DISKUZE K ČLÁNKU Vettela v Rakousku nezastavil motor Renaultu, ale softwarová chyba v ECU McLarenu

Za zdržení Sebastiana Vettela v úvodu Velké ceny Rakouska nemůže pohonná jednotka Renaultu, ale softwarová chyba v standardizované elektronické řídicí jednotce (ECU), kterou všem týmům dodává McLaren.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettela v Rakousku nezastavil motor Renaultu, ale softwarová chyba v ECU McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 03.07.2014 11:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 9 lidí) 01.07.2014 14:22
Aha... Tak to s tou "hlbsou spolupracou… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 7 lidí) 01.07.2014 15:18
Chtěl jsem to napsat samostatně, ale už jsi to… »
» uzivatel001000 (Hlasovali 5 lidé) 01.07.2014 17:41
Myslím, že i tak by se cukal... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Tak to býva,.. ...po rozepře, si dali hubičku na usmíření. 01 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Ja to vidím ako neschopnosť Renaultu. Všetci jazdia s rovnakou jednotkou. Renault vedel o jej chybách a nedokázal ich využiť.

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.80.244.XXX
      Padón, Red Bulu. Renaul tiež za rovnakých podmienok nedokázal vyrobiť výkonný motor.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Aha... Tak to s tou "hlbsou spolupracou" na vyvoji uz mali omnoho skor! Ci ten kvazi "tovarensky team" bol len PR? 04

    Z toho mi vychadza teraz ---> "ludia v Ranaulte" musia byt vazne borci, ked dokazali bez "hlbsej spoluprace" a "horsim vybavenim", postavit motor "aspon taky" aky je teraz!12

    Este by som sa rad "oprel" do stareho slizouna Helmuta - som zvedavy co na tuto chybu (tretej strany) hovori on...(?)

    Posledna vec - zaujimalo by ma, kolko este "zaujimavosti" vyjde v nasl. rokoch napovrch ohladom novej ECU a hlavne SW.03 Aby sme sa nedivili...

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Chtěl jsem to napsat samostatně, ale už jsi to nakousl. Taky mně velice zajímá, jako dlouho bude trvat, než příjde Helmut s alespoň symbolickou omluvou.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Ten by se omluvil jen tehdy, kdyby na ně Renault podal žalobu na poškození dobrého jména.

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.105.XXX
        Helmut, Niki a Bernie si zalozia "spolocne twitter konto" 04a budu "komunikovat" s mladymi fanusikmi...12

        06 06 neboj, este som sa nezblaznil, len "tento blud" vyzera doveryhodnejsie, ako jeho verejne ospravedlnenie...18

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Krátký dotaz a Helmut mi není sympatický. Za co by se měl omluvit?

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          Asi jsem se unáhlil. Veškerou kritiku ze strany RB k Renaultu po závodě v Rakousku snášel Christian Horner. Helmut kritizoval předtím Renault tolikrát, že už jsem mu to automaticky přihodil. Takže tímto se mu oficiálně omlouvám 03

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Sice oceňuji sebekritiku, ale ani mi nešlo o omluvu. I Horner mluvil o tom, že se musí zjistit, jestli byla porucha na straně Renaultu, nebo v něčem jiném. Z této konkrétní chyby je neobvinil. A i přesto zůstává Renault prokazatelně nejporuchovějším motorem a výkonově daleko za Mercedesem. Tudíž myslím, že kritika je na místě a není se zač omlouvat. 03

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              46.39.185.XXX
              Souhlasím s tím, že je Renault nejslabší, co do výkonnosti, tak do spolehlivosti. Nicméně když se bezprostředně po závodě šéf týmu, jehož jeden vůz měl zatím neprošetřenou poruchu motoru, obuje rovnou do Renaultu, tak to rozhodně není v pořádku.
              Když jsem si teď opět přečetl prohlášení po závodě, tak tam se nepíše nic o prošetření. Tam je přímo, že takováto spolehlivost není přípustná a že to Renault musí odstranit. A dovolil bych si zapochybovat, že Horner v tomto konkrétním případě hovořil v nějaké obecné rovině.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Tak jsme doma a konečně víme proč to nejelo.Můžou za to škodiči z MCL.Že se nestydíte! Navrhuju odebrat 72 bodů v PK!12 12

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.153.124.XXX
    seven Konečně to vzal RB ve vztahu k Renaultu za správný konec ... 11

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Raider

      85.70.74.XXX
      Já bych zase nejásal... Teď bych se ani nedivil, kdyby RBR začal vykřikovat, že SECU od McLarenu jsou nehorázný křáp a chtějí nového dodavatele.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.105.XXX
        To este pride!03

        Na jednej strane, napad jednotnej ECU bola (podla mna) hovadina... Ale na druhej strane chapem, ukontrolovat ich (v ramci restrikcii/pravidiel) bez jednotnej, by bolo naozaj tazke...

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama