DISKUZE K ČLÁNKU Jak došlo k rozvodu? Alonso sprostě vynadal Mattiacimu, ten nato v klidu angažoval Vettela

Co stálo za odchodem Fernanda Alonsa z Maranella? Španělský jezdec při jednání s novým šéfem Marcem Mattiacim přepočítal a svou snahu ovládat Ferrari přepískl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak došlo k rozvodu? Alonso sprostě vynadal Mattiacimu, ten nato v klidu angažoval Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 268, poslední 14.10.2014 17:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 29 lidí) 06.10.2014 16:24
Fernado palec nahoru. Pamatuji, jak Fernanda… »
» MeVo (Hlasovalo 29 lidí) 06.10.2014 09:12
Mattiaci si tímto udělal velký respekt a jistě… »
» -Tony- (Hlasovalo 28 lidí) 06.10.2014 09:19
Zámořský dealer nepředvedl nic, než jen to, co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Pikaso

                Pikaso

                178.17.100.XXX
                Osobně rovněž nepředpokládám, že by k tomuto mohlo dojít. Osobně si myslím, že FA už je dohodnutný není-li už podepsáno s McL. Musím říct, že v tomto případě si nejsem s ohledem na titul jist zda je to správný krok. Např. mezi 2007 a 2008 jsem si byl zcela jist, že měl FA podepsat u RB a dodnes mě mrzí, že to neudělal, i když mohl a nabídku měl.

                + 6 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  S tebou se špatně diskutuje. Opět naprostá shoda.03 11

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    213.216.61.XXX
                    A někomu asi vadí, že se s Picassem shodneš. 12
                    Ale když se podívám na některé nesmysly dole, které hned všemu skáčí na špek, tak mě to nepřekvapuje. 03

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.137.XXX
      Zdvojnásobit počet bodů lepšího z týmu, abys odhadl bodový zisk - to je takový zjednodušení, že je to až kravina. Nejvíc to bije do očí při Alonsově vítězství. Z takového závodu předpokládáš ideální bodový zisk pro tým 50b a to by se jim fakt nepovedlo ani se dvěma Alonsy v týmu.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Nevím co je na tom nelogického. Aby dva jezdci získali stejný CELKOVÝ počet bodů není potřeba, aby v každém závodě dojeli na stejném místě. Stejně jako 25 + 0 je pořád 25 tak 15+10 je pořád stejných 25. Pokud by jsi tomu stále nerozuměl popros o vysvětlení učitelku matematiky na prvním stupni. Více asi nemám co dodat.

        + 7 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Hrozně se mi líbí to mínus. Proto si dáme ještě jednou velkou matiku. V sezoně 2013 se jelo celkem 19 závodů. Maximální počet bodů pro tým tedy je 817. Jak se tam tedy nemohou vejít dva piloti jednoho týmu s počtem bodů 242 ??? Celkem tedy 484 ???? Vítězný RB jich mimochodem získal 596. Nemusí tedy jeho kolega vyhrát stejné dva závody a nemusí o body okrást právě FA. Prostě z logiky věci je to možné. Pro upřesnění v jednom závodě je ve hře 101 bodů. V sezoně 2013 tedy celkem 1919, myslíš, že v tomto přehršli bodů není hypotetická shoda bodů u dvou závodníků možná ???? Když se zamyslíš tak nemusíš pro správnou odpověď chodit tak daleko. V roce 2007 totiž kolegové v týmu LH a FA asi nějakým zázrakem získali stejný počet bodů a pokud by je sečetli a nebyl by tým vyloučen z MS, tak byl pohár konstruktérů majetkem McL. A tam například FM svými výkony významně pomohl KR k titulu v MS jezdců. Kdyby totiž například nevyhrál byť jeden ze závodů, třeba Španělsko a pořadí by bylo obráceně a LH by byl první a FM druhý, tak byl MS právě LH. No a když jsme u části problémů mezi FA a McL asi bychom měli zmínit onen problém se špionáží. Ta evidentně proběhla mezi sezonami. Proběhla mezi technikem F a McL. V té době přicházel od R, ale dost odborníků s touto kauzou spojoval FA. No a na těchto stránkách bylo rovněž mnoho super odborníků, kteří tvrdili, že FA vlastně vše řídil ze stáje R. No co demagogie hadr. AŤ ŽIJE ZDRAVÍ ROZUM.

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.137.XXX
          Bohové, v tomhle postu jsi změnil téma tolikrát, že se na to snad ani reagovat nedá.
          K těm čísílkům se vyjadřovat nebudu; to mi v tomhle případě nestojí za další námahu. Matematika je jedna věc a ta logika, kterou si tak bereš do pusy, to je věc jiná.

          Upřesnil bych jenom to, že už v průběhu sezóny 2007 byly McLarenu odebrány body z GP Maďarska (za nezvládnutí pilotů nebo nějaký podobně stupidní důvod), takže PK by nevyhráli ani bez vyloučení z MS.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Já už jsem se jen bál, rocku, že začneš ztrácet čas a přepočítávat mu to. Uff. 11

            + 4 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            178.17.100.XXX
            No nic. Tato diskuse se začíná jevit naprosto zbytečnou. Jediné co teď udělám je to, že to přepočítám za vás a zdůrazním, že jsem to tak napsal. Není potřeba někde něco počítat. McL byl vyřazen a v Maďarsku byl potrestán jenom FA, posunem na startovním roštu, i přesto, že to bylo zcela mimo pravidla a oprávnění FIA. Vnitřní struktura a řízení tým přeci nepodléhá pravomoci FIA, VYJMA JASNĚ DANÝCH VĚCÍ. Pokud tedy chtěli někoho trestat měli potrestat závodního inženýra FA nebo McL. Inženýra nepotrestali a McL už byl potrestanej dost a dost. A pokud tedy neumíte počítat, 109 + 109 vždy bylo 218 což je zcela bez pochyby více než 204. Nevím tedy co by chtěl Jens přepočítávat a opravdu nechápu kde jsem změnil tolikrát téma. Vše se co nejstručněji věnovalo možnosti rovnosti bodů. Jestli to bylo moc složité, stručněji to máš zde opakovaně zde : FA109 + LH109 vždy bylo 218 v tomto případě pro McL což je zcela bez pochyby více než 204 pro F. Diskvalifikace McL je věc druhá a je to jediná odbočka od hlavního tématu.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              Poslední odstavec tohodle článku
              [odkaz na stránku]
              109 + 109 by se v tomhle případě holt rovnalo 203. Já za to nemůžu, já si to nevymyslel.
              Máš pravdu v tom, že McLaren byl v té sezóně potrestanej takovým způsobem, že kauza s nicotnými 15 body zapadla a ztratila na významu. Ale to neznamená, že nebyla.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                178.17.100.XXX
                Ano. Máš pravdu. V případ té směšné penalizace, která byla skutečně dána by faktický stav byl 204 F a 203 Mcl. Osobně si myslím, že toto nesmyslné rozhodnutí bylo učiněno jenom s tím vědomím, že nic neřeší, protože Mcl přijde o vše, ale to nemění nic na tom, že máš pravdu. Tak jak to proběhlo by pohár mělo Ferko.

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • rock

              46.33.96.XXX
              btw tahle diskuze byla zbytečná už v jednu odpoledne.
              Já netvrdím, že dva piloti nemohou mít stejně. Já tvrdím, že NEmůžeš dosažený bodový zisk lepšího z pilotů zdvojnásobit, dokonce ani ve snaze dobrat se hypotetického bodového zisku v případě dvou stejně kvalitních pilotů. Vždycky jeden obere o body toho druhýho a nezáleží na tom, jestli si to v příštím závodě prohodí.

              Jestliže v některým závodu Alonso dojel kupříkladu druhej, Alonsův klon by bral třetí flek. Druhý je obsazený (Alonsem) a na první neměl; to by musel být ještě lepší než Alonso sám a to už se -předpokládám- dostávám mimo záměr tvé úvahy. Tvůj post přece nebyl o tom, jak by na tom bylo Ferrari, kdyby tam byl někdo lepší než Alonso.
              Jdeme dál: jestliže by v dalším závodě Alonso vyhrál, na jeho klon by zbylo jen druhé místo. První je obsazeno Alonsem samotným. Tak jenom v těchto dvou závodech ztratil ideální tým 10b proti tvému předpokladu. Už chápeš, proč jsem tvůj výpočet sestřelil jako zkreslenej přes míru?

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                178.17.100.XXX
                Chápu tvé vysvětlení, ale asi by jsi měl pochopit výraz 2 stejní FA. To jsou prostě dva FA, kdy jsou naprosto stejně dobří a mají tedy stejné výsledky. V jedno závodě je tedy lepší jeden a ve druhém druhý. Pokud by jsi to ani tak nebral už nevím kudy kam. Dvě stejné věci jsou prostě stejné. Dva stejně dobří piloti jsou stejně dobří a není potřeba polemizovat zda může být jeden před druhým. Je to prostě stejné jako když je FA lepší než než KR, ale stejně v několika závodech dojel hůř. To je celé. Prostě to jde, jenom potřeba vnímat i druhou stranou.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.140.XXX
                  "V jedno závodě je tedy lepší jeden a ve druhém druhý."

                  Tu ideu samozřejmě chápu. Jenže k tomu, abys mohl zdvojnásobit body "referenčního" Alonsa bas potřeboval, aby ten "druhý, stejný" Alonso po jednom prohraném závodě v tom příštím porazil nejen Alonsa samotného, ale taky vyřadil jednoho soupeře navíc (jinak řečeno odvedl o řád lepší práci, než se reálně podařilo.
                  Modelový příklad:
                  Alonso ve dvou reálných závodech (řekněme Itálie + Singapur 2012) 3. + 3. (2x15=30b)
                  Hypotetický, STEJNÝ (tedy ne výrazně odlišný) klon jednou s Alonsem o sekundu prohrál, jednou ho o sekundu porazil - pozice 4+2 (12+18=30b.)
                  Potud matematika a v zásadě nic proti ní nemám. Ale kam zmizel chudák Button, kterej byl původně druhej v Singa a měl být v cíli o dalších 7s dřív? To ho ten klon odstřelil?
                  Ne, dva stejní Alonsové by v těch dvou závodech obsadili jen 3+4 místa (bez ohledu na vzájemné pořadí) a neodnesli by ideálních 60, ale jen 54b. Což může vypadat skoro zanedbatelně, ale v tom r. 2010 by dva ideální Alonsové vyjezdili jenom něco přes 450b, zatímco Red Bullu by i po odečtu zbylo něco okolo 475.
                  No a v PK by si sice o místo polepšili, ale pokud by se jako dva shodní a ideální klonové střídali v úspěších a obírali se o body, tak by se v šampionátu dělili o 4.-5. místo, protože by před nimi zůstal nejen Vettel, ale vmáčkli by se tam i Webber s Hamiltonem.

                  Pokud tvoříš statistiku z odjetých sezón (a to je to, co jsi v postu ze Včera, 12:14 dělal) a ještě ten post nazveš "Realita", tak nemůžeš zasklít těch 20 soupeřů, co tam s nimi bylo.

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    37.188.140.XXX
                    ...přeskočil jsem bez varování ze dvou modelových závodů r. 2012 do celé sezóny r. 2010, ale to už si nějak přebereš...

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    77.104.216.XXX
                    Tak naposledy. Tvé argumenty jsou jasně položené a pochopitelné. Bohužel mi to přijde, že jde o diskusi, ve které chceš vyhrát a opravdu pořádně nečteš. Již v tom prvním článku je věta, že nejsou započteny odečty bodů soupeřů, které jsou samozřejmě nutné, a to je celý problém naší diskuse. Předpokládal jsem, že je to dostatečně jasně napsané, ale asi ne. Zjednodušené to bylo právě v tom, že tam ty odečty nejsou. Samozřejmě logika věci je, ale jasná a nechápu čemu na tom nerozumíš. Nebudu přepočítávat celou sezonu, ale modelově stejně jako ty pouze dva . Druhý pilot samozřejmě nemusí být FA (což je pro tebe asi červený hadr), ale např. reálný FM v sezoně 2010. Samozřejmě nebudeme nikoho střílet, pouze ho logicky posuneme pořadím. Pokud FA získá určitý počet bodů a někdo má získat stejný počet bodů, musí samozřejmě ostatní soupeře porazit ne odstřelit. No a pokud je stejně dobrý jako FA pak samozřejmě ty soupeře porazit musí, protože FA je taky REÁLNĚ porazil. Tak tedy pro jednoduchou ukázku jsem 2 závody 2010, aby to bylo dokonce adresné.
                    FA bereme jako konstantu, protože jsem použil jeho počet bodů. Pro zjednodušení jsem vybral závody, ve kterých není hýbáno s pozicí FA a jeho body. Je to tedy Maďarsko a Singapur. V Maďarsku dochází dokonce pouze k prohození pozic SV 3.=4. a FM 4.=3., výsledek tedy je, že SV píše -3 body a FM +3 stejně u RBR a F. Na ostatní pole to tedy nemá vůbec žádný vliv. Druhý Singapur je pro názornost, že nikoho nestřílíme. Zde je FM stejně dobrý jako FA, ale protože nemůžou v jednom závodě vyhrát dva a FA je konstanta posouvá se FM z 8. na 2. místo tedy za FA. FM tedy píše + 14 bodů. Jezdce na 2. až 7. místě samozřejmě nestřílíme, pouze je šoupeme o jedno místo vzad, (protože FA byl v závodě lepší pak FM by byl také lepší.) Zkráceně takto : SV a tým -3 body, MW a tým -3 body, JB, NR, RB, RK a týmy - 2 body.
                    Celkově tedy při změně pouhých dvou závodů a + 17 bodech pro FM dochází sice jenom k malým změnám v pořadí, ale přesto jak jsem psal MS jezdců by byl FA. Pro pořádek pozměněné pořadí FA 252, SV 250, +pozice LH 240, -pozice MW 239, JB 212, FM 161, NR 140, RK 134, MS 72, +pozice AS 47, -pozice RB 45 ostatní beze změny. V týmech je to obdobné RBR 489, McL 452, F 413, Mer 212, R 161, +pozice FI 68, -pozice Wil 67, dále opět beze změny. Jsou to jenom dva závody a stáhnutí bodů ze strany FM pouhý 17 ze 108. V celé sezoně by tedy změny vypadaly ještě výrazněji, ale těch menších týmů by se vlastně nedotkli, protože tak jak zde tratil Wil a získal FI, bylo by to v dalších závodech naopak. Větší rozdíl by samozřejmě byl u F, RBR a Mcl.
                    Promiň, ale opravdu nevidím nic logického na odstřelení soupeřů. Logické prostě je, že když je někdo stejně dobrý jako v tomto případě...

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    77.104.216.XXX
                    ........FA musí ostatní porážet stejně jako FA. Jenom těžko si někdo udrží pozici, když je někdo lepší. Ostatním jsou tedy pouze odečteny body spojené se ztrátou JEDNÉ POZICE včetně SV a nejsou odstřeleni.
                    Omlouvám se za výpadek asi dvou slovíček, ale určitě si je tam domyslíš.

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Pikaso

                    Pikaso

                    77.104.216.XXX
                    koukám, že jsem ani nebyl přihlášenej. Jsem to tedy opravdu já. Měj se fajn a rád tě uvidím u další diskuse.

                    + 3 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Španělský superman je najednou bez místa 18 18

    + 17 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama