DISKUZE K ČLÁNKU Úvod v Monze patří Hamiltonovi před druhým Buttonem, debutuje Merhi

MONZA - 1. TRÉNINK; Na nejrychlejší trati kalendáře začínají nejlépe opět Mercedesy. Pořadí prvního tréninku před Velkou cenou Itálie ovládl Lewis Hamilton před Jensonem Buttonem s McLarenem a svým týmovým kolegou Nicem Rosbergem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Úvod v Monze patří Hamiltonovi před druhým Buttonem, debutuje Merhi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 05.09.2014 15:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasoval 1 člověk) 05.09.2014 12:04
Možná jich ani 8 nemají, aby měli menší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Jenson ukazuje,... ...že to vie a je to dobre, aby na rok ostal v tíme. Snáď sa mu aj závod vydarí. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Luke

    78.157.134.XXX
    Převody Můžu se zeptat proč Mercedes nepoužívá osmý rychlostní stupeň?

    Nebo si ho nechávají jako rezervu a v trénincích pojedou jen na 7?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.202.68.XXX
      taky jsem si toho všimnul, ale vůbec netuším důvod

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      88.100.93.XXX
      Možná jich ani 8 nemají, aby měli menší převodovku? Možná je v pravidlech maximálně 8, nebo mají ten 8. jen aby se neřeklo, ale nepoužitelný?

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Luke

        78.157.134.XXX
        Taky mě to napadlo. Menší počet zařazení. Menší opotřebení...

        Asi to mají spočítané.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • M3

      46.13.241.XXX
      Osmičku používají, ale zatím jen na cílové rovince. Řadí jí zhruba ve 330 a zatím maximálka 340. Takže mají na tý 8 ještě rezervu na kvalifikační mód. Takže nic zvláštního.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        46.13.241.XXX
        A ještě jeden postřeh, který možná stojí víc za pošvimnutí. FI jezdí na konci cílové rovinky ještě 335 na 7 ! Zatím jsem postřehl maximálku 343.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Vždyť máš maximálky na konci článku, tak nač nějaké postřehy? Nejvíce jel Pérez - 348 km/h.

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • M3

            46.13.241.XXX
            Postřeh se týkal toho, na jaký převodový stupeň to jede. To též najdu v článku ?

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              "Zatím jsem postřehl maximálku 343." Tak to se ti omlouvám: myslel, že maximálkou myslíš maximální rychlost, ne převody. 03

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • M3

                46.13.241.XXX
                Pokud jsi můj dotaz četl od začátku, tak by ti došlo, že ten postřeh byl uveden před vykřičníkem. 335 km/h na 7! Porovnámí s ostatními (krom Mercedesů) - řadí ze 7 na 8 kolem 300 km/h.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Ano, četl jsem to celé až do konce. V tom možná bude ten problém. 04

                  + 0 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Libor

      37.48.43.XXX
      Mercedes má vůbec celkem dlouhý převody, bylo to dobře vidět v Německu. Ta maximálka půjde nahoru v závodě, tak tam už si ta osmička snad přijde na svý.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama