DISKUZE K ČLÁNKU Honda zveřejňuje první snímek své pohonné jednotky připravované pro McLaren
Honda úspěšně pokračuje ve vývoji své pohonné jednotky, s níž bude v sezóně 2015 exkluzívně závodit McLaren. Dnes zveřejnila první fotografii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda zveřejňuje první snímek své pohonné jednotky připravované pro McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 7 lidí)
01.10.2014 14:24
Urcite sa dostanu o tom neni ziadna. S tym co… »
» uzivatel000324
(Hlasovalo 6 lidí)
01.10.2014 13:49
Man by zaujimalo... ... ci (ked to prezeniem) si… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000324
13:49 01.10.2014 80.242.32.XXXMan by zaujimalo... ... ci (ked to prezeniem) si moze zobrat teraz Honda od MCL motor Mercedes a doslova ho okopirovat alebo MCL po kazdych pretekoch motor odovzdava Mercedesu? Samozrejme vykonostne data maju a budu vediet porovnat skor mi ide o skopirovanie tych mechanickych casti...
dodo-
anonym
14:08 01.10.2014 217.196.216.XXXPokud by poskytl McLaren Hondě jakékoliv data motoru Mercedes, natož jim dal k idspozici celý motor ať si ho rozeberou do šroubku, byl by to stejně závažný podvod jako když zaměstnanec Ferrari donášel data zaměstnanci Mclarenu a ten následně přišel o body v PK a tuším že ještě dostal nějakou pokutu.-
-
uzivatel000324
14:24 01.10.2014 80.242.32.XXXUrcite sa dostanu o tom neni ziadna. S tym co maju od MCL musia byt s motorom inimalne na urovni tohotorocneho Mercedesu.
dodo -
Kapor
15:18 01.10.2014 194.160.178.XXXData sa dostať môžu,.. ...ako návod na bryndzové halušky, ktorý je voľne dostupný, ktorý ale nezaručuje, že tie halušky budú pripravené dobre, lebo to záleží od surovín a technológie prípravy, ale nie motor, lebo ten je zablompovaný od FIA, aby sa do neho nemohlo zasahovať počas jeho krátkej životnosti v monoposte F1, toho ktorého tímu a to je rozdiel, lebo do neho sa nedostanú ani mechanici McLarenu, tobôž nie Hondy.
-
-
uzivatel000324
14:23 01.10.2014 80.242.32.XXXnemyslel som doslova okopirovat uplne do skrutky ale napr. materialy mozno nejake technicke veci ktore su rovnake na vsetkych motoroch urcite by sa dalo vybrat viac veci z motoru mercedes ktore by sa dali pouzit bez toho aby niekto povedal ze je to okopirovane....
V podstate nieco podobne co spravil MCL ked v testoch nedokazal odjazdit ani pol kola koli tej ich chobotnici alias vyfuku ktory nebol funkcny... jednoducho odkopirovali riesenie RB a bolo...
dodo
-
-
uzivatel001000
14:56 01.10.2014 46.39.185.XXXPodle mého názoru si každý výrobce opotřebované motory bere zpět. Dokonce si myslím, že ty motory nemají k dispozici ani pro vývoj a dostanou se k nim až před závodním víkendem. V podstatě stejně, jako je to s pneumatikama.
Tzn. po sezóně si myslím, že bude mít McLaren všechna svá šasi neosazená. Pro případy prezentace atp. by si motor vypůjčili nebo jinými slovy vyzvedli od dodavatele, který ty jednotky skladuje.
Toť můj názor, doložit to nijak nedokážu. -
Face
20:21 01.10.2014 37.188.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Face
18:25 02.10.2014 88.102.130.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
JaroB
00:35 02.10.2014 88.212.40.XXXPresne tak...k motoru dostáva stajňa aj technikov ktorý sa o motor starajú. NIKTO z Mclarenu NEMÁ prístup k motoru a jeho častiam...samozrejme k dátam ako takým sa dostanú ale nevedia technické a konštrukčné riešenia v motore...sú to klasický motorári výrobcu
-
-
-
Kapor
10:17 01.10.2014 80.87.214.XXXPodľa obrázka je zrejmé,... ...že Honda išla vlastným smerom a nie ako Mercedes, teda nič od neho nekopírovala, čoho dôkazom je usporiadanie MGU-H, kde medzi kompresorom a turbínov nie je motorenerátor ako u Mercedesu a teda tento fakt nevytvára ten handicap medzi výkonmi motorov Mercedesu a ostatných výrobcov, Renaultom a Ferrari, ale niečo úplne iné. A ja so na to už vtedy upozorňoval, že Toto si z nich robí prdel a yavádza.-
-
Kapor
11:31 01.10.2014 80.87.214.XXXNo jedine v tom,.. ...že sa im podarilo posunúť spodnú hranicu nasávaného vzduchu a tým môžu o to zvýšiť kompresný pomer a preto je aj nižsia spotreba, lebo do menšieho kompesného priestoru treba vstreknúť menej paliva a je z toho pri vššom počiatočnom tlaku pri horení vo valci väčší výkonový efekt na piest, lebo sa dosiahne vyšší tlak aj po spálení paliva, čo je logické a chladnejší vyduch valec lepšie chladí yvnútra pri nasatí a teda sa nestratí toľko tepla pri vedení, preto je priebeh priaynivejší. Hore sa hranica nedá posúvať, lebo tá je určená samovznietením paliva a aj keď to Schell u Ferrarri vyšpičkoval aditívami, tak z toho dostal len 7-10 koní naviac, čo je veľmi málo. Je to logické, ak si to ak to vieš nakreslíš do porovnávacieho diadgamu p-V a T-S, keď V a T = konš. a bude ti to jasné. Ja to nakreslené mám a môžem to tu zverejniť. Je to jediná šanca aj u Mercedesu ako zvyšovať výkon motora, lebo iná cesta nie je. a ako to robia ? Sú rôzne cesty, ktorú použili v Mrcedese, ti určite nepovedia a ani konkurencii.-
Kapor
12:42 01.10.2014 194.160.178.XXXNemal by som to prezradiť,... ...ale nakoniec chlapci z Ferrari na to prišli, že Mercedes používa dvojokruhový chladič vzduchu, kde prvý - predchladenie sa robí v náporovej časti a v druhom, ktorý pracuje ako kompresorová chladnička, kde sa nasávaný vzduch do valcov 1,6 V6 Turbo dochladzuje a preto vo Ferrari zistili, že potrebujú väčšie turbo, ale je jasné, že nepovedali prečo, lebo v Renaulte sú z toho ešte stále natvrdlí ! Na to sa používa práve prebytočný stlačený vzduch z turba, ktorý nefučí do vzduchu naverinboha, ale ide do druhého stupňa a vo výmeníku expanduje, čím odoberá teplo okoliu, t.j. nasávanému vzduchu v druhom stupni výmeníka, ktorý sa tu dochladzuje a tak, sa vlatne posunie tá hodnota nasávaného vzduchu do valca nadol a potom na ten úkor môžeme zvýšiť kompresný pomer. Dúfam, že ti to už bude jasné, lebo je to netradičné riešenie a ja dúfam, že si to do vlastného auta neinštaluješ., lebo by si prešvihol rozpočet rodiny.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek