DISKUZE K ČLÁNKU Whiting reaguje na kritiku Laudy: Je to směšné

Charliemu Whitingovi se nelíbí kritika ze strany Nikiho Laudy ohledně dlouhého přerušení GP Velké Británie z důvodu opravy svodidel. Vyjádření Rakušana je dle něj směšné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting reaguje na kritiku Laudy: Je to směšné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 09.07.2014 16:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Icewoman (Hlasovalo 19 lidí) 08.07.2014 21:02
Whiting si určitě nemůže dělat, co sám chce - … »
» Prokop S. (Hlasovalo 6 lidí) 08.07.2014 23:13
co máš konkrétně na mysli? To, že Lauda málem… »
» Prokop S. (Hlasovali 5 lidé) 08.07.2014 23:53
když tam někdo vyletěl jednou, náhoda je blbec,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mr.B

    Mr.B

    90.176.164.XXX
    Je dobře že to opravili. Je dobře že to opravili. Stalo se někomu něco, že musel hodinu čekat na pokračování závodu? Co je to hodina oprav vs. lidský život?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ttt

    212.5.221.XXX
    regule Beriem, ze tie zvodidla bolo treba opravit, no naozaj neviem preco ich opravovali hodinu. Ved to nie je vesmirny modul co bolo treba poskladat..

    K tym tratiam a sterku - a preco nie? Nech spravia kompromis - uzsi obrubnik (mozno aj trosku vyssi), par metrov sterku a az potom asfalt (a za asfaltom nejake hrebiky 12 ).
    Potom tu mame behom GP debatny kruzok medzi jazdcami ako nedodrzuje track limits ten alebo onen. Keby tam bol spomalovac a hrozilo poskodenie auta, som zvedavy ci by to riskli. Takto vedia, ze sa prd stane a idu az ZA hranu. Obrubnik - sterk - asfalt (a hrebiky 13 )

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Lauda závodit nemusel. Mohl říct že to je nebezpečné a ze závodu odstoupit.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pro všechny, kteří kritizují Charlieho Whitinga: Uvědomme si, že závod se jel na půdě Evropy, která je sešněrována nejrůznějšími zákony a předpisy. Možná se při opakovaném nárazu nemohlo nic stát, možná mohlo. A i když je F1 pořádána podle vlastních pravidel, ta nemohou být v rozporu s pravidly země, ve které se závod jede. Mohlo by se proto klidně stát, že po případném úrazu pilota by byl Whitting popotahován před soudem. On se rozhodl tak, jak považoval v dané situaci za nejsprávnější. A co se týče Nikiho Laudy - neberu mu, že se stal třikrát mistrem světa, ale některá jeho vyjádření jsou lehce mimo mísu. Pamatuji si, jak před pár lety řekl, že současné formule jsou díky elektronice tak lehce ovladatelné, že by to zvládla i cvičená opice. Pak ho do jednoho takového "vozítka pro opice" posadili a on hned v první zatáčce vyletěl z dráhy.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaizy

    86.49.23.XXX
    LoL No hlavně, že se jeden segment svodidel vyměňuje hodinu a je k tomu zapotřebí přistavit ČTYŘI vozy. Lauda měl pravdu, bylo to přeregulované divadlo, které se selským rozumem dá pochopit jen těžko.

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Tak ať jde Lauda závodit do země, která nemá takovou spoustu zákonů a předpisů jako Evropa.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    122.56.199.XXX
    Whiting se domniva ze f1 je on! Vzdy kdyz mohl strhnout pozornost na sebe tak to udelal. Pod praporem bezpecnosti je ochoten krouzit na trati se SC 20 kol a kdyby ten plot mohl opravovat celej den, tak zrusi zavod. Dela z F1 Baby show....12

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.95.XXX
    Lauda nebyl Lauda zrovna jedním z těch, kteří se zasazovali o větší bezpečnost?

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Nechápu ty mínusy v reakci na tvou nevinnou otázku. Ano, Lauda byl v 70. letech jedním z těch, kteří usilovali o větší bezpečnost nejen vozů, ale i tratí.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Podívej se na Laudu a na Kimiho... Najdi 10 rozdílů... Najdi je na 1 / 2 obličeje...

      Chtělo by to soudnost...02

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.95.XXX
        co máš konkrétně na mysli? To, že Lauda málem uhořel a Kimi má pouze odřeniny?

        Jde o prevenci.. kdyby někdo vletěl do těch rozbitých svodidel, mohl by je prorazit a to už by šlo o život..
        [odkaz na stránku]
        něco takového bych nerad viděl.. a to samé FIA, proto preventivně svodidla nechali opravit..

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          213.195.228.XXX
          Je jiná doba, dnes je to nesrovnatelně bezpečnější a tyhle kroky už vážně jen škodí závodění... Možná se mohlo něco stát, ale bylo to naprosto minimální riziko, které by měli být schopni jezdci podstoupit... Proto je srovnání s Laudou na pěst, on musel závodit na severní smyčce v dešti. Na trati téměř bez výběhových zón, lemovanou svodidly a v křehkém monopostu. Málem přitom uhořel... A dnes opravují hodinu svodidla na rovném úseku, jezdec odchází s oddřeninami...

          PS: Jak jsem psal, teoreticky se může stát cokoli.

          + 12 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Prokop S.

            Prokop S.

            89.102.95.XXX
            když tam někdo vyletěl jednou, náhoda je blbec, může tam vyletět i někdo další. F1 je bezpečná právě díky prevenci. I když je ta šance, že by tam někdo letěl velmi malá, stále je a kdyby se naplnila.. to by byl teprv řev, že to měli raději zastavit a opravit..

            PS: jaká je šance, že ti vykradou byt? Přesto si jej zamykáš..

            + 5 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              213.195.228.XXX
              Motáme se v kruhu... Já neříkám, že se to stát nemohlo. Já říkám, že to je nepravděpodobný a měli to riziko podstoupit... Srovnání s vykradeným bytem je mimo mísu...

              PS: Na F1 nekoukám pro její bezpečnost. Jsem rád, že jezdci neumírají a nemusí vynechávat závody, ale pokud by se tohle mělo stát běžnou realitou, tak na to koukat nebudu... Opravdu přepnu na TDF, kde zařadí do programu kostky a čert vem, že to znamená pády, zlámané kosti atd. atd.

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Prokop S.

                Prokop S.

                89.102.95.XXX
                srovnání není mimo mísu, protože jde o míru pravděpodobnosti. I malá pravděpodobnost by se měla řešit aby nikdo neumřel. Jaká byla pravděpodobnost, že se v 94 v Imole zabijou dva piloti během dvou dní? Zanedbatelná, přesto se to stalo.

                To je jasný, že na ni nikdo nekoukáme kvůli bezpečnosti, ale zamysli se nad tím, co by se stalo kdyby v ní teď někdo umřel (z pilotů)..

                + 5 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  62.209.192.XXX
                  V roce 94 byla ta pravděpodobnost mnohem větší, že se během závodu zabijí všichni... Protože byly vozy křehké sami o sobě.

                  Když se nad tím zamyslím, tak je to hrozny... Zvlášť potom co se stalo Schumimu, to co se mu stalo... Takže skoro bych řekl, že Charlie by udělal lépe pro zdraví pilotů, kdyby označoval nebezpečná místa na svazích...O piloty na trati nemám strach... Buď se jim nemůže nic stát nebo je to dávno podchyceno...

                  PS: Aby bylo jasno... Být to svodidla v zatáčce, což nejsou a dnes ani být nemůžou... Tak neřeknu ani popel, ale na rovném úseku je to nesmysl...

                  + 0 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • PC

                  212.47.2.XXX
                  všichni co zde obhajují hodinovou opravu svodidel by si měli uvědomit, že problémem byla a je rýha v trávě u trati, která vůz Kimiho takhle rozhodila při jeho pokusu o návrat na trať. A s tou pořadatelé neudělali vůbec nic a kdoví, jestli s tím vůbec někdy něco udělají. Je to běžný problém s trávníkem kolem vozovky. Půda je zřejmě postupně odplavována deštěm z vozovky a vznikne kolem přírodní mělká strouha v běžném trávníku skoro neviditelná. Projeví se právě jen při vysokých rychlostech při vyjetí z trati. Je hezká fotka jak "Čárlí" osobně kontroluje dráhu, ale co komu dá taková procházka středem asfaltové plochy, to teda nevím. To je stejné jako když Kim Čong ILL "osobně" dohlíží na blaho svého lidu. Takhle nevidí ani stav svodidel, ani tu strouhu v trávě. A tyhle nerovné trávníky jsou specialita evropských okruhů. Není to poprvé a asi ani naposled, co se někdo proletěl kvůli hrbu nebo díře v trávě..........

                  + 6 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • FoxPw

    213.192.37.XXX
    Já jen nechápu co jim na výměně dvou dílů svodidel trvalo celou hodinu. To by to naši multikulturně potřební spoluobčané stačili 2x odvést do výkupny šrotu.

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no zabitá hodina úplně k ničemu, akce Z, kterou charlie nařídil protože má nedaleko okruhu stavebniny a mohl si říct ranec za jeden kus plotu, jen nevim, před rokem jsem tu psal, že dokud bude jezdit pastor měli by zvažovat kokpity nebo klece, voilá už jsem to slyšel i v závodě, nic proti, když si člověk představí kolikrát už jsem viděl málem uřízlou hlavu, to vyřešili zvednutím bočnic okolo hlavy, lol co mu tam pomůžou dva centimetry. tohle bylo přestřelený až na měsíc a neokecá to bezpečností, strašně mě to naštvalo, co si o sobě vůbec myslej, takovýhle p.č.v.ny řešej hodinu, z fia jsou mimoni, který ztrácej soudnost a dokážou zku.vit co se dá, krom toho sorry kdo by znovu předvedl to co kimi, tak si nezaslouží novej plot, já být lauda a pamatovat ty správný doby, tak jsem při tomhle rudej až za ušima

    + 6 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama