DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen o odchodu di Montezemola: Je to dobrá změna
Jezdec Ferrari věří tomu, že dynamika je předností vedoucího týmu Scuderie. Také Mattiacci vidí šanci na změnu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Räikkönen o odchodu di Montezemola: Je to dobrá změna
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000415
(Hlasovali 2 lidé)
25.09.2014 08:49
Promiň, ale netuším kde jsi přišel na to že je… »
» uzivatel000415
(Hlasoval 1 člověk)
25.09.2014 10:26
Měli jsme doma Lancii deltu HF integrale a málo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:11 25.09.2014 194.160.178.XXXChleib sa lámal tohoto roku,.. ...Keď sa nepodarilo pred sezónou do Ferrari získať Lucovi Adriana N. a tiež zaváhali motorári. Za všetko bol ale zodpovedný Luca a preto musel odísť. Ak si niekto myslí, že už na rok prídu výsledky zničoho nič, tak sa mýlia. Mercedes ako vidieť si stále zachová dominanciu. -
Pepan
07:12 25.09.2014 89.24.157.XXXFerrari, to není jenom F1, ale i výrobce luxusních sportovních aut. Monte firmu povýšil na něco více než jenom obyčejnou značku a vlastnit Ferrari je dneska výsada. Továrna Ferrari jako jediná z celého koncernu FIAT je v zisku. Jsem moc zvědavý, kam stávající ředitel tuto značku posune. Bojím se aby nenásledovala třeba značku Lancia.-
-
Pepan
11:58 25.09.2014 89.24.157.XXXPřivést prosperující firmu na buben není zase tak těžké. Stačí pár "schopných" manažerů a firma, která dlouhá léta prosperovala, se může položit. A to, že firma dneska běží, ještě neznamená, že to tak musí být třeba za pět let. Ostatně, stačí se podívat na jejich tým F1. Za Schummacherovy éry to šlapalo a tým získával jeden titul za druhým. Na sklonku Schummacherovy kariéry se začaly projevovat jisté nedostatky. Ještě dokázali získat jeden titul s Kimim a málem druhý s Massou a pak už začali ztrácet na špičku trochu dech. Filozofie národního týmu dovedla Ferrari do dnešní pozice, kdy jsou ve fabrice dvě skupiny, výrobci motoru a výrobci šasi a případné neúspěchy se házejí na tu druhou skupinu, místo aby se tým spojil a jako celek a makali na odstranění nedostatků.
-
-
uzivatel000415
08:49 25.09.2014 194.12.37.XXXPromiň, ale netuším kde jsi přišel na to že je fiat je ztrátový. Když se podíváš na akcie a hospodaření spousty podníků od strojírenských,automobilových až po nákladní výrobu které Fiat vlastní tak je naprostá většina v černých číslech. Proto v době krize fiat jako jedna z mála automobilech byla nad vodou. A to že lancia dopadla tak jak dopadla, bylo zapříčeńeno odklonem od své filozofie a ztrátou národní hrdosti. Dnes si jen málo automobilek může držet slabé firmy. A Fiat měl na výběr, buď Alfa nebo Lancie. Osobně si myslím že si značku Lancia nechají a za nějakých 10 let udělají reinkarnaci, jak už teď bývá zvykem.-
rock
09:58 25.09.2014 37.188.224.XXXHmm. Už jenom to, že si Fiat mohl dovolit koupit Chrysler naznačuje, že sumárně to s nimi nijak špatný nebude. Navíc se zapomíná, že Fiat patří ke koncernům typu "od jehly po lokomotivy (stíhačky)" a produkce osobních aut je jenom jeden ze střípků...
Ale Lancie je škoda...-
uzivatel000415
10:26 25.09.2014 194.12.37.XXXMěli jsme doma Lancii deltu HF integrale a málo co se tomu dnes vyrovná. Má jí dnes známej a koupil si k ní ještě STičko Subaru. A vždycky říká, že na tu deltu musí mít člověk koule. V lese a na polňačkách to subu odjede. Do dnes mi zůstala v srdci. V této době na tyhle autíčka není na silnicích prostor. Není kdo by to zaplatil. Hold tzv: " Doba plastová"
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek