DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Chci trofeje, ne uznání
Fernando Alonso by měl raději ve sbírce více trofejí než uznání za to, že s nekonkurenceschopným vozem dosahuje výborné výkony.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Chci trofeje, ne uznání
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
02:21 24.06.2014 85.71.39.XXXno ještě párkrát mu obětujou týmovýho kolegu, jako třeba ve španělsku a ztratí moje uznání, jezdecky je jednička, ne že by byl nejrychlejší, ale je takovej úpornej nepřítel, ready od prvních metrů, kterýmu stačí malá šance, ale to co okolo sebe vytváří nesvědčí o takový vyrovnanosti v hlavě jako na trati, tipnul bych to na hustej rok plnej prasáren všeho druhu pro udržení si ho, jestli hondaclaren bude dobrej, to je to co mi vadí, v rozumný míře, když to má význam np, no na starý kolena kimi ještě uvidí zač je toho loket, řekl bych, nebo jestli přijde dělat otroka kamarád bianchi -
Fanda.LH
20:46 23.06.2014 213.195.228.XXXPokud to dobře chápu Tak Renault spekuloval, že postaví nový motor, takže tady nepište nesmysly, že Ferrari pojede s Alfou, Fiatem atd... Asi to zmražení nebude tak horké... A budou moc jít do nové sezóny s novými motory... Něco jiného je vývoj v rámci sezóny, ten asi bude omezen mnohem více... -
Kapor
09:24 23.06.2014 194.160.178.XXXFerrari aj Red Bullu,... ...pomôže len stavba novej pohonnj jednotky, ako ju má urobenú Mercedes. Red Bull to už má vyriešené a Ferrari to môže vyriešiť v rámci koncernu FIAT tak, že postaví novú pohonnú jednotku pod hlavičkou Alfy Rómeo a je vymaľované. Musí však pohnúť, peňazí má viac ako dosť, aby to, čo hovorí Fernando sa na rok naplnilo. Ak bude mať konkurenčné auto, bude určite aj vyhrávať.-
Peterson
13:35 23.06.2014 213.151.95.XXXS tou stavbou vlastnich mnotoru mi to prijde dost podivne. Jak je to vlastne s tou homologaci a zmrazenim vyvoje? Honda maka na svem motoru a jestli se prida RB a jak pise Kapor, tak hypoteticky i Ferrari pres prostrednika. Neni to nejak nesmyslne nastavene, ze ti soucasni vyrobci jsou tim pravidlem znevyhodnovani? Nemelo by se jednat o zmrazeni letosnich pohonnych jednotek a na konci sezony tomu dat zelenou pro vsechny? Protoze jestli ted treba renault, nebo ferrari vidi nejakou koncepcni chybu, kterou kvuli zmrazeni vyvoje nemuzou odstranit, tak mi prijde nefer, aby se napr. Honda jen hezky poucila a v klidu si vyvinula svuj monopost s tim, ze rendl a ferka by musely na veky platit za chyby pri prvotnim designu. Pak by to znamenalo, ze jedina cesta pro ferrari i renault, jak z toho ven, by bylo predstavit "novy" motor.-
VTomi
13:44 23.06.2014 195.49.189.XXXHonda nevyvíja monopost pre rok 2015, ale motor. A vôbec to neni voči ostatným nefér, pretože motory od Honda nie sú "prihlásené" na tento rok 2014, takže pre nich "vývojový strop" neplatí. To že sledujú konkurenciu, či už priamo alebo sprostredkovane" a učia sa z ich chýb, môže to samozrejme výhoda, ale na druhej strane nemajú priame skúsenosti z ostrých pretekov - takže to je zas nevýhoda. Ale o tejto "dvojitej hlavy mince" Hondy už dávnejšie bola reč.-
Peterson
13:54 23.06.2014 213.151.95.XXXTakze lze rici, ze pokud by se RB chtel pokusit o vlastni motor treba pod hlavickou infinity a ferarri pod fiatem, tak by museli byt take prihlaseni jako vyrobci motori pro rok 2015, ci 2016? Protoze pak by renault mohl rict, ze vstoupi do F1 s novym motorem pod hlavickou XXX a mohli by udelat uplne novy motor, ne? Zajima me jak je to s tim pravidlem o zmrazeni vyvoje novi dodavatel motoru vs. soucasny.-
rock
08:14 24.06.2014 37.188.236.XXXTo zmražení je pro všechny stejný a není úplné, ale degresivní. Po letošní sezóně smí každý výrobce provést úpravy v určitém rozsahu, po sezóně 2015 dtto, ale v menším rozsahu, po sezóně 2016 zase.
Pro ilustraci (použiju vymyšlená procenta) po sezóně 2014 bude moci Renault, Ferrari a Mercedes provést úpravy v rozsahu řekněme 30% součástí pohonné jednotky a Honda současně představí nový syrový motor. Po sezóně 2015 už všichni, včetně Hondy, budou moci změnit jenom 20% součástí. Honda tak bude mít výhodu toho, že se může poučit z případných chyb ostatních - a současně nevýhodu v tom, že bude ochuzena o ten jeden největší cyklus evoluce, kdy se bude dát vychytat nejvíc dílčích nedostatků a dětských nemocí.
-
-
rock
13:42 24.06.2014 37.188.236.XXXMomentíček, možná bychom si to měli ujasnit; on o tom spekuluje Renault, Red Bull, redakce f1news nebo kolega Peterson tady o pár odstavců výš?
Vývoj nového motoru je tak 100-200 milE. Možná by nebylo od věci taky zamyšlení, kdo by byl ochotnej a schopnej ty peníze v tak nejistým podniku utopit -případně jestli vůbec někdo by byl ochotnej a schopnej je utopit PODRUHÉ v krátké době.
Jinak ta procenta jsou vybájená. Konkrétnější popis byl v zimě tady na místních stránkách, jde o jakési bodové ohodnocení jednotlivých komponentů a bodový limit, který může každý výrobce vyčerpat. Jestli postavení nového syrového motoru s nejistým výsledkem (protože o Mercedesovském motoru neví Red Bull s Renaultem o moc víc než před sezónou, takže o kopírování nemůže být řeč) je lepší nebo horší než možnost rozsáhlejší evoluce starého, to samozřejmě posoudit neumím.-
Fanda.LH
14:27 24.06.2014 62.209.192.XXXV článcích se objevovali citace, ve kterých bylo, že uvažují, že postaví nový motor po vzoru Mercedesu... Předpokládám, že detaily o jednotlivých komponentech neznají, ale o tom jak ty komponenty poskládali mají jistě představu dobrou. Nechci dělat chytrýho, nejsem inženýr od Renaultu... Ale možnosti evidentně mají... Ostatně ještě jsem neslyšel brečet Renault, či Ferrari, že jim zmražení zabránilo bojovat o titul v následujících letech... To o mnohém vypovídá...-
rock
14:47 24.06.2014 37.188.236.XXX"V článcích se objevovali citace, ve kterých bylo, že uvažují, že postaví nový motor po vzoru Mercedesu"
Aha, to jsem nezaznamenal (anebo jsem si to odfiltroval jako jednu z mnoha okurkových kachen a kachniček :-) )
Vyloučit to nemohu, ale asi bych na to nesázel. 1.to bude drahý a 2.bych tipl, že by tomu FIA chtěla udělat přítrž ze stejnýho důvodu, jak to píšeš včera, 20:51 a potom dneska v 11:05.
-
-
-
-
-
-
Peterson
14:49 23.06.2014 213.151.95.XXXNo jestli je to takhle, tak by ta Honda mohla bejt fakt bomba. Akorat nevim, jeslti McL bude schopnej postavit nejaky auto, ve kterym by ten motor mel sanci vyniknout
Ad RB a jejich motor - fakt se mi nechce verit, ze by investovali takovej balik do jakychsi zadnich vratek, kdyby to s renaultem fakt neslo. Nekde jsem tu zahledl, ze vyvoj motoru je tak na 2 roky a to musi bejt pekna sekera do financi.Na druhou stranu zacit to chystat a predjednat nejaky dalsi odberatele, treba STR + nejaky dalsi tym, tak by se to dalo mozna obhajit a ze by to svuj obchodni vyznam melo i v pripade, ze by se RB rozhodl zustat u Renaultu. -
-
-
-
Peterson
15:21 23.06.2014 213.151.95.XXXJo, asi mas pravdu. Ale umim si predstavit dcerinku FIAT-F1Motors, ktera by zastitila vyvoj noveho motoru s tim, ze kdyz by se osvedcil, tak by tu spolecnost naoko koupilo ferrari a tim by vlastne to pravidlo o zmrazeni obesli a meli by movy motor pod znackou ferrari.
Jestli je tvuj odhad spravny, tak to vypada, ze nad Renaultem v F1 se stahuji mracna, jestli ten motor opravdu RB vyvine a povede se jim, tak uz jim zbude jen Lotus a zmrazene motory, takze to vidim jako peknou skluzavku primo do pekla. Osobne tomu moc neverim ani v pripade ferrari ani RB a spis to vidim na otevreni vyvoje nekdy v budoucnu. Treba hned po skonceni sezony. Ale je to jen muj dojem . Muze to byt jakkoli jinak
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek