DISKUZE K ČLÁNKU Whiting reaguje na kritiku Laudy: Je to směšné
Charliemu Whitingovi se nelíbí kritika ze strany Nikiho Laudy ohledně dlouhého přerušení GP Velké Británie z důvodu opravy svodidel. Vyjádření Rakušana je dle něj směšné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting reaguje na kritiku Laudy: Je to směšné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
ttt
13:37 09.07.2014 212.5.221.XXXregule Beriem, ze tie zvodidla bolo treba opravit, no naozaj neviem preco ich opravovali hodinu. Ved to nie je vesmirny modul co bolo treba poskladat..
K tym tratiam a sterku - a preco nie? Nech spravia kompromis - uzsi obrubnik (mozno aj trosku vyssi), par metrov sterku a az potom asfalt (a za asfaltom nejake hrebiky ).
Potom tu mame behom GP debatny kruzok medzi jazdcami ako nedodrzuje track limits ten alebo onen. Keby tam bol spomalovac a hrozilo poskodenie auta, som zvedavy ci by to riskli. Takto vedia, ze sa prd stane a idu az ZA hranu. Obrubnik - sterk - asfalt (a hrebiky ) -
Pepan
11:32 09.07.2014 89.24.157.XXXPro všechny, kteří kritizují Charlieho Whitinga: Uvědomme si, že závod se jel na půdě Evropy, která je sešněrována nejrůznějšími zákony a předpisy. Možná se při opakovaném nárazu nemohlo nic stát, možná mohlo. A i když je F1 pořádána podle vlastních pravidel, ta nemohou být v rozporu s pravidly země, ve které se závod jede. Mohlo by se proto klidně stát, že po případném úrazu pilota by byl Whitting popotahován před soudem. On se rozhodl tak, jak považoval v dané situaci za nejsprávnější. A co se týče Nikiho Laudy - neberu mu, že se stal třikrát mistrem světa, ale některá jeho vyjádření jsou lehce mimo mísu. Pamatuji si, jak před pár lety řekl, že současné formule jsou díky elektronice tak lehce ovladatelné, že by to zvládla i cvičená opice. Pak ho do jednoho takového "vozítka pro opice" posadili a on hned v první zatáčce vyletěl z dráhy. -
-
-
-
Prokop S.
23:13 08.07.2014 89.102.95.XXXco máš konkrétně na mysli? To, že Lauda málem uhořel a Kimi má pouze odřeniny?
Jde o prevenci.. kdyby někdo vletěl do těch rozbitých svodidel, mohl by je prorazit a to už by šlo o život..
[odkaz na stránku]
něco takového bych nerad viděl.. a to samé FIA, proto preventivně svodidla nechali opravit..-
Fanda.LH
23:28 08.07.2014 213.195.228.XXXJe jiná doba, dnes je to nesrovnatelně bezpečnější a tyhle kroky už vážně jen škodí závodění... Možná se mohlo něco stát, ale bylo to naprosto minimální riziko, které by měli být schopni jezdci podstoupit... Proto je srovnání s Laudou na pěst, on musel závodit na severní smyčce v dešti. Na trati téměř bez výběhových zón, lemovanou svodidly a v křehkém monopostu. Málem přitom uhořel... A dnes opravují hodinu svodidla na rovném úseku, jezdec odchází s oddřeninami...
PS: Jak jsem psal, teoreticky se může stát cokoli.-
Prokop S.
23:53 08.07.2014 89.102.95.XXXkdyž tam někdo vyletěl jednou, náhoda je blbec, může tam vyletět i někdo další. F1 je bezpečná právě díky prevenci. I když je ta šance, že by tam někdo letěl velmi malá, stále je a kdyby se naplnila.. to by byl teprv řev, že to měli raději zastavit a opravit..
PS: jaká je šance, že ti vykradou byt? Přesto si jej zamykáš..-
Fanda.LH
00:02 09.07.2014 213.195.228.XXXMotáme se v kruhu... Já neříkám, že se to stát nemohlo. Já říkám, že to je nepravděpodobný a měli to riziko podstoupit... Srovnání s vykradeným bytem je mimo mísu...
PS: Na F1 nekoukám pro její bezpečnost. Jsem rád, že jezdci neumírají a nemusí vynechávat závody, ale pokud by se tohle mělo stát běžnou realitou, tak na to koukat nebudu... Opravdu přepnu na TDF, kde zařadí do programu kostky a čert vem, že to znamená pády, zlámané kosti atd. atd.-
Prokop S.
06:39 09.07.2014 89.102.95.XXXsrovnání není mimo mísu, protože jde o míru pravděpodobnosti. I malá pravděpodobnost by se měla řešit aby nikdo neumřel. Jaká byla pravděpodobnost, že se v 94 v Imole zabijou dva piloti během dvou dní? Zanedbatelná, přesto se to stalo.
To je jasný, že na ni nikdo nekoukáme kvůli bezpečnosti, ale zamysli se nad tím, co by se stalo kdyby v ní teď někdo umřel (z pilotů)..-
Fanda.LH
15:23 09.07.2014 62.209.192.XXXV roce 94 byla ta pravděpodobnost mnohem větší, že se během závodu zabijí všichni... Protože byly vozy křehké sami o sobě.
Když se nad tím zamyslím, tak je to hrozny... Zvlášť potom co se stalo Schumimu, to co se mu stalo... Takže skoro bych řekl, že Charlie by udělal lépe pro zdraví pilotů, kdyby označoval nebezpečná místa na svazích...O piloty na trati nemám strach... Buď se jim nemůže nic stát nebo je to dávno podchyceno...
PS: Aby bylo jasno... Být to svodidla v zatáčce, což nejsou a dnes ani být nemůžou... Tak neřeknu ani popel, ale na rovném úseku je to nesmysl... -
PC
08:19 09.07.2014 212.47.2.XXXvšichni co zde obhajují hodinovou opravu svodidel by si měli uvědomit, že problémem byla a je rýha v trávě u trati, která vůz Kimiho takhle rozhodila při jeho pokusu o návrat na trať. A s tou pořadatelé neudělali vůbec nic a kdoví, jestli s tím vůbec někdy něco udělají. Je to běžný problém s trávníkem kolem vozovky. Půda je zřejmě postupně odplavována deštěm z vozovky a vznikne kolem přírodní mělká strouha v běžném trávníku skoro neviditelná. Projeví se právě jen při vysokých rychlostech při vyjetí z trati. Je hezká fotka jak "Čárlí" osobně kontroluje dráhu, ale co komu dá taková procházka středem asfaltové plochy, to teda nevím. To je stejné jako když Kim Čong ILL "osobně" dohlíží na blaho svého lidu. Takhle nevidí ani stav svodidel, ani tu strouhu v trávě. A tyhle nerovné trávníky jsou specialita evropských okruhů. Není to poprvé a asi ani naposled, co se někdo proletěl kvůli hrbu nebo díře v trávě..........
-
-
-
-
-
-
-
-
kakaa
20:40 08.07.2014 85.71.39.XXXno zabitá hodina úplně k ničemu, akce Z, kterou charlie nařídil protože má nedaleko okruhu stavebniny a mohl si říct ranec za jeden kus plotu, jen nevim, před rokem jsem tu psal, že dokud bude jezdit pastor měli by zvažovat kokpity nebo klece, voilá už jsem to slyšel i v závodě, nic proti, když si člověk představí kolikrát už jsem viděl málem uřízlou hlavu, to vyřešili zvednutím bočnic okolo hlavy, lol co mu tam pomůžou dva centimetry. tohle bylo přestřelený až na měsíc a neokecá to bezpečností, strašně mě to naštvalo, co si o sobě vůbec myslej, takovýhle p.č.v.ny řešej hodinu, z fia jsou mimoni, který ztrácej soudnost a dokážou zku.vit co se dá, krom toho sorry kdo by znovu předvedl to co kimi, tak si nezaslouží novej plot, já být lauda a pamatovat ty správný doby, tak jsem při tomhle rudej až za ušima
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek