DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace bez překvapení - double Mercedesu v pořadí Rosberg, Hamilton
SUZUKA - KVALIFIKACE; Za Mercedesy dva Williamsy v pořadí Bottas, Massa a Alonsovo Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace bez překvapení - double Mercedesu v pořadí Rosberg, Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
10:39 04.10.2014 46.167.201.XXXA co tím jako básník chtěl říci. Tvrdím snad někde, že za deště jezdím 160? Nebo? Až budu za jezdění na dráze placen v mil. USD tak budu taky jezdit. Nechápu, o co ti jde. Prostě je to jejich práce, tak holt budou za deště lítat ne 280 ale třeba jen 180. No a co? Pořád lepší než aby stáli na roštu. A s mojím ježděním za deště to nemá absolutně co dělat....
-
rock
10:45 04.10.2014 46.33.96.XXXNaprosto souhlasím. Jet za deště 250 km/h je nebezpečný? OK, jeďte pomaleji. Tak, abyste se udrželi na trati. Pořád bude platit, že nejlepší vyhraje.
Kdyby věděli, že se bude závodit i za velkýho mokra, dali by si konstruktéři pozor na to, aby měli auto, které je možné nastavit tak, aby se s ním dalo jet. Alespoň nějak, když už ne naplno. -
Mike17
11:02 04.10.2014 93.99.87.XXXBásník tím chtěl říci, že když je na trati příliš vody, taky ti vzadu nevidí ani zadek auta před ním. Zvlášť po startu nevidí skoro nic. Tudíž jezdí skoro 300km/h s viditelností pár metrů a v podstatě jen doufají, že na trati nikdo nestojí, protože nemají šanci se mu vyhnout. Představa, že nějaký pilot v této situaci pojede o 100km pomaleji je hodně hloupá. Bude jen doufat, že do nikoho nevrazí a přežije.
Piloti jsou placeni za to, aby jezdili. Ale za regulérních podmínek. Monoposty nejsou dělané na jízdu po vodě. Možná sis toho nevšiml, ale nemají třeba blatníky nebo přední světla. Ono je to podobné, jako bys chtěl aby jezdili ve tmě bez osvětlení tratě. Vždyť můžou jezdit 20 km/h.
Kdybys byl řidič kamionu a měl jet přes horský průsmyk, který by byl pokryt náledím. Řekl by sis: "je jedno jestli se zabiju, oni mě platí za to abych jezdil?"-
anonym
11:32 04.10.2014 95.102.120.XXXja som videl preteky motoriek kde jazdili nie ze za mokra ale doslova vo vode, v niektorych zakrutach boli kaluze vody a jazdili a to ma motorka len 2 kolesa
v f1 trochu zaprsi a uz jazdcia za SC
k tej poslednej vete: videl si ice road truckers? tam jazdia po lade aj cez horske prismyky-
Mike17
12:03 04.10.2014 93.99.87.XXXEvidentně jsi vůbec nepochopil, o čem mluvím. Nebavím se snížené přilnavosti, ale o množství vody ve vzduchu, přes které není nic vidět. A motorky ji vytváří mnohem míň. Takže můžou jezdit v horších podmínkách.
A ano viděl jsem Ice road truckers. Včetně dílu, kde čekali na to, až jim průsmyk někdo zprůjezdní. Nemluvil jsem totiž o sněhu, ale náledí. Ale abysme se tu netahali o slovíčka, tak si zkus představit, že jim k tomu nedají řetězy.-
Fanda.LH
12:32 04.10.2014 109.81.147.XXXŘidič kamionu nepracuje pro pobavení diváků... Smyslem jeho práce je dostat něco z bodu A do bodu B... Každému je jinak ukradený... Pochopitelně je dalších milion podstatných rozdílů... Ale dal bych ruku do ohně za to, že kdyby za ním někdo přišel s tím ať to náledí zdolá za 1 mil dolarů, tak to riskne...-
-
Fanda.LH
13:10 04.10.2014 109.81.147.XXX1. Zbytečně histerčíš... Viděl jsem několik povedených mokrých závodů a nebylo to o troskách... Ano máme tu Belgii 98 a největší bouračku v historii... Na kterou se bude navždy vzpomínat... Narozdíl od zbytečných manévrů ve prospěch "bezpečnosti"... Když se to stane jednou za čas, tak je to jen ku prospěchu věci...
2. Udělal bys to a miliardy dalších taky... Jednalo by se totiž o obrovskou příležitost... A takhle tenkrát uvažovali i piloti, pokud to jsou pro tebe idioti, pak chápu tvoje názory...-
Mike17
16:42 04.10.2014 93.99.87.XXX1. Já nejsem proti mokrým závodům. Naopak mě baví víc než suché. Jen si myslím, že by o vítězství mělo rozhodovat umění pilota a výkon vozu. Když o vítězi rozhodne to, že na rozdíl od ostatních v mlze nikoho netrefí (třeba proto, že mu už začali mávat žlutými, zatímco jezdcům před ním to nestihli), pak to podle mne nevyhrál ten správný. Samozřejmě každé máme jiné záliby.
2. Vůbec jsi to nepochopil. O milionech byla řeč v souvislosti s hypotetickým příkladem řidiče kamionu na průsmyku, který by měl mizivou šanci na přežití. Piloti až takové riziko nepodstupují a taky bych řekl, že většina z nich to nedělá kvůli milionům.
-
-
-
anonym
12:54 04.10.2014 95.102.120.XXXale oni necakali kym im z priesmyku odstrania lad ale cakali na odstranenie niekolko desiatok centimetrov snehu
po lade tam jazdili uplne bezne
motorky sice vytvaraju menej vodnej smrste ale tiez ju vytvaraju ale hlavne je ze motorka na vode ma podstatne vacsiu sancu dostat smyk ako auto a predsa jazdili-
Fanda.LH
13:15 04.10.2014 109.81.147.XXXVšak samozřejmě a téměr každý smyk = pád na tvrdou zem... Mikea zřejmě zachvátil nějaký ochrancovský pud a bude žvanit sebevětší kraviny... Jakoře jezdit na motorce v dešti je bezpečnější než v F1...
Samozřejmě nelze popřít fakt, že když jsou opravdu velké louže a F1 má sakra nízkou světlou výšku, tak se může stát, že doslova začne plavat... To pak není o řidičskému umění...-
Mike17
16:50 04.10.2014 93.99.87.XXXNesrovnával jsem jak moc koho bolí nehoda, ale jaká je viditelnost. Ale pokud je to kravina, pak bys sis mohl zkusit propočítat, kolik vody odvede motorková guma a kolik guma vozu F1 a pak to vynásobit počtem gum na trati. Schválně co ti vyjde.
Mám pocit, že se pořád každý bavíme o něčem jiném. Mě nevadí mokré závody. Pro mně za mně ať si jezdí třeba po ledu. Ale ať rozhodne umění pilota a ne náhoda.-
Fanda.LH
18:10 04.10.2014 109.81.147.XXXBavíme nebavíme... Ten výpočet je samozřejmě nesmysl... Já moc dobře vím na co narážíš... Ale to je věc běžná a pro piloty to prakticky není problém, okruhy znají na zpaměť a ani za sucha prakticky nic moc nevidí... Navíc se to týka hlavně startu, jak se to natáhne do vláčku, tak je to v klidu... Umět si poradit za takovýchto podmínek je součást umu pilota... Jediný problém je, když jsou na trati takové kaluže, že vozy začnou plavat (Voda auto nadnese a oneumatiky ztratí kontakt s vozovkou)... Nicméně i ty kaluže nejsou všude, tvoří se na obvyklých místech... To už opravdu musí bejt slejvák, aby se nedalo jet...-
Mike17
18:26 04.10.2014 93.99.87.XXXNejde o to, vidět na okruh. Jistě ho znají nazpaměť a možná by ho zajeli i poslepu. Jde o to, že nemají šanci vidět, že se vepředu odehrála nějaká nehoda a že třeba někdo stojí uprostřed tratě. A při rychlosti přes 200km/h a viditelnosti na záď vozu před sebou je snadné se dopočítat, že vyhnout se kolizi není o schopnosti pilota, ale o náhodě. Třeba zmíněné Spa 98.-
Fanda.LH
18:39 04.10.2014 109.81.147.XXXAle to k závodění patří... Život nebyl, není a nikdy nebude spravedlivý... Tohle vymítit nelze a rozhodně to není na škodu... Tahle nespravedlnost může postihnout každého a díky tomu je to svým způsobem spravedlivý... Dává to zápletku dalším závodům...-
-
Fanda.LH
19:38 04.10.2014 109.81.147.XXXAle piloti se nikdy nedohodnou... Mladý "neznámý" kluk, který se chce zvyditelnit, bude mít jiný názor než borec ve vedení šampionátu... Když budeš omezovat tyhle náhody, tak bude jen více sterilních závodů... Ta Spa přinesla hromadnou havárku a nakonec i dabl Jordanu... Za normálních okolností by se o vítězství porval Schumi s Mikou... Stejně jako teď Nico s Lewisem, ale potřebujeme to vidět každý víkend ??-
Mike17
19:57 04.10.2014 93.99.87.XXX-Od toho tam jsou komisaři, kteří názory pilotů znají a jsou přímo na trati a můžou tedy posoudit asi líp jak my, co je v pohodě a co ne.
-Letos jsme už viděli minimálně 3 závody, kdy nevyhrála nejrychlejší kombinace pilota a vozu. Potřebujeme to vidět víckrát? Jistě selhání techniky je trochu něco jiného, ale nemám pocit potřeby dalšího náhodného prvku. Ale chápu, že je to individuální.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek