DISKUZE K ČLÁNKU Sauber za neúspěchy nedává vinu motoru Ferrari
Sauber se letos trápí a v úvodních 11 závodech nezískal švýcarský tým ani jeden bod. Šéfka týmu, Moniša Kaltenbornová však uvedla, že pohonná jednotka Ferrari, je jen jeden z problémů, který je brzdí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber za neúspěchy nedává vinu motoru Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
11:23 09.08.2014 77.240.96.XXXMoniša Kam ten svět spěje? Zatímco doposud celou sezónu slýcháváme a čteme pofňukávání, nářky, obviňování a vydírání od pánů z RedBullu na své spolupracovníky a dodavatele motoru z Renaultu. Ženská v tzv. "mužském" sportu, tyto praktiky (ženám mnohem bližší), odmítá používat.
Po přečtení nadpisu jsem chtěl napsat, že Sauber má "koule", na rozdíl od Red Bullu. Bohužel to není vhodné, vzhledem k tomu, že tyto názory pochází z hlavy Moniši Kaltenbornové.
Kam ten svět spěje? Chlapi lítostivě brečí a ženy zatnou zuby a bojují. A nejhorší na tom je, že se tu najde spousta pánů - obdivovatelů a zastánců RedBulláckého brečení. Mně postoj Moniši imponuje mnohem více, než postoje pánů Hornera a Marka.-
-
FWMonty
15:22 09.08.2014 80.82.145.XXXjenomže nemůžeš srovnávat jablka a hrušky
Red bull je nejsilnější tým z motorem Renault,takže není divu že kritizují motor.
Jak uvedl ......Dnes, 14:20 achmed-cz Ferrari má na svém kontě přes 100bodů a Sauber nula,takže kritizovat motor by zrovna nebylo na místě.-
achmed-cz
17:36 09.08.2014 86.49.105.XXXono to není tak černobílé. RBR vyždy byl nastaven na vyšší přítlak, na rovinkách nikdy nepatřil k nejrychlejším. V minulých sezonách to v kombinaci s foukáním difusoru a jakousi fintou, kdy měli nižší světlou výšku byla vítězná kombinace. Po změně aut se zdá, že je letos výhodnější strategie těch, kteří svá auta koncipovali spíš na maximální rychlost na rovinkách.
Nikdo neví, kolik činí náskok díky výkonu motoru, a kolik dělá odlišná koncepce auta. Mercedes zkrátka zvolil nejlepší kombinaci všech řešení - ale ztráta RBR zdaleka nemusí být dána jen motorem.-
erdedy
19:51 09.08.2014 195.91.10.XXXJo!
To co sa pusta do eteru o nejakych "60konoch" (ci kolko to bolo naposledy) neni strata Renaultu na MB, ale prianie RB - aby zas mohli nechat vsetkych za sebou (vc. Medvedov) s polsekundovym naskokom.
Este pridam - ked vezmeme v uvahu maximalky ToroRosso (co je prakticky opak RB v "nastaveni") a pritom este pridame +/- ich umiestnenia, zrejme to az tak horuce s tym "slabym" motorom/Renaultom nebude.
Medvedi proste momentalne odviedli najlepsiu robotu! Pre niekoho (papalasi z RB) je to problem priznat "bez okolkov", ci zbytocnych "bludov" a kopania nozickami.
Ja z toho (uspechu MB) radost tiez nemam, ale nevidim dovod, aby som im to ferovo neuznal (nech uz do toho naliali aj miliardu, ci zacali o dva roky skor atdatd.).
-
-
odin
10:15 10.08.2014 77.240.96.XXXNesrovnávám jablka s hruškami, ale Sauber a RedBull. Respektive Monišu Kaltenbornovou s Hornerem a dr. Markem.
A i když přistoupím na srovnání RedBull a Ferrari, pak také musím srovnávat Alonsa a Vettela, respektive Ricciarda a Kimiho.
Že Alonso dokáže vyždímat z jakéhokoliv vraku i to, co v něm není, je snad jasné. Čili bodový rozdíl tvoří rozdílový pilot, nikoliv motor. Kdyby šlo o motor, řekl bych, že Ferrari má zdaleka nejhorší materiál.
RedBull je "továrním" týmem Renaultu, stejně jako Ferrari je svým továrním týmem. Jak v "motorovém" vedení Renaultu došlo k personálním změnám na popud RBR, tak i v "motorovém" vedení Ferrari došlo k personálním změnám. A opět srovnej způsob. Zatímco u Ferrari to nikdo nechce moc komentovat, tak u RedBullu to bylo vytrubováno hlasitě do světa. A kým? Opět těmi dvěma tlučhuby.-
-
odin
19:16 11.08.2014 77.240.96.XXXOk. Nechtěl jsem nijak plivat na Vettela. Podle mne si Seb vybírá letos smůlu za tu kupu štěstí v minulosti, díky němuž získal dva tituly.
Ale tohle téma není o Vettelovi ani o jiném pilotovi. To je o "vrchnosti" v Sauberu, RedBullu, Ferrari... O jejich pohledu na věci...o jejich práci... o jejich chování... atd.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek