DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí pilot a hlavní zástupci týmů vzrušující Velkou cenu Maďarska, která startovala za mokra a ve finiši společně bojovalo několik jezdců?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 02.08.2014 11:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 24 lidí) 27.07.2014 17:51
Nico Rosberg: "Nechtěl jsem, aby mě Lewis… »
» zipp (Hlasovalo 18 lidí) 27.07.2014 18:18
kdyby se k němu nico přiblížil, tak by ho Lewis… »
» Loqenc (Hlasovalo 16 lidí) 27.07.2014 17:53
Brawna tady netahejj, ten byl vždy velkým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

158.193.80.XXX
Najviac ľutujem Kamuja,... ...prestúpil z blata do kaluže. 02 Snáď narok, Kamuj ! Bude to lv tíme Caterham epšie ? 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Již delší dobu pozoruji, že Odin argumentačně nestíhá (nejen tobě), svůj deficit snaží zakrýt generalizací a mistrnými odbočkami mimo téma. Dobře si uvědomuje, že nemá pravdu, a tak se snaží vytřískat maximum ze slepých uliček, do kterých se dostává. Přitom spoléhá, že diskutéři již nebudou mít chuť zkoumat od začátku, co kdo řekl, a že mu to projde. U těch bystřejších už dávno pohořel.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

90.177.207.XXX
Škoda, že ty úmysly vidíš jen u těch, co je nenávidíš. Fair v tvém podání mi přijde poněkud zvláštní. 03

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

90.177.207.XXX
Moc nevím, co to má společného s diskusí s Odinem, ale slušně ses zeptal, tak odpovím.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak před každým závodem stanovují pravidla o vyjíždění z tratě. Nevím jaké byly na Silverstone. Pokud je trestat měli, tak je měli varovat (to se pokud vím standartně dělává) a ,pak případně oba potrestat. Vzpomínám si, že jsem si přál trest pro oba už jen za ty trapné stížnosti.
Stačí to?

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

90.177.207.XXX
Víš co znamená demagogie? Že když obhajuju jednu "prasárnu" tak mi vyčteš že obhajuju VŠECHNY prasárny. A děláš to vytrvale u všech diskusí nejen o Schumim, ale i RB a dalších. Mohl bych napsat, že máš tu drzost házet to na Schumiho, ale já jiný názor za drzost nepovažuji.
04
Netuším jaký závod myslíš, ale jak tě znám, půjde zase o nějakou naprosto odlišnou situaci. Zkus to upřesnit a pak o tom můžeme diskutovat.
V rámci demagogie ignoruješ můj názor, že Nico dělal stejné manévry. Posuzuji ÚPLNĚ stejně manévry v Bahrajnu, Kanadě i tady a je mi jedno, jestli vytláčel Nico Lewise, nebo naopak. Tak prosím, až mi budeš příště vyčítat nejednotné názory, tak zkus použít aspoň jednou pravdivý příklad a ne tebou vytvořené přání. 04

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

90.177.207.XXX
Je hezké vidět, jak tě to projetí šikany u Nica štve, přestože to jen letos udělala většina pilotů. 12 Vysvětlení je celkem jasné, na tom není nic složitého. Později brzdil.
Stejně tak není složité pochopit, proč tam Lewis místo nenechal. Předvedl sam, že tam jde nechat místo. A ne jen on. Tudíž tvoje tvrzení, že by případná kolize byl umysl JEN ze strany Nica, je jen výplod tvé zaujatosti.
A nevím, jak jsi zase přišel na to, že popírám opotřebení. Jen je měl opotřebené s Riccim i Nicem. Ty dva manevry od sebe dělily jen 2 nebo 3 kola. A Nico měl gumy v lepším stavu než Ricci. To se dá dobře objektivně posoudit. Stačí se podívat na časy. 03

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Nejen v čase 3:03, ale i v čase 2:38 se dostal Vettel celým autem mimo trať. Tak se to prostě stává, když pilot přežene rychlost v zatáčce. Nevím, co podle chasníka, Vettela mimo trať, v těchto případech, dostalo. Když evidentně ještě nebyl v souboji. A odstředivé síly tvrdošíjně odmítá.03 18
Stejně tak by mne zajímalo vysvětlení Mika17. Který nechce připustit, že na předjetí po vnějšku, musí mít předjíždějící pilot pneu v diametrálně lepší kondici, než předjížděný, protože musí jet mnohem rychleji (po delší dráze se dostává vpřed), což jej pochopitelně vynáší více.
Poslední tvůj odstavec 01 Přesně to se jim zde snažím vysvětlit. Že šlo o lépe provedený manévr, při lepším stavu auta Ricciho.
Když nad tím přemýšlím, tak se mi dostává odpovědi, proč s některými lidmi zde vedu sáhodlouhé spory. Máme zcela odlišnou filozofii a náhled na Fair-play. U mne je podvod - podvodem, úmysl - úmyslem, lež - lží atd. Mike a mnozí jiní se to snaží okecávat, a všemožně dokazovat za užívání presumpce neviny.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

213.216.61.XXX
Když jsi nakousl tu přísnost posuzování, jak bys osobně hodnotil toto, ve 3:03, před předjetím. Jiná situace, ale opět se týká limitů tratě:
[odkaz na stránku]

Jinak divím se, že jste diskuzi tak natáhli. Proč si piloti na výlety ven na vnějšku už dávno nestěžují? Protože vědí, že je tam minimum místa a jaká je stopa, kterou oni sami jezdí. Není snadné ten manévr udělat správně tak, aby se pilot nacpal celým autem vedle a udržel se tam. Hamáč se zjevně bránil, ale Rosbergovi se to úplně nepovedlo, Riccimu ano.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
A ještě k tomu dodám. Takovýchto soubojů jsem za svůj život viděl spoustu. Zrovna Rosberg jinou obranu nepraktikuje a ani neumí. Nikdy jsem tu nečetl od nikoho názor, jaký jsi napsal ty. Proč jsi to neviděl stejně i v minulosti?
Vzpomínám na případ, kdy Nico Hama vytlačil zcela mimo trať. Ham ho stejně předjel a dostal za to pentli. Proč jsem tu od tebe tehdá nečetl rozhořčení na nespravedlnost komisařů a Rosbergovo počínání?
Až si ujednotíš své názory a srovnáš postoje, nebudeme spolu toli ve při.03 12

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Mně nešlo vůbec o nic. Já chci vidět fér závodění a zde číst fér hodnocení. A v tvém případě jsem pochopil, že člověk, který obhajuje Schumachera a jeho sejmutí soupeřů v boji o titul, "radí" Rosbergovi stejné praktiky. A ještě máš tu drzost házet úmysl na jeho soupeře. A to jak v případě Schumiho prasáren, tak teď v tebou vymyšlené potenciální kolizi.02
Což považuji za demagogii.
Jinak, co se týče jednorázového neprojetí šikany, tak komisaři mají možnost trestat i bez upozorňování. To, že jsou benevolentní, je druhá věc.
Pokud jsi to ale myslel tak, že by neměli trestat jednoho a druhého ano. Tak v tom jsme spolu zajedno.
Co se týče těch dvou situací, snad jsem vysvětlil níže. Jen dodám, že gumy měl Lewis (stejně jako Alonso) před kolapsem. A každé další kolo na nich bylo znát víc a více. Oproti Riccimu měl nevýhodu horších pneu, horší aerodynamiky a menšího přítlaku. (Tuším, že RBR jel s vůbec nevětším přítlakem). Zatímco v souboji s Nicem měl pouze horší pneu.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Na to by ses musel zeptat Hama. Je to podobné, jako se ptát Nica, proč v Kanadě nezvládl šikanu, když ji vždy zvládal. Dokážeš to vysvětlit?
Já si to vysvětluji tak, že chyboval a nezvládl to. Stejně jako Ham v případě Ricciho předjížděcího manévru. Ale když porovnáš oba útoky, tak zjistíš, že DR započal útok mnohem dříve, dostal se na úroveň (možná lehce před) LH, pak probrzdil a v zatáčce, kde teprve NR začal útočit už Lewise předjel zcela. Ono se Hamovi hůře bránil dvojitý útok DR, oproti jedinému NR. Navíc RedBull má trakci úplně o něčem jiném. Bylo jasně vidět, jak to Daielovi sedí, když projížděl zatáčku a při tom předjížděl Lewise.
Hamík se s autem pral stejně jako Alonso. Nechápu proč popíráš opotřebení pneu. Kdyby mu auto sedělo, jako Riccimu, tak s Ferdou zamete, jako zametl s Vergnem a jako s nimi zametl Ricci. Stejně tak si nejsem úplně jist, zda měl Nico po té stíhací jízdě pneu ještě v tak dobré kondici. Dost pochybuji.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

213.216.61.XXX
Jak to, že teda Ricci Hamáče předjel?
A co bylo v Bahrainu za hranou? Že oba jeli vedle sebe a Rosberg byl na méně výhodném vnějšku? 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

90.177.207.XXX
Pořád jsi nevysvětlil, proč u Ricciho tam Lewis místo nechal a u Nica ne. Bez demagogie: Podmínky ohledně gum byly podobné. Tak v čem byl rozdíl?13

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

90.177.207.XXX
Pokud ti šlo tedy pouze o právo zůstat na trati, pak ho měl Nico i v Kanadě. Jen ho nevyužil. Nepleť si to s povinností, tu neměl v obou případech. 04
Pokud myslíš, že by měli být piloti trestáni za JEDNORÁZOVÉ nepřijetí šikany, pak to považuji za trochu přísné. Ale proč ne. S jednou podmínkou. Že se to oznámí předem a nebudou trestat jednoho, když nikoho předtím za to same netrestali.
Demagogie? Zase? Stejné místo, skoro stejné rozmístění vozů. V jedné situaci podle tebe Lewise vynesla odstredivá sila a nemohl s tím nic dělat a ve druhé na něj žádná síla nepůsobila? A já jsem demagog??? 12 Jo to je extrém. 03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jak diametrálně odlišný je tvůj pohled v případě, že jde o tvého oblíbence, nebo v případě, že jde o tvého neoblíbence.02 02 02
Nepřeli jsme se náhodou spolu o úmyslných kolizích, které zajistili tvému milému titul?
A najednou, v případě Lewise, jsi si jist o něčem, co se ještě vůbec nestalo.03 18 18
A to mi je zde každou chvíli (nikoliv tebou) předhazováno konspirační myšlení...18 Jsi můj velký konkurent a asi se ti nemám šanci vyrovnat.03

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tron

46.39.169.XXX
pro tebe mozna zjednodusene ,ale pro Nica je to holy fakt a pravda ,a pokud te bavi hledat a vymyslet nejake konspiracni teorie tak to je tvoje valka

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Mně se líbí, jak ve svém fandovství dokážeš popírat i fyzikální zákony.11 18 18
Na jedné straně tvrdíš, že Nico měl čerstvější a lepší gumy,než Lewis. Na druhé straně jsi ochoten popřít Hamíkovo opotřebení pneu, na kterých zvládl dvojnásobnou vzdálenost.18
Pro objasnění, odstředivá síla působí VŽDY na VŠE co se pohybuje po oblouku a eliminovat ji mohou různé faktory. Mezi nimiž je i přilnavost pneu. A že v posledních letech platí: čím použitější pneu, tím horší jejich vlastnosti (vč. přilnavosti), je nabíledni. O tom tě doufám nemusím přesvědčovat. Tak že by asi Nico těžko obstál, kdyby došlo na vysvětlování kolize před vrchností Merglu. On je totiž rozdíl mezi 25 body pro tým a nulou.03 Tak že logika z pohledu Nica jde stranou. Podstatný je tým a jeho zájem. Bohužel, Mike17 a nejspíše i ty, si toto neuvědomujete. Nebo spíše uvědomujete (alespoň v případě Mika) pouze, když se vám to hodí do krámu.
K poslednímu odstavci. Ok. Ale musíš brát (respektive Nico) v úvahu, že Hamík patří (ať se ti to líbí, nebo ne) k TOP pilotům. A ti moc chyb nedělají.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
Hamika nevynesla ven odstředivá síla, jak tu zatáčku při obraně projíždí ukázal, když se bránil Riccimu. Prostě tam Nica zavřel. Na penaltu to nebylo, takhle piloti při obraně pozice dnes jezdí.
Ta myšlenka, aby Nico zůstal na trati a nechal Lewise do sebe narazit, není od věci. Ne, že bych ji úplně podporoval, ale z Rosbergova pohledu by to mělo svoji logiku. Ale to už jsem vysvětloval jinde.

A ten útok zvnějšku v zatáčce č. 2 není kravina. Zkouší to tam více pilotů a nejen letos. Pokud se ti povede tam zůstat aspoň vedle bránícího pilota, tak máš další rychlou zatáčku na svoji ruku. A trojka vynáší, takže ten na vnějšku musí zákonitě povolit, jinak končí jako Eric ...

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Chasnik

217.117.213.XXX
Fakt je totiž takový, že se onen "jeden závodník" nezlepšil po poslední výměně, ale už po té předchozí, kdy se mechanici během přezouvání šťourali v brzdách (předních určitě a zadních možná). Což moji teorii potvrzuje.
Vysvětlit si celou situaci tím, že jezdci - který od počátku udává tempo závodu a poté je v téměř bezkonkurenčním Mercedesu předjet Ferrari a má problém s Toro Rosso, aby po pitu opět zrychlil -"to prostě o víkendu nevyšlo", je dosti zjednodušené.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Podívej chasníku. Pokud chceš jít do souboje s pilotem na opotřebovaných gumách, musíš také počítat, že tento pilot bude zvládat auto trochu hůře.
Reagoval jsem pouze na demagogii Mika17, který nejprve tvrdil, že Nico měl zůstat na trati. Což by dle mne zapřičinilo kolizi. Máš snad jiný závěr?
A když jsem mu napsal, že by kolize byla úmyslná, tak (pro něho typicky) napsal, zda by šlo o úmysl Nica, nebo Lewise. Což je další demagogie. Lewis byl na horších gumách a útok z vnějšku byla kravina. To musel vědět i ten největší diletant. Bylo jasné, že si vnějšek pohlídá a navíc ho to pěkně vyneslo. Tak že, odstředivá síla vynesla Hamíka a ten vytlačil Rosberga. Máš s tímto vysvětlením nějaký problém? Podle mne běžný neúspěšný manévr. Když Nico viděl, že nemá šanci na úspěch, tak se stáhl a ovezl body pro tým za 4.flek. Není třeba vymýšlet bláboly o zůstávání na trati apod.03

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama