DISKUZE K ČLÁNKU Heikkinen: Kvjat bude jednou mistrem světa
V minulém týdnu rozhodlo vedení týmu Red Bull, že odcházejícího Sebastiana Vettela nahradí jezdec z Toro Rosso Daniil Kvjat. Jeho bývalý šéf Antti Heikkinen má z toho radost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Heikkinen: Kvjat bude jednou mistrem světa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000400
(Hlasovalo 7 lidí)
09.10.2014 13:10
Husty bude, pokud si to bude Honda pristi rok… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
15:08 09.10.2014 37.188.227.XXXWC No nevím,jestli Kvjat bude jednou mistrem světa,ale vím,že jednou bude sedět ze srač*kou na wc a vím,že to bude víckrát za jeho život kort,jestli bude Bernie pořád žít.Tihle kluci nemaj talent jako ti předtím tenkrát a proto jim nezbyde nic jiného než každému lízat a lézt do zadního spoilerů všem řečeno do prd*ele. To musím uznat,že to už jsou víc zábavné hry multiplayer než tahle komedie jak se jako snaží jaký maj talent a přitom jen se každý mladí jezdec ohýbá před nějakým dědkem co si potřebuje smočit tu plesnivou zarostlou globásu. -
uzivatel000400
13:08 09.10.2014 93.185.8.XXX. Kvjat, Sirotkin, Marussia, GP Ruska a casem i GP Azerbajzanu - jestli my nakonec nelezime uprostred jakehosi ruskeho ifluxu, ruskeho boomu. Coz je samozrejme ponekud nezvykle a divne, jelikoz Rusaci pro dosavadni historii F1 znamenali to co Cesi (snad krome prastare Junkove) - tedy prd. Lakonicky vzato, vyvoj je holt vyvoje, kdyz kluci budou dobry, nemam s tim osobne zadny problem.
Trochu to na me ale pusobi, jako by se Rusove hecli a sli do toho, jakmile videli, ze F1 ve svete mnoho znamena a zacna se zhusta globalizovat. Trochu mi to evokuje Space Race uprostred Studene valky, kdy se do toho Rusove take poradne opreli, az kdyz videli, jak to Amici berou prestizne, a co to pro ne znamena-
unonym ze štatlu - fandaF1
23:19 09.10.2014 90.178.29.XXXAť se nám to líbí nebo ne, Rusko je velmoc, mraky lidí, točí se tam i velké prachy a dělá byznys (byť vetšina rusáků má holou zadnici), tak čemu se divíš. A je třeba je také zabavil a nasytit, jak se říká chléb a hry. Já je tedy extra nezbožňuji, je to ale realita. Můžeme si myslet co chceme, nic s tím ale neuděláme.
-
-
Kapor
11:41 09.10.2014 194.160.178.XXXAntipo nemá pravdu,... ...lebo Red Bull získal v minulom roku posledný titul a už ho asi nezíska. Je to tým, že pohonná jednotka od Renaultu v tomto roku nedosahuje parameter tej od Mercedesu a nie je reálny predpoklad, že sa jej na rok vyrovná. Takže tak je to !-
Adi
12:05 09.10.2014 176.74.130.XXXJá vím Kapore, už je to tady od tebe ohraná písnička. Příští rok bude dominovat Honda (momentálně bez jediného najetého kilometru) s Mclarenem a Renault bude jen paběrkovat. Můžeš mi vysvětlit, na základě čeho by se měl Renault propadnout z druhé nejlepší pohonné jednotky na 4. místo? Asi na základě dat a zkušeností, které letos sbírají se čtyřmi týmy, nebo snad protože narozdíl od letoška bude Red Bull jejich tovární tým? Prosím vysvětli mi to-
-
uzivatel000400
13:10 09.10.2014 93.185.8.XXXHusty bude, pokud si to bude Honda pristi rok nahodou fakt vodit, a Kapor pocne byt dokonce jeste mnohem otravnejsi, nez uplynulou sezonu (ackoli bude navysost jasne, ze o vyvoji daneho motoru vedel letos tezky prd) -
-
-
Kapor
13:18 09.10.2014 194.160.178.XXXAk sa chcem dopracovať,... ...milý synu k nejakému úspechu, musím urobiť analýzu pohonnej jednotky Mercedesu. Teda sčím je to, ako v tej pesničke, že Mercedes má o 40-až 60 koní viac ako pohonné jednotky iných dodavateľov. Potom zas to, či mi to predpisy pre r. 2015 povoľujú a nakoľko a ak prejde požiadavka Ferrari, na uvolnenie predpisov vo všetkých bodoch, ako naplniť túto literu, napr. u Renaultu, aby som to dosiahol, lebo Ferrari už vie ako nato a Honda samozrejme už testuje na stolici ostošesť, takže vyrovnanie v oblasti motorových jednotirk je r. 2015 možné a preto budúca sezóna bude o to zaujímavejšia, ak ešte Mata Fry, vystrieda vo Ferrari Adrian Newey.-
Adi
14:30 09.10.2014 176.74.130.XXXMsyslím, že ve Ferrari maji Allisona, což je velká kapacita a je tam jen rok, nemyslím si, že by šel Adrian do Ferrari. Na stolici pilně motali kilometry jak Mercedes, tak Ferrari a Renault. Všichni 3 na dráze zjistili, že to není ok a ladili v rámci testů. Ano, Renault na tom byl na začátku sezóny nejhůř, ale s každým nově nasazeným dílem (ICE, MGU-K/H, baterie) zlepšovali spolehlivost a věřím, že i částečně výkon. Pro příští sezónu je možných změn ještě relativně dost a nasbíraná data všech 3 výrobců ze všech tratí jim jednoduše dává plno možností ke zlepšení. Každopádně samotná pohonná jednotka ještě není záruka úspěchu (viz. výsledky Mclarenu a Force Indie). Jak jsem již zmínil několikrát, Hondu mám rád a přeji ji úspěch, ale je velmi nepravděpodobné, že budou mít nejlepší motor, k tomu jim chybí rok zkušeností a gigabajty nasbíraných dat.. budu pokládat za úspěch, když budou v PK na 3. místě. Snad jim k tomu Alonso pomůže.
-
-
anonym
13:21 09.10.2014 46.135.32.XXXTřeba proto, že práce na uprávách letošních motorů jsou omezeny? /i když Ferrko dělá vše pro to aby se to změnilo/
Třeba proto, že Renault měl podfinancovaný vývoj? /to se samozřejmě může změnit s více penězi od RB/
Třeba proto, že nový RB nebude kreslit Adrian?
Třeba proto, že RB bude chybět zkušený pilot?
Jinak proč si myslíš, že Renault má letos lepší motor než Ferrari?-
Kapor
13:47 09.10.2014 194.160.178.XXXRenault nemá lepší motor,... ...ak ťa citujem, ale lepšie urobený riadiaci SW na riadenie toku energie, lebo nie sú v ňom poruchy, ako u Ferrari, kde sa obaja jazdci, menovite Kimi sťažoval, že mu auto v zákrute, zničoho nič zrýchlilo a preto dostal hodiny. Výkonovo je motor Ferrari vyššie od výkonu Renaultu zhruba o 7-10 koní, čo bola posledná úprava paliva Schell aditívami, ktorá dovolila isť s hornou teplotou do bodu samozápalu nahor a tým pochopiteľne väčia plocha v P-v a T-s diagrame je prezentovaná vyšším výkonom a krútiacim momentum. U Ferrari prišli aj na to, že je možné ísť so spodnou teplotou dole a to tým, že urobia dvojstupňový intercooler, ale zistili, že majú male turbo (lebo prebytok vzduchu cez poistný ventil nejde do luftu, ale do druhého stupňa), čo Plešiak zle spočítal a preto musia počkať na uvolnenie pravidiel a ojednať väčšie až na rok. Potom môžu ísť s kompresným pomerom hore ako Mercedes a ich motor Ferrari nebude toľko žrať, ba naopak, bude mať väčší výkon ako Mrcedes atiež krútiaci moment. Ak by si nečítal, čo som napísal minule ***, tak vedz, že intercooler, ktorý používa Mercedes je dvojstupňový, kde prvý stupeň je náporový, kde sa vzduch vstupujúci z turba do valcov predchladí a v druhom stupni, ktorý pracuje ako kompresorová ladnička dochladí. Tým posunieme dolnú hranicu spaľovania paliva a dostaneme väčšiu plochu v citovaných diagramoch a tým vyšší výkon a krútiaci moment a ušetríme, lebo ak je väčší kopresný pomer, do menšieho priestoru vstrekneme menej paliva, ale ak horí pri vyššom tlaku, dostaneme z neho väčšiu prácu na piest. Ber ***, alebo nechaj tak. Toť vše.
Příspěvek byl redakčně upraven. -
-
Adi
14:47 09.10.2014 176.74.130.XXXAno, to jsou všechno možné důvody, proč by nemusel být RB příští sezónu na špici.
Argumenty, proč si to já nemyslím:
1.) RB a Renault poprvé tvoří tovární tým s tovární podporou - podstatně lepší výměna dat
2.) Renault si začátkem sezóny udělal ostudu a do dceřinky Renault Sport dolil peníze + (jak píšeš) peníze od RB
3.) Adrian je stále v RB, je jasné, že nějakým způsobem na kreslení nového vozu bude dohlížet, že pod tím návrhem nebude sám podepsán ještě neznamená, že na něj nebude mít vliv
4.) Příští rok pojede Daniel svoji 5. sezónu v F1 a druhou ve špičkovém týmu, to mi připadne jako dostatek zkušenností (Alonso vyhrál své tituly ve 4. a v 5.sezóně v F1). Kvyat jich tolik nemá, ale taky to není úplný zelenáč (např. Magnussen v Mclarenu jako zelenáče úplně neschvaluji - podle mě jezdit za průměrný tým patří k vývoji F1 jezdce a Hamilton je vyjímka potvrzující pravidlo).
5.) Myslím si, že Ferrari má nepatrný náskok v ICE, ale má horší řízení ERS systémů a o kapku větší spotřebu a o kapku horší turbo - ale tady jsou to jen dohady, čerpám kombinací různých, pro nás laiky dostupných dat - z analýz top speedu, spotřeby během závodu, postavení jednotlivých týmu s jejich motory, spolehlivost, životnost - z toho mi pořadí pohonných jednotek (momentálně) vychází takto: 1. Mercedes, 2. Renault a velmi těsně za ním Ferrari.-
-
Adi
15:44 09.10.2014 176.74.130.XXXFerrari rozhodně nemá špatnou aerodynamiku ( letos 3. nejlepší v poli). Lotus minulé dve sezóny byl na špici, tento vůz se jim nepovedl. Caterham by nebyl lepší ani s jiným motorem. Jestli Red Bull dělá jen Adrian, je to možné... víš ono spojení Adrian a motor Renault vyústilo v nejvíc titulů za poslední (atmosferické éry), tedy od r. 1989 do r. 2013...žádné jiné spojení nebylo tak úspěšné. Může ti to vadit, můžeš se ukonějšovat tím, že bez něj by Red Bull byl nic (s jejich prostředkama by byl silnej i bez něho, ale to je jedno), já narozdíl od tebe dávám fakta. A když je někdo na špici přes 20 let (Williams Renault, Benetton Renault, Renault F1, Red Bull Renault), dá se celkem s úspěchem předpokládat, že během jedné sezóny nespadnou na konec pole... klidně se s tebou vsadím, že Red Bull Renault na tom bude příští rok lépe než Mclaren Honda
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek