DISKUZE K ČLÁNKU Sauber za neúspěchy nedává vinu motoru Ferrari

Sauber se letos trápí a v úvodních 11 závodech nezískal švýcarský tým ani jeden bod. Šéfka týmu, Moniša Kaltenbornová však uvedla, že pohonná jednotka Ferrari, je jen jeden z problémů, který je brzdí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber za neúspěchy nedává vinu motoru Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 11.08.2014 19:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 24 lidí) 09.08.2014 11:23
Moniša Kam ten svět spěje? Zatímco doposud celou… »
» achmed-cz (Hlasovalo 11 lidí) 09.08.2014 14:20
tak co si budeme povídat, motor Ferrari není … »
» achmed-cz (Hlasovalo 7 lidí) 09.08.2014 14:26
Přesně tak - sprotovec může přiznat, že letos… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    80.87.214.XXX
    Áno, neúspech ide ruka v ruke,.. ...s dodávateľom pohonných jednotiek a možno v budúcom roku to bude určite lepšie. 01 Teraz treba len dotiahnúť do konca sezónu 2014 s čo majmenšími škodami. 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    86.49.105.XXX
    tak co si budeme povídat, motor Ferrari není nejsilnější. Ale přesto s ním Alonso získal už 115 bodů, takže svádět nulu Sauberu jen na motor prostě nejde.

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Moniša Kam ten svět spěje? Zatímco doposud celou sezónu slýcháváme a čteme pofňukávání, nářky, obviňování a vydírání od pánů z RedBullu na své spolupracovníky a dodavatele motoru z Renaultu. Ženská v tzv. "mužském" sportu, tyto praktiky (ženám mnohem bližší), odmítá používat.
    Po přečtení nadpisu jsem chtěl napsat, že Sauber má "koule", na rozdíl od Red Bullu. Bohužel to není vhodné, vzhledem k tomu, že tyto názory pochází z hlavy Moniši Kaltenbornové.03 11
    Kam ten svět spěje? Chlapi lítostivě brečí a ženy zatnou zuby a bojují. A nejhorší na tom je, že se tu najde spousta pánů - obdivovatelů a zastánců RedBulláckého brečení.02 Mně postoj Moniši imponuje mnohem více, než postoje pánů Hornera a Marka.01

    + 24 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.174.XXX
      Red Bull je len marketingova zalezitost, oni su tu cisto len pre €. Ale ano momentalne je taka situacia ze poriadny muzi vymieraju a nahradzuju ich zzenstile ,,cuda´´. A teraz nemyslim to nemyslim len opticky.

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        86.49.105.XXX
        Přesně tak - sprotovec může přiznat, že letos je slabší než soupeř, ale u čistě marketingového (reklamního) projektu musí být vina vždy na někom jiném. Už jste viděli reklamu, kde by prodávající říkal "nejsme nejlepší"?

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      jenomže nemůžeš srovnávat jablka a hrušky03
      Red bull je nejsilnější tým z motorem Renault,takže není divu že kritizují motor.
      Jak uvedl ......Dnes, 14:20 achmed-cz Ferrari má na svém kontě přes 100bodů a Sauber nula,takže kritizovat motor by zrovna nebylo na místě.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        86.49.105.XXX
        ono to není tak černobílé. RBR vyždy byl nastaven na vyšší přítlak, na rovinkách nikdy nepatřil k nejrychlejším. V minulých sezonách to v kombinaci s foukáním difusoru a jakousi fintou, kdy měli nižší světlou výšku byla vítězná kombinace. Po změně aut se zdá, že je letos výhodnější strategie těch, kteří svá auta koncipovali spíš na maximální rychlost na rovinkách.
        Nikdo neví, kolik činí náskok díky výkonu motoru, a kolik dělá odlišná koncepce auta. Mercedes zkrátka zvolil nejlepší kombinaci všech řešení - ale ztráta RBR zdaleka nemusí být dána jen motorem.

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.10.XXX
          Jo! 01 01 01

          To co sa pusta do eteru o nejakych "60konoch" (ci kolko to bolo naposledy) neni strata Renaultu na MB, ale prianie RB - aby zas mohli nechat vsetkych za sebou (vc. Medvedov) s polsekundovym naskokom.

          Este pridam - ked vezmeme v uvahu maximalky ToroRosso (co je prakticky opak RB v "nastaveni") a pritom este pridame +/- ich umiestnenia, zrejme to az tak horuce s tym "slabym" motorom/Renaultom nebude.

          Medvedi proste momentalne odviedli najlepsiu robotu! Pre niekoho (papalasi z RB) je to problem priznat "bez okolkov", ci zbytocnych "bludov" a kopania nozickami.
          Ja z toho (uspechu MB) radost tiez nemam, ale nevidim dovod, aby som im to ferovo neuznal (nech uz do toho naliali aj miliardu, ci zacali o dva roky skor atdatd.).

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Nesrovnávám jablka s hruškami, ale Sauber a RedBull. Respektive Monišu Kaltenbornovou s Hornerem a dr. Markem.03
        A i když přistoupím na srovnání RedBull a Ferrari, pak také musím srovnávat Alonsa a Vettela, respektive Ricciarda a Kimiho.
        Že Alonso dokáže vyždímat z jakéhokoliv vraku i to, co v něm není, je snad jasné. Čili bodový rozdíl tvoří rozdílový pilot, nikoliv motor. Kdyby šlo o motor, řekl bych, že Ferrari má zdaleka nejhorší materiál.
        RedBull je "továrním" týmem Renaultu, stejně jako Ferrari je svým továrním týmem. Jak v "motorovém" vedení Renaultu došlo k personálním změnám na popud RBR, tak i v "motorovém" vedení Ferrari došlo k personálním změnám. A opět srovnej způsob. Zatímco u Ferrari to nikdo nechce moc komentovat, tak u RedBullu to bylo vytrubováno hlasitě do světa. A kým? Opět těmi dvěma tlučhuby.02

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • badys

          46.13.68.XXX
          K tomu bodovému rozdílu...........by si měl připočítat jeden zásadní fakt. Vettel 3x nedojel vinou techniky, zatímco Alonso dojel vždy. Hlavně z tohoto důvodu je mezi Alonsem a Vettelem takový bodový rozdíl.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Ok. Nechtěl jsem nijak plivat na Vettela. Podle mne si Seb vybírá letos smůlu za tu kupu štěstí v minulosti, díky němuž získal dva tituly.
            Ale tohle téma není o Vettelovi ani o jiném pilotovi. To je o "vrchnosti" v Sauberu, RedBullu, Ferrari... O jejich pohledu na věci...o jejich práci... o jejich chování... atd.03

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama