DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen o odchodu di Montezemola: Je to dobrá změna

Jezdec Ferrari věří tomu, že dynamika je předností vedoucího týmu Scuderie. Také Mattiacci vidí šanci na změnu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen o odchodu di Montezemola: Je to dobrá změna

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 25.09.2014 11:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 25.09.2014 11:58
Přivést prosperující firmu na buben není zase… »
» uzivatel000415 (Hlasovali 2 lidé) 25.09.2014 08:49
Promiň, ale netuším kde jsi přišel na to že je… »
» uzivatel000415 (Hlasoval 1 člověk) 25.09.2014 10:26
Měli jsme doma Lancii deltu HF integrale a málo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Chleib sa lámal tohoto roku,.. ...Keď sa nepodarilo pred sezónou do Ferrari získať Lucovi Adriana N. a tiež zaváhali motorári. Za všetko bol ale zodpovedný Luca a preto musel odísť. Ak si niekto myslí, že už na rok prídu výsledky zničoho nič, tak sa mýlia. Mercedes ako vidieť si stále zachová dominanciu.01

    + 13 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ferrari, to není jenom F1, ale i výrobce luxusních sportovních aut. Monte firmu povýšil na něco více než jenom obyčejnou značku a vlastnit Ferrari je dneska výsada. Továrna Ferrari jako jediná z celého koncernu FIAT je v zisku. Jsem moc zvědavý, kam stávající ředitel tuto značku posune. Bojím se aby nenásledovala třeba značku Lancia.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.224.XXX
      Přivést na buben Ferrrari, které v současné době (díky Montezemolovi) běží jak hodinky, má prestiž a jméno a když se do něj nebude moc šťourat, poběží v pohodě dál - to už by vyžadovalo jistý talent.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Přivést prosperující firmu na buben není zase tak těžké. Stačí pár "schopných" manažerů a firma, která dlouhá léta prosperovala, se může položit. A to, že firma dneska běží, ještě neznamená, že to tak musí být třeba za pět let. Ostatně, stačí se podívat na jejich tým F1. Za Schummacherovy éry to šlapalo a tým získával jeden titul za druhým. Na sklonku Schummacherovy kariéry se začaly projevovat jisté nedostatky. Ještě dokázali získat jeden titul s Kimim a málem druhý s Massou a pak už začali ztrácet na špičku trochu dech. Filozofie národního týmu dovedla Ferrari do dnešní pozice, kdy jsou ve fabrice dvě skupiny, výrobci motoru a výrobci šasi a případné neúspěchy se házejí na tu druhou skupinu, místo aby se tým spojil a jako celek a makali na odstranění nedostatků.




        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000415

      uzivatel000415

      194.12.37.XXX
      Promiň, ale netuším kde jsi přišel na to že je fiat je ztrátový. Když se podíváš na akcie a hospodaření spousty podníků od strojírenských,automobilových až po nákladní výrobu které Fiat vlastní tak je naprostá většina v černých číslech. Proto v době krize fiat jako jedna z mála automobilech byla nad vodou. A to že lancia dopadla tak jak dopadla, bylo zapříčeńeno odklonem od své filozofie a ztrátou národní hrdosti. Dnes si jen málo automobilek může držet slabé firmy. A Fiat měl na výběr, buď Alfa nebo Lancie. Osobně si myslím že si značku Lancia nechají a za nějakých 10 let udělají reinkarnaci, jak už teď bývá zvykem.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Omlouvám se. myslel jsem tu automobilní část. Tam si myslím, že si Fiat moc dobře nestojí.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.224.XXX
        Hmm. Už jenom to, že si Fiat mohl dovolit koupit Chrysler naznačuje, že sumárně to s nimi nijak špatný nebude. Navíc se zapomíná, že Fiat patří ke koncernům typu "od jehly po lokomotivy (stíhačky)" a produkce osobních aut je jenom jeden ze střípků...
        Ale Lancie je škoda...

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000415

          uzivatel000415

          194.12.37.XXX
          Měli jsme doma Lancii deltu HF integrale a málo co se tomu dnes vyrovná. Má jí dnes známej a koupil si k ní ještě STičko Subaru. A vždycky říká, že na tu deltu musí mít člověk koule. V lese a na polňačkách to subu odjede. Do dnes mi zůstala v srdci. V této době na tyhle autíčka není na silnicích prostor. Není kdo by to zaplatil. Hold tzv: " Doba plastová" 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama