DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace bez překvapení - double Mercedesu v pořadí Rosberg, Hamilton

SUZUKA - KVALIFIKACE; Za Mercedesy dva Williamsy v pořadí Bottas, Massa a Alonsovo Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace bez překvapení - double Mercedesu v pořadí Rosberg, Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 06.10.2014 14:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 04.10.2014 09:50
Caterham Já myslel, že pro ně nebude Marusia… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 04.10.2014 09:52
Říká někdo, kdo za podobné viditelnosti jezdí… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 04.10.2014 10:29
Vsechny cast kvaldy absolutne mimo misu. V… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        46.167.201.XXX
        A co tím jako básník chtěl říci. Tvrdím snad někde, že za deště jezdím 160? Nebo? Až budu za jezdění na dráze placen v mil. USD tak budu taky jezdit. Nechápu, o co ti jde. Prostě je to jejich práce, tak holt budou za deště lítat ne 280 ale třeba jen 180. No a co? Pořád lepší než aby stáli na roštu. A s mojím ježděním za deště to nemá absolutně co dělat....

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          46.33.96.XXX
          Naprosto souhlasím. Jet za deště 250 km/h je nebezpečný? OK, jeďte pomaleji. Tak, abyste se udrželi na trati. Pořád bude platit, že nejlepší vyhraje.

          Kdyby věděli, že se bude závodit i za velkýho mokra, dali by si konstruktéři pozor na to, aby měli auto, které je možné nastavit tak, aby se s ním dalo jet. Alespoň nějak, když už ne naplno.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Básník tím chtěl říci, že když je na trati příliš vody, taky ti vzadu nevidí ani zadek auta před ním. Zvlášť po startu nevidí skoro nic. Tudíž jezdí skoro 300km/h s viditelností pár metrů a v podstatě jen doufají, že na trati nikdo nestojí, protože nemají šanci se mu vyhnout. Představa, že nějaký pilot v této situaci pojede o 100km pomaleji je hodně hloupá. Bude jen doufat, že do nikoho nevrazí a přežije.
          Piloti jsou placeni za to, aby jezdili. Ale za regulérních podmínek. Monoposty nejsou dělané na jízdu po vodě. Možná sis toho nevšiml, ale nemají třeba blatníky nebo přední světla. Ono je to podobné, jako bys chtěl aby jezdili ve tmě bez osvětlení tratě. Vždyť můžou jezdit 20 km/h.
          Kdybys byl řidič kamionu a měl jet přes horský průsmyk, který by byl pokryt náledím. Řekl by sis: "je jedno jestli se zabiju, oni mě platí za to abych jezdil?" 20

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.102.120.XXX
            ja som videl preteky motoriek kde jazdili nie ze za mokra ale doslova vo vode, v niektorych zakrutach boli kaluze vody a jazdili a to ma motorka len 2 kolesa03
            v f1 trochu zaprsi a uz jazdcia za SC

            k tej poslednej vete: videl si ice road truckers? 04 tam jazdia po lade aj cez horske prismyky

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Evidentně jsi vůbec nepochopil, o čem mluvím. Nebavím se snížené přilnavosti, ale o množství vody ve vzduchu, přes které není nic vidět. A motorky ji vytváří mnohem míň. Takže můžou jezdit v horších podmínkách.
              A ano viděl jsem Ice road truckers. Včetně dílu, kde čekali na to, až jim průsmyk někdo zprůjezdní. Nemluvil jsem totiž o sněhu, ale náledí. Ale abysme se tu netahali o slovíčka, tak si zkus představit, že jim k tomu nedají řetězy. 03

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                109.81.147.XXX
                Řidič kamionu nepracuje pro pobavení diváků... Smyslem jeho práce je dostat něco z bodu A do bodu B... Každému je jinak ukradený... Pochopitelně je dalších milion podstatných rozdílů... Ale dal bych ruku do ohně za to, že kdyby za ním někdo přišel s tím ať to náledí zdolá za 1 mil dolarů, tak to riskne...

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  1. Pokud někdo považuje za zábavu spoustu trosek a nehod NEzpůsobených vlastní vinou. pak je spousta jiných sérií či činností, které poskytnou takovou zábavu větší.
                  2. Idiot by to riskl. Já bych za svůj život nechtěl ani miliardu.

                  + 4 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    95.102.120.XXX
                    havarie k tomuto sportu patria

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    109.81.147.XXX
                    1. Zbytečně histerčíš... Viděl jsem několik povedených mokrých závodů a nebylo to o troskách... Ano máme tu Belgii 98 a největší bouračku v historii... Na kterou se bude navždy vzpomínat... Narozdíl od zbytečných manévrů ve prospěch "bezpečnosti"... Když se to stane jednou za čas, tak je to jen ku prospěchu věci...

                    2. Udělal bys to a miliardy dalších taky... Jednalo by se totiž o obrovskou příležitost... A takhle tenkrát uvažovali i piloti, pokud to jsou pro tebe idioti, pak chápu tvoje názory...

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      1. Já nejsem proti mokrým závodům. Naopak mě baví víc než suché. Jen si myslím, že by o vítězství mělo rozhodovat umění pilota a výkon vozu. Když o vítězi rozhodne to, že na rozdíl od ostatních v mlze nikoho netrefí (třeba proto, že mu už začali mávat žlutými, zatímco jezdcům před ním to nestihli), pak to podle mne nevyhrál ten správný. Samozřejmě každé máme jiné záliby. 03
                      2. Vůbec jsi to nepochopil. O milionech byla řeč v souvislosti s hypotetickým příkladem řidiče kamionu na průsmyku, který by měl mizivou šanci na přežití. Piloti až takové riziko nepodstupují a taky bych řekl, že většina z nich to nedělá kvůli milionům.

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        109.81.147.XXX
                        Dnešní piloti nepodstupují prakticky žádné riziko... Já ale měl na mysli piloty v minulosti, kteří riskovali pro slávu a peníze životy a umíralo jich několik ročně... O tom je můj 2. bod...

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
              • anonym

                95.102.120.XXX
                ale oni necakali kym im z priesmyku odstrania lad ale cakali na odstranenie niekolko desiatok centimetrov snehu
                po lade tam jazdili uplne bezne

                motorky sice vytvaraju menej vodnej smrste ale tiez ju vytvaraju ale hlavne je ze motorka na vode ma podstatne vacsiu sancu dostat smyk ako auto a predsa jazdili

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  109.81.147.XXX
                  Však samozřejmě a téměr každý smyk = pád na tvrdou zem... Mikea zřejmě zachvátil nějaký ochrancovský pud a bude žvanit sebevětší kraviny... Jakoře jezdit na motorce v dešti je bezpečnější než v F1...

                  Samozřejmě nelze popřít fakt, že když jsou opravdu velké louže a F1 má sakra nízkou světlou výšku, tak se může stát, že doslova začne plavat... To pak není o řidičskému umění...

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Nesrovnával jsem jak moc koho bolí nehoda, ale jaká je viditelnost. Ale pokud je to kravina, pak bys sis mohl zkusit propočítat, kolik vody odvede motorková guma a kolik guma vozu F1 a pak to vynásobit počtem gum na trati. Schválně co ti vyjde. 03
                    Mám pocit, že se pořád každý bavíme o něčem jiném. Mě nevadí mokré závody. Pro mně za mně ať si jezdí třeba po ledu. Ale ať rozhodne umění pilota a ne náhoda.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      109.81.147.XXX
                      Bavíme nebavíme... Ten výpočet je samozřejmě nesmysl... Já moc dobře vím na co narážíš... Ale to je věc běžná a pro piloty to prakticky není problém, okruhy znají na zpaměť a ani za sucha prakticky nic moc nevidí... Navíc se to týka hlavně startu, jak se to natáhne do vláčku, tak je to v klidu... Umět si poradit za takovýchto podmínek je součást umu pilota... Jediný problém je, když jsou na trati takové kaluže, že vozy začnou plavat (Voda auto nadnese a oneumatiky ztratí kontakt s vozovkou)... Nicméně i ty kaluže nejsou všude, tvoří se na obvyklých místech... To už opravdu musí bejt slejvák, aby se nedalo jet...

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Nejde o to, vidět na okruh. Jistě ho znají nazpaměť a možná by ho zajeli i poslepu. Jde o to, že nemají šanci vidět, že se vepředu odehrála nějaká nehoda a že třeba někdo stojí uprostřed tratě. A při rychlosti přes 200km/h a viditelnosti na záď vozu před sebou je snadné se dopočítat, že vyhnout se kolizi není o schopnosti pilota, ale o náhodě. Třeba zmíněné Spa 98.

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          109.81.147.XXX
                          Ale to k závodění patří... Život nebyl, není a nikdy nebude spravedlivý... Tohle vymítit nelze a rozhodně to není na škodu... Tahle nespravedlnost může postihnout každého a díky tomu je to svým způsobem spravedlivý... Dává to zápletku dalším závodům...

                          + 1 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Vymítit ne, ale omezit ano. Právě tím, že se počká na to, až na trati voda nebude úplně stát. Ikdyž mi to někdy taky připadá zbytečně dlouhé. Nechal bych to na pilotech. Oni ví nejlíp, jaké to je. 03

                            + 3 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Fanda.LH

                              109.81.147.XXX
                              Ale piloti se nikdy nedohodnou... Mladý "neznámý" kluk, který se chce zvyditelnit, bude mít jiný názor než borec ve vedení šampionátu... Když budeš omezovat tyhle náhody, tak bude jen více sterilních závodů... Ta Spa přinesla hromadnou havárku a nakonec i dabl Jordanu... Za normálních okolností by se o vítězství porval Schumi s Mikou... Stejně jako teď Nico s Lewisem, ale potřebujeme to vidět každý víkend ??

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                -Od toho tam jsou komisaři, kteří názory pilotů znají a jsou přímo na trati a můžou tedy posoudit asi líp jak my, co je v pohodě a co ne.
                                -Letos jsme už viděli minimálně 3 závody, kdy nevyhrála nejrychlejší kombinace pilota a vozu. Potřebujeme to vidět víckrát? Jistě selhání techniky je trochu něco jiného, ale nemám pocit potřeby dalšího náhodného prvku. Ale chápu, že je to individuální.

                                + 3 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama