DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o týmové režii: Mercedes se nedržel vlastních pravidel

I když Mercedes prohlašuje, že jeho piloti spolu mohou volně bojovat, v Maďarsku požádal Lewise Hamiltona o to, aby uvolnil cestu Nicovi Rosbergovi jedoucímu jinou strategii. Jak to zpětně vnímá britský jezdec, který odmítl uposlechnout?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton o týmové režii: Mercedes se nedržel vlastních pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 31.07.2014 09:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 29.07.2014 10:58
Já to beru nezaujatě celkem si myslím, že tu… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 29.07.2014 12:11
Jistě, na konci roku budou všichni startovat z… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 29.07.2014 12:40
Stav po Maďarsku: http://f1news.cz/pictures… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Áno Lewis,.. ...úplný súhlas. Ty si potreboval viac bodov a viac si aj nabodoval a ako vidieť, existuje nejaký závodný boh, ktorý to nedopustil, aby preteky na Hungaroringu boli nespravodlivé a je dobre, že si neposlušný k tímovej réžii. 01 Nikdy sa nevzdávaj ! 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no na to se zapomene, co se ale opakovat bude je, že ham umí předjíždět jak nikdo a rosberg je trochu ňuňínek, když jde o to riskovat a jít do toho naplno, pravda je, že ham měl setup pro probíjení se vpřed, ale dle mého je tohle rozhodující faktor letošního souboje o titul, protože rosberg má skoro jistý, že když dojede, tak ztratí jen 7b, ta sekunda náskoku vůči soupeřům co měly mercedesy první půlku sezóny mi dost vadila a doufám, že teď budou muset předvést víc. když se podívám jak k soubojům přistupovali od doby co jsou v f1, tak nico si uměl udělat hodně příležitostí, ale málokdy to dotáhl do konce, ham byl od začátku jak vlk mezi ovečkama, kterýmu stačí tlačit a oni už udělaj chybu, když nepočítám "massa" sezónu.. no nakonec vyhraje ten lepší, uvidíme

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Dění na trati při závodech F1 je zajímavější než za poslední léta.

    Problém v nižší sledovanosti a návštěvnosti může být způsoben spoustou negativních poznámek i z vyšších míst. Myslím tím třeba Vettela a zvuk na píp nebo Montezemolovo taxikaření. Místo toho, aby se snažili vypíchnout něco pozitivního, tak si prostě odflusnou. to je tzv. zákon padajícího hovna jako z učebnice - když na formuli fluše Bernie, Vettel, Montezemolo tak bude flusat i Franta v hospodě u píva.
    Zájem o to, o čem se říká, že je to prostě špatné pochopitelně klesá bez ohledu na to, zda to opravdu špatné je nebo není.

    Další problém je v tom, že formule utrácí více než si může dovolit, tak se šponují pořadatelské a televizní poplatky, čímž se stává nedostupnou záležitostí. Některé televize ty peníze navíc nemají, tak si formuli vyškrtnou z programu - menší sledovanost. Pořadatel GP se s vyšším poplatkem vypořádá tak, že to zabalí úplně nebo zase vyšponuje ceny lístků - menší návštěvnost.

    Poslední problém je v samé podstatě monopostů - jsou rychlé, lehké a relativně křehké. Když se třeba v DTM dvě auta nevejdou ve 120 km/h do zatáčky, tak se o sebe opřou, trošku si pocuchají bůčky, ale jedou dál. Když do té samé zatáčky větší rychlostí vjedou bok po boku dvě formule a opřou se o sebe, tak si často něco urazí, v horších případech oba skončí po hodinách zavrtaní v bariéře z pneumatik. Takže opět dá rozum, že se všichni těm oku lahodícím těsným soubojům snaží vyhnout a předjíždět spíše méně rizikovějším způsobem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ttt

    212.5.221.XXX
    HAM Aj ked rozhodnutie HAMa v zavode beriem, o5 mi to pripomenulo sezonu 2007 kedy timove prikazy odmietol respektovat. Pacil sa mi rozhovor po Madarsku 2007 kedy povedal, ze jednoducho vysvetlenie timu sa mu nepacilo a tak nevidel dovod. Akosi zabuda, ze aj z cisto sebeckych dovodov je dobre chovat sa nesebecky :-D

    Samozrejme teraz Nico nemal narok na pustenie, ale aj tak mi to pripomenulo preco titul doprajem radsej niekomu inemu, a to HAMa povazujem za jedneho z najlepsich pilotov v startovom poli. Ale este by potreboval dostat par zivotnych faciek.

    + 9 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      má-li pilot reálnou.. velmi velkou.. šanci na titul, není divu, že nechce pouštět kolegu před sebe..

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ttt

        212.5.221.XXX
        Ved ja nehovorím, že spravil zle. V pozícii akej bol to bolo úplne logické a správne rozhodnutie, s ktorým súhlasím.
        Akurát hovorím, že akonáhle ide do tuhého tak vychádzajú na povrch jeho vlastnosti, ktoré nemusím. Ale to nie je z pilotov F1 jediný, takých by sa tam našlo :-)
        Jezdit umí, o tom žádná.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.190.61.XXX
    já bych to neřešil, tým prostě chtěl uvolnit Rosbergovi cestu s tím, že pak na to šlápne jak učinil na konci závodu a "mohl" by vyhrát. Jak ale říká Hamilton, nepřiblížil se mu na 1s kvůli DRS. Největší pozdvižení totiž bude v posledním závodě sezony, kdy bude 2x počet bodů. Může se třeba stát že hladový Hamilton s hladovým Rosbergem to do sebe v první zatáčce napálí a 2x počet bodu schrábne RICCIARDO a bude mistr světa s nejméně vyhranými VC což je v rozporu s logikou B. Ec., který chtěl dávat medajle

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      213.29.115.XXX
      Myslím, že před posledním závodem bude Ricciardo ztrácet víc jak 50bodu

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    To se mu pak jezdí když má fungl nový motor a převodovku. Motor, který je nejsilnější a ještě namá najeto ani jeden km nedivím s, že tak předjížděl, Rosberguj motor už měl mnohem více najeto. NAvíc Hamilton měl naprosto jinak zpřevodované a nastavené auta jak Rosberg, který byl 1. a Hamilton v box uličce.

    + 0 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Ale on neměl nový motor, použil starý. A nemohl to mít jinak zpřevodované: převodové poměry musí letos nahlásit na celou sezónu předem. Nj, bludy anonyma...

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        Anonym má částečně pravdu. Lewisovo auto bylo prakticky smontováno přes noc v garáži. Nebyl svázaný omezením v nastavení. Vzhledem k tomu, že startoval z pitlane, tak nastavení mohlo být a nejspíše také opravdu bylo přizpůsobeno ke snadnějšímu probíjení polem.

        U Nica se počítalo s tím, že se kvalifikuje vysoko, tak měl auto nastavené tak, aby náskok na zbytek získal co nejsnadněji hned po startu a potom už jel jenom údržbu na jistotu. Dá se pochopit, že když Nica shoda okolností uvrhla do provozu, tak se za ostatními trápil více než Hamilton.

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Btw. trochu mimo mísu, nevíte co museli lewisovi měnit, po tom co mu vyhořelo auto v kvaldě...?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Šasi (survival cell), převodovku, motor s vnitřním spalováním (ICE), turbo, MGU-K a MGU-H (poslední čtyři byly letos již použité).
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        85.207.90.XXX
        Takže přišel v podstatě o jeden nový motor... pěkně. .. takže ho čeká jeden další start z boxove uličky, nebo minimalně jeden odsun 10 mist dozadu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Proč by měl? Má k dispozici ještě dva nové - nikdo na tom není lépe než on z pohledu ICE, turba, MGU-K či MGU-H.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Mám tomu rozumět tak, že se na konci roku můžeme dočkat toho, že z boxové uličky bude startovat většina závodního pole?12

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Jistě, na konci roku budou všichni startovat z boxové uličky. Kvůli bezpečnosti to ale FIA přesune na start. rošt, takže se vlastně nic nezmění. 03

              + 7 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kubyk002

                85.207.90.XXX
                Tak potom by měli ale dovolit i ostatním použít 6 pohonnou jednotku...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kubyk002

                  85.207.90.XXX
                  protože některé týmy používající Mercedes, či tovarní Ferrari by mohli vydržet, a vuči nim by to bylo hodně nefér...

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Kubyk002

            85.207.90.XXX
            Fakt? Podle tabulky kterou tu sem tam dávaš, tak na tom byl dobře, ale hůř než Nico, ( ale tablka neukazuje, jak dlouho tu součástku používá a jestli jsou ještě předchozí komponenety PJ ještě funkční, že... (bylo by to super, kdybys to zapracoval, ale tohle po tobě nikdo nemůže chtít) 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama