DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Mattiaccim: Zvládání "chaosu" v Maranellu, povýšení Allisona a návrat Ferrari na špici
Marco Mattiacci odpovídal v moderovaném rozhovoru na otázky, které fanoušci zaslali prostřednictvím Internetu do Maranella. Jak zvládá "chaos" u Ferrari? Co udělal pro to, aby se znovu dostalo na špici, a kdy k tomu dojde? Hodlají se věnovat také mladým talentům jako Toro Rosso?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Mattiaccim: Zvládání "chaosu" v Maranellu, povýšení Allisona a návrat Ferrari na špici
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
rock
11:00 21.08.2014 37.188.141.XXXPředběhl jsi mne , měl jsem přesně stejný pocit.
Na otázku "Co je dneska za den?" by odpověď byla pravděpodobně "Tohle si prodiskutujeme uvnitř týmu, ale z dlouhodobého pohledu se dá říct, že je něco mezi pondělím a nedělí. Všechny fanoušky můžeme ubezpečit, že tomu přizpůdobíme naši strategii pro zbytek sezóny"
-
-
Kapor
10:13 21.08.2014 80.87.214.XXXMarko potvrdil moje slová,.. ...že závody v SPA a Monye nebudú prechádzka ružovou záhradou, lebo monoposty s pohonnou jednotkou od Mercedesu budú mať výkonovo navrch, čo v minulosti nebolo vo zvyku, lebo ich motory vždy boli in, no teraz 1,6 V6 Turbo, značne zaostáva výkonom za Mercedesom.
Inak si protirečí, ak hovorí, že budú investovať do nových technológií a na druhej strane, chcú testovať viac, čo je neprípustné, lebo nové technológie nahradili časť testov, čo je úplne v poriadku s predpismi, ktoré boli takto odsúhlasené tímami, pre r. 2014 a ďalšie, aby náklady stále nestúpali do astronomických výšok a mohli tu závodiť tímy so skromnejšími rozpočtami.
Mladí jazdci majú predsa testy mladíkov a ostatok času môžu tráviť na simulátore, ako to robil Daniel, keď bol testovacím jazdcom. Nastupoval aj v tréningoch a pracoval vtedy, práve na korelácii dát, čo bolo pre tým a oboch jazdcov Sebastiana a Marka veľmi dôležité. Preto ak vo Ferrari chcú investovať, tak do 4D simulátoru a 3D tlačiarní, na ktorých budú veľmi rýchlo zhotovovať diely aj na mieste závodu na počkanie tak, ako to bude potrebné. Tu ja vidím veľkú kreativitu a zodpovednosť mladíkov pri práci na novom a dokonalejšom simulátore, aby ten odpovedal podmienkam jazdy novým autom, ktoré sa pripravuje pre r. 2015, lebo so súčasným už môže tím, len eliminovať škody, aby skončil, čo najlepšie. Forza Ferrari!-
-
-
-
-
-
-
mi88ki
01:11 26.08.2014 86.49.47.XXXA co prostorový zvuk ? O kazetách s vůněmi jsem taky někdy četl. K tomu ten pohyb a jsme na 6D. A taky můžeš simulovat bolest. třeba na simulátoru dostaneš pádlem po hlavě, aby si získal přesnou představu, jaké to je v 250 vlítnout do svodidel. :D -
Kapor
15:51 21.08.2014 80.87.214.XXXNie, nemáš pravdu,.. ...lebo aj v Kine 4D sú reálne podmienky odohrávajúcej sa scény, ako je naklápanie sedadla, teplota okolia, vôňa podávaného jedla atď., zakomponovaná v zložke 4. elementu, ktoré človek vníma zmyslami, za pomoci senzorov, ako je u teploty povrch tela, ucho - zvuk, atď. a nič viac neexistuje. Si to mýliš napr. s E10, čo je dimenzia vesmíru, ktorý nás obklopuje, preto v nej existujú hviezde brány, ktoré nie sú utópiou sci-fi, ale reálnou súčasťou cestovania na veľké vzdialenosti, v ktorých sa cestuje ale ikak, ako to bolo ukázané v sci-fi filmoch, rýchlosťami blízkymi rýchlosti svetla, v skrátenej dobe, na čo ešte nemáme dopravné prostriedky a vybudované stanice na Mesiaci, kde doprava Zem - Mesiac v porovnaní s tou na Zemi bude prímestská a napr. Mesiac- Mars diaľková. Ale o tom až příšte !
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek