DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení po závodě v Belgii: Mercedes se zlobí - "Naprosto nepřijatelné"
Zajímavý závod v Belgii a napjatá atmosféra u Mercedesu. Jak hodnotí závod jednotliví piloti a představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení po závodě v Belgii: Mercedes se zlobí - "Naprosto nepřijatelné"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasovalo 18 lidí)
24.08.2014 15:57
jeden závod si vyslechne kritiku ale titul díky… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
07:07 26.08.2014 195.113.166.XXXVšichni tady řeší, že mohl Rosberg nehodě zabránit - to samozřejmě mohl, ale proč jí nezabránil "Hamík" ? On přece také mohl.
A argument, že byl na vnitřku zatáčky a "zatáčka tedy byla jeho" je z pohledu celé sezony a boje o titul trochu krátkozraká... -
-
-
uzivatel000723
18:09 24.08.2014 217.30.65.XXXMyslíš že se to dá udělat záměrně?
Teda myslím že se jen chtěl vrátit za Hama a neodhadl tu vzdálenost, byla to samozřejmě jeho chyba, a myslím že se tím mohli komisaři alespoň zabývat... To by mu musely úplně rupnout nervy, aby riskoval ztrátu předního křídla za cenu defektu soupeře ke kterému nemuselo vůbec dojít.-
-
uzivatel000723
19:30 24.08.2014 217.30.65.XXXto si právě nejsem jist
nenech se mýlit jsem velký fanoušek Hama
-
-
-
uzivatel000723
18:13 24.08.2014 217.30.65.XXXNo a i kdyby to tak bylo a on to vyklopil před šéfy, co by mu mohli udělat ? Vede pro ně šampionát, nemohou ho za to nijak znevýhodnovat nebo odstavit, co kdyby se vzchopil RB a Ham měl další technický problémy ? Prostě má pozici v šampionátu a luxusní náskok a tím je asi rozhodnuto, ledaže by technika potrápila i jeho, a Ham se dostal zase na dostřel.-
rock
08:07 25.08.2014 37.188.225.XXXHamilton je před Ricciardem o docela luxusních 35b a byl by to o víc, nebýt Nica. Kdyby se Mercedes rozhodl odstavit Nica, nechat do konce sezóny jezdit nějakýho testmana a koncentrovat se na Hamiltona, bylo by to pořád bezpečný řešení. Pravděpodobně mnohem bezpečnější, než je nechat jít proti sobě.
-
-
Mike17
17:25 24.08.2014 93.99.87.XXX1.Nejsem ještě natolik dementní abych tvrdil že došlo ke kontaktu vozů, když jeden je 100%-ty vozu před druhým! Pak by totiž nemohlo dojít ke kontaktu ne?
2.Nejsem natolik dementní, abych si myslel, že vina pilotů se určuje podle toho, jestli jsou nebo nejsou týmoví kolegové.
3. A nejsem ani natolik dementní, abych věděl, že žádné pravidlo "první volí stopu" neexistuje.
Jak jsem popsal výše, je několik příkladů, kdy byl Lewis ten vzadu a přesto se cítil poškozen a nebyl (oprávněně) ani potrestán. Tak nech psychologie, bude tě z toho bolet hlava. Raději se věnuj čtení pravidel. -
anonym
17:23 24.08.2014 85.237.234.XXXkoukám že tady zase řádí mike17. mě by opravdu zajímalo jak mohl mít poškozen vůz Massa v Monaku pŕi rychlosti 50km/h tak, že ho to přinutilo bourat... Massák byl před tunelem rozhozen, ale jel do něj jako první a boural sám, bez cizího přičinění...neměl jak Hamiltona zavřít tak to vyklopil, no
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek