DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Rosberg útočí v nečekaných momentech
Nico Rosberg díky svým výsledkům v letošní sezoně rozšiřuje okruh svých příznivců a lidí, kteří uznávají jeho odvedenou práci. Jacques Villeneuve a Christian Danner patří mezi ně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Villeneuve: Rosberg útočí v nečekaných momentech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 11 lidí)
24.06.2014 10:52
Prvních pět závodů si oba jezdci Mercedesu … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Chasnik
22:39 24.06.2014 217.117.213.XXXMinimálně na tom incidentu s Maldem ve Valencii je podepsán i Lewis. Kdyby trošku přemýšlel, tak mu bude jasné, že Maldo se do něj v další zatáčce zapíchne jako neřízená střela. Mohl se na tu situaci připravit, místo toho šel bezhlavě do jasného konfliktu. Že potom dostal Pastor pentli, Lewisovi překvapivě body zpátky nepřineslo.
A jinak, ostatní taky nebyli bez problému. Co by mohl říkat takový Alonso po startu v Belgii.
Jasně, někdy má člověk prostě smůlu, ale bohužel někteří hranaři jdou té smůle kolikrát naproti.-
Duncan66
11:46 25.06.2014 89.29.32.XXXja jsem nikde nenapsal, ze ostatni smulu nemeli. Ale tlik sestrelu, kiksu tymu a tech. problemu nemeli v souctu ani polovinu, spise ani tretinu.
Zadny sampion nepousti v zavode soupere jen tak pro nic za nic. Jak mohl predvidat, ze Maldonado vyjede tak nebezpecne zpatky na trat, to tedy nevim, to by potom v zivote nemohlo dojit k zadnemu souboji, pokud by se melo kalkulovat v kazde zatacce se vsemi moznymi situacemi, ktere s 1% pravdepodobnosti nastanou.-
Chasnik
21:24 25.06.2014 217.117.213.XXXNajdi si to někde na netu a bude ti to jasnější. S nějakou pravděpodobností 1% jsi v tomhle případě hooodně mimo
Kimi taky v Brazílii vyjel mimo trať aby zabránil kolizi, byť to pro něj znamenalo ztrátu pozic, ale ne ztrátu závodu. A pokud má "onen šampion" nechat místo soupeři (který navíc s největší pravděpodobností chytí pentli, takže ho opět přepustí zpět) místo toho, aby si nechal rozbít formulku, tak to není pouštění "jen tak pro nic za nic".
A prozradím ti tajemství: pravý šampión právě UMÍ předvídat, protože to v kritických momentech zachraňuje body, které pak třeba v závěru ročníku chybí.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Eracer
10:41 24.06.2014 62.168.11.XXXKoukám že ti hodně ležím v žaludku, ale ty mě naopak ne, naopak tě mám celkem rád, jsi v pohodě.
Ale k věci, neříkám že je Lewis sralbotka, to vůbec ne je to taky šakal, ale Nico nemůže být v zapomenutelných končinách...Když Nico útočí je to opravdu nečekaný manévr, skvěle se drží v pozadí a pak najednou vystartuje a chytí kořist. To opravdu málo vidíš...-
Duncan66
12:39 24.06.2014 89.102.3.XXXo kterych manevrech se to jako mluvi? Vzdyt v teto sezone Nico v podstate predjel jeden jediny vuz a to Pereze, ktery mel pneu na konci zivotnosti a v dalsim kole jel do boxu. A Nico se za nim trapil tolik kol bez naznaku. To by se podle me Lewisovi stat nemohlo.-
-
Duncan66
13:07 24.06.2014 89.102.3.XXXze ho ten "rychlejsi" Nico uz tolikrat predjel, ze?
Porad cekam o cem ze to vlastne placas ty svoje ody na Nica, ktery sveho tymoveho kolegu, ktery je udajne pomalejsi nedokazal predjet ani s lepsimi pneu a jinou strategii atd.
Jelikoz ses ale zmohl pouze na odklaneni, tak se asi ani niceho nedockam co?-
Solidni nazor
18:54 24.06.2014 213.29.197.XXXZkus pochopit, ze pneu, maji na zacatku vsichni stejne. Mne to prijde ferove.
Takze argumentujes-li tim, ze Nico nedokazal Lewise predejt ani na lepsich pneu, mel bys take vedet, ze se musel drzet Lewise na mnohem ojetejsich gumach a Lewis mu ani na cistem vzduchu (jak se tu po kanade casto horekuje, ze ho Lewis smolne nemel) nedokazal odjet.-
Duncan66
19:09 24.06.2014 89.29.32.XXXKdyz byl Lewis prvni, tak Nicovi vzdy na zacatku zavodu ujel. Kdyz vedl Nico, tak se ho Lewis drzel cely zavod.
V Bahrajnu dostal Nico na novejsich a navic mekcich gumach diky SC velkou sanci Lewise porazit. nepovedlo se. Podobne tomu bylo v Barcelone a zase nic. Tak se jenom ptam, podle ceho, ze je ten Nico takova selma a predjizdeci buh, to je vse-
-
Duncan66
20:13 24.06.2014 89.29.32.XXXNico zakazany vykon puzil jako prvni minuly zavod pred Barcelonou.
Prihody z Bahrajnu si mi nijak neosvezil, spise zase plkas nepravdu. Ojetejsi gumy mel naopak Lewis, ktery stavel drive, zatimco nico bral mekci smes a stavel pozdeji. Takze v prvnich kolech po SC fazi mel jasnou vyhodu, ale stejne to nedokazal pretavit a Lewise predjet. Osobne verim tomu, ze ve stejne situaci by Lewis v 99% pripadu soupere v pohode predjel.
-
-
-
-
-
-
rock
13:07 24.06.2014 37.188.236.XXX"A Nico se za nim trapil tolik kol bez naznaku. To by se podle me Lewisovi stat nemohlo."
Lewisovi by se to stát mohlo. Ono se mu to vlastně stalo, protože jel v tom samým vláčku, kterej vedl Pérez a ve kterým se údajně trápil Rosberg. Takže pokud jel Pérez tak pomalu, že všechny zdržoval a pokud je Rosberg takovej neschopa, že nedokázal využít čerstvějších pneu a lepšího auta, proč je zabiják Lewis (s ještě čerstvějšími pneu) vlastně neobjel všechny a neuháněl si pro vítězství?-
Duncan66
13:24 24.06.2014 89.102.3.XXXprotoze kdyz jsi ve vlacku, tak pokud nikdo neudela chybu, tak ma sanci na predjeti pouze druhy ve vlacku. Kdyz totiz vsichni muzou pouzit DRS a od 2. do 5. mista ve vlacku jsou cca stejne rychle vozy, tak se jaksi predjizdet neda. Navic ostatni meli stejne stare pneu. Neboli na tahu byl primarne Nico a trvalo mu to 15 kol nebo kolik.
Pokud tyto zakladni veci nechapete, tak je potom tezka diskuze.-
rock
13:31 24.06.2014 37.188.236.XXXPérezovi naměřili max. rychlost >320 km/h, Rosbergovi 310. Při takovém rozdílu už nepomůže ani DRS. To už spíš mohli zezadu útočit Hamilton s Massou, kteří byli na rovinkách zhruba stejně rychlí jako Pérez. Bottas byl něco mezi...
Pneumatiky hrají nicotnou roli, pokud ti před tebou (byť s nazutými novými) jedou tak pomalu, jako by měli staré - což museli, když jeli za tím Pérezem.
Přesně jak píšeš, těžká diskuze.-
Duncan66
13:44 24.06.2014 89.102.3.XXX320 v dane fazi zavodu bez DRS urcite nemel. Mel tak 300. Starsi pneu samozrejme hraji roli v pomalejsim vyjezdu, drive musis na brzdy apod.
Mi ukaz pripad, kdy ve vlacku utocil nekdo na pozici 3. a vice. kdyz vsichni meli otevrene DRS, cca stejne rychle vozy a cca stejne stare pneu. To se jednoduse nestava a je to zcela logicke.-
rock
14:38 24.06.2014 37.188.236.XXXTak teď už tomu nerozumím vůbec. Péreze odhaduješ tak na 300 bez DRS, Rosberg se pohyboval někde v rozmezí řekněme 305-310(max) s DRS, Hamilton ve stejnou dobu až 318 s DRS.
Říkáš, že Pérez měl staré pneumatiky a v zatáčkách tudíž musel být pomalej(ší). Rosberg za ním jel -asi- rychleji na rovinkách, takže v zatáčkách musel být JEŠTĚ POMALEJŠÍ. Bottas za ním mohl jet přinejlepším podle Rosberga a pak už byl Hamilton, který v zatáčkách prostě nemohl být pomalejší než ten Rosberg (když jel ve vláčku, měl novější pneu a vůbec, je lepší, ne?), na rovinkách byl o parník rychlejší a stejně se nikam neposouval? Jak to, že těch cca 12-13 kol jeli víceméně poslušně ve vláčku a v technické části trati nevznikala žádná velká tlačenice?
Zkrátka je tam nějakej renonc, nemůžeš být rychlejší všude a přitom nezískávat; dokonce ani opticky, o pozicích nemluvě. Takže mi z toho vychází
- Pérez byl na rovinkách +- stejně rychlej bez DRS jako Rosberg s DRS (nebo byl ten rozdíl minimální)
- Pérezovy pneu byly až do cca 26. kola vlastně v docela dobré kondici a přišly o vlastnosti až skokově (takže těžko může být řeč o nějakým trápení).-
Duncan66
17:44 24.06.2014 89.102.3.XXXCo treba chlazeni brzd atd. a opotrebeni pneu, kdyz by jeli vsichni celou dobu tesne za sebou? To ti nerika vubec nic? To te nenapadlo ani na chvili?
A znovu. Uved mi priklad, kdy jel vlacek cca stejne vykonnych vozu a predjizdel nekdo jiny, nez pilot na pozici 2 ve vlacku. Z logiky veci je to prave on, ktery ma jako jediny vyhodu DRS proti souperi bez DRS.
Proc asi dostal prikaz Botas v Kanade, aby pustil Massu, kdyz sam nemohl predjet soupere?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek