DISKUZE K ČLÁNKU Konec jedné éry: Montezemolo opouští Ferrari
Luca di Montezemolo završil svou éru u Ferrari. Dnes oznámil svůj odchod z pozice prezidenta týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Konec jedné éry: Montezemolo opouští Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
11:14 10.09.2014 165.72.200.XXXTak velký nádor konečně odpadl Od začátku tvrdím, že Montemoula je ten kdo stojí za pádem impéria Ferrari. Byl to on, kdo stál v čele neúspěšného Ferrari než přišli Todt,Brawn,Schumi. Montemoula byl následně odstaven na druhou kolej a ne náhodou se právě díky tomu Ferrari vyšvihlo na samotný vrchol. Montemoula však v koutě žárlil a protože viděl, že jeho skutečná moc, každým titulem naopak slábne, tak aby tento proces zvrátil, tak udělal Kimiho bez souhlasu a vědomí zbytku týmu. Ti pochopili situaci, oč tu běží a postupně se vytratili z Ferrari. Do čela se opět postavil Montemoula a začal úřadovat. Po odchodu posledního schopného šéfa tedy Todta, to šlo s Ferrari z kopce. Čím více Montemoula vykonával tím horší následky to pro Ferrari mělo, to platilo po celou dobu jeho kariéry, protože to je absolutně neschopný trouba. Jen díky Alonsově řidičskému umění a docela slušné spolehlivosti bylo Ferrari sem tam ve hře, ale až na pár jednotlivých závodů nebyly nikdy po výkonnostní stránce skutečným uchazečem na výhru.
Teď záleží co se změní, ale odstavením trouby od moci je první základním předpokladem, proto aby se věci začly hýbat jiným směrem. Konečně.-
anonym
12:08 10.09.2014 178.255.168.XXXNo, nevím, nevím... Jedna věc je tým F1, druhá automobilka jako taková. Tohle je dost zjednodušený a hlavně jednostranný pohled.
Montezemollo dostal celé Ferrari po finanční stránce tam, kde dnes je, a to se mu povedlo díky strategii výjimečnosti (za Ferrari si skoro každý, kdo na to má, rád připlatí, právě proto, že je to Ferrari), ze které nechce ustoupit. Naopak Marchionne chce prodávat Ferrari jako ponožky. Montezemollo zkrátka tahá za kratší konec, tak musí z kola ven. Výsledky týmu F1 s tím nemají co dělat. -
-
rock
12:10 10.09.2014 37.188.143.XXXTak to tvrdíš neskutečnou pí... nepravdu.
Byl to di Montezemolo, kdo v 70. letech zvedl závodní tým Ferrari a zasloužil se svým dílem o oba Laudovy tituly.
Když se pak v 90. letech vrátil do Ferrari jako prezident, tak
1. udělal z katastrofálně vedené automobilky prosperujícího výrobce relativně kvalitních aut a
2. přitáhl do Scuderie Todta, to byla di Montezemolova zásluha. Ten pak měl pravomoce na to, aby zlanařil Schumachera s Brawnem.
Jinak řečeno, za obě dvě slavné éry Ferrari v F1 v posledních 40 letech i za přežití automobilky jako takové je možno děkovat di Montezemolovi.-
dannak
13:16 10.09.2014 193.245.34.XXXKdyz to mas tezky, nekdo si neuvedomuje fakt, ze Ferrari neni jen zavodni tym, byt je jeho integralni soucasti, ale ze je to predevsim automobilka Ferrari, ktera ty tymy (F1, ale ostatni souteze) zivi.
A jiste Montemu nelze upirat zasluhy za zvednuti automobilky, v F1 asi mel i sva slabsi obdobi, ale to kazdy.
Zcela urcite bych si o nem netroufal rikat, ze je trouba, moula a pod. Ale jsme v cechach, ze. Jo, od stolu a klavesnice, bez skutecne odpovednosti za realizovana rozhodnuti, to se to radi a kritizuje ;) -
AAA
14:20 10.09.2014 178.41.51.XXXMáš síce pravdu a ja s tebou súhlasím, ale nepovedal si celú pravdu. Monty síce pritiahol do Scuderie Todta a Brawna, ale podľa zákulisných informácií to bol práve jeho politika, ktorá ich donútila odísť. Takisto je vidieť, že si čistokrvný fanúšik Ferrari lebo odvolávať sa na udalosti 40 rokov staré je pre nich typické. Z toho sa nedá žiť večne, bol odvolaný lebo Ferrari je na tom posledných 5 rokov sezónu čo sezónu horšie a horšie. Keď si sčítaš všetky plusy a mínusy tak dostaneš priemerného manažéra. Viem, že vy Ferraristi ste konzervatívny a nemáte radi zmeny a najradšej by ste boli aby tam šéfoval až kým sa nerozpadne na prach po vzore pápeža, ale takto to nejde, možno ten nový bude ešte lepší a potom si budeme hovoriť, že škoda, že nenastúpil skôr.-
rock
14:52 10.09.2014 37.188.143.XXX"čistokrvný fanúšik Ferrari"
checht...
Prostě jsem jenom reagoval na post, kterej míchal hrušky s jabkama. Buď o Montezemolovi mohu mluvit v souvislosti se závodním týmem - a ten vedl jen v těch 70. letech. Anebo jako o manažerovi - a pak mám člověka, který automobilku dovedl do černých čísel a pro závodní tým připravil podmínky, za kterých měli nejúspěšnější éru ve své historii.
V 90.letech až doteď už byl o stupeň výš, prezidentoval buď automobilce Ferrari nebo dokonce nějakou dobu i koncernu Fiat. Dost dobře nemohl závidět Todtovi (o Brawnovi nemluvě), protože byl jeho nadřízený a po jeho odchodu ho nahradil nikoliv sám sebou, ale Domenicallim.
Fanouškovství s tím nemá co dělat. A tak zle, abych fandil týmu -kterýmukoliv- na tom fakt nejsem.-
AAA
16:26 10.09.2014 178.41.51.XXXSkutočnosť, že Todt sa dozvedel o Kimiho angažovaní na sezónu 2007 až po tom čo už bola dávno podpísaná zmluva hovorí, že Monty mal priamy vplyv na chod stajne. Jeho vplyv potvrdili aj insideri. Mám za to, že Domino bol len Montyho bábka, človek, ktorý bol častokrát obchadzaný a ktorý len dolaďoval detaily na ktoré nemal Monty čas. To by aj vysvetľovalo prečo tam vydržal tak dlho.-
rock
08:38 11.09.2014 37.188.130.XXXPředpokládám, že do chodu týmu čas od času kafral (ze své pozice tu pravomoc určitě měl), ale už jenom to, že tam Todt vydržel nějakých 12-13 (?) let podle mne ukazuje na to, že se tak nedělo příliš často. Todt byl člověk, který do Ferrari přišel už jako úspěšný a zvyklý velet. Kdyby se mu něco nezdálo, odešel by dřív.
Co bylo za Domenicalliho éry, to se neodvážím odhadnout a asi bych byl ochotný v tomhle bodu ustoupit . Domenicalli Todtovy schopnosti neměl a byla (Montezemolova) chyba, že tam vydržel tak dlouho.
-
-
-
-
-
Kapor
10:40 10.09.2014 80.87.214.XXXSkôr ako odišiel Luca,... ...mali osloviť Rossa, ktorý je z branže F1 a určite by im vytiahol tŕň z päty a postavil nový a silný tím. Takto tam ostanú na vedúcich miestach len privandrovalí diletanti, ktorým sa budú všetci zamestnanci smiať, hoci tí čo odišli za moc nestáli, ale aspoň rozumeli závodnému športu. Hold FIAT je iná kategória vozidiel, Machionne ! -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek