DISKUZE K ČLÁNKU Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě

Bývalý jezdec F1 68letý John Watson si myslí, že jezdecká příprava Nica Rosberga je všestrannější, než u Lewise Hamiltona, jeho týmového kolegy v Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 18.06.2014 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 20 lidí) 11.06.2014 15:09
Opět klasika? Lidi brečí, že chtějí vidět… »
» Plecháček (Hlasovalo 17 lidí) 11.06.2014 16:38
Přesně tak. Když vyhrál 4 závody za sebou, ani… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 14 lidí) 11.06.2014 14:15
rosberg je lepší v kopírování cizí telemetrie,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Mr.B

            Mr.B

            85.193.24.XXX
            Já si naopak myslím, že jenom koukat nestačí. Ale i kdyby, tak jsem letos neviděl nic proč by byl Lewis nějak víc agresivnější. Podle mého by se ta agresivita měla, mimo jiné, ukázat i na spotřebě.

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • socorro

              147.32.110.XXX
              nezapomínejte že si závodníci sami upravují v průběhu závodu spotřebu jak se jim to hodí,samozřejmě že to Nico nenastaví taka by dojel s polovinou nádrže,ale příjde mi jako důležitější to že umí lépe pracovat jak s gumami tak brzdami,je ke všemu šetrnější

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mr.B

                Mr.B

                90.176.164.XXX
                A to je nějaká ověřená informace (pokud ano, kde se to dá dohledat), nebo jenom soukromý názor?

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  62.209.192.XXX
                  Ale někde slyšel, že má Lewis agresivní styl... Se spotřebou to nemá co dělat, tu si přece nastaví nižší, ale ostatní samozřejmě ničí... 12 12

                  Když to bude chvíli sledovat, tak zjistí, že problémy si příliš nevybírají... X krát ještě uvidím problémy Rosberga, které by svým omezeným vnímáním přisuzoval spíše Hamiltonovi a naopak...

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • socorro

                    147.32.110.XXX
                    On je vpodstatě Lewis taková Nicova kontrolka,pokud mají oba stejný problém,je jasné kdo odstoupí jako první...

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      62.209.192.XXX
                      To se stane / stalo 1 x za 100 let... To je kontrolka naprd...

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Tohle jsou takové předsudky... Je více způsobů jak dostat z auta maximum a jezdec se tomu musí přizpůsobit... Jednou se mu to daří více jindy méně... Pneumatiky může zničit Lewis stejně tak dobře jako Button...

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Dám ti příklad:
          1) Přijedu ke kruháči, zpomalím, podřadím na dvojku, projedu kruháč tak jak se má a za kruháčem zrychlím. Spotřeba bude samozřejmě vyšší, protože budu muset vynaložit energii na zrychlení, když jsem předtím zbrzdil;
          2) Přijedu ke kruháči, vidím, že nikde není žádný auto. Nechám tam čtyřku a abych to v té rychlosti vybral, trošku si ho "narovnám" přes obrubníky nebo kočičí hlavy, případně oblíbené černo-žluté retardéry (dle stavebního řešení oné křižovatky).
          Zpomalení minimální, takže potřeba na zpětné zrychlení také. Na palivo úspornější, ale je to šetrnější k autu?

          Ten příklad slouží jako metafora, aby bylo jasně vidět, že nižší spotřeba nemusí vždy znamenat šetrnější přístup k vozu.

          A ještě jednu věc chci poznamenat: taky preferuju závodění a pokud formule nevydrží styl jízdy špičkového pilota, je to věc konstruktérů, aby se s tím popasovali a dokázali dát jezdci takové auto, se kterým maximálně využije svůj potenciál - o tom žádná. Ale když už ten problém nastane, tak by na to měl pilot prostě reagovat a snažit se dojet. Pak může seřvat ty, co něco podcenili. Ale jít do toho za každou cenu prsama a potom koukat, jak ostatní formulky ještě bzoukaj' po okruhu, zatímco ta moje je někde chcíplá a odstavená... no komu to prospěje...

          + 12 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            62.209.192.XXX
            Ale vždyť vůbec nevíš co měl za problémy, co je vlastně potkalo... To je pak celé k smíchu... A navíc snaha ne vždy stačí...

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            Mr.B

            90.176.164.XXX
            Ale to jsi popsal stav, kdy jsi šetrný nejenom ke spotřebě, ale i k brzdám, což nevysvětluje poruchu v Kanadě.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Chasnik

              217.117.213.XXX
              Nebyl cíl vysvětlovat poruchu v Kanadě, ale vyvrátit teorii, že nízká spotřeba rovná se automaticky šetrný přístup k autu.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mr.B

                Mr.B

                90.176.164.XXX
                Nízká spotřeba rovná se automaticky šetrný přístup k autu - to nikdo netvrdí, ale jeden z ukazatelů to dle mého je.

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Nesmysl... Lewis na tom má min podíl... Podělalo se mu auto + to, že jezdil v závěsu mu to ještě zkomplikovalo... Rozhodně byl lepší než Nico... Kdyby nejel hlavou, tak ho předjel mnohem dříve...

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • socorro

          147.32.110.XXX
          ale prd,všichni vědí že Lewis až moc tlačí,Nico je ke všemu opatrnější, je pečlivější,určitě si zaslouží titul víc než Lewis,ikdyž zřejmě vyhraje méně závodů, tak si to vyhraje hlavou

          + 8 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ligier

            Ligier

            88.103.97.XXX
            Málo naplat, asi se ještě přiučil od Schumiho co se týče přemýšlení a nejen toho...

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            62.209.192.XXX
            Jasně moc tlačí... Achjo to jsou žvásty... Tak jak dopadne příští závod?? Lewis na to bude moc tlačit, tak co mu odejde??

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • socorro

              147.32.110.XXX
              jasně,zarytý fanda...srovnej odstupování rosberga a hamiltona od závodů a pak něco piš

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                62.209.192.XXX
                Si to srovnej sám....

                Loni má LH 1 odstoupení v Japonsku... Po startu to bylo těsné a stálo ho to defekt... Nico má odstoupení v Australii tech. problém (Podle tobě podobných exotů na to asi moc tlačil), v Číně tech. problém(Podle tobě podobných exotů na to asi moc tlačil), Maďarsko klasifikován na 19. místě tech. problém(Podle tobě podobných exotů na to asi moc tlačil)...

                Chvíli to sleduj...

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.136.XXX
          a preco lujzo jazdil v "závěsu"?
          ak nevies tak ti to napisem: no lebo bol pomalsi v kvalifikacii 04
          takze kto moze za to ze jazdil v "závěsu"?
          ak nenies tak ti aj to napisem: no predsa sam lujzo kedze dodr.bal kvalifikaciu04

          a ak nevies tak lauda to povedal jednoznacne ze lujzo si za vypadnutie moze sam
          nie za poruchu ale za vypadnutie aby si si neplietol tieto dve veci

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • fo-ol

            89.176.25.XXX
            jenze to jsou slova takovejch looseru jako byvalejch pilotu, co ty o tom muzou vedet kdyz ani neumej cesky a nedokazou si precist komentare zdejsich LH-fandu, na slovo vzatejch odborniku, da rozum, ne? ;-)

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama