastrofa a i proto jsem na zadny zavod nevyrazil. 09

            + 7 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Face

              88.102.130.XXX
              Nic proti..., ale evidentně jsi jeden z těch kecalů...
              Kdyby jsi někdy stál opravdu u trati, tak by jsi toto nikdy nenapsal, nedá se tam vydržet ani jeden průjezd...teda pokud nejsi "hluchej jako poleno" 03
              Možná tak někde na přírodní tribuně 300m od trati.

              + 10 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                Nic proti ..., ale evidentne o me nevis ani prd. v roce 1986 jsem byl na prvnim zavode na Hungaroringu. Dodnes mam schovany listek za 600 forintu, v te dobe cca 300 Kcs. Ano, tenkrat jsme byli s tatou docela daleko(zase jsme videli skoro polovinu okruhu 13) Od te doby jsem byl na nejakem zavode skoro kazdy rok. Mam uz svoje roky a mozna neslysim stejne dobre jako kdyz mi bylo 18, ale na zavodech jsem byl bezne cca 10-30 metru od trati a spunty jsem nemel nikdy. Ano, nekdy to je opravdu na hrane, ale ta hutnost toho zvuku je proste mazec a verim ze hodne fandu tam jede prave kvuli tomu, protoze to se doma zazit neda. 03

                + 8 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Face

                  88.102.130.XXX
                  OK, omlouvám se...
                  Letos v Monaku na GP vedle mě taky stála nějaká dáma možná 20 min bez ochrany...

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    Kdyz jsem ted nad tim premyslel, tak co si tak vybavuju, tak jsem videl vice fandu bez spuntu nez se spunty kdyz vemu ta mista, odkud sledujeme zavod. Ale jasny, chapu ze pro vas spuntare je to posun k lepsimu, zase bych rad, abyste pochopili i tu opacnou situaci. Krome te intenzity se vam libi i to zabarveni, hloubka a dalsi parametry zvuku novych motoru? Ja si bohuzel zatim nemuzu pomoct, mi to jednoduse prijde, jako by jeli outlap na pul plynu s nejakym vysavacem. 09

                    + 5 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • M3

              109.107.201.XXX
              Trochu mi přijdeš jako ten co není špenát, že mu nechutná, ale nikdy ho neochutnal. Jen četl diskuze o tom, jak je špenát hnusný :-)

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • M3

                109.107.201.XXX
                Reakce na Duncan66, který nevyrazil na žádný závod kvůli otřesnému zvuku, který nikdy neslyšel.

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                to jako ze se divam v televizi bez zvuku? To jako, ze na netu je problem si poslechnout tisice nahravek z letosni sezony?
                Mi se v TV libil zvuk pred rokem 2014 a letos je to zmena na prvni pohled. Pokud patrite mezi jedince, kteri nedokazou poznat rozdil, potom je asi tezke se o tom s vama bavit, ze? 20

                + 6 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • M3

                  109.107.201.XXX
                  Ano, rozdíl poznám, ale pořád je to jenom TV. A pokud jste doteď jezdil na Velké ceny, jenom kvůli tomu nesnesitelnému kraválu, docela Vás lituji.

                  + 5 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    evidentne nesnesitelny jak pro koho.

                    "docela Vás lituji" ???? To jako proc? Kazdy at si dela co chce a kvuli cemu chce. To je jako bych vas litoval kvuli tomu, jakou poslouchate hudbu apod.? Co je vam do toho a kdo jste, ze muzete soudit lidi kvuli jejich vkusu? A nikdy a nikde jsem nenapsal, ze je to pouze kvuli tomu zvuku. Nicmene, ten zvuk je jeden z hlavnich rozdilu oproti TV. To jednoduse nepoprete.

                    + 6 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • M3

                      109.107.201.XXX
                      To samé můžu napsat já. Také si mohu litovat koho chci. Ano správně jste napsal, že ten zvuk je hlavní rozdíl oproti TV. Psal jste, že jezdíte každý rok a letos jste nebyl kvůli zvuku, který jste na živo ani neslyšel. To mi je divné. Vždyť formule 1 je o spoustě věcí a jenom kvůli zvuku nejet. Pokud bych měl na to se někdy na velkou cenu jet podívat, rozhodně by mě neodradil nějaký zvuk a rozhodně né subjektivní názory zapšklých kecalů.

                      + 4 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        psal jsem skoro kazdy rok. Jezdime autem, takze tech potencioalnich okruhu neni zase tolik. Takze jezdim hlavne kvuli atmosfere, protoze uz jsem tam byl a to vetsinou nekolikrat.
                        Nicmene tam letos byli lide, se kteryma jsem tam jezdil v minulosti a jejich zazitek odpovida presne moji predstave, kterou jsem si udelal na zaklade vlastnich zkusenosti a zhlednuti mnoha autentickych nahravek od divaku primo na okruhu, nikoli z TV vysilani, neboli tragedie 03
                        Kdyz uz jste nekde nekolikrat byl, tak uz to nema priste to stejne kouzlo jako poprve.

                        + 3 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • Tomas

            109.81.245.XXX
            Enge, enge.. to je ten hulič, co bral drogy před závody? Tak ten poslední dobou na Nově plácá pěkné nesmysly.. se potřebuje zviditelnit asi poté, co rozbil další auto na závodech nedávno.

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          jj, kdyz clovek nevidi zobrazovac rychlosti, tak po porad pocit, ze borci jedou za SC nebo co. Ten zvuk a jak jeste toci porad kolem 10 tisic je opravdova zkaza atmosfery. Na druhou stranu letosni zavody jsou plne dramat a souboju az do cile a to i v boji o 1. misto a to jsme v poslednich sezonach prakticky nezazili.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.49.189.XXX
      pre zvyšok pilotov nebola nudná sezóna. síce v Mercedesu bojujú o víťazstvá a titul obidvaja, len je to veľmi smutné, že sa to týka len ich, kvôli tak dominantnému autu.
      p.s. ten Paddy na tej fotke vyzerá ako nejaký trpaslík..

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama