DISKUZE K ČLÁNKU Chilton: Zákaz FRICu vozy zpomalí až o 7 desetin, nejvíce může být postižen Mercedes
Podle pilota Marussie - Maxe Chiltona - by na zvažovaný zákaz FRIC systému zavěšení nejvíce doplatil Mercedes. O kolik vozy zpomalí a kdy jeho zákaz může mít naopak pozitivní vliv?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chilton: Zákaz FRICu vozy zpomalí až o 7 desetin, nejvíce může být postižen Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
erdedy
10:00 10.07.2014 178.41.60.XXX;-) Nechcem spochybnovat Maxove poznatky z testu ale je otazne, ci voz Marussie je tym spravnym meritkom...
Posledny odstavec - prave toto by mohol byt zrejme velky problem pre niekt. vozy (neviem ktore, ale minule roky tym "trpel" taky McL, ze?)-
seven
13:24 10.07.2014 93.153.124.XXXMyslím, že obecně tyhle věci budou platné pro všechny aplikace. Někdo víc a někdo míň podle toho nakolik který tým zvládl odladění. Co mně fakt ale opět irituje je přístup FIA. Principielně to bylo vždy zařízení, které aerodynamiku ovlivňuje, nicméně někdo se probral až teď (myšleno uprostřed sezony) aby to řešil. Je jisté, že týmy systém neustále zdokonalují až k hranici kterou je FIA ochotna akceptovat, ale tohle mohli snad očekávat, ne? Hoši, hoši ... . Jinak z hlediska diváka super, aspoň se to zase třeba trochu zamotá
-
-
kakaa
08:25 10.07.2014 85.71.39.XXXno člověk by jim odpustil snad všechno, ale to že dělaj formuli čím dál pomalejší, to nemůžu, kopanec za kopancem to je celá fia, zajímalo by mě kolik stály týmy tyhle jejich převraty a změny za posledních deset let a kolik by to stálo, kdyby zůstaly káry z roku 2004, ty prachy mohli dát na charitu nebo mě a nikdo by jim nevyčítal, že nejsou zelení-
Mike17
16:12 10.07.2014 93.99.87.XXXUnikly ti 2 principy:
1. F1 by neměl unikat technický pokrok. Ten by unikl, kdyby zůstaly "káry" z roku 2004. Proč by v tom případě neměly nechat káry z roku 1950? Byly by levnější. Nechceš se raději dívat na závody historických monopostů?
2. Nikdo nechce formule o moc rychlejší. Proč? Jednak by museli auta řídit roboti, protože lidské tělo vydrží jen omezený počet G. Za druhé jde o bezpečnost. Větší rychlost znamená horší následky nehod. Okruhy by potřebovaly větší únikové zóny a ve většině případů už není kde je zvětšit. A bezpečnost vozů už se také radikálně zvýšit nemůže.
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek