DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff
HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí pilot a hlavní zástupci týmů vzrušující Velkou cenu Maďarska, která startovala za mokra a ve finiši společně bojovalo několik jezdců?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po závodu na Hungaroringu: "Rosberg měl vyhrát," tvrdí Wolff
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Chasnik
17:46 27.07.2014 217.117.213.XXXTo je zase keců - protežovat, krajani apod. Je to jednoduché - tým chce maximalizovat bodový zisk. Takhle mají P3 a P4. V době, kdy Nico dojížděl Lewise (po druhém stopu, ne v závěru závodu), to vypadalo na P1 pro Nica a P2 nebo P3 pro Lewise. Proto se ho snažili dostat dopředu. Kdyby to bylo obráceně, požádali by Nica, aby Lewise pustil.
Stačí sledovat livetiming a trošku počítat...
Že Lewis týmového kolegu nepustil, je z jeho pohledu logické. Na druhou stranu, Nico byl příliš konzervativní. Měl do toho jít natvrdo. Nakonec, Lewis je ten, kdo musí dohánět a dát si bacha na případné další výpadky. Pokud by došlo ke tvrdému souboji, tak by při případném odpadnutí obou jezdců více prodělal Lewis.
Tím nechci říct, že bych si to přál, je to pouze pragmatická úvaha.-
zipp
18:18 27.07.2014 89.103.184.XXXkdyby se k němu nico přiblížil, tak by ho Lewis pustil. Proč by ale měl tak výrazně zpomalovat, když se na něj Nico nebyl schpnej ani dotáhnout?
Největší problém vidím ale v tom, že Nico na dominantním autě nebyl čtvrt závodu schopnej se dostat přes Vergneho s autem z hloubi pole. Kdyby jej na začátku předjel, k ničemu takovýmu dojít vůbec nemuselo.-
anonym
18:38 27.07.2014 80.95.126.XXXProtože v době, kdy se Nico zasekl, tak byla nezávodní stopa stále příliš mokrá, to už neplatilo, když se do svého tažení naplno pustil Lewis. Nebude úplně nejlehčí někoho na takovéto trati předjet, když kdekoliv mimo ideální stopu je voda. Alespoň tak to vidím já, nechci se dohadovat.-
anonym
18:48 27.07.2014 194.213.46.XXXLewis zaútočil jen kolo (nebo 2) po té, co Nico zajel do boxů. Trať byla dost suchá, když se snažil předjíždět už Nico, takže to bylo čistě o odvaze a umění předjíždět. (Lewis je odvážnější, agresivnější a využil momentu překvapení - v té zatáčce bych to nečekal ani já)
-
-
-
-
anonym
19:36 27.07.2014 178.255.168.XXXZa to by pak asi dostal v boxech pěkně po papuli. Obrazně řečeno, samozřejmě.
Já bych ještě neházel flintu do žita, pořád zbývá dost závodů. Jestli bude boj o titul stejně těsný i v říjnu, emoce z nich budou úplně stříkat a hádám, že se ještě nějakého vzrůša ze strany pilotů Mercedesu dočkáme. Jen škoda, že mají tak obludný náskok v technice. Největší fór by byl, kdyby se ti dva rvali a titul jim nakonec vyfouk někdo jiný, jako v 2007 u McL.-
-
-
Mike17
23:38 27.07.2014 93.99.87.XXXJá Lewise neodsuzuju, dělají to oba. Jen říkám, že kdyby zůstal na trati, nikdo by mu to nemohl vyčítat. Pravidlo kdo jede první volí stopu dávno neplatí. V pravidlech je, že pilotovi vedle musíš nechat místo. A Rosberg vedle byl. Ale to neznamená, že bych chtěl Lewise trestat.-
anonym
09:06 29.07.2014 178.255.168.XXXV článku 20.3 sportovních pravidel sice je, že pilotovi vedle musíš nechat místo, ale je to napsané trochu jinak než naznačuješ.
"... každý pilot navracející se zpět do závodní stopy poté, co dříve bránil svou pozici mimo ni, musí nechat alespoň jednu šířku vozu mezi svým vozem a okrajem trati na vjezdu do zatáčky." Nejsem překladatel, takže to asi není přeloženo dokonale, ale je zřejmé, že se tady mluví o obraně na rovině před zatáčkou. Stejně je tomu i v následujícím článku, kde je přímo zmíněno "... na rovině a před jakoukoliv brzdnou zónou...".
Výjezd ze zatáčky je ale přece něco úplně jiného. Pilot kouká na opačnou stranu, takže si třeba ani nemusí všimnout, že má za sebou (nebo už částečně vedle sebe) na vnějšku soupeře, tudíž dokud není útočník s obráncem aspoň na stejné úrovni a nemá vyšší rychlost, je na něm, aby se včas stáhl a nemusel ven z trati. Takhle se prostě jezdí. Taky by se mi líbilo, kdyby si dávali víc prostoru a jezdili čistěji, jenže F1 není charitativní exhibice, že jo? -
Fanda.LH
23:50 27.07.2014 109.81.209.XXXDo praviděl bych se nepouštěl... Tohle není o pravidlech, jako spíš o zvklosti a domluvě... Obvykle se bere ohled na borce na vnitřní straně. Když je v předu, tak si prakticky může jet jak chce... To co předvedl LH jsem viděl mnohokrát i s kontaktem (Vzpoměňme loni Kimi vs Grosjean) a vždy to prošlo... -
Fanda.LH
23:50 27.07.2014 109.81.209.XXXDo praviděl bych se nepouštěl... Tohle není o pravidlech, jako spíš o zvklosti a domluvě... Obvykle se bere ohled na borce na vnitřní straně. Když je v předu, tak si prakticky může jet jak chce... To co předvedl LH jsem viděl mnohokrát i s kontaktem (Vzpoměňme loni Kimi vs Grosjean) a vždy to prošlo...-
-
-
-
odin
21:54 28.07.2014 77.240.96.XXXNico má právo zůstat na trati stejně, jako každý jiný pilot. A tak také měl na trati zůstat třebas v Kanadě, když si ji zkrátil. Bohužel tehdá jsi tu vehementně bránil Nica a jeho manévr. Asi tehdá neplatilo to, co nyní, že? Tehdá na tom vydělal a tak podle tebe, mohl trať opustit. Nyní na svém výjezdu mimo prodělal a tak je tvůj pohled zcela opačný. Proč mne to stále překvapuje?
Jinak je obtížné určit čí vinou by byla kolize úmyslná. Ale jedno je jasné. Při předjíždění vnějškem jsou oba, jak bránící, tak útočící, piloti vynášeni odstředivou silou. A tudíž výjezd na okraj a někdy i mimo trať je logickým vyústěním manévru. A zůstávat na trati je z hlediska Nica, nesmysl. Buď chtěl předjíždět a musel jet rychleji (tudíž čelil větší odstředivé síle, která ho vynesla mimo trať), nebo předjíždět nechtěl a pak by útok pouze naznačil a chtěl by jen sejmout Lewise. Z mého pohledu by byla jasná vina na straně Nica. A to neberu v potaz ani kalkul s body. Lewis si zkrátka žádnou kolizi dovolit nemůže. Což ty samozřejmě ignoruješ.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek