DISKUZE K ČLÁNKU Magnussen musel být po závodě ošetřen

Kevin Magnussen musel po GP Singapuru vyhledat lékařské ošetření, když byl lehce popálen poté, co v kokpitu jeho vozu bylo extrémní teplo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Magnussen musel být po závodě ošetřen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 22.09.2014 14:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 3 lidé) 22.09.2014 14:13
Horko taková drahá auta a nemají ani klimošku :D »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Horko taková drahá auta a nemají ani klimošku :D

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Treba pochváliť oboch,... ...lebo Jenson vystihol výmenu pneumatík po výjazde Safety Caru a mal teda o jednu výmenu menej a polepšil si v celkovom poradí, no auto ho sklamalo a musel zo závodu odstúpiť, čo teda nie je dobrá vizitka spoľahlivosti pre McLaren, lebo mohol doniesť aj z tohto závodu do hodnotenia tímu body, ktoré im budú určite chýbať. 02

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RiLCO

    91.127.93.XXX
    horúci nápoj? Takto im záleží na zdraví a kondičke pilotov?
    Áno každé kg v aute na vyše je neprijateľné, a ja nečakám, že im do auta dajú nápojový automat s ľadom. Však nič sa nedeje... len slabá dočasná nevôľa, dehydratácia pilota, no a o koncentrácí v prepotenej kombinéze ani nehovorím, pilot dostane infúziu a zajtra bude fit...musí niečo vydržať. Nech si to skúsia páni inžinieri aspoň na simulátore, 2hod. podmienky ako v saune a piť horúci nápoj.
    Týmy sa zaoberajú takými prkotinami, míňajú obrovské peniaze do vývoja auta, ale toto mi príde maximálne nedoriešené. To platí hlavne pre Malaysiu a Singapore.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      84.242.72.XXX
      Problém spíš je, že ta tekutina je v těchto podmínkách po 10-15 kole nepitelná.
      Mluvil o tom Král na Markíze. Už v prvním kole je to teplé jak čaj a postupně se to nedá ani pozřít.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      no je to jako čaj bez chuti, ale normálně si nikdo nestěžuje.. to že se bandaska pokazí se může stát stejně jako jakékoli jiné součástce auta. Navíc u Kevina ten problém byl složitější když se mu přehříval celý kokpit..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        194.228.208.XXX
        To bylo dle mě hlavně tím SC...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RiLCO

        78.99.152.XXX
        Myslel som na lepšiu izoláciu kokpitu smerom od motora /resp. prieduch na chladenie/ a nápoj sa taktiež nezohrial na teplotu čaju len tak zo vzduchu...však?
        Umiesniť ho niekde dopredu, určite by sa našlo 5L miesta, vyrobiť špeciálne tvarovanú fľašu...
        Keď pre motor sú schopní urobiť do kapoty otvory navyše...
        A to je väčšina pilotov nútená zotrvať na hraniciach podvíživy, dehydratácia sa dostaví rýchlejšie... napr. taký Kvjat
        Aj to je jeden z dôvodov prečo som za to, aby sa zdvihla minimálna hmotnosť o 10kg.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.95.XXX
          když se to stane jednou za X závodů, není to takový problém.. piloti holt musí něco vydržet a když dojde k nějakému problému, je to stejné jako když selže motor.. prostě se to stane..

          pokud se zvedne min hmotnost, lehčí piloti budou stále ve výhodě, protože tým bude moci lépe rozložit závaží..

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    třetina závodu To s tím vystrkováním rukou z kokpitu dělal už při SC fázi, takže už v té době musel ty problémy mít. On i několik jezdců si stěžovalo, že nemůžou pít, protože tekutina je moc horká. Co dodat - statečný výkon.
    Na druhou stranu, když si vzpomenu třeba na Mansella, jak dotlačil formuli (asi bez paliva, příčinu už si nevzpomenu) růčo do cíle a za cílovou čarou omdlel, tak oproti tomu jsou dnešní problémy Kevina "čajíček"...

    + 17 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama