DISKUZE K ČLÁNKU "Řízení vozů F1 nikdy nebylo jednodušší" - dobrá vizitka vrcholné třídy motorsportu?
Příští rok se na start závodů F1 postaví ve věku 17 let Max Verstappen, který včera s vozem Toro Rosso ujel 400 km potřebných pro získání super-licence. Podle Christiana Hornera by v tom neměl být žádný problém, vozy F1 nejsou pro řízení totiž tak náročné jako v minulosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Řízení vozů F1 nikdy nebylo jednodušší" - dobrá vizitka vrcholné třídy motorsportu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SebVonVett
(Hlasovali 2 lidé)
14.09.2014 20:17
Grosjean dobře vystihl situaci. Jezdit se má na … »
» uzivatel001465
(Hlasoval 1 člověk)
17.09.2014 10:13
Bezprodlevovou? To ne, ty začly být in až okolo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SebVonVett
20:17 14.09.2014 79.127.137.XXXGrosjean dobře vystihl situaci. Jezdit se má na limitu fyziky. Přidat 200 koní(min.) a přítlak.... Jinak to nemá cenu řešit. Celé je to k smíchu... -
Raider
12:07 11.09.2014 85.70.74.XXXTady je každá rada drahá... Téměř vždy je to něco za něco.
Na jednu stranu když přidáme přítlak a grip, tak se sice zvýší fyzická náročnost kvůli větším odstředivým silám v zatáčce, ale na druhou stranu bude řízení méně náročné na koncentraci, protože auto s vyšším přítlakem je stabilnější a odpustí více chyb.
Příkladem budiž WRC. Okolo roku 2000 wéercéčka byla poměrně neposedná a hezky se na to koukalo. Dnes je v rally rozevlátý skandinávský styl na vymření, všichni jezdí pomalu čistou stopu, po dvacetimetrovém skoku si auto prostě sedne a jede, žádný odskok, žádné zmítání. Současné podvozky jsou jistojistě úžasným kouskem techniky, ale nemůžu si pomoci - je to nuda... Stejně jako mi nudná připadala éra F1 V10, kdy se jezdilo pomalu jak po kolejích a závodění se odehrávalo víceméně jen v rovině čachrů s množstvím paliva v nádrži. -
eR
11:36 11.09.2014 62.245.107.XXXNemyslím si, že by zrovna letos byly formule nejjednodušší na řízení. Ta éra podle mě byla v době dvojitých difuzorů, kdy ty formule měly daleko více přítlaku. Udělat F1 náročnější na řízení je velmi jednoduché, pokud by ti co o tom rozhodují to opravdu chtěli udělat, ale to nikdy "z důvodů bezpečnosti" neprojde. -
Kapor
10:49 11.09.2014 194.160.178.XXXNo, možno na rok sa Romain dožije,.. ...ak chybu na šasi v Lotuse odstránia a to nové pre rok 2015 im bude dobre sedieť, zvýši sa výkon pohonnej jednotky od Renaultu a riadenie podvozka centrálnou jednotkou prispeje k väčšiemu prítlaku vozidla F1, potom všetko to, čo si v jeho tíme aj tímoch ich súperov predcavzali, by malo byť splnené a závodenie by malo byť v týchto vozidlách ešte omnoho jednoduchšie takže Max by to mal na rok ešte väčšmi uľahčené a tiež iný mladí piloti. -
-
-
-
Raider
23:38 11.09.2014 85.70.74.XXXPoloautomatickou bezprodlevovou převodovku mělo Ferrari v sezóně 89, v roce 90 už ji měli všichni co něco znamenali. A navíc ani nevím jestli, kdy bylo ve formuli vyloženě klasické řazení do "H". Myslím, že jen fofrklacek.
Co se hejblátek na volantu týče, tak to začalo přibývat taky někdy po přelomu tisíciletí, kdy byla zakázána obousměrná telemetrie a hejblátka na boxové zídce přestala obsluhovat smečka inženýrů.-
uzivatel001465
10:13 17.09.2014 62.168.11.XXXBezprodlevovou? To ne, ty začly být in až okolo roku 2007... -
Qwert
06:47 12.09.2014 212.158.134.XXXK těm poloautomatickým převodovkám... V sezoně 1990 měly poloautomatickou převodovku stále pouze vozy Ferrari. Až v roce 1991 následoval Williams. Pokud jde o další přední týmy, tak např. McLaren ji měl až v sezoně 1992 a Benetton až v roce 1993.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek