DISKUZE K ČLÁNKU Di Montezemola zkritizoval ředitel Fiatu, skončí u Ferrari?
Prezident Ferrari, Luca Di Montezemolo, byl kritizován výkonným ředitelem mateřské značky Ferrari, kterou je Fiat, Sergio Marchionnem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Di Montezemola zkritizoval ředitel Fiatu, skončí u Ferrari?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
10:26 09.09.2014 89.24.157.XXXNemyslím si že Monte u Ferrari skončí. Ferrari, to není jenom formule jedna, ale v prvé řadě velice úspěšný výrobce exkluzivních aut. A tam se Ferrari nebývale daří. Za dvacet let Montezemolovy nadvlády firma zvýšila produkci zhruba čtyřnásobně a vloni si dokonce dovolila takový luxus že omezila výrobu proto, aby cena starších vozů této značky příliš neklesala a jejich majitelé na tom netratili. To je luxus, který si málokterá automobilka může dovolit. -
Kapor
09:25 09.09.2014 194.160.178.XXXSerrgio Marchionnemi kritizoval Lucu oprávnene,.. ...lebo ak to Renault argumentoval nedostatkom prostriedkov, tak Ferrari malo prostriedkov dosť a skôr podcenilo to, že nesledovalo pozorne, čo robí hlavne Merceds a jeho závod na výrobu pohonnej jednotky, lebo ako vidieť tohto roku Mreceds nie je už hráč zo stredu poľa ako minulý rok, ale v F1 hraje prim a je na špici, pričom Nico a Lewis si jazdia v každom svoje závody, ak nepríde kolízia, alebo porucha. -
-
-
Ferrari
19:04 08.09.2014 213.220.242.XXXJe smutné vidět Ferrari v tomto stavu. Člověk by si řekl, že se při dominanci Red Bullu poučí, využijí dramatické změny pravidel a postaví špičkové auto. Bohužel to dopadlo přesně obráceně a potrvá ještě hodně dlouho, než se prancing horse vrátí nahoru, tak, kam patří.-
-
unonym ze štatlu
10:17 09.09.2014 90.178.29.XXXk pochopení chodu megalomanských kolbenek stačí přečíst knihu Zákony profesora Parkinsona
Kdysi jsem v jisté pracoval a doma jsem vyráběl lépe fungující motorky než obrovská tlupa techniků této kdysi slavné kolbenky. A to tam pracovaly chytré mozky a byly i na dnešní poměry rozsáhlé výrobní a technologické možnosti. Dokázal jsem ty mozky a možnosti soukromě využívat efektivněji než delegovaní šéfové. Nedá se to samozřejmě porovnávat s věhlasnou značkou, principy kolbenek ale fungují v jistém ohledu podobně. Jsem si i jist, kdyby si tehdy Honda nechala tým F1, titul by nezískali, jako Brawn se následně soukromým týmem. Stručně řečeno, kecalo by do toho více lidí než je nezbytně nutné. A to nemluvím o Toyotě. Je dost možné, kdyby skřeťácká žába na prameni tehda nechala jezdit bývalý tým Toyoty pod šefováním Srba který to chtěl koupit, jezdit F1, možná by měli lepší výsledky než mateřská kolbenka.
Je tedy neskutečná ostuda, když před slavnou kolbenkou jezdí garážisté se zlomkem financí i lidí. Ostatně, Briatore to před časem doporučoval, přestěhovat vývoj a tým F1 do Anglie.-
Pepan
10:34 09.09.2014 89.24.157.XXXPokud by se celá fabrika přestěhoval tak jak je, asi by to nepomohlo. U Ferrari je asi problém v tom, že jsou tam dvě skupiny. Jedna dělá motor, druhá šasi a případné neúspěchy neřeší jako tým ale hážou vinu na ty druhé. Tím se ale nic nevyřeší. A s tím megalomanstvím máte pravdu. Kdysi jsem měl spolužáka v jednom pivovaru, který koupila nadnárodní společnost a když mělo přijet zahraniční vedení, on to okomentoval slovy, že mají přijet soudruzi z Londýna. Je ale zajímavé, že zatímco u Ferrari to nefunguje, Mercedes, což je další velká firma, šlape celkem dobře. Zatím.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek