DISKUZE K ČLÁNKU Piloti po Bianchiho nehodě podporují nápad s virtuálním safety carem

Jednotliví jezdci Formule 1 podporují nápad na zavedení určitých změn ve Formuli 1 po velké nehodě Julese Bianchiho minulý týden v Japonsku, po které jezdec stále leží v nemocnici v Japonsku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti po Bianchiho nehodě podporují nápad s virtuálním safety carem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 14.10.2014 12:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jarda (Hlasovali 5 lidé) 13.10.2014 09:20
Omezení Nevím, proč se řeší něco, co už mají… »
» mi88ki (Hlasovali 3 lidé) 12.10.2014 15:41
Alonso má odle mě pravdu Stáčí snížit výkon… »
» mi88ki (Hlasovali 3 lidé) 14.10.2014 09:31
Hmm, to by mě asi nenapadlo ... Ale co je za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          Jenže když upravíš 22 monopostů nejbezpečnější série na světě... Tak zdvihne bezpečnost této jedné série. A to o 000,000 nic... Zatímco bezpečnější "traktory" by ochránili jezdce napříč sériemi...

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.176.164.XXX
            Nedovedu si představit, jakou účinnou ochranu by měl mít traktor pohybující se v blízkosti tratě, nebo dokonce i na ní.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Předpokládám, že by to dostal na starost někdo, kdo by si to dokázal představit... Třeba vymyslí i řešení bez traktorů....

              + 0 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              Žlutý vlajky?

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.120.XXX
          neni potrebne upravovat ani tych 22 aut :)
          bud pouzivat pitlimiter alebo ak nechcu ist az na taku malu rychlost tak nech im stanovia nejaku inu ktoru si bude musiet postrazit uz sam jazdec
          ved su(mali by byt) najlepsi z najlepsich tak snad si vedia ustrazit akou rychlostou idu

          ked mal v singapure rosberg problem s volantom a nic mu nefungovalo tak na markize bol ako spolukomentator pepa kral a hovoril ze v gp2 ziadny pitlimiter nemaju a je len na jazdcovi aby si ustrazil povolenu rychlost v boxoch
          ked to vedia chlapci v gp2 musia to teda bez roznych pomocok zvladnut aj jazdci v f1

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.176.164.XXX
            Tak problém není v tom, že by to neuměli, ale že tu rychlost nechtějí dobrovolně zpomalovat, proto se vymýšlí způsob, jak je externě zpomalit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              Nechtějí.
              Možná by stačil POŘÁDNÝ trest za to, když to neudělají.
              Třeba dotyčnému na rok odebrat závodní licenci? Každý by si rozmyslel, co dělá. A pokud ne, šel by chytat ryby a na jeho sedačku by si sedl někdo jiný.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.102.120.XXX
              ale to by bol iny system ako dnes
              teraz maju len dane ze musia byt pripraveny zastavit ak su dvojite zlte a aku rychlost uz jazdec zvoli je len na nom, ale ak do pravidiel daju ze pod zltymi mozu ist povedzme 150km/h a pod dvojitymi zltymi 100km/h tak tam uz tu rychlost dodrzat musia inak je automaticky trest

              ani v boxoch nieje automaticke/externe spomalenie ale jazdec sa musi o to postarat, musi spomalit a pre ulahcenie maju obmedzovac ale neni to nic automaticke ale kedze po prekroceni je automaticky trest tak to kazdy dodrziava

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            109.81.147.XXX
            Představ si, že ta situace trvá několik kol... To pro monopost F1 jistě není nic dobrého takhle zpomalovat...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.102.120.XXX
              ty o com tocis? a ked budu jazdit za SC tak to im nevadi?
              ved to nebudu jazdit cele kolo tak pomaly ale len v danom useku ktory je dlhy par stoviek metrov, vzdy je to pre techniku lepsie ako jazdit niekolko kol pod SC

              v nicom by sa to nelisilo od prejazdu boxovou ulickou

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Known

        212.79.110.XXX
        Tak to už místo traktorů použít stavební věžové jeřáby.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • ...

    178.23.219.XXX
    Konečně jim to docvaklo...
    Koho baví se koukat jak se krouží za SC
    Ale stanovit čas na celé kolo, je stejně blbost, jelikož může jet zrovna ve žlutém sektoru rychleji naž je zdrávo.
    Nejúčinější je omezit časem (nebo výkonem,množstvím paliva, energie) daný sektor.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Minimální čas... Ten minimální čas je dle mého dobrý nápad... dát týmům povinnost nainstalovat display na volant a ten by jim ukazoval čas na kolo který musí zajet, nebo horší... protože současné žluté vlajky nedodržuje nikdo, a dávat nějaký omezovač výkonu je taky blbost, protože pokud to bude někde v rychlé zatáčce tak kolikrát ani nebudou potřebovat plný výkon motoru aby tam projeli na limitu... 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Je a není... Taky to neřeší všechno... Já bych byl jednoznačně proto, aby nakladače měly kolem sebe nějaké bariéry...

      Nicméně tento problém se týká jen minima okruhů... Většinu už sprasili a tohle se tam prakticky nemůže stát....

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      A nebylo by jednodušší říct třeba, že pod žlutými vlajkami může pilot zařadit... bla bla... maximálně X-tý rychlostní stupeň?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        95.173.85.XXX
        To bys koukal, jak by všichni pro příští sezónu upravily převodové poměry, aby ten x-tý stupeň měli co nejdelší a potom by místo osmičky pro změnu nevyužívaly jedničku 18

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.147.XXX
        Tak to gratuluju... Nápad 100letí...

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          89.102.65.XXX
          Máš lepší? Sem s ním. Tyhle výkřiky do tmy miluju. Nikdo by neupravoval převody na možnost žlutách vlajek, na úkor použití v závodě. A pokud ano, udělali by to všichni, což jaksi postrádá logiku, že?

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama