DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se nevzdává: Usilovně pracuje na obou projektech

Technický ředitel Ferrari James Allison se ohlíží za závodem v Německu a hovoří o neutuchající práci, kterou tým odvádí na letošním voze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari se nevzdává: Usilovně pracuje na obou projektech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 23.07.2014 18:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 22.07.2014 19:02
... Tak nezbývá než doufat a držet pěsti, aby se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    ... Tak nezbývá než doufat a držet pěsti, aby se monopost pro sezónu 2015 už konečně povedl a hlavně aby sedl oběma pilotům. Přál bych Kimimu ještě alespoň jednu důstojnou sezónu, než půjde do "důchodu".

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Libor

      89.190.61.XXX
      Otázka je, co všechno budou moct na motoru změnit. Vyměnit vodní výměník za klasickej intercooler a nebo rozdělit turbo jim asi nepovolí05

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Povolí. Mezi sezónami můžou změnit více než polovinu věcí - včetně toho rozdělení turba.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Libor

          89.190.61.XXX
          Tak ještě že tak, ten motor budou asi muset hodně překopat14

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001000

            uzivatel001000

            46.39.185.XXX
            Můžu se zeptat, odkud máš informace o tom, co ve Ferrari zpackali? Příp., pokud je to z doslechu, stručně napsat sem? Dík.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Libor

              89.190.61.XXX
              Nahoře jsem psal 2 celkem zásadní věci, motor má nadváhu a určitě za to dost může ten vodní výměník. Když vezmeš, že oproti normálnímu mezichladiči máš navíc výměník voda-vzduch, vodní okruh, el. čerpadlo a stejně je potřeba náporovej chladič. Jediná výhoda je menší objem stlačovanýho vzduchu, ale to stejně kvůli MGU-H ztrácí význam. Když rozdělí turbo a kompresor dají víc dopředu,blíž k intercooleru, tak toho vzduchu nebude o moc víc a ušetří odhadem dobrých 10-15kg.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama