DISKUZE K ČLÁNKU Lauda kritizuje rozhodnutí zastavit závod v Británii: "Lidé budou vypínat televize"

Šéf Mercedesu Niki Lauda kritizuje rozhodnutí komisařů vyvěsit červené vlajky po havárii Kimiho Räikkönena v úvodním kole Velké ceny Británie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda kritizuje rozhodnutí zastavit závod v Británii: "Lidé budou vypínat televize"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 08.07.2014 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 18 lidí) 07.07.2014 10:57
Řešení Když se báli, tak tam měli složit balík… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 07.07.2014 09:46
Ono se to Laudovi mluví, když už nezávodí. I… »
» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 07.07.2014 10:19
Trať je od toho, aby se na ní závodilo a pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • TomTom

              193.41.42.XXX
              Myslim, že se asi posledních 20 let snaží o přesný opak - aby výjezd z trati naopak neznamenal konec závodu, protože pak se každý pilot bojí to pustit druhému do zatáčky, protože by to mohl být jeho konec. Jistota je jistota. Dneska to tam naopak může poslat, protože i když se mu to nepovede, tak třeba oba vyjedou z trati, ale za tři vteřiny jsou zpátky na trati a pokračuje se dál.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                A to pilotům umožňuje porušovat pravidla, viz včerejší souboj Alonsa s Vettelem. Oba několikrát porušili pravidla a jezdili mimo dráhu a ještě to práskali na druhého. Kdyby hned vedle trati byl trávník nebo kačírek, určitě by nejezdili až za kraj a jejich souboj by neztratil na dramatičnosti.

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ala6

                  90.199.19.XXX
                  Ja bych vsechny zatacky olemoval 1m od trati z obou stran plastovymi patniky, ktere by se sice urvaly, byly by natolik pevne ze by temer 100% ponicily predni kridlo a musel se vymenit nos. Stacilo by opravdu hodne nizke po spicku nosu, aby nic moc kolem trati nelitalo. V zemi klidne muze byt zasobnik, ktery by nahradil urazeny kus. Stacily by tak 3 patrony, protoze by si kazdy dvakrat rozmyslel, jestli chce riskovat 30 vterin v boxech.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • PC

                  212.47.2.XXX
                  myslím, že dnešní stav je zase výsledek tlaku mezi bezpečností a diváckou atraktivitou a zájmy stájí. Pro bezpečnost by stačil kačírek a byl by to zároveň konec závodu. Pro diváka je atraktivní nějaká pěkná bouračka, ale taky mu vadí, když jeho favorit vypadne pro takovou "blbost" jako je rýha u trati nebo kačírek. No a stáje mají samozřejmě zájem vždy dojet - tedy chtějí asfalt místo kačírku.
                  FIA by měla trvat na přísném zákazu přejetí bílých čar pod nějakým trestem. Pak bude skoro maximální bezpečnost, dobrý dojezd vozů a nebudou se zneužívat přejezdy až mimo trať a do asfaltové únikové zóny. Ale stoprocentní bezpečnost nebude nikdy.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ono se to Laudovi mluví, když už nezávodí. I když ta pravděpodobnost je mizivá, mohlo se klidně stát, že by na stejném místě havaroval jiný vůz, prorazil poškozená svodidla a pilot by při tom mohl zemřít. Pak by Lauda osočoval pořadatele že nenechali poškozená svodidla vyměnit.

    + 15 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    62.209.192.XXX
    Teoreticky se může stát všechno... Ale souhlasím s Laudou... V F1 je bezpečnost na takové úrovni až to škodí závodění... V mém případě měl Lauda dokonce pravdu... Společensky unaven jsem se přemáhal co to šlo, ale prostě mě to po 15 dostalo a musel jsem jít spát... Takže jsem ze závodu viděl start a restart... Lewis na 3. místě cca 5 sec za Rosbergem...

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama