DISKUZE K ČLÁNKU Di Montezemola zkritizoval ředitel Fiatu, skončí u Ferrari?

Prezident Ferrari, Luca Di Montezemolo, byl kritizován výkonným ředitelem mateřské značky Ferrari, kterou je Fiat, Sergio Marchionnem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Di Montezemola zkritizoval ředitel Fiatu, skončí u Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 09.09.2014 12:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 08.09.2014 20:35
Když on je to problém. Podle vyjádření Ferrari… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 09.09.2014 10:26
Nemyslím si že Monte u Ferrari skončí. Ferrari,… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 09.09.2014 10:34
Pokud by se celá fabrika přestěhoval tak jak je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Arnošt

    213.151.83.XXX
    Řešení Bez výměny všech stupňů vedení a OBOU jezdců náprava není možná.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor

    89.190.61.XXX
    Já se obávám, že Ferrari nemá zdroje na to, aby postavilo dobrej turbomotor se vším okolo (ERS).

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    212.37.65.XXX
    a mne vôbec nevadí ako na tom sú

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nemyslím si že Monte u Ferrari skončí. Ferrari, to není jenom formule jedna, ale v prvé řadě velice úspěšný výrobce exkluzivních aut. A tam se Ferrari nebývale daří. Za dvacet let Montezemolovy nadvlády firma zvýšila produkci zhruba čtyřnásobně a vloni si dokonce dovolila takový luxus že omezila výrobu proto, aby cena starších vozů této značky příliš neklesala a jejich majitelé na tom netratili. To je luxus, který si málokterá automobilka může dovolit.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Serrgio Marchionnemi kritizoval Lucu oprávnene,.. ...lebo ak to Renault argumentoval nedostatkom prostriedkov, tak Ferrari malo prostriedkov dosť a skôr podcenilo to, že nesledovalo pozorne, čo robí hlavne Merceds a jeho závod na výrobu pohonnej jednotky, lebo ako vidieť tohto roku Mreceds nie je už hráč zo stredu poľa ako minulý rok, ale v F1 hraje prim a je na špici, pričom Nico a Lewis si jazdia v každom svoje závody, ak nepríde kolízia, alebo porucha. 11

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • unonym ze štatlu

    90.178.29.XXX
    Tak můj televizor letěl v neděli z okna, nemohl jsem se na tu rudou ubohost dívat. Doufám tedy, že i Velký Montér vyhodil ten svůj zobrazovač.....10

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferrari

    213.220.242.XXX
    Je smutné vidět Ferrari v tomto stavu. Člověk by si řekl, že se při dominanci Red Bullu poučí, využijí dramatické změny pravidel a postaví špičkové auto. Bohužel to dopadlo přesně obráceně a potrvá ještě hodně dlouho, než se prancing horse vrátí nahoru, tak, kam patří.01

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Když on je to problém. Podle vyjádření Ferrari existují dvě skupiny. Jedna staví auto, druhá pohonnou jednotku a případné neúspěchy přehazují na tu druhou stranu jako horký brambor.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • unonym ze štatlu

        90.178.29.XXX
        k pochopení chodu megalomanských kolbenek stačí přečíst knihu Zákony profesora Parkinsona
        Kdysi jsem v jisté pracoval a doma jsem vyráběl lépe fungující motorky než obrovská tlupa techniků této kdysi slavné kolbenky. A to tam pracovaly chytré mozky a byly i na dnešní poměry rozsáhlé výrobní a technologické možnosti. Dokázal jsem ty mozky a možnosti soukromě využívat efektivněji než delegovaní šéfové. Nedá se to samozřejmě porovnávat s věhlasnou značkou, principy kolbenek ale fungují v jistém ohledu podobně. Jsem si i jist, kdyby si tehdy Honda nechala tým F1, titul by nezískali, jako Brawn se následně soukromým týmem. Stručně řečeno, kecalo by do toho více lidí než je nezbytně nutné. A to nemluvím o Toyotě. Je dost možné, kdyby skřeťácká žába na prameni tehda nechala jezdit bývalý tým Toyoty pod šefováním Srba který to chtěl koupit, jezdit F1, možná by měli lepší výsledky než mateřská kolbenka.
        Je tedy neskutečná ostuda, když před slavnou kolbenkou jezdí garážisté se zlomkem financí i lidí. Ostatně, Briatore to před časem doporučoval, přestěhovat vývoj a tým F1 do Anglie.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Pokud by se celá fabrika přestěhoval tak jak je, asi by to nepomohlo. U Ferrari je asi problém v tom, že jsou tam dvě skupiny. Jedna dělá motor, druhá šasi a případné neúspěchy neřeší jako tým ale hážou vinu na ty druhé. Tím se ale nic nevyřeší. A s tím megalomanstvím máte pravdu. Kdysi jsem měl spolužáka v jednom pivovaru, který koupila nadnárodní společnost a když mělo přijet zahraniční vedení, on to okomentoval slovy, že mají přijet soudruzi z Londýna. Je ale zajímavé, že zatímco u Ferrari to nefunguje, Mercedes, což je další velká firma, šlape celkem dobře. Zatím.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama