DISKUZE K ČLÁNKU Myšlenka tří vozů v týmu F1 opět na scéně

Bernie Ecclestone oprášil několik let starou myšlenku a chce velkým týmům umožnit nasadit třetí monopost do závodů. Tvrdí, že malé týmy by měly skončit, pokud si to nemohou dovolit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Myšlenka tří vozů v týmu F1 opět na scéně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 03.07.2014 18:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 14 lidí) 02.07.2014 06:57
Skončit by neměly malé týmy, ale Bernie 02 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Je to hlúposť,... ...a ďalší klinec do rakvy F1, ktorá sa vytráca zo sŕdc fanúšikov a ak v F1 ostane pár tímov s 3 autami, tak to prestenem sledovať, lebo je to o hovne. 11 18 A to som ešte moc pekne. 01

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no já bych se nezlobil, kdyby letos bojovali o titul 3 jezdci místo dvou, další auto by přineslo další data k analýze, tudíž rychlejší cestu jak dohnat soupeře, možná by to bylo lepší, protože abych pravdu řekl chvost pole moc nesleduju, spíš vůbec, jak taky když ho tv nezabírá, strach bych měl pouze z týmový režie u ferrari, kde by to mohlo končit pro dva vždycky blbě

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fo-ol

    89.176.25.XXX
    :( takze priistimu schumimu budou pomahat jen barrik i massa soucasne. to bude vazne super zavodeni :(

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jožo

      90.177.186.XXX
      On Rosbergovi Hamilton nějak pomáhá v boji o itul?

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • fo-ol

        89.176.25.XXX
        jsem rad za kazdeho noveho fanouska F1! 01 takze drzim palce at vam to vydrzi! nicmene: zkuste si o historii tohoto sportu neco precist, pripadne - neni-li psany text vasim spojencem - shlednout nejaky dokument. v nekterych stajich je povoleno souperit mezi sebou, v jinych nikolv

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Osmi týmy po třech autech to začíná a třemi týmy po osmi autech končí.

    Pokud by se to někdy rozšířilo, tak za současných pravidel, kdy je v rámci stáje povolena (a zhusta uplatňována) týmová režie, mě takové závodění moc vzrušující nepřipadá. Jen uměle snižujeme počet stájí a tím omezujeme konkurenci i pokrok (přeci jen méně konstruktérů znamená i méně nových revolučních nápadů).

    Samozřejmě je to dobrý scénář pro špatné časy, kdy většina stájí finančně vykrvácí a zanikne, ale ať nad tím přemýšlím jak chci, tak nikde nevidím tu lepší zábavu, kterou by to mělo přinést. V poli kde mám 11 stájí, které se v průběhu sezóny zlepšují a zhoršují, ať už svým vývojem nebo vlastnostmi okruhu, je rozmanitost, rivalita a možnost překvapivého vývoje daleko vyšší, než když počet stájí zredukuji. Osobně si myslím, že F1 zabíjejí především takovéto pitomé nápady, přílišná regulace a neustálé změny pravidel.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    83.208.82.XXX
    Malá vize Formule 1 by se tímto krokem vrátila někam do roku 1950 - ale pořád by to nezajišťovalo vyrovnanost startovního pole. Zkusme si to představit: v čele jedna trojice, za ní s velkým odstupem dvě další, následuje větší pauza a dejme tomu další šestka a na konci poslední nejslabší. Obávám se, že více než šest týmů Ecclestoneho vizi nenaplňuje. Měli bychom tedy zhruba stejně rozložené pole, vypadl by jen ten tradiční chvost, ale jinak by to zásadní změnu nepřineslo. Tedy jednu ano, v rámci jedné stáje by se bili tři piloti. A to ještě ne vždycky.
    Ecclestone si je vědom stále větší sterilnosti a upadající závodní atraktivity. A tak to zkouší, jak se dá - tu medailemi, tu třetími vozy. Aby to nedopadlo nakonec tak, jak si to plánovali Williamsovi první arabští mecenáši - klidně nasadíme deset aut, po finanční stránce to není problém.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    213.195.228.XXX
    Myslím si, že... Je to dobrá myšlenka, problém vidím v tom, že velké týmy jsou jen 4 (RB.Mercedes, Ferrari, Mclaren) tj. potenciálních 12 vozů... Zbytek má fin. problémy, tak kde vezme těch dalších 12 vozů?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      81.91.210.XXX
      RedBull už teď má v podstatě 4 vozy :-)
      Máš pravdu, ale navíc z těch 4 týmů, které jsi vyjmenoval, je RedBull a Mercedes pořád jednou nohou na odchodu a kdy odejdou, to je jen otázkou času.
      Bernie je mimo; místo aby se zastával tradičních týmů, které dnešní F1 vybudovaly a které se budou držet zuby nehty, tak jim naopak ještě okopává kotníky. Přitom by stačilo, kdyby byly povoleny zákaznické vozy z předchozích let. Malé týmy by to stálo méně a byly by konkurenceschopnější.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        193.86.109.XXX
        To by se ale pořád nesměly měnit pravidla, protože třeba letos by Ti bylo loňské auto na nic. Pak je otázka, jaký by byl zájem o to, že sice utratí o něco méně peněz, ale s jistotou toho, že nikdy nemá šanci jezdit nějak vysoko. Smysl by měl prodej současné techniky jako v MOTOGP. Věřím, že zájemců o aktuální Ferarri s tím, že budu o pár % pomalejší by byl velký a přispělo by to i k vyšší vyrovnanosti pole. Navíc by na tom ty velké týmy mohly i slušně vydělat.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nabel

          193.86.109.XXX
          Zapomněl jsem se podepsat :-)

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Gregorius

          78.45.201.XXX
          Pochopitelně by týmy musely mít možnost upravit starší šasi, aby vyhovovalo platným regulím, což by letos asi bylo složité... Ale to je jen jeden přelomový rok...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Skončit by neměly malé týmy, ale Bernie 02

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Red_Blaf

      87.197.122.XXX
      souhlas uz je to senilni dedek 09

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama