DISKUZE K ČLÁNKU Dennis: Hamilton či Rosberg by mohli Mercedes na konci roku opustit
Podle šéfa McLarenu Rona Dennise by jeden z pilotu Mercedesu mohl kvůli špatným vzájemným vztahům předčasně ukončit svou smlouvu a odejít.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dennis: Hamilton či Rosberg by mohli Mercedes na konci roku opustit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000943
(Hlasovalo 14 lidí)
09.09.2014 18:58
Button/ Magnussen.... Magnussen to má sice s… »
» uzivatel000943
(Hlasovalo 10 lidí)
09.09.2014 20:44
S tímto typem argumentace oponuji, že kdyby… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000943
18:58 09.09.2014 193.245.34.XXXButton/ Magnussen.... Magnussen to má sice s Buttonem v kvalifikacích zhruba 50/50, ale jenom na váze získává na kolo 0,2 s. výhodu před Buttonem. Příští rok se posunou váhové limity a tato výhoda Magnussena bude pryč.
V závodech Magnussen už teď nestíhá...prohrává s Buttonem 38/72 na body a často brzdí startovní pole. Navíc se brání tak, že dostává penalizace.... V Monze stačilo kdyby odskočil od pronásledovatelů o více než 5 s. a uhájil by si 7. pozici. Nebyl toho schopen a spadl na 10. pozici.
Určitě si sedačku v McLarenu zasloží více Button než Magnussen, věku navrzdory.-
-
uzivatel000943
20:44 09.09.2014 90.181.45.XXXS tímto typem argumentace oponuji, že kdyby Buttonovi nenasadili omylem v jednom z předešlých závodů intermediálky, jako jedinému..., tak mohl skončit na bedně....a na body by se ještě více oddálili...
Button je lepší, považuji ho za jednoho nejlepších, společně s Hamiltonem, kterého mimochodem porazil na body za 3 společné roky v McLarenu, a Alonsem.-
anonym
00:08 10.09.2014 85.237.227.XXXMagnussen tehdy vyfasoval intermediálky taky a že poslední penalizace vypadá jako stupidní mohou sami komisaři když avizují vysokou toleranci při soubojích....zvlášť když v předchozím závodě nedostal penalizaci Rosberg, který na rozdíl od Magnussena zcela zničil závod jinému jezdci.-
Mike17
14:15 10.09.2014 93.99.87.XXXV obou případech jsi mimo.
1. V Maďarsku sice dali špatnou strategii oboum, ale Button tím ztratil více bodů
2. Ty incidenty jsou si tak nepodobné, že víc to ani nejde. Jezdec MUSÍ nechat druhému místo na trati, pokud je významnou částí vedle něj. A to Perez rozhodně byl. Pentle naprosto oprávněná a na rozdíl od Spa v rozumné výši (míň jak 5s dát nemůžou, pokud vím)-
uzivatel000943
17:20 10.09.2014 90.181.45.XXXMike 17, souhlasím s tebou.
1. Ještě doplním, že v Maďarsku nepřišel Magnussen o žádné pozice, ale Button o hodně pozic. Magnussen nebyl po startu v boxech jak vyjel safety car, ale Button byl a chybně mu nasadili opět intermediálky. Takže Button stratil tímto zbytečným přezutím, za 3 kola musel do boxu totiž znovu pro pneu do sucha. Magnussen jel do boxu rovnou pro suché, takže Button evidentně ztratil oproti Magnussenovi a všem dalším (!) jedním zbytečným průjezdem boxy.
2. Komisaři vědí co dělají.Navíc Magnussen mohl odskočit v Monze o 5 vteřin a udržel by si pozici. Nebyl toho schopen, vytvořil za sebou vláček a dokonce se tam dotáhl i Raikonnen na pomalém Ferrari....a minus 5 vteřin znamenalo pád za Raikonnena.....to vůbec nesvědčí o Magnussenově rychlosti....
-
-
-
-
-
-
PC
11:44 09.09.2014 212.47.2.XXXMyslím, že Ron tím vzkazuje Lewisovi, že role se obrátily a Lewis bude muset hodně prosit a foukat Ronovu uraženou ješitnost, aby ho vzali případně milostivě zpátky a vývar pro něj už nebude zdaleka takový jako kdysi.........
Snad to jen přidá Lewisovi na motivaci rozprášit Nica a vyfouknout mu titul pod nosem. -
-
-
anonym
10:30 09.09.2014 46.135.29.XXXStrejda Denis, by nemusel být takový diplomat. Já vím, že to letošní auto je šrot, ale to není omluva pro to co předvádí Buton. Mám ho rád, ale několik posledních závodů to je fakt hrůza. Nepředjetí Pereze tomu dalo korunu...Za asi třicet kol 1 neúspěšný útok je hodně mizerná bilance...
Když už investovali do inženýrů, bude třeba investovat i do pilotů, nedá se nic dělat.-
Peterson
10:38 09.09.2014 213.151.95.XXXJá si myslím, že tvoje odsouzení buttona je přehnané. Nevíš s jakými potíži se ten který jezdec při závodě potýkal a že se mu nepovedlo předjet peréze fakt neznamená, že by neměl u McL pokračovat. Ve srovnání s magnussenem má skoro 2x více bodů v této sezóně. Peréze porážel spolehlivě a ani ve srovnání s hamiltonem nevyšel špatně. Prostě fakta jsou taková, že mají mizené auto a že mají určitě dostatečně kvalitní jezdce na to, aby když postaví konkurenceschopné auto, aby byli schopni bojovat a i vyhrát titul. Tak to prostě je a angažování kohokoli jiného jim kromě nějakých marketingových, či politických výhod nic přinést nemůže. Tým McL by neměl řešit jezdce, ale jen a jen konkurenceschopnost jejich vozu.-
Pepan
10:53 09.09.2014 89.24.157.XXXMi osobně se Button zdá takový vyčpělý. Prostě už nemá jiskru. Je docela možné, že se na něm podepisuje věk. Nejezdí špatně, ale v posledních dvou letech je podle mě takový kroužič. Samozřejmě se na tom podepisuje i to špatné auto, ale na mě dělá pocit, že vidí, že mu utíká čas a místo aby bojoval o nejvyšší šprycle, tak bojuje o to, aby auto vůbec dovezl do cíle. Myslím si že se ho McLaren na konci roku zbaví.-
Peterson
11:28 09.09.2014 213.151.95.XXXNo a já se domnívám, že to je výhradně tím autem. Podívej se na bodové zisky a srovnej to s týmovými kolegy. Kromě bodových zisků a srovnání s týmovým kolegou jsou všechno jenom nějaké dojmy. Pokud se ho McL zbaví, tak to v mých očích nebude racionální rozhodnutí, ale spíš emotivní ve vidině získání nějakého alonza, či vettela
Ostatně před mistrovskou sezonou BrownGP bys o buttonovi mohl říci to samé a jakmile bylo auto na titul, tak ho získal.-
anonym
11:51 09.09.2014 46.135.29.XXXNo tak priorita McL je určitě auto a hlavně aerodynamika, o tom není sporu. Na tom se ale už pracuje, přišli noví lidé a auto bude OK.
Ale když už bych si měl vybrat tak jak jsem psal výše, mě se Button už delší dobu nelíbí. Ono ani s tím Brawnem to z jeho strany nebyla nějaká hitparáda excelentních jezdeckých výkonů. Spíš takové chytré taktické ježdění. Takhle jezdí i teď. Já nepočítám body a nemyslím si, že to je to hlavní při srovnání jezdců a když už nejedeme o titul tak já se chci u F1 bavit a né se koukat na McL jak za někým takticky krouží. To ať to raději rozbije nebo si nechá napálit penalizici, to je jedno, ale hlavně ať se něco děje.-
anonym
11:59 09.09.2014 213.151.95.XXX"Já nepočítám body a nemyslím si, že to je to hlavní při srovnání jezdců"
Potom tedy už rozumím, jak to myslíš. Chápu, že se v názoru řídíš sympatiemi a tím, co by tě při sledování závodu více bavilo, ale pro šéfy týmů jsou mistrovské body naprosto esenciální a srovnání s týmovým kolegou je vodítko, jak si kdo stojí. Naopak bouračky a penalizace určitě nevidí rádi-
anonym
13:42 09.09.2014 46.135.29.XXXTo ale musíš přečíst celé, mě nezajímají body když nejedeme o titul chápeš?
Fakt pro mě není adrenalin jestli bude před nebo za Force india, při vší úctě tohle nemůže být měřítko a důvod pro taktické kroužení. Bohužel podle mě přesně tohle Button dělá.
Podle mě je Button výborný pilot, ale nepatří mezi úplné top 5-6: Alonso, Hamilton, Vettel, už i Ricardo, asi i Bottas a možná i Kimi?
Jinak máš pravdu, řídím se sympatiemi, ale hlavně k jízdnímu stylu jezdců a Buttonův se mi nelíbí. Samozřejmě je to jenom můj názor a nikomu ho nevnucuji. Uvidíme jak se to bude jevit šéfům v McL po sezóně. můj osobní typ je, že dojde k minimálně jedné změně...-
Peterson
14:01 09.09.2014 213.151.95.XXXChápu jak to myslíš. V předchozím příspěvku jsem tě trochu chytil za slovo a rýpnul si, tak doufám, že to bereš sportovně
Já jsem taky zvědavý, jak to tam po sezóně dopadne. Do hry vstupuje celá řada faktorů, takže se na konec můžeme divit oba
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek