DISKUZE K ČLÁNKU Lauda kritizuje rozhodnutí zastavit závod v Británii: "Lidé budou vypínat televize"
Šéf Mercedesu Niki Lauda kritizuje rozhodnutí komisařů vyvěsit červené vlajky po havárii Kimiho Räikkönena v úvodním kole Velké ceny Británie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda kritizuje rozhodnutí zastavit závod v Británii: "Lidé budou vypínat televize"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
TomTom
15:56 07.07.2014 193.41.42.XXXMyslim, že se asi posledních 20 let snaží o přesný opak - aby výjezd z trati naopak neznamenal konec závodu, protože pak se každý pilot bojí to pustit druhému do zatáčky, protože by to mohl být jeho konec. Jistota je jistota. Dneska to tam naopak může poslat, protože i když se mu to nepovede, tak třeba oba vyjedou z trati, ale za tři vteřiny jsou zpátky na trati a pokračuje se dál.-
Pepan
16:18 07.07.2014 89.24.157.XXXA to pilotům umožňuje porušovat pravidla, viz včerejší souboj Alonsa s Vettelem. Oba několikrát porušili pravidla a jezdili mimo dráhu a ještě to práskali na druhého. Kdyby hned vedle trati byl trávník nebo kačírek, určitě by nejezdili až za kraj a jejich souboj by neztratil na dramatičnosti.-
ala6
20:09 07.07.2014 90.199.19.XXXJa bych vsechny zatacky olemoval 1m od trati z obou stran plastovymi patniky, ktere by se sice urvaly, byly by natolik pevne ze by temer 100% ponicily predni kridlo a musel se vymenit nos. Stacilo by opravdu hodne nizke po spicku nosu, aby nic moc kolem trati nelitalo. V zemi klidne muze byt zasobnik, ktery by nahradil urazeny kus. Stacily by tak 3 patrony, protoze by si kazdy dvakrat rozmyslel, jestli chce riskovat 30 vterin v boxech. -
PC
11:44 08.07.2014 212.47.2.XXXmyslím, že dnešní stav je zase výsledek tlaku mezi bezpečností a diváckou atraktivitou a zájmy stájí. Pro bezpečnost by stačil kačírek a byl by to zároveň konec závodu. Pro diváka je atraktivní nějaká pěkná bouračka, ale taky mu vadí, když jeho favorit vypadne pro takovou "blbost" jako je rýha u trati nebo kačírek. No a stáje mají samozřejmě zájem vždy dojet - tedy chtějí asfalt místo kačírku.
FIA by měla trvat na přísném zákazu přejetí bílých čar pod nějakým trestem. Pak bude skoro maximální bezpečnost, dobrý dojezd vozů a nebudou se zneužívat přejezdy až mimo trať a do asfaltové únikové zóny. Ale stoprocentní bezpečnost nebude nikdy.
-
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
09:46 07.07.2014 89.24.157.XXXOno se to Laudovi mluví, když už nezávodí. I když ta pravděpodobnost je mizivá, mohlo se klidně stát, že by na stejném místě havaroval jiný vůz, prorazil poškozená svodidla a pilot by při tom mohl zemřít. Pak by Lauda osočoval pořadatele že nenechali poškozená svodidla vyměnit. -
Fanda.LH
09:19 07.07.2014 62.209.192.XXXTeoreticky se může stát všechno... Ale souhlasím s Laudou... V F1 je bezpečnost na takové úrovni až to škodí závodění... V mém případě měl Lauda dokonce pravdu... Společensky unaven jsem se přemáhal co to šlo, ale prostě mě to po 15 dostalo a musel jsem jít spát... Takže jsem ze závodu viděl start a restart... Lewis na 3. místě cca 5 sec za Rosbergem...
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek