DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace bez překvapení - double Mercedesu v pořadí Rosberg, Hamilton

SUZUKA - KVALIFIKACE; Za Mercedesy dva Williamsy v pořadí Bottas, Massa a Alonsovo Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace bez překvapení - double Mercedesu v pořadí Rosberg, Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 06.10.2014 14:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 04.10.2014 09:50
Caterham Já myslel, že pro ně nebude Marusia… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 04.10.2014 09:52
Říká někdo, kdo za podobné viditelnosti jezdí… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 04.10.2014 10:29
Vsechny cast kvaldy absolutne mimo misu. V… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Fanda.LH

                                  109.81.147.XXX
                                  Miku neblbni... Celou sezónu dominuje Mercedes... Krom jeho pilotů vyhrál jen 1 pilot s 2. nejlepším autem...03

                                  + 0 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
          • kik

            213.192.60.XXX
            Vis, pamatuji zavody kdy bylo opravdu blbe videt a prece se jelo - napr. Suzuka 1976 kdy Hunt ziskal titul. Lauda tenkrat odstoupil kvuli povetrnostnim podminkam. Pri poslednim vitezstvi BRM v Monacu 1972 take lilo jako z konve a auta a trate nebyly zdaleka tak bezpecne jako dnes. Ja bych byl pro zavod s tim, ze pokud to bude opravdu vypadat blbe tak se vzdy da zavod prerusit ci predcasne ukoncit. Par let zpatky byla v Montrealu prestavka hoooodne dlouha.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Taky se mi někdy zdá to čekání na sucho zbytečně dlouhé. Ale myslím si, že by o tom měli rozhodovat sami piloti spolu s komisaři. Oni nasazují krk, resp. nesou odpovědnost. 03

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                Žádný krk nenasazují...

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  To, že se někdo roky nezabil ještě neznamená, že se to už nikdy nestane. Několikrát už k tomu bylo blízko. 03

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.147.XXX
                    Někdy se to stane a ?? Když se zamyslíš nad tím co dělají... Tak to, že se nikdo nezabil, v podstatě vysílá špatný signál... Není normální narazit do zdi ve 300 a odejít po svých...

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Taky bych mohl říct, že v tom případě chápu tvé názory.
                      Mě závody baví, přestože nikdo neumírá. Nepotřebuju krev, abych se dobře bavil. Ikdyž jsem třeba Sennu nesnášel, tak si myslím, že je velká škoda, že zbytečně umřel. A proto si myslím, že je dobře, že po nárazu ve 300 km/h jezdci dokáží odejít po svých.

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        109.81.147.XXX
                        Já taky nepotřebuju krev... Ale tím, že se bezpečnost zvýšila do absurdních výšin, tak z F1 zcela zmizel dost podstatný faktor strachu a respektu k soupeřům... Rychlá jízda je riziková... Tedy všude krom v F1... Spíš se pilot zabije v nižších sériích než v F1... Je to celé na hlavu postavené a není to dobře...

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Nemyslím si, že nějaký pilot při průjezdu zatáčkou přemýšlí nad tím jaká zranění bude mít, jestli z tratě vyletí. Piloti jezdí na limitu přilnavosti teď jako před 50-ti lety. Kdyby zy volantem měli strach, nemohli by jezdit. A pokud si vzpomenu na Sennu, tak se respekt k soupeřům na trati nijak nezměnil. Takže si myslím, že současná bezpečnost vůbec nic nemění na stylu ježdění a tím ani nic na atraktivitě F1. 03

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Fanda.LH

                            109.81.147.XXX
                            Když jezdí, tak moc přemýšlet nemůžou... To je jasné, ale to neznamená, že jezdí všichni na limitu... Jezdí na "svém" limitu a ten je ovlivňován jejich duševním rozpoložením, nejsou to stroje.... Říkalo se tuším, že každé dítě dělá 0,2 sec... 06

                            Nevěřím tomu, že tehdá si dovolili piloti tolik co dnes... Možná Senna, když ho osvítil duch svatý... Navíc Senna už jezdil v době, kdy to bylo relativně v pohodě... Narážím spíše na 60 a 70 léta... Kdy piloti bojovali za svodidla podél trati... Tehdy rozhodně nejezdili na limitu přilnavosti...

                            + 0 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Nevím, 60-tá ani 70-tá jsem nezažil a ani z videí se nedá moc poznat na kolik % svých schopností piloti jezdili. Já si myslím, že by riziko smrti na dráze moc poznat nebylo.
                              Každý to prostě vidíme jinak. Tož to tak necháme ne? 03

                              + 2 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Fanda.LH

                                109.81.147.XXX
                                Necháme

                                Jen podotknu...

                                Já vycházím z toho ce řekl Lauda... Něco ve smyslu, že tehdy jezdili na 80%, zatímco dnešní piloti na 99%...

                                Dále bych to srovnal třeba s Rally... Kimi ani Kubica neměli problém s rychlostí, ale s tím, aby dokončili celý závod... Z toho vyplývá, že i top piloti ve WRC nejezdí na 100%... Není problém je porazit v rámci jedné rychlostní zkoušce... Ale jezdí rychle a bezpečně... Je tam ten faktor strachu / zodpovědnosti, který jim to zkrátka nedovolí... A piloti jako Kimi a Kubica zkrátka neměli dost zkušeností, aby ho vytrénovali na tu top úroveň, která by jim umožňovala jezdit top výsledky... Kimi skončíl jak spráskanej pes... A RK ještě hůř...
                                05 05

                                + 0 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  OK. Lauda asi ví co říká. S tou rally bych řekl, že měla jistě velký vliv nezkušenost s různými povrchy, dírami atd. Ale něco na tom být samozřejmě může.
                                  Dík za pokec a měj se. 03

                                  + 2 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              Přesně tak, dříve, když šlo skutečně o život, tak se takové šarkárny neděly... Dnes je to samý pokrok pro pokrok... Místo toho aby jezdili, když jsou vozy a tratě bezpečné, tak nejezdí... Ničemu to nepomohlo, jen si dnešní piloti, když mají sakra štěstí, můžou vydělat pár mil. dolarů bez rizika... Týmy se nebojí nasadit kohokoli, kdo získá superlicenci a zaplatí... 02 02

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                193.179.208.XXX
                jj, kdyby slo jeste porad skutecne o zivot, tak by si tymy nedovolily nechat jezdit ty ruzne placene matadory, 16ti leteho fracka apod.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.179.208.XXX
      taky mi prijde ze to s tou udajnou bezpecnosti az moc prehaneji. Par kapek a uz SC, par dalsich kapek a preruseny zavod. Auta jsou 100x bezpecnejsi nez pred x lety, ale kvuli par kapkam na trati se prerusuje radove casteji nez pred x lety. Takze tak asi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ttt

    213.215.108.XXX
    ham Ham: "Svoje odpovědi nechávám na trati, jsou hlasitější."

    A čo teda robí Rosberg? 04

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama