DISKUZE K ČLÁNKU Hill: Sdílení dat jako krádež talentu
Sdílení dat mezi týmovými kolegy je dnes běžnou součástí Formule 1. Ne každému se to zamlouvá a piloti se stále snaží si svá tajemství chránit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hill: Sdílení dat jako krádež talentu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
PC
10:08 02.07.2014 46.13.21.XXXmyslím, že dikud se bude jezdit k týmovému pPoháru konstruktérů ještě Mistr světa, tak bude rivalita mezi oběma jezdci vždy a nikdo tomu nezabrání. V dnešní době je problém, že se technika posunula na hranice lidských možností a o vítězství rozhodují už jen drobnosti vyšťourané se sdílených dat a o schopnosti je správně pochopit a využít ve svůj prospěch. Tady, zdá se, má Lewis mezery a naopak Nico velkou sílu. -
Kapor
09:39 30.06.2014 194.160.178.XXXJe to hlúposť,... ...aby tím dobre napredoval, musia spolupracovať obidve skupiny, okolo oboch jazdcov a tí nemajú čo zatajovať jeden druhému, lebo tieto veci sa dajú vyčítať z dát, ak sú obaja inteligentní, vedia to vyčítať oni, alebo ich inžinieri a hlavne, ak sa tomu venujú. Mne sa stále vidí, že Lewis ťahá stále za kratší koniec preto a je potom z toho nervózny preto, lebo má moc mimo závodných aktivít a Nico je uzavretejší a viac ako o aktivitách mimo závodnej dráhy, dumá o tom, kde by mohol byť rýchlejší ako Lewis a je jasné, že hľadá v dátach Lewisa slabé miesta a nakoniec aj v svojich a keď zistí, kde pochybili mal by to tímu povedať, lebo určite prišiel na to, prečo ich v kvalifikácii porazil William a tajením možnej príčiny tímu len poškodí. Je to chytrý chlapec a ak príde na vec, ako tomu v budúcnosti zabrániť, mal by s tým ihneď vyjsť a informovať tím, aby to mohol preveriť. Len tak sa dajú robiť pokroky na novej trati, ktorou VC RAkúska je a kde si boli na začiatku všetci rovní. Inak Williams bol rýchly v Rakúsku preto, lebo trať bola presne šitá na sprevodovanie auta a k jeho pohonnej jednotke tak, aby mohla vyniknúť, lebo pracovala pri optimálnych podmienkach., čo tím nevyužil, pre zlú stratégiu. Možno na rok. -
kakaa
09:23 30.06.2014 85.71.39.XXXno kdybych věděl líp jak na to, taky bych nebyl rád kdyby přišel borec a řekl povídej, hm jo takhle to mě nenapadlo, to musím vyzkoušet.. a hele ono to funguje, sice ne tak dobře jako u tebe, ale zrychlilo mě to, tak díky a zase se ozvi, no neni problém, nevadí mi že mě dotahuješ díky mejm radám, jsem hrdej na to že z tebe dělám lepšího pilota a ne proto že to mám ve smlouvě -
Hr3bec
09:19 30.06.2014 85.135.106.XXXA to je přesně ta dnešní přetechnizovaná doba... Celý tým ví přesně kdy si jezdec uprdne, řídí výkon auta pomalu už z boxů od pc...naprostý souhlas jsou to krádeže talentu. Je to smutné...ne jen, že dnešní F1 je hlavně o autě a jezdec už má minimální vliv, ale ještě ten minimální vliv už se díky tomuhle úplně eliminuje. A nejspíš bude stále hůř :-(-
-
-
-
Raider
15:31 30.06.2014 85.70.74.XXXKdyž už se o něco snažíš, tak dá rozum, že dřív nebo později k tomu alespoň více či méně dospěješ.
Je celkem vtipné, že 70. a 80. léta jsou obecně považována za zlatou éru, když právě tam byl zhruba nastaven ten "nenáviděný" směr, kterým se to ubírá do dnešních dnů - tedy upřednostňovat obchodní stránku věci nad vším ostatním.
O F1 jako o sportu se IMHO můžeme bavit dejme tomu ještě tak v těch 70. letech.
-
-
seven
14:33 30.06.2014 93.153.124.XXXData poskytnou hodně detailních a klíčových informací, nicméně je to především o organizaci v týmu jak s nimi budou pracovat. Dva jezdci jedoucí o titul nikde a nikdy spolu nebudou spolupracovat, je dost naivní si to myslet a vyžadovat to. Na stranu druhou ač je z dat možno získat opravdu hodně, rozdílný jezdecký styl a z toho vyplývající vychytávky (řekněme atributy talentu k rychlé jízdě) není možno snadno okopírovat. Myslím, že například Seb u RB kouká do dat Danimu pořád, ale zdá se, že ho to před něj výrazně posunout nedokázalo. Díky technologiím, se dnes rozdíly mezi kvalitou jezdců snížily , ale pořád tu jsou. Rozdíl na kolo může být v malých zlomcích sekundy, ale stále je vysoká pravděpodobnost , že vyhraje ten lepší i když je to mnohem obtížnější než za časů Hilla. Předpoklad ovšem platí pouze v případě, že soupeřící jezdci mají stejné technické podmínky.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek