DISKUZE K ČLÁNKU Piloti po Bianchiho nehodě podporují nápad s virtuálním safety carem
Jednotliví jezdci Formule 1 podporují nápad na zavedení určitých změn ve Formuli 1 po velké nehodě Julese Bianchiho minulý týden v Japonsku, po které jezdec stále leží v nemocnici v Japonsku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Piloti po Bianchiho nehodě podporují nápad s virtuálním safety carem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
anonym
11:11 12.10.2014 95.102.120.XXXneni potrebne upravovat ani tych 22 aut :)
bud pouzivat pitlimiter alebo ak nechcu ist az na taku malu rychlost tak nech im stanovia nejaku inu ktoru si bude musiet postrazit uz sam jazdec
ved su(mali by byt) najlepsi z najlepsich tak snad si vedia ustrazit akou rychlostou idu
ked mal v singapure rosberg problem s volantom a nic mu nefungovalo tak na markize bol ako spolukomentator pepa kral a hovoril ze v gp2 ziadny pitlimiter nemaju a je len na jazdcovi aby si ustrazil povolenu rychlost v boxoch
ked to vedia chlapci v gp2 musia to teda bez roznych pomocok zvladnut aj jazdci v f1-
-
anonym
11:59 12.10.2014 95.102.120.XXXale to by bol iny system ako dnes
teraz maju len dane ze musia byt pripraveny zastavit ak su dvojite zlte a aku rychlost uz jazdec zvoli je len na nom, ale ak do pravidiel daju ze pod zltymi mozu ist povedzme 150km/h a pod dvojitymi zltymi 100km/h tak tam uz tu rychlost dodrzat musia inak je automaticky trest
ani v boxoch nieje automaticke/externe spomalenie ale jazdec sa musi o to postarat, musi spomalit a pre ulahcenie maju obmedzovac ale neni to nic automaticke ale kedze po prekroceni je automaticky trest tak to kazdy dodrziava
-
-
anonym
12:03 12.10.2014 95.102.120.XXXty o com tocis? a ked budu jazdit za SC tak to im nevadi?
ved to nebudu jazdit cele kolo tak pomaly ale len v danom useku ktory je dlhy par stoviek metrov, vzdy je to pre techniku lepsie ako jazdit niekolko kol pod SC
v nicom by sa to nelisilo od prejazdu boxovou ulickou
-
-
-
-
-
-
...
08:32 12.10.2014 178.23.219.XXXKonečně jim to docvaklo...
Koho baví se koukat jak se krouží za SC
Ale stanovit čas na celé kolo, je stejně blbost, jelikož může jet zrovna ve žlutém sektoru rychleji naž je zdrávo.
Nejúčinější je omezit časem (nebo výkonem,množstvím paliva, energie) daný sektor. -
Kubyk002
23:49 11.10.2014 85.207.90.XXXMinimální čas... Ten minimální čas je dle mého dobrý nápad... dát týmům povinnost nainstalovat display na volant a ten by jim ukazoval čas na kolo který musí zajet, nebo horší... protože současné žluté vlajky nedodržuje nikdo, a dávat nějaký omezovač výkonu je taky blbost, protože pokud to bude někde v rychlé zatáčce tak kolikrát ani nebudou potřebovat plný výkon motoru aby tam projeli na limitu...
Nadcházející závod 15.9.2024
GP Ázerbájdžánu51kol (306.049 km)
Baku City Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (10:30 - 11:30)
- Kvalifikace (14:00)
-
Neděle
- Závod (13:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek