DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Rosberg útočí v nečekaných momentech

Nico Rosberg díky svým výsledkům v letošní sezoně rozšiřuje okruh svých příznivců a lidí, kteří uznávají jeho odvedenou práci. Jacques Villeneuve a Christian Danner patří mezi ně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve: Rosberg útočí v nečekaných momentech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 25.06.2014 21:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001402 (Hlasovalo 11 lidí) 24.06.2014 10:52
Prvních pět závodů si oba jezdci Mercedesu … »
» Plecháček (Hlasovalo 8 lidí) 24.06.2014 10:24
Když tu mluvíš o brutálních předjížděcích… »
» Duncan66 (Hlasovalo 7 lidí) 24.06.2014 19:09
Kdyz byl Lewis prvni, tak Nicovi vzdy na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Duncan66

                                  Duncan66

                                  89.29.32.XXX
                                  On mel nejlepsi auto v poli kazdou sezonu? Tohle vlakno resi Lewisovu karieru? heh, ze si nejsem ani jednoho vedom.

                                  + 1 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                          • Chasnik

                            217.117.213.XXX
                            Minimálně na tom incidentu s Maldem ve Valencii je podepsán i Lewis. Kdyby trošku přemýšlel, tak mu bude jasné, že Maldo se do něj v další zatáčce zapíchne jako neřízená střela. Mohl se na tu situaci připravit, místo toho šel bezhlavě do jasného konfliktu. Že potom dostal Pastor pentli, Lewisovi překvapivě body zpátky nepřineslo.
                            A jinak, ostatní taky nebyli bez problému. Co by mohl říkat takový Alonso po startu v Belgii.
                            Jasně, někdy má člověk prostě smůlu, ale bohužel někteří hranaři jdou té smůle kolikrát naproti.

                            + 1 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Duncan66

                              Duncan66

                              89.29.32.XXX
                              ja jsem nikde nenapsal, ze ostatni smulu nemeli. Ale tlik sestrelu, kiksu tymu a tech. problemu nemeli v souctu ani polovinu, spise ani tretinu.
                              Zadny sampion nepousti v zavode soupere jen tak pro nic za nic. Jak mohl predvidat, ze Maldonado vyjede tak nebezpecne zpatky na trat, to tedy nevim, to by potom v zivote nemohlo dojit k zadnemu souboji, pokud by se melo kalkulovat v kazde zatacce se vsemi moznymi situacemi, ktere s 1% pravdepodobnosti nastanou.

                              + 1 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Chasnik

                                217.117.213.XXX
                                Najdi si to někde na netu a bude ti to jasnější. S nějakou pravděpodobností 1% jsi v tomhle případě hooodně mimo 03

                                Kimi taky v Brazílii vyjel mimo trať aby zabránil kolizi, byť to pro něj znamenalo ztrátu pozic, ale ne ztrátu závodu. A pokud má "onen šampion" nechat místo soupeři (který navíc s největší pravděpodobností chytí pentli, takže ho opět přepustí zpět) místo toho, aby si nechal rozbít formulku, tak to není pouštění "jen tak pro nic za nic".

                                A prozradím ti tajemství: pravý šampión právě UMÍ předvídat, protože to v kritických momentech zachraňuje body, které pak třeba v závěru ročníku chybí.

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
            • anonym

              213.151.83.XXX
              Odpovídá jen tehdy, když vítěží můj favorit. když nevítězí, tak neopovídá. Čili Alonzo je nejlepší, i když nevítězí. Nebo je to jinak?

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Eracer

        62.168.11.XXX
        Koukám že ti hodně ležím v žaludku, ale ty mě naopak ne, naopak tě mám celkem rád, jsi v pohodě.

        Ale k věci, neříkám že je Lewis sralbotka, to vůbec ne je to taky šakal, ale Nico nemůže být v zapomenutelných končinách...Když Nico útočí je to opravdu nečekaný manévr, skvěle se drží v pozadí a pak najednou vystartuje a chytí kořist. To opravdu málo vidíš...

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.102.3.XXX
          o kterych manevrech se to jako mluvi? Vzdyt v teto sezone Nico v podstate predjel jeden jediny vuz a to Pereze, ktery mel pneu na konci zivotnosti a v dalsim kole jel do boxu. A Nico se za nim trapil tolik kol bez naznaku. To by se podle me Lewisovi stat nemohlo.

          + 6 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Eracer

            62.168.11.XXX
            Nemohlo protože je pomalejší...

            + 7 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.102.3.XXX
              ze ho ten "rychlejsi" Nico uz tolikrat predjel, ze? 13
              Porad cekam o cem ze to vlastne placas ty svoje ody na Nica, ktery sveho tymoveho kolegu, ktery je udajne pomalejsi nedokazal predjet ani s lepsimi pneu a jinou strategii atd.
              Jelikoz ses ale zmohl pouze na odklaneni, tak se asi ani niceho nedockam co?

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Solidni nazor

                213.29.197.XXX
                Zkus pochopit, ze pneu, maji na zacatku vsichni stejne. Mne to prijde ferove.
                Takze argumentujes-li tim, ze Nico nedokazal Lewise predejt ani na lepsich pneu, mel bys take vedet, ze se musel drzet Lewise na mnohem ojetejsich gumach a Lewis mu ani na cistem vzduchu (jak se tu po kanade casto horekuje, ze ho Lewis smolne nemel) nedokazal odjet.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  Kdyz byl Lewis prvni, tak Nicovi vzdy na zacatku zavodu ujel. Kdyz vedl Nico, tak se ho Lewis drzel cely zavod.
                  V Bahrajnu dostal Nico na novejsich a navic mekcich gumach diky SC velkou sanci Lewise porazit. nepovedlo se. Podobne tomu bylo v Barcelone a zase nic. Tak se jenom ptam, podle ceho, ze je ten Nico takova selma a predjizdeci buh, to je vse 03

                  + 7 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    213.29.197.XXX
                    prihody z bahjanu jsem ti osvezil vyse. V barcelone musel Lewis pouzit proti zakazu tymu vice vykonu, aby se ubranil.

                    + 3 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      Duncan66

                      89.29.32.XXX
                      Nico zakazany vykon puzil jako prvni minuly zavod pred Barcelonou.
                      Prihody z Bahrajnu si mi nijak neosvezil, spise zase plkas nepravdu. Ojetejsi gumy mel naopak Lewis, ktery stavel drive, zatimco nico bral mekci smes a stavel pozdeji. Takze v prvnich kolech po SC fazi mel jasnou vyhodu, ale stejne to nedokazal pretavit a Lewise predjet. Osobne verim tomu, ze ve stejne situaci by Lewis v 99% pripadu soupere v pohode predjel.

                      + 5 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Solidni nazor

                        213.29.197.XXX
                        jo, ale tu informaci mas (jako vsichni, co stoji za Lewisem) z Lewisova twittru, prepsanou do ceskych luhu a haju, ze jo. Inu objektivita.

                        + 4 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.236.XXX
            "A Nico se za nim trapil tolik kol bez naznaku. To by se podle me Lewisovi stat nemohlo."

            Lewisovi by se to stát mohlo. Ono se mu to vlastně stalo, protože jel v tom samým vláčku, kterej vedl Pérez a ve kterým se údajně trápil Rosberg. Takže pokud jel Pérez tak pomalu, že všechny zdržoval a pokud je Rosberg takovej neschopa, že nedokázal využít čerstvějších pneu a lepšího auta, proč je zabiják Lewis (s ještě čerstvějšími pneu) vlastně neobjel všechny a neuháněl si pro vítězství?

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.102.3.XXX
              protoze kdyz jsi ve vlacku, tak pokud nikdo neudela chybu, tak ma sanci na predjeti pouze druhy ve vlacku. Kdyz totiz vsichni muzou pouzit DRS a od 2. do 5. mista ve vlacku jsou cca stejne rychle vozy, tak se jaksi predjizdet neda. Navic ostatni meli stejne stare pneu. Neboli na tahu byl primarne Nico a trvalo mu to 15 kol nebo kolik.
              Pokud tyto zakladni veci nechapete, tak je potom tezka diskuze. 20

              + 6 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.236.XXX
                Pérezovi naměřili max. rychlost >320 km/h, Rosbergovi 310. Při takovém rozdílu už nepomůže ani DRS. To už spíš mohli zezadu útočit Hamilton s Massou, kteří byli na rovinkách zhruba stejně rychlí jako Pérez. Bottas byl něco mezi...

                Pneumatiky hrají nicotnou roli, pokud ti před tebou (byť s nazutými novými) jedou tak pomalu, jako by měli staré - což museli, když jeli za tím Pérezem.

                Přesně jak píšeš, těžká diskuze.

                + 7 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  89.102.3.XXX
                  320 v dane fazi zavodu bez DRS urcite nemel. Mel tak 300. Starsi pneu samozrejme hraji roli v pomalejsim vyjezdu, drive musis na brzdy apod.
                  Mi ukaz pripad, kdy ve vlacku utocil nekdo na pozici 3. a vice. kdyz vsichni meli otevrene DRS, cca stejne rychle vozy a cca stejne stare pneu. To se jednoduse nestava a je to zcela logicke.

                  + 4 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    37.188.236.XXX
                    Tak teď už tomu nerozumím vůbec. Péreze odhaduješ tak na 300 bez DRS, Rosberg se pohyboval někde v rozmezí řekněme 305-310(max) s DRS, Hamilton ve stejnou dobu až 318 s DRS.

                    Říkáš, že Pérez měl staré pneumatiky a v zatáčkách tudíž musel být pomalej(ší). Rosberg za ním jel -asi- rychleji na rovinkách, takže v zatáčkách musel být JEŠTĚ POMALEJŠÍ. Bottas za ním mohl jet přinejlepším podle Rosberga a pak už byl Hamilton, který v zatáčkách prostě nemohl být pomalejší než ten Rosberg (když jel ve vláčku, měl novější pneu a vůbec, je lepší, ne?), na rovinkách byl o parník rychlejší a stejně se nikam neposouval? Jak to, že těch cca 12-13 kol jeli víceméně poslušně ve vláčku a v technické části trati nevznikala žádná velká tlačenice?

                    Zkrátka je tam nějakej renonc, nemůžeš být rychlejší všude a přitom nezískávat; dokonce ani opticky, o pozicích nemluvě. Takže mi z toho vychází
                    - Pérez byl na rovinkách +- stejně rychlej bez DRS jako Rosberg s DRS (nebo byl ten rozdíl minimální)
                    - Pérezovy pneu byly až do cca 26. kola vlastně v docela dobré kondici a přišly o vlastnosti až skokově (takže těžko může být řeč o nějakým trápení).

                    + 4 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Duncan66

                      89.102.3.XXX
                      Co treba chlazeni brzd atd. a opotrebeni pneu, kdyz by jeli vsichni celou dobu tesne za sebou? To ti nerika vubec nic? To te nenapadlo ani na chvili?
                      A znovu. Uved mi priklad, kdy jel vlacek cca stejne vykonnych vozu a predjizdel nekdo jiny, nez pilot na pozici 2 ve vlacku. Z logiky veci je to prave on, ktery ma jako jediny vyhodu DRS proti souperi bez DRS. 03
                      Proc asi dostal prikaz Botas v Kanade, aby pustil Massu, kdyz sam nemohl predjet soupere?

                      + 4 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama