DISKUZE K ČLÁNKU Symonds: Skončíme u toho, že si piloti budou sami měnit i pneumatiky?
Technický ředitel Williamsu Pat Symonds se dnes před začátkem tréninků v Singapuru rozvykládal o posledních změnách kolem radiokomunikací s piloty. Podle něj FIA činí pragmatická rozhodnutí a je škoda, že nebere ohled na názory fanoušků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Symonds: Skončíme u toho, že si piloti budou sami měnit i pneumatiky?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
MrWashek
13:42 19.09.2014 89.24.200.XXXPočasí, časy, závady, zastávky a zdravotní problémy Podle mě to určitě prospěje závodění a asi nás to bude i víc bavit, až budeme poslouchat nějaký kreace v podobě šifer.
Nicméně bych byl pro to, aby se přes vysílačku směrem k pilotovi sdělovalo počasí, čas na kolo a sektoru, závada na autě ohrožující provoz (částečně uvolněné díly karoserie, kola apod.) a směrem k boxům plánovaná zastávka a zdravotní problémy. Všechno navíc dělá závody kožený. Ať pilot usoudí sám, kdy je vhodná doba na pitstop, šetření paliva atd.
Hysterické výlevy do vysílačky typu "co dělá jinak než já, jak to že jde do boxů teď, co mám dělat abych ho předjel", všichni víme o kom je řeč :D, nepatří do závodění, ale je to prča, to se musí uznat.
Jinak kdyby Pirelli nemuseli dodávat pneumatiky co jsou po 20 kolech sjetý na dráty, nemuseli by si měnit pneu závodníci sami. Tankování mi nechybí.-
Chasnik
20:44 19.09.2014 217.117.213.XXXZbytečně se to hrotí. Představte si, že by třeba v hokeji nebo ve fotbale zakázali při zápase koučovat hráče - s jakým by se to asi setkalo ohlasem, co? ;)
Tohle je prostě pravidlo pro pravidlo, jenom, aby regule zase byly o pár stránek tlustší. Není to ani cesta k zatraktivnění závodů, ani ke zvýšení bezpečnosti (v určitých ohledech spíš ke snížení), prostě jediný efekt je víc starostí na boxové zídce a možnost ovlivnit výsledek závodu po jeho skončení při případném posuzování "závadné komunikace"
Třešničkou na dortu celé té akce je fakt, že není přesně stanovena sankce, což do té záležitosti přináší ještě více nejistot a možností lavírování komisařů.
-
-
PC
13:44 19.09.2014 212.47.2.XXXNa druhou stranu - já jako "veřejnost" mám velký zájem o rádiovou komunikaci a naopak čím víc jí je, tím líp. Člověk se často dozví mnohem zajímavější věci než z nějakých PR-blábolů.
Podle mě zveřejňování radiokomunikace F1 zatraktivnilo.
Jestli chce někdo omezit vliv týmu na motor, stačí podle mě zakázat telemetrii, případně zrušit některé funkce na volantu. Auto tak bude mnohem více v rukách pilota. -
-
-
Kapor
12:12 19.09.2014 194.160.178.XXXAno, Pat im to dal riadne vyžrať,... ...a je vidieť, že rozhodnutia nebudú do budúcna vychádzať od zeleného stola bez iniciatívy od jazdcov, tímov a fanúšikov, ale páni komisári sa vypravia medzi nich s mikrofonom a budú skúmať ich mienku. Ukáže sa potom, aký sú kreatívny a k čomu sa vlastne dopracujú. -
GRAHAM
12:05 19.09.2014 77.236.206.XXXSCHUMI No jéje, byla by sranda, kdyby si přezouvali piloti.....nakonec co si dobře pamatuji, tak většina fanoušků Ferrari, potažmo Schumachera vždycky tvrdila, že Michael si staví auto skoro sám, prostě na míru.Potřeboval k tomu hoblík, rašply, sykovky,pilník,montpáku a kladivo a Ferari bylo hotovo. Tak proč to nevrátit.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek