DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone hrozí: "Nashledanou Itálie, po roce 2016 bez Monzy"

Bernie Ecclestone uvedl, že po roce 2016 by z F1 měl zmizet tradiční a legendární okruh v Monze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone hrozí: "Nashledanou Itálie, po roce 2016 bez Monzy"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 03.07.2014 10:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 12 lidí) 01.07.2014 17:50
:) Z komerčního úhlu pohledu by bylo katastrofou… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 10 lidí) 01.07.2014 19:34
GOOD BYE BERNIE Ano, F1 ztrácí sledovanost a to… »
» Frciiik (Hlasovalo 8 lidí) 01.07.2014 22:35
Co na to říct... Na to se dá říct jenom jedno: F… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Bola by to národná katastrofa,... ak sa niečo neudeje a motory Renaultu a Ferrari sa nedostanú na úroveň Mercedesu. Preto je na ťahu FIA, ktorá by mala zariadiť tento rozhodujúci krok a F1 sa stala znova zaujímavou. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.148.41.XXX
    bye eklestone Skor by uz bolo na case aby platilo aby sme sa uz dockali BYE ECCLESTONE ! (najvacsi skodca sucastnej F1) 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001480

    uzivatel001480

    195.160.182.XXX
    pomahaju nam s rozhodnutim tak tento tyzden prvykrat od 93 roku nebudem vidiet ani zavod ani trening .ideme na opekacku.do budapesti tiez nejdem par chlapov ide este zo zotrvacnosti .verim ze tych plus minus 700 eur co tam z nas kazdy necha za vikend im chybat nebude .este sme uvazovali do buducna o monze a ako tak citam je to pomaly vyriesene .Nech rozmysla berni aj FIA ze preco mladi cez vikendy postavaju na pumpach a parkoviskach a kaslu im na predrazene zavody a zavody z dramaticky stanovenym scenarom.bude sa zavodit po veceroch na okreskach takze este rychlo kupit jedno obycajne auto bez tej sprostej elektriky

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Szuki

    80.188.0.XXX
    Monza Díky šíleným pravidlům a omezením je z královské třídy F1 politická fraška, na kterou se již nedá dívat. Je to smutné, když nevítězí jezdec. Už si ani nepamuti nějaký souboj o pozici.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Piwko

    84.244.105.XXX
    lol Jsem v Klidu , do tý doby Bernie už natáhne brka :o)

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Ale to nic neřeší, kdokoli po něm bude řešit stejný problém... Ekonomiky zemí EU stojí za prd a na VC nemají peníze...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        Protože jsou VC díky BE uměle předražené. Slevni pořadatelský poplatek, slevni o trochu vstupné. Příjde více lidí. BE nedostane sice tolik peněz, ale ani nebude muset tolik vyplácet týmům. Týmy tím donutí méně utrácet a F1 se stane zajímavější i pro další potenciální zájemce.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Trocha ekonomiky: Kdyby byly VC uměle předražené, byl by jich nedostatek. Jelikož je jich víc než potřebují a mají pořád nové zájemce, pak předražené nejsou. 03

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            No tak F1 skončí v destinacích, kde jsou sice peníze ale nejsou tam skuteční fans. A protože poloprázdné tribuny a sledovanost nebudou zase takové terno pro sponzory, tak se to časem do Evropy vrátí ale za jiných podmínek. Nevím proč by státy, tedy daňoví poplatníci, měli platit za soukromý cirkus ? Jak budou lidi zase chodit, tak se to zdraží a zase to půjde jinam a tak pořád dokola.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              1. Pořadatelé si většinou dokáží spočítat, jestli se jim to vyplatí. Nebudou diváci=nevyplatí se. Tam většinou F1 končí (Turecko, Indie). Pořád je dost závodů, kde je diváků hodně a zájem mají další.
              2. Většina Fans sedí u bedny a to sponzoři vědí. Počet fanoušků na trati není až tak důležitý, ikdyž není zanedbatelný.
              3. Neříkám, že by daňoví poplatníci měli závody platit celé. To jistě ne! Ale přispět by měli. Proč? Protože ze závodů těží spousta domácích firem, které tím mají DANĚNÝ zisk a závod poskytuje opravdu hodně pracovních míst. Spousta lidí nebude čerpat sociální dávky, ale platit daně a odvody. Kromě toho je to reklama pro region a nepochybně tím těží samotný okruh. Každý zaplatí za projetí si tratě F1 víc, než za nějakou neznámou trať. Ať už se to týká soukromých vozů, nebo pořádání závodů nižších kategorií. A z těch zase profituje region zaměstnaností a ziskem místních firem. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Ale týmy chtějí více peněz...

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    109.164.3.XXX
    Co na to říct... Na to se dá říct jenom jedno: F**** YOU, Bernie!!! Strč si ty svoje formule někam!

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.24.215.XXX
    Ať moc nevyskakuje, protože stále ještě může skončit v base.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Taktika a politika Pročpak asi Bernie teď mluví o tom, co bude v sezóně 2017 a dalších? On už teď ví, jaké budou příjmy z TV práv v sezónách 2015 a 2016 (možná je schopen odhadnou ty letošní...)?
    Že by v tom bylo něco jiného? Např.:
    a) Potřebujeme někoho někam přitlačit a tohle je dobrá páka;
    b) Potřebujeme skrýt něco úplně jiného a nechceme, aby se o tom mluvilo, tak vyvoláme big flame, abychom nakrmili média.

    Tím nechci na 100% říct, že Monza po r. 2016 zůstane, ale podle mě se o tom teď zdaleka ještě nerozhoduje.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    88.100.206.XXX
    Třeba už tu Bernie 2016 nebude.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Qay

    5.102.48.XXX
    v anketě mi chybí otázka měla by monza zůstat NAVŽDY?
    ANO!!!!!
    taky jsem v kontextu komentáře BE nepochopil tu zmínku o max. rychlostech. podle mě je pro budoucnost (kterou si moc růžově nepředstavuju) F1 naprosto nutné, aby aspoň naprosté minimum těchto tradičních okruhů v kalendáři zůstalo, pro mě za mě ať vypadne Monako, tomu zosobnění komerce jsem nikdy na chuť nepřišel, neřikám, že se občas nějaký ročník nevyvede, ale ty vysokorychlostní okruhy mě prostě berou víc

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Že jsem to vůbec četl Jedno musím Berniemu uznat dokáže mně vytočit doběla . Ještě mi zruší Spa a půjdu pod drn dřív než on. 06 On snad opravdu chce F1 naprosto zničit než půjde prdět do hlíny a na ty jeho pozlátkové závody se budou dívat akorát ropní magnáti .

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.209.XXX
      On schání peníze, takže se musí řídit tím, kde platí... Nadáváte na Bernieho, ale týmy z toho mají cca 60%... Když padne klasický okruh, tak jsou z ticha proč asi?

      + 1 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        1/2
        Ono je to složitější. Peníze se přerozdělují podle umístění v PK, takže valnou část si rozeberou úspěšné týmy, které to tak úplně nepotřebují, protože a jelikož si na sebe vydělají sami. Teda možná nevydělají, ale nevím o tom, že by RB, Mercedes, Ferrari, Williams nebo McLaren byli ve finanční rejži.

        Přerozdělené peníze mají větší význam možná tak pro ty, kteří jsou relativně úspěšní i se zlomkovým rozpočtem, tedy FI nebo když přimouříme oko tak i Lotus.

        Ale týmy, které by finanční injekci opravdu potřebovali (jmenovitě Marussia, Caterham a Sauber) dostanou už jen vyloženě drobečky. Z konce pole se solventnější sponzoři shánějí jen velice těžko, proto jsou tyto týmy nejspíše odsouzené k vymetání posledních pozic do doby než to zabalí a přijde místo nich házet peníze do černé díry někdo jiný.

        Velice pochybuji, že by prošel návrh na úpravu přerozdělování, tak aby týmy na zadních příčkách dostávali více než dosud, protože ti v vpředu by si museli utrhnout od huby a to nikdo dobrovolně neudělá.

        Získávání peněz od pořadatelů VC je opět velice krátkozkraká věc.
        Dneska si sice nějaký šejk postaví za strašný peníze okruh, nechá se odírat na poplatcích. Ale co budete potom, když v těchto končinách není o formuli valnější zájem, proto je návštěvnost obvykle celkem tristní, rentabilita taky, proto si dřív nebo později ten šejk řekne "Formulky jsem si užil do sytosti, peněz sice mám dost, ale ne tolik, abych je sponzoroval do soudného dne, tak ať si to strčí třeba za turban". A kam se F1 ubere potom? Nejspíše na ty tradiční okruhy, které za vidinou zisku opustili a které mezitím trochu pochátrali a budou se muset za těžké peníze rekonstruovat.

        Finanční problém F1 není ani v tom, že rostou náklady, ale spíše v tom, že odpadly tabákové koncerny, která do formule po dlouhá léta cpaly peníze horem spodem. Sice se tu díru v příjmech snaží zaplnit různí výrobci limonád typu RB, Monster atd., ale tak trochu to nestačí. Ze zákazu tabákové reklamy se sice nedá vinit ani Bernie, ani FIA, protože jim prostě nic jiného nezbylo, když je tabák potírán prakticky na mezinárodní úrovni.

        To stálé tlačení na snižování nákladů není zrovna moudrá cesta a to, i když odhlédnu od faktu, že některé úsporná opatření občas plní přesný opak. To jen oddaluje agónii finančního kolapsu, ale v podstatě to nic neřeší, protože to všemožné škrcení snižuje atraktivitu pro sponzory a fanoušky a tím pádem i příjem, takže se budou muset zase stlačit výdaje a už se motají v začarovaném kruhu do doby než nebude už tlačit kam, potom to padne.

        Větší smysl dává dostat do kolotoče víc peněz, ale nikdo neví jak to udělat bez rizika. Ono se sice nabízí řešení, že by se zase trošku povolila...

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.70.74.XXX
          2/2
          povolila uzda pravidel, aby byla formule zase formulovatější a prostě se spoléhalo na to, že zájem tedy i příjem vzroste.

          I kdyby zájem opravdu vzrostl, tak prvotní fáze, kdy už tak vysoké náklady budou ještě více narůstat a vyšší příjem bude po jistou dobu v nedohlednu, by byla pro ty slabší týmy nejspíše smrticí, eventuálně by po finanční stránce mohla vaz srazit i celé Formuli.

          Bezpečné řešení současných problémů nejspíš nikdo instantně nevytáhne z kapsy. Takže buďme rádi za to co máme, smiřme se s tím, že bude ještě hůř, čekejme na lepší časy a k F1 se neotáčejme zády v době, kdy to nejméně potřebuje, protože každý ztrácený fanoušek, divák nebo sponzor je pro ni dalším hřebíčkem do rakve, která už je z dobré poloviny hotová.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama