DISKUZE K ČLÁNKU Hill: Sdílení dat jako krádež talentu

Sdílení dat mezi týmovými kolegy je dnes běžnou součástí Formule 1. Ne každému se to zamlouvá a piloti se stále snaží si svá tajemství chránit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hill: Sdílení dat jako krádež talentu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 02.07.2014 10:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 23 lidí) 30.06.2014 09:19
A to je přesně ta dnešní přetechnizovaná doba... … »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 30.06.2014 14:20
ale spěje to tam. jenom aby ve finále pilot… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • PC

    46.13.21.XXX
    myslím, že dikud se bude jezdit k týmovému pPoháru konstruktérů ještě Mistr světa, tak bude rivalita mezi oběma jezdci vždy a nikdo tomu nezabrání. V dnešní době je problém, že se technika posunula na hranice lidských možností a o vítězství rozhodují už jen drobnosti vyšťourané se sdílených dat a o schopnosti je správně pochopit a využít ve svůj prospěch. Tady, zdá se, má Lewis mezery a naopak Nico velkou sílu.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to hlúposť,... ...aby tím dobre napredoval, musia spolupracovať obidve skupiny, okolo oboch jazdcov a tí nemajú čo zatajovať jeden druhému, lebo tieto veci sa dajú vyčítať z dát, ak sú obaja inteligentní, vedia to vyčítať oni, alebo ich inžinieri a hlavne, ak sa tomu venujú. Mne sa stále vidí, že Lewis ťahá stále za kratší koniec preto a je potom z toho nervózny preto, lebo má moc mimo závodných aktivít a Nico je uzavretejší a viac ako o aktivitách mimo závodnej dráhy, dumá o tom, kde by mohol byť rýchlejší ako Lewis a je jasné, že hľadá v dátach Lewisa slabé miesta a nakoniec aj v svojich a keď zistí, kde pochybili mal by to tímu povedať, lebo určite prišiel na to, prečo ich v kvalifikácii porazil William a tajením možnej príčiny tímu len poškodí. Je to chytrý chlapec a ak príde na vec, ako tomu v budúcnosti zabrániť, mal by s tým ihneď vyjsť a informovať tím, aby to mohol preveriť. Len tak sa dajú robiť pokroky na novej trati, ktorou VC RAkúska je a kde si boli na začiatku všetci rovní. Inak Williams bol rýchly v Rakúsku preto, lebo trať bola presne šitá na sprevodovanie auta a k jeho pohonnej jednotke tak, aby mohla vyniknúť, lebo pracovala pri optimálnych podmienkach., čo tím nevyužil, pre zlú stratégiu. Možno na rok. 01

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no kdybych věděl líp jak na to, taky bych nebyl rád kdyby přišel borec a řekl povídej, hm jo takhle to mě nenapadlo, to musím vyzkoušet.. a hele ono to funguje, sice ne tak dobře jako u tebe, ale zrychlilo mě to, tak díky a zase se ozvi, no neni problém, nevadí mi že mě dotahuješ díky mejm radám, jsem hrdej na to že z tebe dělám lepšího pilota a ne proto že to mám ve smlouvě

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    A to je přesně ta dnešní přetechnizovaná doba... Celý tým ví přesně kdy si jezdec uprdne, řídí výkon auta pomalu už z boxů od pc...naprostý souhlas jsou to krádeže talentu. Je to smutné...ne jen, že dnešní F1 je hlavně o autě a jezdec už má minimální vliv, ale ještě ten minimální vliv už se díky tomuhle úplně eliminuje. A nejspíš bude stále hůř :-(

    + 23 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Cílem je eliminovat lidský faktor...

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        O to se už snaží dobrých třicet let a pořád se to nějak nedaří.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Evidentně se to daří... Nějaký vliv bude mít vždy, ale ten se zmenšuje... Vždyť např. strategie počítá počítače, sledují předpovědi online... Co věcí může jezdec nastavit na volantu...

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          ale spěje to tam. jenom aby ve finále pilot nebyl jenom pasažér, který se veze a auto řídí po ideální stopě v ideální rychlosti satelit přes GPSku.............05 to by mě asi fakt nebavilo03

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Raider

            85.70.74.XXX
            Když už se o něco snažíš, tak dá rozum, že dřív nebo později k tomu alespoň více či méně dospěješ.
            Je celkem vtipné, že 70. a 80. léta jsou obecně považována za zlatou éru, když právě tam byl zhruba nastaven ten "nenáviděný" směr, kterým se to ubírá do dnešních dnů - tedy upřednostňovat obchodní stránku věci nad vším ostatním.

            O F1 jako o sportu se IMHO můžeme bavit dejme tomu ještě tak v těch 70. letech.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • seven

          93.153.124.XXX
          Data poskytnou hodně detailních a klíčových informací, nicméně je to především o organizaci v týmu jak s nimi budou pracovat. Dva jezdci jedoucí o titul nikde a nikdy spolu nebudou spolupracovat, je dost naivní si to myslet a vyžadovat to. Na stranu druhou ač je z dat možno získat opravdu hodně, rozdílný jezdecký styl a z toho vyplývající vychytávky (řekněme atributy talentu k rychlé jízdě) není možno snadno okopírovat. Myslím, že například Seb u RB kouká do dat Danimu pořád, ale zdá se, že ho to před něj výrazně posunout nedokázalo. Díky technologiím, se dnes rozdíly mezi kvalitou jezdců snížily , ale pořád tu jsou. Rozdíl na kolo může být v malých zlomcích sekundy, ale stále je vysoká pravděpodobnost , že vyhraje ten lepší i když je to mnohem obtížnější než za časů Hilla. Předpoklad ovšem platí pouze v případě, že soupeřící jezdci mají stejné technické podmínky.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama