DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po kvalifikaci na Hungaroringu: Ferrari těžko hledá slova
HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI; Jak piloti a zástupci týmů hodnotí výkony předvedené v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci na Hungaroringu: Ferrari těžko hledá slova
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
anonym
19:46 26.07.2014 94.113.134.XXXMožná a možná taky ne. Jde o to, když ti někdo ušije strategii, abys jí zvládnul. Jinak řečeno, je potřeba zajíždět tak a tak rychle a pak to bude fungovat. Kimi sám je jako loterie. buď to vyjde nebo ne. Pak se to snadno shodí na strategii. Neříkám tím, že ty strategii jsou OK a ani netvrdím, že Ferrari má nějak good auto, ale kruci, vždyť ho pojela Marussia !!! To i při nekvalitách letošního Ferrari by měl zvládnout s prstem v nose s gumama na hadry ...-
Mike17
19:56 26.07.2014 93.99.87.XXXVšichni co měli schopné inženýry v boxech, si špatné časy z tvrdých gum raději pojistili na měkkých. Viz třeba Hülkenberg. Kdyby se jich aspoň Kimi 3x neptal, jestli jsou si jistí tím, že ten čas bude stačit... Promiň, to je naprostá neschopnost. To, že není stejně rychlý jako Alonso není žádná rozumná výmluva.
A v ostatních závodech věděli, jaké časy Kimi jezdí.Mají připravit strategii, která vyhovuje JEMU. Pokud to neumí, měli by rychle sehnat někoho, kdo se to naučí aspoň od inženýra Alonsa.
-
-
Duncan66
23:24 26.07.2014 89.29.32.XXXjasny, ale nemuzes resit kazdou chynku tim, ze vsechny vyhazes. Pokud bys za sezonu 3x vymenil cely tym, protoze udelali nejakou chybu, tak by to fungovalo jeste daleko hure.
Abych pravdu rekl, netusim, jak maji rozdelene pravomoce a odpovednost treba v urceni techto strategii v kvalifikacich, ale mas recht, ze v poslednich letech nejen Kimi ale i Alonsovi dost cast zadrbali kvaldu chybnym vypustenim/nevypustenim na trat.
Nicmene novy sef tymu nema s F1 nic spolecneho a je podle me moc kratka doba na to, aby on sam delal odborna rozhodnuti, co jak kdy proc a porad musi davat na rady svych poradcu. Proto bych zatim nehazel vinu primo na nej. Pokud se to bude opakovat i ke konci sezony, tak uz za to urcite odpovednost ponese i on. Zatim to ale podle me neplati.-
Mike17
13:07 27.07.2014 93.99.87.XXXNejsem úplně přesvědčený, že by měly padat okamžitě hlavy na nejvyšších místech. Ale tohle rozhodně není první chybka. I v Německu musel Kimi přesvědčovat inženýra, že mají vyměnit gumy. Upozorňovat na to, že časy se zhoršují a ztrácejí tím čas. Neměl by to být právě inženýr, který je tam právě od toho, aby si tyhle věci spočítal a pohlídal? Má na to čas, klid, kalkulačku a přesné časy v jednotlivých sektorech. Přece by tohle neměl počítat pilot, který se má soustředit na to, aby jel co nejrychleji, šetrněji a bezpečně. Možná má Kimi nového inženýra, který se musí zapracovat. Ale nejde mi do hlavy, že tým s jedním z nejvyšších rozpočtů si nedokážel najít schopného člověka, co umí počítat. Vždyt těm pilotům ušetří nebo podělají desítky sekund. Na co vyhazovat stovky milionů za tým stavějící o desetinky rychlejší auto, když to nakonec takhle podělá jeden člověk s nějakým průměrným (v F1 řekněme ve statisících) platem. Nepotřebuješ přece červený diplom z Harvardu na to, abys dokázal sčítat a násobit. Stačí mít kalkulačku, trochu zkušeností a citu pro věc.
-
-
-
-
Chasnik
16:52 26.07.2014 217.117.213.XXXKimi Před pár dny jsem tady v jedné diskusi četl, že Kimi s týmem nemá moc dobré vztahy, protože je příliš arogantní a mezi ním a jeho inženýry nepanuje dobrá nálada.
Nabízí se klasická otázka - co bylo dříve? Vejce nebo slepice? Je to skutečně tak, že Kimi přišel s negativní náladou do Ferrari, čímž si popudil proti sobě nějaké lidi? Anebo Kimi s přímostí sobě vlastní pravdivě okomentoval amatérismus, který ten ansámbl pravidelně předvádí, což někteří členové týmu nedokážou unést?
-
-
-
Chasnik
22:20 26.07.2014 217.117.213.XXXMůžeš mít pravdu, ale co to má společného s tím, že po několikerém dotazu mu závodní inženýr potvrdí nepravdivou domněnku, že čas na tvrdších pneu bude dostačující pro postup?
Kdyby to byla jediná strategická minela tohoto ročníku, tak mávnu rukou, holt jsou to jenom lidi. Ale ona to výjimka není. Viz např. Španělsko, tam rozhodně nejel jak ponocnej, ale ta strategie byla na přesdržku...-
Pepan
07:55 27.07.2014 89.24.157.XXXPřesně. Vztahy s týmem můžou být katastrofální, ale když se jedná o body a tím i o prachy pro tým, tak by osobní řevnivost měla jít stranou. A každý v týmu si spočítá, že pokud to tým podělá opakovaně, tak padají hlavy. A nemusí jít jenom o šéfa týmu. Vyletět můžou i řadoví pracovníci. Prostě je to byznys a tvrdý.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek