DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Pevné restarty příští rok nebudou
Bernie Ecclestone letos poprvé pochválil Formuli 1, velké reformy najednou nejsou třeba. V poslední době se hodně mluvilo o pravidlech týkajících se safety caru. Dle plánů totiž mělo dojít ke zrušení stávající formy restartu po safety car fázi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone: Pevné restarty příští rok nebudou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:52 31.07.2014 158.193.80.XXXPevné restarty bola hlúposť,... ...a je dobre, že sa to neudialo a sú minulosťou, naopak 100 kg benzínu na závod je úplne dosť o čom nás presvedčueje najviac Lewis Hamilton, ktorý si môže ešte aj odniesť z ušetreného, po odobratí vzorky, po každom závode. Pochvala Lewis ! -
Fanda.LH
21:18 29.07.2014 213.195.228.XXXDobrá zpráva Zjednoduště to co nejvíc... Palivo bych nechal, evidentně to stačí... Co mi vadí je omezení v počtu motorů... Příští rok chtějí dokonce jen 4 motory na sezónu, jsou to blázni... Já bych jim nechal 1 motor na 2 závody... 20 závodů = 10 motorů-
Duncan66
21:39 29.07.2014 89.29.32.XXXono to asi souvisi s "setrenim", ale tady to vypada, ze to neni optimalni oblast. Staci trochu smuly a muze to byt i vina nejakeho jineho pilota, co me sestreli a nevlastni vinou budu trestany za to, ze musim pouzit vice casti nez je povoleno. -
-
Kubyk002
21:06 29.07.2014 37.48.45.XXXŠkoda Škoda, mi se tahle myšlenka zamlouvala, bylo by to zase o chlup zajímavější, a bezpečnost? Tak stejně se na začátku každého závodu startuje z pevne pozice, a jak letos dokazali Checo, Felipe, Lewis, Kimi, Felipe, Kamui, Felipe, Esteban, Crashtor a mnoho dalších, tak letošní monoposty jsou až moc bezpečné, takže nějakých kolizi bych se nebál...-
-
rock
09:14 30.07.2014 37.188.141.XXXUmělotina a nespravedlivá je i ten safety car. Jediné fér řešení je nechat piloty, ať závodí dál na vlastní nebezpečí. Jediné, co bych udělal, je vyvěšení žlutých vlajek před kritickým místem. Ale ne s významem "zpomal a nepředjížděj" ale s významem "něco se tady děje, zařiď se podle toho".
Všechno ostatní je zásah do závodu, pro některé nespravedlivý, liší se to jenom mírou ovlivnění.-
-
rock
12:06 30.07.2014 37.188.141.XXXJo, na vlastní nebezpečí. Jsme v F1, ne na obecním turnaji v kuličkách. A i tak je dnešní F1 asi bezpečnější, než taxikaření v ulicích Prahy.
Navíc když budou vědět, že nemají záchrannou síť, dají si větší pozor. A pokud se i přes varování nějakej bezmozek rozseká, žádná škoda, poučí se pro příště.-
-
rock
13:23 30.07.2014 37.188.141.XXXZažitý stereotypy. Šlo to 40 let trvání moderní F1 - a to byly tratě míň přehledné a užší, auta hůř ovladatelné, brzdný dráhy násobně delší a možnost informovat pilota o několik řádů menší.
Uznávám, jeden nebo dva traťáci to za tu dobu odskákali. Ale to hlavně proto, že tehdy neexistovaly nějaké propracované postupy při řešení problémů a přistupovalo se k tomu amatérsky (asi jako při odtlačování Sutila v Německu :-) ). To riziko pro pořadatele by se dalo omezit na minimum, pokud by se nad tím příslušné hlavy trochu zamyslely.
Zbytečně se to démonizuje.
Samotní piloti mívali problémy obvykle jenom bezprostředně po nehodě, tedy ještě před hypotetickým vyjetím SC a proti tomu zatím neumíme nic udělat ani dneska.
btw
Kdoví kolik lidí už za tu dobu pořádání F1 zemřelo v ochozech na infarkt, a stejně jich tam pouští desetitisíce při každé GP znovu a znovu.
-
-
-
-
-
-
Duncan66
21:36 29.07.2014 89.29.32.XXXno prave, proc takovemu Massovi a dalsim matadorum davat vic a vic prilezitosti, aby nekoho sejmuli a SC vyjizdel znovu a znovu na trat? Preci jen zavod ma trvat max. 2 hodiny a bylo by smutne, kdyby v polovine zavodu sezony se udelalovaly pouze polovicni, ci trictvrtecni body
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek