DISKUZE K ČLÁNKU Jezdci F1 zpochybňují nové pravidlo o pevném restartu
Jenson Button, Nico Rosberg a Lewis Hamilton se na začátku týdne vyjádřili k pevným opakovaným startům, z nového pravidla nebyli zrovna nadšeni
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jezdci F1 zpochybňují nové pravidlo o pevném restartu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 8 lidí)
27.06.2014 12:56
Další hřebík do rakve F1. Už takto umělohmotná… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000635
12:56 27.06.2014 178.209.152.XXXDalší hřebík do rakve F1. Už takto umělohmotná pseudopodívaná se stane ještě ubožejší. S Bohem královno motorsportu, děkuji Ti, že jsi mne bavila dlouhých 20 let. Posledních cca 15 let však bylo patrné, že jsi dosáhla důchodového věku a nyní se již nacházíš ve stadiu klinické smrti. S Bohem a šáteček. -
Chasnik
11:02 27.06.2014 217.117.213.XXXCo je špatné na letmém startu? Nechápu, proč je ten letmý start komisařům trnem v oku? Ještě bych jakž takž pochopil, kdyby se za safety carem prostě odjelo jedno "ochlazovací" kolo a potom auta stála na roštu až do uklizení tratě. I když by to opět přineslo nemalé problémy s autem (ochlazení, zase zpět všechno zahřát atd.). Nevím, jestli by to za to stálo, ale alespoň bych chápal, že je prostě na trati klid pro stewardy, kteří jsou na trati.
Takhle vzniknul kočkopes, při kterém vláček aut každým kolem projede okolo inkriminovaného místa, lidem, kteří trať uklízejí, to vůbec v ničem nepomůže, akorát v závěru se auta postaví na rošt a budou zase čekat, až zhasnou červená světla - proč?! Nedává mi to smysl...
Řesení, jaké je teď, se zpomalovacím vozem a letmým startem, mi připadá dobré. Samozřejmě, vždycky na tom někdo vydělá a někdo prodělá, ale tomu nejde zabránit.
Možná by bylo o hodně lepší více omezit rychlost v režimu dvojitých žlutých vlajek, aby se výjezdy SC redukovaly na opravdu nutné minimum, když jsou trosky formulí rozesety po celé šířce trati, nebo je nějaké místo (třeba v Monacu nebo Singapuru) totálně "zašpuntováno". Nebo v určitém sektoru nastavit "SC mód". Stejně to už dnes funguje podobně a auta zpomalují v době vyhlášení SC fáze, ne až po samotném dojetí safety caru. Při tom, jak jsou letos nastavena pravidla (nově o hodně více měřených sektorů pro vlajky), by to mohlo být rozumné řešení. Zrovna třeba kolize Malda s Gutim v Bahrajnu šla ošetřit dvojitými žlutými nebo oním SC módem v daném úseku trati.-
eR
13:42 27.06.2014 62.245.107.XXXNa letmém startu není špatného nic, ale loni se propadla sledovanost F1 v TV a oni hledají možnosti jak přitáhnout k F1 víc diváků co ji dosud nesledovali. Proto tu pro "zatraktivnění" máme poslední závod s dvojnásobnými body a teď i pevné restarty.
Já se jen bojím s čím ještě přijdou na konci roku, protože ty nejkontroverznější změny schvalují vždy na poslední chvíli, aby to už nikdo nedokázal před novou sezónou zvrátit.
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
08:52 01.07.2014 77.240.96.XXXTen tvůj nápad je tak naivní, že to snad ani nemůžeš myslet vážně.
F1 je o závodění, nejedná se o přehlídkové jízdy. Pokud proběhne restart, všichni jsou v závodním režimu. A dohody platí do prvního porušení. Ta tvoje myšlenka by vedla akorát k rozhádání pilotů mezi sebou.
Pokud s tím chtějí piloti něco udělat (změnit) a postavit se FIA, pak nikoliv takhle hloupě. Musí se snažit ovlivňovat (ne)přijetí takovýchto nápadů.
Na rozdíl od tebe si pamatuji podobný "bojkot" ve Španělsku 1975. Tam k bojkotu měli piloti mnohem vážnější důvody a nedopadlo to dobře ani s bojkotem, ani se závodem.
Chasnik výše ti to napsal ve dvou řádcích naprosto jasně. Jako bys neznal alespoň nedávnou minulost. Dohodnout se neumí ani týmoví kolegové a ty chceš, aby se domluvili všichni napříč startovním polem.
-
-
-
-
-
-
Kapor
10:34 27.06.2014 194.160.178.XXXZ pohľadu komisárov FIA,... ...je to jednoduché, lebo chcú odstrániť, aby niekto získal a iný stratil, výjazdom Safety Caru. Ale si neuvedomujú to, že ak na rok sú povolené na sezónu len 4 pohonné jednotky, zastavenie a státie a samotný štart je o opotrebenie navyše, nielen u pneumatík, ktoré nie sú rovnomerne opotrebené a preto sa nedá zaručiť tak dobre, ako na čerstvých pneumatikách na začiatku závodu, ako to hovoril Jenson, ale aj spojková lamela to nemusí vydržať a tiež iné komponenty, ktoré pri odstavení a znovu sprevádzkovaní vyžadujú určitý režim, čo neúmerne predĺži čas závodu a pritom sa nedeje nič podstatné, preto si fanúšikovia prepnú na futbal, alebo iný šport, kde sa niečo deje, lebo po štarte budú svedkami toho, že autá po trati zas len krúžia, miesto toho, aby závodili.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek