DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší
McLaren po chybě s předpovědi počasí a zvolení špatné strategie chystá změny, které jim pomohou činit během velkých cen správná rozhodnutí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren chystá po strategické chybě změny: Rozhodování bude jednodušší a rychlejší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
NrteP
15:02 29.07.2014 193.86.88.XXXPočasí Jak jsem si to přečetl, tak Boullier chce zjednodušit postupy rozhodování týmu o změně počasí. Potom už to pude samo. Jak jednoduché a prosté. Že na to ještě nikdo nepřišel.
Já jsem se teď rozhodl jednoduše a rychle, že do večera pršet nebude. -
rock
14:14 29.07.2014 37.188.140.XXXSystém Proč měnit systém rozhodování, když jako příčinu uvádějí radar? Ať změní meteoslužbu a mají vyřešenej problém.
btw Jejich systém rozhodování by zas tak špatnej být neměl, když si vzpomenu, jak mo něm brečel Hamilton po Monaku (imho stupidně a neprávem, protože McLaren tam neudělal nic líp než Mercedes, ale stejně mi to přijde jako hezká ironie)-
zipp
15:35 29.07.2014 46.135.3.XXXto je dobrý: stupidně a neprávem "brečel".
Máš tím asi na mysli to, jak se o tom zmínil v rozhovoru po závodě kdy řekl, že v McLarenu měli dva závodní inženýry, pro každýho jezdce jeden, kdy se každej snaží pomoci tomu svýmu dostat co nejvíce dopředu, což v Mercedesu nebylo.
Kde je to stupidní brečení neprávem? Trochu soudnosti-
rock
16:21 29.07.2014 37.188.140.XXXZ článků na tomhle serveru
Hamilton ... si rádiem stěžoval, že jej nepovolali o kolo dříve, a uštěpačně dodal: "Věděl jsem, že to neuděláte."
"Když jsem byl u McLarenu, měli jsme dva různé stratégy, každý měl na starosti svého pilota a ten můj by mě v té chvíli zavolal do boxů."
To první, to je to brečení ála čtyřletý děcko na písku.
Ten druhej citát, to je ta stupidní lež. Na Magnussenově případu o 30 sekund později je zřejmé, že v McLarenu to ten přidělený stratég NEUDĚLAL.
A to, že si stěžoval neprávem, ti vyplyne z 2 minut práce s kalkulačkou - dost by ztratil, kdyby ho tým zavolal hned.-
badys
08:25 30.07.2014 46.13.68.XXXSouhlasím akorát s tím, že stěžováním do rádia se pilot většinou ztrapnuje sám, ale vysbvětluji si to emocemi v závodě. Druhá věc ohledně stratéga v Mcl.co by před rokem udělal....a co udělal či neudělal teď v případě Magnussena je nesmysl vůbec porovnávat. To ani nejde. Fakt je , že V Mcl. byli dva a v Mercedesu jeden .
A stou výhodností a "kalkulačkou " tedy nevím.....V 25kole Sutil boural a v 26 jeli Ros a HAM přezouvat, přitom jezdili s nepatrným odstupem za sebou. Kdyby stihl zajet Ham vyměnit ty kola ještě v tom 25 kole , tak nevím jak ti může vycházet, že by tratil....V neděli v závodě Rich stihl zajet gumy přezout a Ros až následně a propadl se až o několik pozic a vlastně tím přišel o vítězství. Tak s tou kalkulačkou a 2minuty bych byl optrný.-
rock
09:06 30.07.2014 37.188.141.XXXV diskuzi v jednom z pozávodních článků jsem to rozepsal. Ve stručnosti rozdíl byl v tom, že SC v Monaku byl vyhlášený asi 40s poté, co Hamilton projel okolo boxů, do kterých tak toužil zajet. Mohl tedy jet asi 1/2 26. kola závodní rychlostí a po vyhlášení SC fáze 1/2 omezenou rychlostí. Kdyby jel měnit hned, jak požadoval, jel by plnou rychlostí jen prvních možná 20s 26. kola a celý jeho zbytek omezenou. Ztratil by cca 10-15s.
V Maďarsku to bylo jinak. Riccardo zajížděl do boxů AŽ po vyhlášení SC.
Je nesmysl zajíždět do boxů výrazně dřív, než než je vyhlášená SC fáze.
A samozřejmě s Magnussenem se to srovnávat dá, protože ten byl v tom opěvovaném týmu, měl toho vysněného stratéga, jezdil asi půl minuty za Hamiltonem (takže stratég měl o 30s víc času na rozhodnutí) a stejně do boxů nebyl povolaný. Jako prvního povolali Buttona (a všechny, co byli na okruhu za ním) poté, co oznámili výjezd SC na trať.-
badys
09:33 30.07.2014 46.13.68.XXXPodíval jsem se znova na to Monaco a skutčně SC při Sutilově nehodě bylo vyhlášeno s velkou prodlevou a tudíž zajet hned do boxů by bylo patrně nevýhodné. Měl jsem za to , že SC bylo automaticky hned po nehodě - zvláště v \Monacu, že ....no měl jsi pravdu , musím se lépe dívat .
-
-
-
anonym
07:30 30.07.2014 178.255.168.XXXMyslím, že všechny týmy mají stejného dodavatele meteo dat (býval to Meteo France, jak je tomu teď, netuším). Před cca deseti lety několik týmů podepsalo dohodu, že budou používat stejná data a tím ušetří (ono se to nezdá, ale jde o miliony), časem se to pak sjednotilo všechno.-
-
anonym
08:08 30.07.2014 178.255.168.XXXOK, rychle jsem zagooglil a hloupost to není - Meteo France byl minimálně loni stále jediným dodavatelem meteo dat:
"Meteo France, the official F1 weather supplier..."
[odkaz na stránku]
Že by se v tomto ohledu něco měnilo, se nikde nepsalo, takže předpokládám, že i letos je to stále Meteo France, kdo dodává VŠEM týmům STEJNÁ meteorologická data a předpovědi. -
-
anonym
08:23 30.07.2014 109.81.245.XXXKecy v kleci. Pominu, že tady dáváš odkazy na starý článek, navíc zcela mimo mísu: globálně pro FIA F1 šampionát ano, ale ne pro jednotlivé týmy. Ty odebírají data od jiných dodavatelů. Nešlo o špatné rozhodnutí McLarenu, ale o to, že měli k dispozici jiná data. Nečteš, nevíš.
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek