DISKUZE K ČLÁNKU Di Montezemola zkritizoval ředitel Fiatu, skončí u Ferrari?

Prezident Ferrari, Luca Di Montezemolo, byl kritizován výkonným ředitelem mateřské značky Ferrari, kterou je Fiat, Sergio Marchionnem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Di Montezemola zkritizoval ředitel Fiatu, skončí u Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 09.09.2014 12:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 08.09.2014 20:35
Když on je to problém. Podle vyjádření Ferrari… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 09.09.2014 10:26
Nemyslím si že Monte u Ferrari skončí. Ferrari,… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 09.09.2014 10:34
Pokud by se celá fabrika přestěhoval tak jak je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Arnošt

    213.151.83.XXX
    Řešení Bez výměny všech stupňů vedení a OBOU jezdců náprava není možná.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Já se obávám, že Ferrari nemá zdroje na to, aby postavilo dobrej turbomotor se vším okolo (ERS).

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    212.37.65.XXX
    a mne vôbec nevadí ako na tom sú

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nemyslím si že Monte u Ferrari skončí. Ferrari, to není jenom formule jedna, ale v prvé řadě velice úspěšný výrobce exkluzivních aut. A tam se Ferrari nebývale daří. Za dvacet let Montezemolovy nadvlády firma zvýšila produkci zhruba čtyřnásobně a vloni si dokonce dovolila takový luxus že omezila výrobu proto, aby cena starších vozů této značky příliš neklesala a jejich majitelé na tom netratili. To je luxus, který si málokterá automobilka může dovolit.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Serrgio Marchionnemi kritizoval Lucu oprávnene,.. ...lebo ak to Renault argumentoval nedostatkom prostriedkov, tak Ferrari malo prostriedkov dosť a skôr podcenilo to, že nesledovalo pozorne, čo robí hlavne Merceds a jeho závod na výrobu pohonnej jednotky, lebo ako vidieť tohto roku Mreceds nie je už hráč zo stredu poľa ako minulý rok, ale v F1 hraje prim a je na špici, pričom Nico a Lewis si jazdia v každom svoje závody, ak nepríde kolízia, alebo porucha. 11

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • unonym ze štatlu

    90.178.29.XXX
    Tak můj televizor letěl v neděli z okna, nemohl jsem se na tu rudou ubohost dívat. Doufám tedy, že i Velký Montér vyhodil ten svůj zobrazovač.....10

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferrari

    213.220.242.XXX
    Je smutné vidět Ferrari v tomto stavu. Člověk by si řekl, že se při dominanci Red Bullu poučí, využijí dramatické změny pravidel a postaví špičkové auto. Bohužel to dopadlo přesně obráceně a potrvá ještě hodně dlouho, než se prancing horse vrátí nahoru, tak, kam patří.01

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Když on je to problém. Podle vyjádření Ferrari existují dvě skupiny. Jedna staví auto, druhá pohonnou jednotku a případné neúspěchy přehazují na tu druhou stranu jako horký brambor.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • unonym ze štatlu

        90.178.29.XXX
        k pochopení chodu megalomanských kolbenek stačí přečíst knihu Zákony profesora Parkinsona
        Kdysi jsem v jisté pracoval a doma jsem vyráběl lépe fungující motorky než obrovská tlupa techniků této kdysi slavné kolbenky. A to tam pracovaly chytré mozky a byly i na dnešní poměry rozsáhlé výrobní a technologické možnosti. Dokázal jsem ty mozky a možnosti soukromě využívat efektivněji než delegovaní šéfové. Nedá se to samozřejmě porovnávat s věhlasnou značkou, principy kolbenek ale fungují v jistém ohledu podobně. Jsem si i jist, kdyby si tehdy Honda nechala tým F1, titul by nezískali, jako Brawn se následně soukromým týmem. Stručně řečeno, kecalo by do toho více lidí než je nezbytně nutné. A to nemluvím o Toyotě. Je dost možné, kdyby skřeťácká žába na prameni tehda nechala jezdit bývalý tým Toyoty pod šefováním Srba který to chtěl koupit, jezdit F1, možná by měli lepší výsledky než mateřská kolbenka.
        Je tedy neskutečná ostuda, když před slavnou kolbenkou jezdí garážisté se zlomkem financí i lidí. Ostatně, Briatore to před časem doporučoval, přestěhovat vývoj a tým F1 do Anglie.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Pokud by se celá fabrika přestěhoval tak jak je, asi by to nepomohlo. U Ferrari je asi problém v tom, že jsou tam dvě skupiny. Jedna dělá motor, druhá šasi a případné neúspěchy neřeší jako tým ale hážou vinu na ty druhé. Tím se ale nic nevyřeší. A s tím megalomanstvím máte pravdu. Kdysi jsem měl spolužáka v jednom pivovaru, který koupila nadnárodní společnost a když mělo přijet zahraniční vedení, on to okomentoval slovy, že mají přijet soudruzi z Londýna. Je ale zajímavé, že zatímco u Ferrari to nefunguje, Mercedes, což je další velká firma, šlape celkem dobře. Zatím.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama