DISKUZE K ČLÁNKU Lotterer: S vozem LMP1 na to můžu tlačit více, pneumatiky Michelin jsou lepší a přítlak vyšší

André Lotterer byl překvapen výkonem Caterhamu CT05, ale ne z důvodů, které by lidé od Caterhamu slyšeli rádi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotterer: S vozem LMP1 na to můžu tlačit více, pneumatiky Michelin jsou lepší a přítlak vyšší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 26.08.2014 20:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 11 lidí) 26.08.2014 09:17
To sice jo ale že mají více přítlaku mě celkem… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 6 lidí) 26.08.2014 07:30
už nějakou dobu tvrdim, že WEC je závodění na… »
» skejpa (Hlasoval 1 člověk) 26.08.2014 13:23
hh taky pravda ! 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    André by si mal uvedomiť,.. ...že jazdí monopostom F1, ktorý si mal dostatočne vedieť ošahať a nastaviť tak, aby urobil výsledok a dáta boli použitelné pre tím, ako to ich zástupcovia pred závodom argumentovali, čomu som sa ja už vtedy smial a hovoril, že to je ich najväčší omyl, pustiť nováčika do auta v ktorom ešte nesedel a chcieť od neho, aby porovnal nové vylepšenia, oproti predošlému autu, hoci nikdy v tomto aute nesedel, ako Kamuj Kobajaši. 02

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    srovnání Srovnání je dobré.
    Má několik háčků. Lotterer řídí Audi, které je v LMP1 na špici. V F1 pilotoval Caterham, který je nejhorším strojem v poli.
    Trochu čísel. Nejlepší čas v kvalifikaci LMP1 ve Spa byl 2.01. V F1 zajel Hamilton v druhém tréniku 1.49,1. Pole za sucha by se tedy pohybovala někde v rozmezí 1.47-1.48. To je 13-14 vteřin rozdílu na kolo.
    Lottererův Caterham byl ale ve Spa o téměř 5 vteřin pomalejší než nejlepší vozy F1. To není zanedbatelný rozdíl.
    Dalším faktorem je nastavení. LMP1 generuje obrovské množství přítlaku z podlahy. Mnohem více než F1. Tam jde hodně o křídla. Rozdíl v úrovni přítlaku mezi rychlým Spa a běžným okruhem je enormní. To ale sám přiznal.
    Pravdu má v pneumatikách. To je ale problém poptávky. Ani pro Pirelli není problém vyrobit gumu, která bude rychlá a vydrží celý závod. Všichni ale chtějí vidět pitstopy. Pokud nepovolíme opět dotankování (jsem jednoznačně pro), nelze zavést kvalitní gumy, jelikož by nikdo nestavěl.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TomTom

      193.41.42.XXX
      Díky, že sis dal práci s vyhledáváním časů. Mně se do toho nechtělo :-) Ono možná kdyby jezdil s F1 ve Spa časy 2:01 a víc, tak by mu možná taky ty gumy vydržely 700 km. Moc nerozumím tomu, jak může prohlašovat, že F1 nedrží v zatáčkách, když ty časy jsou výrazně rozdílný. Jasně, F1 je asi rychlejší na rovinkách, ale 15 vteřin tam asi nenaženou. Možná to myslel jako v porovnání s rychlostí na rovinkách vůči LMP, že nejsou o tolik rychlejší i v zatáčkách... Stejně by měl jezdit Kamuj a hotovo.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zlo

        94.113.8.XXX
        Tak ještě srovnání ze Silverstone, kde F1 jezdí s vysokým přítlakem.
        Letos zajel v druhém tréniku Hamilton 1,34.5, kvalifikace se jela opět za mokra. Dá se předpokládat, že za suchých podmínek by se pole pohybovala okolo 1,33. Nejlepší čas LMP1 v kvalifikaci byl 1,42. To je opět propastných 9 vteřin rozdílu.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.120.XXX
          nezabudaj ze LMP1 vazi 900kg a motor ma okolo 550koni
          ktovie aky cas by zajazdil tohtorocny mercedes ak by ho dovazili a vykonovo obmedzili na uroven LMP1

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    No pan Lotterer má trošku divné porovnávání, srovnávat LMP1 a F1 je jako srovnávat maratonce se sprinterem...:-)

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      88.146.158.XXX
      To sice jo ale že mají více přítlaku mě celkem překvapilo. Člověk by řekl, že formule bude generovat nejvíc přítlaku ale jak ty pravidla FIA oklešťuje, tak se před ně začínají dostávat v přítlaku jiné kategorie...

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Na to jsem čekali Na to jsme přesně čekali, až někdo po pár ujetých km v nejhorší stáji bude srovnávat F1 a jiné soutěže, zvlášť v přelomovém ročníku. Proč si tam tedy nejezdí a bere místo Kamuiovi. Naše gumy vydrží 700 km a v F1 méně. To si snad dělá srandu. Pirelli umí udělat gumu která vydrží třeba 100 000 km a mohl by mít každý jezdec jednu sadu na celý rok. "To by potom byly závody panečku". To je jak kdyby někdo přešel z F1 do MotoGP a řekl by, že v F1 byly pohodlnější sedačky. Opravdu úsměvné. Je to velký profík ten Lotr.

    + 4 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Někdo se ho zeptal na srovnání a on si dovolil mu odpovědět, jaká hrůza! 20

      + 21 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • M3

        109.107.201.XXX
        Ono říct: "Tyto dvě série se nedají srovnávat" je opravdu velký problém.

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.120.XXX
          a preco by mal odpovedat tak ako ty chces a nie tak ako chce on?

          ako vies ci sa daju zrovnavat ked si nesedel ani v jednom z tych aut?

          + 11 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nabel

          62.225.34.XXX
          Proč by se nedaly srovnávat? Cíl je stejný. Jet s autem co nejrychleji v daných podmínkách. Ve F1 jedeš na 300km a musíš být na konci první. V LMP1 jedeš 24 (nebo míň) hodin a musíš být na konci nejdál. Tím spíš je zvláštní, že ve vytrvalostní disciplíně se může do gum obout více, než ve F1.

          + 10 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    už nějakou dobu tvrdim, že WEC je závodění na úplně jiné úrovni, než F1.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Nicméně z mého pohledu rozhodně ne zábavnější. Po pár kolech se to seřadí podle výkonnosti a zbytek je jen nudné kroužení. Člověk se až modlí, aby měl někdo poruchu aspoň na pár kol, aby se pořadí zamíchalo a bylo se zas na co dívat. Prostě nuda.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.120.XXX
        nieco ako f1 spred par rokov, kym do nej prislo pirreli? 12

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.101.0.XXX
        tak to jsem přesně čekal 13 viděl jsi někdy v poslední době závod WEC? Je tam akce víc než dost, pořád je na co se dívat, neustále se předjíždí (v závodě jedou pohromadě 3 - 4 kategorie s rozdílnou výkonností), mají i zajímavá pravidla v boxech. V jednom závodě WEC je rozhodně daleko více zábavy, než za celou sezónu F1.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          62.245.107.XXX
          Viděl jsem cca 8 hodin letošní 24 hodinovky v LeMans. A jak říkám nuda.

          Poté co se po startu seřadí, tak se předjíždějí jen vozy z jiných kategorií (o kolo), kteří spolu nesoutěží, nebo ti co měli problémy a museli opravovat v boxech se dotahují na svá místa (opět pouze předjížděním vozů z nižších kategorií).

          V nejvyšší kategorii pouze 4 stáje, Toyota (nejsilnější motor a pokud nemá problémy, tak je ostatní nedoženou), Audi, Porsche a nějaký nezávislý tým, který těm továrním nemůže konkurovat. V zábavě to prostě F1 nemůže vůbec konkurovat. Počet předjížděcích manévrů o pozici, je i přes délku závodu velmi malý.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama