DISKUZE K ČLÁNKU Williams chystá výrazné vylepšení vozu: "Chceme vyhrát šampionát"

Williams chystá pro nadcházející víkend v Maďarsku velké vylepšení pro svůj vůz FW36 ve snaze zlikvidovat náskok dominantního Mercedesu. Podaří se?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams chystá výrazné vylepšení vozu: "Chceme vyhrát šampionát"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 24.07.2014 22:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 21 lidí) 23.07.2014 13:06
Mercedes nedoženete, ale 2. místo v PK vám… »
» Iscarian (Hlasovalo 16 lidí) 23.07.2014 12:25
Will Williams může předehnat Red Bull, na to… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 15 lidí) 23.07.2014 12:50
tak tak, frank si to rozhodně zaslouží. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Áno, ambície sú tu vysoké,.. ...a tím Williams má šancu sa hodne posunúť dopredu, čo je evidentné podľa doterajších výsledkov, ak bude viac šťastia aj na strane Felipeho, ktorého v poslednom čase prenasleduje smola od závodu, k závodu a trebalo by to už na Hungaroringu prelomič a urobiť dobrý výsledok. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Williams už těžko Mercedes v poháru předhoní,ale může ho porazit v nějakých závodech.
    Williams by se měl soustředit,aby si to 3.místo v poháru udržel nebo zkusil dohnat Red Bull,ale Mercedes to už je silné kafe to by MASSA musel začít jezdit až do cíle v každém závodě.
    Je hodně poznat,že personální změny v týmu Williams pomohly snad jiný tým neuloví inženýry Williamsu jinak by šla forma týmu zase dolů.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000400

    uzivatel000400

    93.185.8.XXX
    . Zajímavé insiderské (?!) informace ohl. Kimiho, zajímalo by mě, jestli si z nás ten člověk dělá hlínu a vůbec nic neví, nebo toho naopak ví až moc11 (mezi diskutéry prakticky nechodím).

    Každopádně je už dýl velmi podivné, a rádoby shodou náhod, že to dlouhodobě jede s Ferrari jenom Alonsovi, a to měl po boku mistry i vicemistry světa (+ krátká vtipná anabáze Lucy Badoera).

    Pokud fakt neusnou na vavřínech, nebo nedojde příští rok k zásadnímu technickému předělu (pokud si někdo např. nevzpomene vymyslet dvojitý difuzor), a optimálně i pokud se W. zbaví labilního blázna Massy, pak je historicky přímo pravděpodobné, že letošní drápky Williamsu jsou taková první vlaštovka. Williams je jasně tým na vzestupu a skutečně chytrý jezdec by měl už teď průběžně Frankovi a spol. mohutně olizovat zádel. Po trapných letech mrtvolného puchu porážek má tým právě teď momentum, a největší možnost něco se svou budoucností udělat (protože mj. pro ně teď kde kdo bude chtít jezdit popř. pracovat, což je strašně win-win situace).

    Bottas měl jako další Fin brutální štěstí na startovní tým, ale to je úplně v pohodě, protože z něj bude dobrý jezdec, určitě významnější, než Massa.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Mercedes nedoženete, ale 2. místo v PK vám určitě neunikne - pokud:
    - vás neopustí štěstí, protože to je nedílná součást úspěchu
    - nebude pršet, protože v dešti vám to nejede
    - neustanete ve vývoji letošního auta, protože ani vaše konkurence nespí
    - konečně se rozjede i Massa, protože nebýt jeho bodové impotence, tak už jste druzí teď

    Hodně štěstí

    + 21 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    botas vs massa, alonso vs kimi horší než massa jako týmový parťák je už pouze kimi, oba pánové tam nemají dávno již co pohledávat, měli uvolnit místo mladším a perspektivnějším pilotům...

    + 13 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Tak Kimi v posledních dvou sezónách u Lotusu nevypadal zrovna na odpis. Otázkou je, co mu nesedí. Zda to je konkrétně letošní vůz (nevyhovující jeho stylu) a nebo zda není schopen se pořádně adaptovat na "moderní F1" jako takovou (pohonná jednotka, brzdy atp.)

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lord Mystic

        Lord Mystic

        79.110.38.XXX
        já myslím že obojí. lotus bylo jedno z nejlepších aut v poli, být tam pořádný jezdec tak by vyhrávali mnohem častěji. letos už se nepřizpůsobí, jeho nechuť pracovat pro tým je viditelná, už u mcl fungoval tak že si sedl do auta, zkopíroval nastavení od kolegy a pak ho pojel - to dnes už nefunguje :(

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          Težko soudit takle na dálku. Allison si jeho přístup v Lotusu velmi pochvaloval. Teď nedávno se o něm vyjádřil jeho současný týmový šéf ve smyslu, že je pro tým důležitý. Počítají s ním i pro příští sezónu. Zda to bylo jen kvůli tomu, že má platnou smlouvu nebo zda je pro tým opravdu přínosem, o tom můžeme asi jen spekulovat.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lord Mystic

            Lord Mystic

            79.110.38.XXX
            zákulisní info z největší cestovky u nás zabývající se zájezdy na F1:

            KImi Räikkönen selhal jako člověk.
            Nejsme zpravodajský server o Formuli 1, ale díky našim osobním přátelům z týmů Formule 1 vám můžeme sdělovat zprávy jinak. Kimi Räikkönenovi se ve Ferrari nedaří. Z týmových kolegů v porovnání s ostatními týmy je jeho bodový rozdíl v šampionátu zdaleka nejhorší. I Felipe Massa byl jako týmový kolega Fernanda Alonsa na tom lépe. A to se před začátkem letošní sezóny očekával souboj Alonso-Räikkönen. Oficiálně je špatný výkon Räikkönena v letošní sezóně způsoben hledáním správného nastavení vozu, které se jeho mechanikům stále nedaří nastavit tak, aby vyhovovalo jeho jízdním vlastnostem. Skutečná situace v Maranellu je však trochu jiná. Kimi Räikkönen má velkou fanoušskou obec napříč Evropou. V Maranellu je však vnímán jako velmi arogantní člověk, který díky svému jednání a chování nemá a ani nemůže mít podporu svého týmu mechaniků. Je to špatně. Zle se vám pracuje s lidmi, kteří vás nemají rádi, proto, že nemáte rádi je.

            + 5 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.41.168.XXX
              Allisonovi sa nedari, kimimu sa nedari, ale ani ferrari sa nedari.
              V Lotuse im to islo vyborne, kde bude asi problem....

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.218.XXX
            v f1 sa v poslednych rokoch nenosi hovorit veci na rovinu a vsetko sa podriaduje PR
            preto napriklad vyjadrenia Redbullakov napr. o forme renaultu minuly rok o gumach ,... vyvolavaju take vasne lebo proste v f1 sa malokto odvazi niekoho riadne skritizovat a ked to niekto povie na plnu hubu bez servitky pred ustami tak su z toho vsetci posr...

            oficialne teda na kimiho nikto nic zle nepovie ale neoficialne sa uz co to negativne von dostalo :)

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              178.41.14.XXX
              V prvej vete mas pravdu! 03

              Tak ale to - o "hovoreni RedBull-u narovinu", by som si trochu dovolil spochybnit - netreba si zamienat pojem "uprimnosť" či "čisté ruky" s "cielenou demagogiou", "manipulaciou" či "hura efektom" 03

              RedBull sa snazil ociernit Pirelli, lebo tie gumy (v prvom rade!) nevyhovovali "IM"! Keby im vyhovovali (ako Lotusu, v prvej pol. sezony Ferrari, ci ForceIndia), tak by si od nich nepocul ani "píp"!
              Reči o vedeni sampionatu (v tom case) su tiez zavadzajuce, lebo ich vitazny naskok nebol v ziadnom pripade "jednoznacny" ani "neohrozitelny"! Ich vitazstva boli az prilis tazko vybojovane!

              Co sa tyka ociernovania Renaultu, tam je situacia podobna - RedBull kyda (nielen) na Renault len vtedy, ked sa im nedari. Ked sa im dari, je to "hned len ich zasluha" 03 akoby Renault ani neexistoval...
              To, ze vyhrali sampionat/y "len" kvoli Neweymu a svojmu "najaerodynamickejsiemu vozu" su nezmysel (len demagogia) hned v dvoch bodoch:
              1. Je velmi, velmi pravdepodobne (vlastne iste! pozn.: zisti si este, ako k tomu vsetkemu prisli... 03), ze bez rezimov/map/moznostiam toho motora, by sa k "tej aerodynamike" ani nepriblizili!
              2. Motor Renaultu nebol v ziadnom pripade "tak" zly/slaby ako sa snazili vytrubovat!
              Lotusy nemali pomaly z dvoch-tretin taku "aero-vykonnost" a cez to vsetko im sliapali na päty a aj po zmene pneu! A samozrejme aj pred zmenou.
              Ak niekto pise, ze "maximalky - to a hento"... "Bože môj"... To sa uz neda ani čítať... RedBully mali maximalky !VŽDY! mensie (ina filozofia), za cenu pritlaku!
              Stejne tak dnes. Sice nik nespochybnuje, ze Medvedi odviedli najlepsiu robotu, ale zas - hadam si niekto nemysli, ze je to zasluha "len" turba, ci "len" spalovacieho motora (obecne)... Ich sila je v "komplete", najmä v perfektnom vyladenom software a KERS-e (na vsetky sposoby). Celkovo v zladeni (SW) tych systemov (ak sa bavime "len" o pohone).

              Niekde som tu minule cital o palive TOTAL-u, ktore malo "zvysit" vykon o 12koni (tusim).
              To je tiez taka "nedopovedana" informacia - tu nejde len o "zvysenie kvality" ci pridanie niecoho zazracneho do toho paliva 03
              Ide hlavne o "vyuzitie motora" - ten krám ma omnoho väcsi potencial (aj tych koní - zjednodusene), len aby sa dal tak naladit/spustit/prevadzkovat trvale - bez jeho "zvysenej degradacie", ci dokonca zniceniu, musi sa upravit aj palivo! To ale neznamena, ze alchymisti v labaku miesaju nieco zazracne.
              Nevyslo? Ok, to neznamena, ze to tak nebude nabuduce (nemyslim Hungaroring 03 )

              Vratim sa k casto omielanym kecom - o vynimkach/dorovnavani vykonu aj vsetky podobne "zarucene pravdy" su tiez len ciste premyslene zavadzanie - preco sa nehovori o vynimkach (napr. o tych "neverejnych"!) pre Mercedes (a ze ich bolo pozehnane!) alebo dalsich? Asi sa to niekomu "nehodi do kramu".

              Este cakam, kedy sa tu objavi niekto s "okopirovanim motora Mercedesu Renaultom" a uz to bude "komplet"... Tažká dovočina.

              Takže máš v tej prvej vete...

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.218.XXX
                vdaka ze si reakcii na moj prispevok venoval prvu a poslednu vetu a vo zvysnych 99% si si ventiloval zlost/nenavist/... na redbull 12

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.91.13.XXX
                  Zas vedla...04
                  Na nejaku nenavist som uz jednak (trochu) pristary...03 ale hlavne - to vsetko bolo len konstatovanie aktualnej politickej situacie.

                  Ak by si pozorne cital, zistil by si, ze v prispevku Renault a aj (v niektorom odstavci) ciastocne RedBull obhajujem. Lenze Ty si bud pozorne necital, alebo Ti unikli niektore kauzy, alebo si nesledoval situaciu/politiku za posl. roky...(?) hlavne tie demagogie a polopravdy, ktore radi a casto rozsiruju povedzme, ze "západonemecké médiá" 06 (prizvukujem "zapadonemecke", nie rakuske/RedBull_ready 03 tych sa tykaju zas ine "veci")
                  Jasne, ze sa Ti potom "neasociuje jedno s druhym..."...19 18

                  A ked "sam seba" tak zhrniem - 12 ok, ospravedlnim Tvoju neznalost "o mne", zrejme tu nechodis casto. Za tie roky uz je v tejto diskusii (teda pravidelnym diskuterom) jasne, kto je pre mna "Nepriatel č. 1."!!! 12 12 12 (... ale princezna to neni jasny pane...)

                  No uz koncim, lebo som zas mudry jak radio.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Jens

                    78.157.160.XXX
                    Ještě tě vzhledem ke tvým bohatým zkušenostem překvapují takové bláboly anonymů? 03

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.40.218.XXX
                      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        178.143.117.XXX
                        Vsimol som si, ze anonymovia na Jensa reaguju ako čert na kríž... Ale vedz, ze Jensovi nejde (a mam to potvrdene) o nic ine, len o "poriadok v anonymoch".
                        Totiz sa tu pravidelne stava/lo, ze clovek prakticky stratil prehlad o tom "kto/kedy/(niekedy aj komu 03) " pise...

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Jens

                        78.157.160.XXX
                        Kritika nikoliv na mě je zakázaná, ale jakékoliv vulgární a rasistické příspěvky - což je dobře. Chrání to poctivé diskutující a s hulváty schovávající se za anonymy tady naštěstí umí zatočit. 11

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama