DISKUZE K ČLÁNKU Hill: Sdílení dat jako krádež talentu

Sdílení dat mezi týmovými kolegy je dnes běžnou součástí Formule 1. Ne každému se to zamlouvá a piloti se stále snaží si svá tajemství chránit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hill: Sdílení dat jako krádež talentu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 02.07.2014 10:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 23 lidí) 30.06.2014 09:19
A to je přesně ta dnešní přetechnizovaná doba... … »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 30.06.2014 14:20
ale spěje to tam. jenom aby ve finále pilot… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • PC

    46.13.21.XXX
    myslím, že dikud se bude jezdit k týmovému pPoháru konstruktérů ještě Mistr světa, tak bude rivalita mezi oběma jezdci vždy a nikdo tomu nezabrání. V dnešní době je problém, že se technika posunula na hranice lidských možností a o vítězství rozhodují už jen drobnosti vyšťourané se sdílených dat a o schopnosti je správně pochopit a využít ve svůj prospěch. Tady, zdá se, má Lewis mezery a naopak Nico velkou sílu.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to hlúposť,... ...aby tím dobre napredoval, musia spolupracovať obidve skupiny, okolo oboch jazdcov a tí nemajú čo zatajovať jeden druhému, lebo tieto veci sa dajú vyčítať z dát, ak sú obaja inteligentní, vedia to vyčítať oni, alebo ich inžinieri a hlavne, ak sa tomu venujú. Mne sa stále vidí, že Lewis ťahá stále za kratší koniec preto a je potom z toho nervózny preto, lebo má moc mimo závodných aktivít a Nico je uzavretejší a viac ako o aktivitách mimo závodnej dráhy, dumá o tom, kde by mohol byť rýchlejší ako Lewis a je jasné, že hľadá v dátach Lewisa slabé miesta a nakoniec aj v svojich a keď zistí, kde pochybili mal by to tímu povedať, lebo určite prišiel na to, prečo ich v kvalifikácii porazil William a tajením možnej príčiny tímu len poškodí. Je to chytrý chlapec a ak príde na vec, ako tomu v budúcnosti zabrániť, mal by s tým ihneď vyjsť a informovať tím, aby to mohol preveriť. Len tak sa dajú robiť pokroky na novej trati, ktorou VC RAkúska je a kde si boli na začiatku všetci rovní. Inak Williams bol rýchly v Rakúsku preto, lebo trať bola presne šitá na sprevodovanie auta a k jeho pohonnej jednotke tak, aby mohla vyniknúť, lebo pracovala pri optimálnych podmienkach., čo tím nevyužil, pre zlú stratégiu. Možno na rok. 01

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no kdybych věděl líp jak na to, taky bych nebyl rád kdyby přišel borec a řekl povídej, hm jo takhle to mě nenapadlo, to musím vyzkoušet.. a hele ono to funguje, sice ne tak dobře jako u tebe, ale zrychlilo mě to, tak díky a zase se ozvi, no neni problém, nevadí mi že mě dotahuješ díky mejm radám, jsem hrdej na to že z tebe dělám lepšího pilota a ne proto že to mám ve smlouvě

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    A to je přesně ta dnešní přetechnizovaná doba... Celý tým ví přesně kdy si jezdec uprdne, řídí výkon auta pomalu už z boxů od pc...naprostý souhlas jsou to krádeže talentu. Je to smutné...ne jen, že dnešní F1 je hlavně o autě a jezdec už má minimální vliv, ale ještě ten minimální vliv už se díky tomuhle úplně eliminuje. A nejspíš bude stále hůř :-(

    + 23 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Cílem je eliminovat lidský faktor...

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        O to se už snaží dobrých třicet let a pořád se to nějak nedaří.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Evidentně se to daří... Nějaký vliv bude mít vždy, ale ten se zmenšuje... Vždyť např. strategie počítá počítače, sledují předpovědi online... Co věcí může jezdec nastavit na volantu...

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          ale spěje to tam. jenom aby ve finále pilot nebyl jenom pasažér, který se veze a auto řídí po ideální stopě v ideální rychlosti satelit přes GPSku.............05 to by mě asi fakt nebavilo03

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Raider

            85.70.74.XXX
            Když už se o něco snažíš, tak dá rozum, že dřív nebo později k tomu alespoň více či méně dospěješ.
            Je celkem vtipné, že 70. a 80. léta jsou obecně považována za zlatou éru, když právě tam byl zhruba nastaven ten "nenáviděný" směr, kterým se to ubírá do dnešních dnů - tedy upřednostňovat obchodní stránku věci nad vším ostatním.

            O F1 jako o sportu se IMHO můžeme bavit dejme tomu ještě tak v těch 70. letech.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • seven

          93.153.124.XXX
          Data poskytnou hodně detailních a klíčových informací, nicméně je to především o organizaci v týmu jak s nimi budou pracovat. Dva jezdci jedoucí o titul nikde a nikdy spolu nebudou spolupracovat, je dost naivní si to myslet a vyžadovat to. Na stranu druhou ač je z dat možno získat opravdu hodně, rozdílný jezdecký styl a z toho vyplývající vychytávky (řekněme atributy talentu k rychlé jízdě) není možno snadno okopírovat. Myslím, že například Seb u RB kouká do dat Danimu pořád, ale zdá se, že ho to před něj výrazně posunout nedokázalo. Díky technologiím, se dnes rozdíly mezi kvalitou jezdců snížily , ale pořád tu jsou. Rozdíl na kolo může být v malých zlomcích sekundy, ale stále je vysoká pravděpodobnost , že vyhraje ten lepší i když je to mnohem obtížnější než za časů Hilla. Předpoklad ovšem platí pouze v případě, že soupeřící jezdci mají stejné technické podmínky.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama