DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po kvalifikaci na Hungaroringu: Ferrari těžko hledá slova

HUNGARORING - PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI; Jak piloti a zástupci týmů hodnotí výkony předvedené v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci na Hungaroringu: Ferrari těžko hledá slova

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 27.07.2014 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 26.07.2014 19:56
Všichni co měli schopné inženýry v boxech, si… »
» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 26.07.2014 19:16
Nicméně toho inženýra a stratéga někdo do té… »
» Duncan66 (Hlasovalo 7 lidí) 26.07.2014 19:11
vzdyt je tam chvili, tak jak asi muze vsechno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    91.148.41.XXX
    masza Ta večne utlacana brazilska dvojka nepravom odsuvana do uzadia sa opat nepresadila .... (CO ine je potom ak nie "slabucka dvojka" !!! Nevie sa presadit proti Bottasovi tak co chel proti Alosnsovi ci Schumnimu .... a vraj chudacik)

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.100.206.XXX
    Mattiacci asi fakt nebude to, co by Ferrari pomohlo.05

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Jejich PR pro něj určitě něco vymyslí - až to z něj dostaneme, tak to doplníme. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      vzdyt je tam chvili, tak jak asi muze vsechno vedet? Takove rozhodnuti urcite nema na starosti prave on, ale Kimiho zavodni inzenyr a strateg.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Nicméně toho inženýra a stratéga někdo do té funkce dosadil a proto by měl nést odpovědnost. Celkem rozumím tomu, že se občas něco nepovede, ale u Kimiho strategií je spíše vyjímka, když není podělaná.

        + 11 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.113.134.XXX
          Možná a možná taky ne. Jde o to, když ti někdo ušije strategii, abys jí zvládnul. Jinak řečeno, je potřeba zajíždět tak a tak rychle a pak to bude fungovat. Kimi sám je jako loterie. buď to vyjde nebo ne. Pak se to snadno shodí na strategii. Neříkám tím, že ty strategii jsou OK a ani netvrdím, že Ferrari má nějak good auto, ale kruci, vždyť ho pojela Marussia !!! To i při nekvalitách letošního Ferrari by měl zvládnout s prstem v nose s gumama na hadry ...

          + 6 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Všichni co měli schopné inženýry v boxech, si špatné časy z tvrdých gum raději pojistili na měkkých. Viz třeba Hülkenberg. Kdyby se jich aspoň Kimi 3x neptal, jestli jsou si jistí tím, že ten čas bude stačit... Promiň, to je naprostá neschopnost. To, že není stejně rychlý jako Alonso není žádná rozumná výmluva.
            A v ostatních závodech věděli, jaké časy Kimi jezdí.Mají připravit strategii, která vyhovuje JEMU. Pokud to neumí, měli by rychle sehnat někoho, kdo se to naučí aspoň od inženýra Alonsa.

            + 12 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • djb

              94.113.134.XXX
              Nebo sehnat někoho rychlejšího 18 Ale vážně, Kimi by měl přidat a Ferrari taky. Za chvíli na tom budou jak Williams ještě nedávno. Je to smutné kino.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          jasny, ale nemuzes resit kazdou chynku tim, ze vsechny vyhazes. Pokud bys za sezonu 3x vymenil cely tym, protoze udelali nejakou chybu, tak by to fungovalo jeste daleko hure.
          Abych pravdu rekl, netusim, jak maji rozdelene pravomoce a odpovednost treba v urceni techto strategii v kvalifikacich, ale mas recht, ze v poslednich letech nejen Kimi ale i Alonsovi dost cast zadrbali kvaldu chybnym vypustenim/nevypustenim na trat.
          Nicmene novy sef tymu nema s F1 nic spolecneho a je podle me moc kratka doba na to, aby on sam delal odborna rozhodnuti, co jak kdy proc a porad musi davat na rady svych poradcu. Proto bych zatim nehazel vinu primo na nej. Pokud se to bude opakovat i ke konci sezony, tak uz za to urcite odpovednost ponese i on. Zatim to ale podle me neplati.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Nejsem úplně přesvědčený, že by měly padat okamžitě hlavy na nejvyšších místech. Ale tohle rozhodně není první chybka. I v Německu musel Kimi přesvědčovat inženýra, že mají vyměnit gumy. Upozorňovat na to, že časy se zhoršují a ztrácejí tím čas. Neměl by to být právě inženýr, který je tam právě od toho, aby si tyhle věci spočítal a pohlídal? Má na to čas, klid, kalkulačku a přesné časy v jednotlivých sektorech. Přece by tohle neměl počítat pilot, který se má soustředit na to, aby jel co nejrychleji, šetrněji a bezpečně. Možná má Kimi nového inženýra, který se musí zapracovat. Ale nejde mi do hlavy, že tým s jedním z nejvyšších rozpočtů si nedokážel najít schopného člověka, co umí počítat. Vždyt těm pilotům ušetří nebo podělají desítky sekund. Na co vyhazovat stovky milionů za tým stavějící o desetinky rychlejší auto, když to nakonec takhle podělá jeden člověk s nějakým průměrným (v F1 řekněme ve statisících) platem. Nepotřebuješ přece červený diplom z Harvardu na to, abys dokázal sčítat a násobit. Stačí mít kalkulačku, trochu zkušeností a citu pro věc. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Kimi Před pár dny jsem tady v jedné diskusi četl, že Kimi s týmem nemá moc dobré vztahy, protože je příliš arogantní a mezi ním a jeho inženýry nepanuje dobrá nálada.
    Nabízí se klasická otázka - co bylo dříve? Vejce nebo slepice? Je to skutečně tak, že Kimi přišel s negativní náladou do Ferrari, čímž si popudil proti sobě nějaké lidi? Anebo Kimi s přímostí sobě vlastní pravdivě okomentoval amatérismus, který ten ansámbl pravidelně předvádí, což někteří členové týmu nedokážou unést?

    + 27 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Sunkael

      78.45.153.XXX
      To druhé.

      + 13 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.113.134.XXX
        Nevím, podle mě je problém na Kimiho straně. On totiž pokud může bojovat o vítězství, tak jede jak drak. Ovšem boje o páté místo ho neberou a tak jezdí jak ponocnej.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Můžeš mít pravdu, ale co to má společného s tím, že po několikerém dotazu mu závodní inženýr potvrdí nepravdivou domněnku, že čas na tvrdších pneu bude dostačující pro postup?
          Kdyby to byla jediná strategická minela tohoto ročníku, tak mávnu rukou, holt jsou to jenom lidi. Ale ona to výjimka není. Viz např. Španělsko, tam rozhodně nejel jak ponocnej, ale ta strategie byla na přesdržku...

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Přesně. Vztahy s týmem můžou být katastrofální, ale když se jedná o body a tím i o prachy pro tým, tak by osobní řevnivost měla jít stranou. A každý v týmu si spočítá, že pokud to tým podělá opakovaně, tak padají hlavy. A nemusí jít jenom o šéfa týmu. Vyletět můžou i řadoví pracovníci. Prostě je to byznys a tvrdý.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        85.114.56.XXX
        Taky jsem toho názoru.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama