DISKUZE K ČLÁNKU Honda zveřejňuje první snímek své pohonné jednotky připravované pro McLaren

Honda úspěšně pokračuje ve vývoji své pohonné jednotky, s níž bude v sezóně 2015 exkluzívně závodit McLaren. Dnes zveřejnila první fotografii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda zveřejňuje první snímek své pohonné jednotky připravované pro McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 02.10.2014 18:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 13 lidí) 01.10.2014 10:12
Honda Než ten motor vyjede skutečně na trať, tak… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 7 lidí) 01.10.2014 14:24
Urcite sa dostanu o tom neni ziadna. S tym co… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 6 lidí) 01.10.2014 13:49
Man by zaujimalo... ... ci (ked to prezeniem) si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Man by zaujimalo... ... ci (ked to prezeniem) si moze zobrat teraz Honda od MCL motor Mercedes a doslova ho okopirovat alebo MCL po kazdych pretekoch motor odovzdava Mercedesu? Samozrejme vykonostne data maju a budu vediet porovnat skor mi ide o skopirovanie tych mechanickych casti...

    dodo

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      217.196.216.XXX
      Pokud by poskytl McLaren Hondě jakékoliv data motoru Mercedes, natož jim dal k idspozici celý motor ať si ho rozeberou do šroubku, byl by to stejně závažný podvod jako když zaměstnanec Ferrari donášel data zaměstnanci Mclarenu a ten následně přišel o body v PK a tuším že ještě dostal nějakou pokutu.

      + 4 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        109.81.245.XXX
        Tak naivní může být jen člověk, který se neumí podepsat. Ano, od McLarenu se k Hondě určitě žádná data nedostanou. 18

        + 12 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000324

          uzivatel000324

          80.242.32.XXX
          Urcite sa dostanu o tom neni ziadna. S tym co maju od MCL musia byt s motorom inimalne na urovni tohotorocneho Mercedesu.

          dodo

          + 7 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Data sa dostať môžu,.. ...ako návod na bryndzové halušky, ktorý je voľne dostupný, ktorý ale nezaručuje, že tie halušky budú pripravené dobre, lebo to záleží od surovín a technológie prípravy, ale nie motor, lebo ten je zablompovaný od FIA, aby sa do neho nemohlo zasahovať počas jeho krátkej životnosti v monoposte F1, toho ktorého tímu a to je rozdiel, lebo do neho sa nedostanú ani mechanici McLarenu, tobôž nie Hondy.11

          + 8 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000324

        uzivatel000324

        80.242.32.XXX
        nemyslel som doslova okopirovat uplne do skrutky ale napr. materialy mozno nejake technicke veci ktore su rovnake na vsetkych motoroch urcite by sa dalo vybrat viac veci z motoru mercedes ktore by sa dali pouzit bez toho aby niekto povedal ze je to okopirovane....

        V podstate nieco podobne co spravil MCL ked v testoch nedokazal odjazdit ani pol kola koli tej ich chobotnici alias vyfuku ktory nebol funkcny... jednoducho odkopirovali riesenie RB a bolo...

        dodo

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.147.XXX
        Mají to omezené smluvně, něco říci mohou a něco ne... Rozhodně jim celý motor poskytnout nemohou...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Podle mého názoru si každý výrobce opotřebované motory bere zpět. Dokonce si myslím, že ty motory nemají k dispozici ani pro vývoj a dostanou se k nim až před závodním víkendem. V podstatě stejně, jako je to s pneumatikama.
      Tzn. po sezóně si myslím, že bude mít McLaren všechna svá šasi neosazená. Pro případy prezentace atp. by si motor vypůjčili nebo jinými slovy vyzvedli od dodavatele, který ty jednotky skladuje.

      Toť můj názor, doložit to nijak nedokážu.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Face

      Face

      37.188.233.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        naivko.... myslet si, že se mcl nedostane k žádným datům je fakt naivní

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • JaroB

        88.212.40.XXX
        Presne tak...k motoru dostáva stajňa aj technikov ktorý sa o motor starajú. NIKTO z Mclarenu NEMÁ prístup k motoru a jeho častiam...samozrejme k dátam ako takým sa dostanú ale nevedia technické a konštrukčné riešenia v motore...sú to klasický motorári výrobcu

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Hoši, kde vy na takové blbosti chodíte? Mechanici McLarenu mají běžně přístup k motoru. Nebo si myslíte, že jim ti Mercedes servisuje převodovku, chladiče, vše kolem motoru? Navita nezná mezí.. 12

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Samozřejmě, že může... Mercedes s tím počítá a zaškoluje jim zaměstnance... Opravdu některé názory / dotazy... 02 02

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • RiLCO

    91.127.93.XXX
    Honda Páči sa mi, ako podaktorí dokážu z fotky takmer nakresliť výkonovú krivku motora.

    Ide sa VC Japonska, tak Honda musí pripomenúť, že sa vracia do F1.
    O nič iné tu nejde.

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Podľa obrázka je zrejmé,... ...že Honda išla vlastným smerom a nie ako Mercedes, teda nič od neho nekopírovala, čoho dôkazom je usporiadanie MGU-H, kde medzi kompresorom a turbínov nie je motorenerátor ako u Mercedesu a teda tento fakt nevytvára ten handicap medzi výkonmi motorov Mercedesu a ostatných výrobcov, Renaultom a Ferrari, ale niečo úplne iné. 11 A ja so na to už vtedy upozorňoval, že Toto si z nich robí prdel a yavádza. 18

    + 10 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      To by mě zajímalo kde si myslíš že je zakopaný pes MB.

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        No jedine v tom,.. ...že sa im podarilo posunúť spodnú hranicu nasávaného vzduchu a tým môžu o to zvýšiť kompresný pomer a preto je aj nižsia spotreba, lebo do menšieho kompesného priestoru treba vstreknúť menej paliva a je z toho pri vššom počiatočnom tlaku pri horení vo valci väčší výkonový efekt na piest, lebo sa dosiahne vyšší tlak aj po spálení paliva, čo je logické a chladnejší vyduch valec lepšie chladí yvnútra pri nasatí a teda sa nestratí toľko tepla pri vedení, preto je priebeh priaynivejší. Hore sa hranica nedá posúvať, lebo tá je určená samovznietením paliva a aj keď to Schell u Ferrarri vyšpičkoval aditívami, tak z toho dostal len 7-10 koní naviac, čo je veľmi málo. Je to logické, ak si to ak to vieš nakreslíš do porovnávacieho diadgamu p-V a T-S, keď V a T = konš. a bude ti to jasné. Ja to nakreslené mám a môžem to tu zverejniť. Je to jediná šanca aj u Mercedesu ako zvyšovať výkon motora, lebo iná cesta nie je. a ako to robia ? Sú rôzne cesty, ktorú použili v Mrcedese, ti určite nepovedia a ani konkurencii. 01

        + 6 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          80.87.214.XXX
          Oprava: ..Chladnejší vzduch.. 11

          + 6 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Nemal by som to prezradiť,... ...ale nakoniec chlapci z Ferrari na to prišli, že Mercedes používa dvojokruhový chladič vzduchu, kde prvý - predchladenie sa robí v náporovej časti a v druhom, ktorý pracuje ako kompresorová chladnička, kde sa nasávaný vzduch do valcov 1,6 V6 Turbo dochladzuje a preto vo Ferrari zistili, že potrebujú väčšie turbo, ale je jasné, že nepovedali prečo, lebo v Renaulte sú z toho ešte stále natvrdlí ! 11 18 Na to sa používa práve prebytočný stlačený vzduch z turba, ktorý nefučí do vzduchu naverinboha, ale ide do druhého stupňa a vo výmeníku expanduje, čím odoberá teplo okoliu, t.j. nasávanému vzduchu v druhom stupni výmeníka, ktorý sa tu dochladzuje a tak, sa vlatne posunie tá hodnota nasávaného vzduchu do valca nadol a potom na ten úkor môžeme zvýšiť kompresný pomer. 01 Dúfam, že ti to už bude jasné, lebo je to netradičné riešenie a ja dúfam, že si to do vlastného auta neinštaluješ., lebo by si prešvihol rozpočet rodiny. 18

          + 8 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama