DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff
HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí pilot a hlavní zástupci týmů vzrušující Velkou cenu Maďarska, která startovala za mokra a ve finiši společně bojovalo několik jezdců?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Jens
09:19 31.07.2014 109.81.245.XXX
Již delší dobu pozoruji, že Odin argumentačně nestíhá (nejen tobě), svůj deficit snaží zakrýt generalizací a mistrnými odbočkami mimo téma. Dobře si uvědomuje, že nemá pravdu, a tak se snaží vytřískat maximum ze slepých uliček, do kterých se dostává. Přitom spoléhá, že diskutéři již nebudou mít chuť zkoumat od začátku, co kdo řekl, a že mu to projde. U těch bystřejších už dávno pohořel.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Mike17
09:13 31.07.2014 90.177.207.XXX
Moc nevím, co to má společného s diskusí s Odinem, ale slušně ses zeptal, tak odpovím.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak před každým závodem stanovují pravidla o vyjíždění z tratě. Nevím jaké byly na Silverstone. Pokud je trestat měli, tak je měli varovat (to se pokud vím standartně dělává) a ,pak případně oba potrestat. Vzpomínám si, že jsem si přál trest pro oba už jen za ty trapné stížnosti.
Stačí to?
Pokud jsem to dobře pochopil, tak před každým závodem stanovují pravidla o vyjíždění z tratě. Nevím jaké byly na Silverstone. Pokud je trestat měli, tak je měli varovat (to se pokud vím standartně dělává) a ,pak případně oba potrestat. Vzpomínám si, že jsem si přál trest pro oba už jen za ty trapné stížnosti.
Stačí to?
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Mike17
08:57 31.07.2014 90.177.207.XXX
Víš co znamená demagogie? Že když obhajuju jednu "prasárnu" tak mi vyčteš že obhajuju VŠECHNY prasárny. A děláš to vytrvale u všech diskusí nejen o Schumim, ale i RB a dalších. Mohl bych napsat, že máš tu drzost házet to na Schumiho, ale já jiný názor za drzost nepovažuji.
Netuším jaký závod myslíš, ale jak tě znám, půjde zase o nějakou naprosto odlišnou situaci. Zkus to upřesnit a pak o tom můžeme diskutovat.
V rámci demagogie ignoruješ můj názor, že Nico dělal stejné manévry. Posuzuji ÚPLNĚ stejně manévry v Bahrajnu, Kanadě i tady a je mi jedno, jestli vytláčel Nico Lewise, nebo naopak. Tak prosím, až mi budeš příště vyčítat nejednotné názory, tak zkus použít aspoň jednou pravdivý příklad a ne tebou vytvořené přání.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
Netuším jaký závod myslíš, ale jak tě znám, půjde zase o nějakou naprosto odlišnou situaci. Zkus to upřesnit a pak o tom můžeme diskutovat.
V rámci demagogie ignoruješ můj názor, že Nico dělal stejné manévry. Posuzuji ÚPLNĚ stejně manévry v Bahrajnu, Kanadě i tady a je mi jedno, jestli vytláčel Nico Lewise, nebo naopak. Tak prosím, až mi budeš příště vyčítat nejednotné názory, tak zkus použít aspoň jednou pravdivý příklad a ne tebou vytvořené přání.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Mike17
08:31 31.07.2014 90.177.207.XXX
Je hezké vidět, jak tě to projetí šikany u Nica štve, přestože to jen letos udělala většina pilotů.
Vysvětlení je celkem jasné, na tom není nic složitého. Později brzdil.
Stejně tak není složité pochopit, proč tam Lewis místo nenechal. Předvedl sam, že tam jde nechat místo. A ne jen on. Tudíž tvoje tvrzení, že by případná kolize byl umysl JEN ze strany Nica, je jen výplod tvé zaujatosti.
A nevím, jak jsi zase přišel na to, že popírám opotřebení. Jen je měl opotřebené s Riccim i Nicem. Ty dva manevry od sebe dělily jen 2 nebo 3 kola. A Nico měl gumy v lepším stavu než Ricci. To se dá dobře objektivně posoudit. Stačí se podívat na časy.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Stejně tak není složité pochopit, proč tam Lewis místo nenechal. Předvedl sam, že tam jde nechat místo. A ne jen on. Tudíž tvoje tvrzení, že by případná kolize byl umysl JEN ze strany Nica, je jen výplod tvé zaujatosti.
A nevím, jak jsi zase přišel na to, že popírám opotřebení. Jen je měl opotřebené s Riccim i Nicem. Ty dva manevry od sebe dělily jen 2 nebo 3 kola. A Nico měl gumy v lepším stavu než Ricci. To se dá dobře objektivně posoudit. Stačí se podívat na časy.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
odin
07:23 31.07.2014 77.240.96.XXX
Nejen v čase 3:03, ale i v čase 2:38 se dostal Vettel celým autem mimo trať. Tak se to prostě stává, když pilot přežene rychlost v zatáčce. Nevím, co podle chasníka, Vettela mimo trať, v těchto případech, dostalo. Když evidentně ještě nebyl v souboji. A odstředivé síly tvrdošíjně odmítá.
Stejně tak by mne zajímalo vysvětlení Mika17. Který nechce připustit, že na předjetí po vnějšku, musí mít předjíždějící pilot pneu v diametrálně lepší kondici, než předjížděný, protože musí jet mnohem rychleji (po delší dráze se dostává vpřed), což jej pochopitelně vynáší více.
Poslední tvůj odstavec
Přesně to se jim zde snažím vysvětlit. Že šlo o lépe provedený manévr, při lepším stavu auta Ricciho.
Když nad tím přemýšlím, tak se mi dostává odpovědi, proč s některými lidmi zde vedu sáhodlouhé spory. Máme zcela odlišnou filozofii a náhled na Fair-play. U mne je podvod - podvodem, úmysl - úmyslem, lež - lží atd. Mike a mnozí jiní se to snaží okecávat, a všemožně dokazovat za užívání presumpce neviny.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Stejně tak by mne zajímalo vysvětlení Mika17. Který nechce připustit, že na předjetí po vnějšku, musí mít předjíždějící pilot pneu v diametrálně lepší kondici, než předjížděný, protože musí jet mnohem rychleji (po delší dráze se dostává vpřed), což jej pochopitelně vynáší více.
Poslední tvůj odstavec
![01](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/01.png)
Když nad tím přemýšlím, tak se mi dostává odpovědi, proč s některými lidmi zde vedu sáhodlouhé spory. Máme zcela odlišnou filozofii a náhled na Fair-play. U mne je podvod - podvodem, úmysl - úmyslem, lež - lží atd. Mike a mnozí jiní se to snaží okecávat, a všemožně dokazovat za užívání presumpce neviny.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Nasir
21:50 30.07.2014 213.216.61.XXX
Když jsi nakousl tu přísnost posuzování, jak bys osobně hodnotil toto, ve 3:03, před předjetím. Jiná situace, ale opět se týká limitů tratě:
[odkaz na stránku]
Jinak divím se, že jste diskuzi tak natáhli. Proč si piloti na výlety ven na vnějšku už dávno nestěžují? Protože vědí, že je tam minimum místa a jaká je stopa, kterou oni sami jezdí. Není snadné ten manévr udělat správně tak, aby se pilot nacpal celým autem vedle a udržel se tam. Hamáč se zjevně bránil, ale Rosbergovi se to úplně nepovedlo, Riccimu ano.
[odkaz na stránku]
Jinak divím se, že jste diskuzi tak natáhli. Proč si piloti na výlety ven na vnějšku už dávno nestěžují? Protože vědí, že je tam minimum místa a jaká je stopa, kterou oni sami jezdí. Není snadné ten manévr udělat správně tak, aby se pilot nacpal celým autem vedle a udržel se tam. Hamáč se zjevně bránil, ale Rosbergovi se to úplně nepovedlo, Riccimu ano.
odin
17:50 30.07.2014 77.240.96.XXX
A ještě k tomu dodám. Takovýchto soubojů jsem za svůj život viděl spoustu. Zrovna Rosberg jinou obranu nepraktikuje a ani neumí. Nikdy jsem tu nečetl od nikoho názor, jaký jsi napsal ty. Proč jsi to neviděl stejně i v minulosti?
Vzpomínám na případ, kdy Nico Hama vytlačil zcela mimo trať. Ham ho stejně předjel a dostal za to pentli. Proč jsem tu od tebe tehdá nečetl rozhořčení na nespravedlnost komisařů a Rosbergovo počínání?
Až si ujednotíš své názory a srovnáš postoje, nebudeme spolu toli ve při.
Vzpomínám na případ, kdy Nico Hama vytlačil zcela mimo trať. Ham ho stejně předjel a dostal za to pentli. Proč jsem tu od tebe tehdá nečetl rozhořčení na nespravedlnost komisařů a Rosbergovo počínání?
Až si ujednotíš své názory a srovnáš postoje, nebudeme spolu toli ve při.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
odin
17:36 30.07.2014 77.240.96.XXX
Mně nešlo vůbec o nic. Já chci vidět fér závodění a zde číst fér hodnocení. A v tvém případě jsem pochopil, že člověk, který obhajuje Schumachera a jeho sejmutí soupeřů v boji o titul, "radí" Rosbergovi stejné praktiky. A ještě máš tu drzost házet úmysl na jeho soupeře. A to jak v případě Schumiho prasáren, tak teď v tebou vymyšlené potenciální kolizi.
Což považuji za demagogii.
Jinak, co se týče jednorázového neprojetí šikany, tak komisaři mají možnost trestat i bez upozorňování. To, že jsou benevolentní, je druhá věc.
Pokud jsi to ale myslel tak, že by neměli trestat jednoho a druhého ano. Tak v tom jsme spolu zajedno.
Co se týče těch dvou situací, snad jsem vysvětlil níže. Jen dodám, že gumy měl Lewis (stejně jako Alonso) před kolapsem. A každé další kolo na nich bylo znát víc a více. Oproti Riccimu měl nevýhodu horších pneu, horší aerodynamiky a menšího přítlaku. (Tuším, že RBR jel s vůbec nevětším přítlakem). Zatímco v souboji s Nicem měl pouze horší pneu.
![02](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/02.png)
Což považuji za demagogii.
Jinak, co se týče jednorázového neprojetí šikany, tak komisaři mají možnost trestat i bez upozorňování. To, že jsou benevolentní, je druhá věc.
Pokud jsi to ale myslel tak, že by neměli trestat jednoho a druhého ano. Tak v tom jsme spolu zajedno.
Co se týče těch dvou situací, snad jsem vysvětlil níže. Jen dodám, že gumy měl Lewis (stejně jako Alonso) před kolapsem. A každé další kolo na nich bylo znát víc a více. Oproti Riccimu měl nevýhodu horších pneu, horší aerodynamiky a menšího přítlaku. (Tuším, že RBR jel s vůbec nevětším přítlakem). Zatímco v souboji s Nicem měl pouze horší pneu.
odin
17:17 30.07.2014 77.240.96.XXX
Na to by ses musel zeptat Hama. Je to podobné, jako se ptát Nica, proč v Kanadě nezvládl šikanu, když ji vždy zvládal. Dokážeš to vysvětlit?
Já si to vysvětluji tak, že chyboval a nezvládl to. Stejně jako Ham v případě Ricciho předjížděcího manévru. Ale když porovnáš oba útoky, tak zjistíš, že DR započal útok mnohem dříve, dostal se na úroveň (možná lehce před) LH, pak probrzdil a v zatáčce, kde teprve NR začal útočit už Lewise předjel zcela. Ono se Hamovi hůře bránil dvojitý útok DR, oproti jedinému NR. Navíc RedBull má trakci úplně o něčem jiném. Bylo jasně vidět, jak to Daielovi sedí, když projížděl zatáčku a při tom předjížděl Lewise.
Hamík se s autem pral stejně jako Alonso. Nechápu proč popíráš opotřebení pneu. Kdyby mu auto sedělo, jako Riccimu, tak s Ferdou zamete, jako zametl s Vergnem a jako s nimi zametl Ricci. Stejně tak si nejsem úplně jist, zda měl Nico po té stíhací jízdě pneu ještě v tak dobré kondici. Dost pochybuji.
Já si to vysvětluji tak, že chyboval a nezvládl to. Stejně jako Ham v případě Ricciho předjížděcího manévru. Ale když porovnáš oba útoky, tak zjistíš, že DR započal útok mnohem dříve, dostal se na úroveň (možná lehce před) LH, pak probrzdil a v zatáčce, kde teprve NR začal útočit už Lewise předjel zcela. Ono se Hamovi hůře bránil dvojitý útok DR, oproti jedinému NR. Navíc RedBull má trakci úplně o něčem jiném. Bylo jasně vidět, jak to Daielovi sedí, když projížděl zatáčku a při tom předjížděl Lewise.
Hamík se s autem pral stejně jako Alonso. Nechápu proč popíráš opotřebení pneu. Kdyby mu auto sedělo, jako Riccimu, tak s Ferdou zamete, jako zametl s Vergnem a jako s nimi zametl Ricci. Stejně tak si nejsem úplně jist, zda měl Nico po té stíhací jízdě pneu ještě v tak dobré kondici. Dost pochybuji.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Mike17
14:27 30.07.2014 90.177.207.XXX
Pokud ti šlo tedy pouze o právo zůstat na trati, pak ho měl Nico i v Kanadě. Jen ho nevyužil. Nepleť si to s povinností, tu neměl v obou případech.
Pokud myslíš, že by měli být piloti trestáni za JEDNORÁZOVÉ nepřijetí šikany, pak to považuji za trochu přísné. Ale proč ne. S jednou podmínkou. Že se to oznámí předem a nebudou trestat jednoho, když nikoho předtím za to same netrestali.
Demagogie? Zase? Stejné místo, skoro stejné rozmístění vozů. V jedné situaci podle tebe Lewise vynesla odstredivá sila a nemohl s tím nic dělat a ve druhé na něj žádná síla nepůsobila? A já jsem demagog???
Jo to je extrém.
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
Pokud myslíš, že by měli být piloti trestáni za JEDNORÁZOVÉ nepřijetí šikany, pak to považuji za trochu přísné. Ale proč ne. S jednou podmínkou. Že se to oznámí předem a nebudou trestat jednoho, když nikoho předtím za to same netrestali.
Demagogie? Zase? Stejné místo, skoro stejné rozmístění vozů. V jedné situaci podle tebe Lewise vynesla odstredivá sila a nemohl s tím nic dělat a ve druhé na něj žádná síla nepůsobila? A já jsem demagog???
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
odin
06:07 30.07.2014 77.240.96.XXX
Jak diametrálně odlišný je tvůj pohled v případě, že jde o tvého oblíbence, nebo v případě, že jde o tvého neoblíbence.
Nepřeli jsme se náhodou spolu o úmyslných kolizích, které zajistili tvému milému titul?
A najednou, v případě Lewise, jsi si jist o něčem, co se ještě vůbec nestalo.
A to mi je zde každou chvíli (nikoliv tebou) předhazováno konspirační myšlení...
Jsi můj velký konkurent a asi se ti nemám šanci vyrovnat.
![02](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/02.png)
![02](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/02.png)
![02](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/02.png)
Nepřeli jsme se náhodou spolu o úmyslných kolizích, které zajistili tvému milému titul?
A najednou, v případě Lewise, jsi si jist o něčem, co se ještě vůbec nestalo.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
A to mi je zde každou chvíli (nikoliv tebou) předhazováno konspirační myšlení...
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
odin
20:11 29.07.2014 77.240.96.XXX
Mně se líbí, jak ve svém fandovství dokážeš popírat i fyzikální zákony.
Na jedné straně tvrdíš, že Nico měl čerstvější a lepší gumy,než Lewis. Na druhé straně jsi ochoten popřít Hamíkovo opotřebení pneu, na kterých zvládl dvojnásobnou vzdálenost.
Pro objasnění, odstředivá síla působí VŽDY na VŠE co se pohybuje po oblouku a eliminovat ji mohou různé faktory. Mezi nimiž je i přilnavost pneu. A že v posledních letech platí: čím použitější pneu, tím horší jejich vlastnosti (vč. přilnavosti), je nabíledni. O tom tě doufám nemusím přesvědčovat. Tak že by asi Nico těžko obstál, kdyby došlo na vysvětlování kolize před vrchností Merglu. On je totiž rozdíl mezi 25 body pro tým a nulou.
Tak že logika z pohledu Nica jde stranou. Podstatný je tým a jeho zájem. Bohužel, Mike17 a nejspíše i ty, si toto neuvědomujete. Nebo spíše uvědomujete (alespoň v případě Mika) pouze, když se vám to hodí do krámu.
K poslednímu odstavci. Ok. Ale musíš brát (respektive Nico) v úvahu, že Hamík patří (ať se ti to líbí, nebo ne) k TOP pilotům. A ti moc chyb nedělají.
![11](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/11.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Na jedné straně tvrdíš, že Nico měl čerstvější a lepší gumy,než Lewis. Na druhé straně jsi ochoten popřít Hamíkovo opotřebení pneu, na kterých zvládl dvojnásobnou vzdálenost.
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Pro objasnění, odstředivá síla působí VŽDY na VŠE co se pohybuje po oblouku a eliminovat ji mohou různé faktory. Mezi nimiž je i přilnavost pneu. A že v posledních letech platí: čím použitější pneu, tím horší jejich vlastnosti (vč. přilnavosti), je nabíledni. O tom tě doufám nemusím přesvědčovat. Tak že by asi Nico těžko obstál, kdyby došlo na vysvětlování kolize před vrchností Merglu. On je totiž rozdíl mezi 25 body pro tým a nulou.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
K poslednímu odstavci. Ok. Ale musíš brát (respektive Nico) v úvahu, že Hamík patří (ať se ti to líbí, nebo ne) k TOP pilotům. A ti moc chyb nedělají.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Chasnik
19:39 29.07.2014 217.117.213.XXX
Hamika nevynesla ven odstředivá síla, jak tu zatáčku při obraně projíždí ukázal, když se bránil Riccimu. Prostě tam Nica zavřel. Na penaltu to nebylo, takhle piloti při obraně pozice dnes jezdí.
Ta myšlenka, aby Nico zůstal na trati a nechal Lewise do sebe narazit, není od věci. Ne, že bych ji úplně podporoval, ale z Rosbergova pohledu by to mělo svoji logiku. Ale to už jsem vysvětloval jinde.
A ten útok zvnějšku v zatáčce č. 2 není kravina. Zkouší to tam více pilotů a nejen letos. Pokud se ti povede tam zůstat aspoň vedle bránícího pilota, tak máš další rychlou zatáčku na svoji ruku. A trojka vynáší, takže ten na vnějšku musí zákonitě povolit, jinak končí jako Eric ...
Ta myšlenka, aby Nico zůstal na trati a nechal Lewise do sebe narazit, není od věci. Ne, že bych ji úplně podporoval, ale z Rosbergova pohledu by to mělo svoji logiku. Ale to už jsem vysvětloval jinde.
A ten útok zvnějšku v zatáčce č. 2 není kravina. Zkouší to tam více pilotů a nejen letos. Pokud se ti povede tam zůstat aspoň vedle bránícího pilota, tak máš další rychlou zatáčku na svoji ruku. A trojka vynáší, takže ten na vnějšku musí zákonitě povolit, jinak končí jako Eric ...
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Chasnik
19:29 29.07.2014 217.117.213.XXX
Fakt je totiž takový, že se onen "jeden závodník" nezlepšil po poslední výměně, ale už po té předchozí, kdy se mechanici během přezouvání šťourali v brzdách (předních určitě a zadních možná). Což moji teorii potvrzuje.
Vysvětlit si celou situaci tím, že jezdci - který od počátku udává tempo závodu a poté je v téměř bezkonkurenčním Mercedesu předjet Ferrari a má problém s Toro Rosso, aby po pitu opět zrychlil -"to prostě o víkendu nevyšlo", je dosti zjednodušené.
Vysvětlit si celou situaci tím, že jezdci - který od počátku udává tempo závodu a poté je v téměř bezkonkurenčním Mercedesu předjet Ferrari a má problém s Toro Rosso, aby po pitu opět zrychlil -"to prostě o víkendu nevyšlo", je dosti zjednodušené.
odin
13:13 29.07.2014 77.240.96.XXX
Podívej chasníku. Pokud chceš jít do souboje s pilotem na opotřebovaných gumách, musíš také počítat, že tento pilot bude zvládat auto trochu hůře.
Reagoval jsem pouze na demagogii Mika17, který nejprve tvrdil, že Nico měl zůstat na trati. Což by dle mne zapřičinilo kolizi. Máš snad jiný závěr?
A když jsem mu napsal, že by kolize byla úmyslná, tak (pro něho typicky) napsal, zda by šlo o úmysl Nica, nebo Lewise. Což je další demagogie. Lewis byl na horších gumách a útok z vnějšku byla kravina. To musel vědět i ten největší diletant. Bylo jasné, že si vnějšek pohlídá a navíc ho to pěkně vyneslo. Tak že, odstředivá síla vynesla Hamíka a ten vytlačil Rosberga. Máš s tímto vysvětlením nějaký problém? Podle mne běžný neúspěšný manévr. Když Nico viděl, že nemá šanci na úspěch, tak se stáhl a ovezl body pro tým za 4.flek. Není třeba vymýšlet bláboly o zůstávání na trati apod.
Reagoval jsem pouze na demagogii Mika17, který nejprve tvrdil, že Nico měl zůstat na trati. Což by dle mne zapřičinilo kolizi. Máš snad jiný závěr?
A když jsem mu napsal, že by kolize byla úmyslná, tak (pro něho typicky) napsal, zda by šlo o úmysl Nica, nebo Lewise. Což je další demagogie. Lewis byl na horších gumách a útok z vnějšku byla kravina. To musel vědět i ten největší diletant. Bylo jasné, že si vnějšek pohlídá a navíc ho to pěkně vyneslo. Tak že, odstředivá síla vynesla Hamíka a ten vytlačil Rosberga. Máš s tímto vysvětlením nějaký problém? Podle mne běžný neúspěšný manévr. Když Nico viděl, že nemá šanci na úspěch, tak se stáhl a ovezl body pro tým za 4.flek. Není třeba vymýšlet bláboly o zůstávání na trati apod.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek