DISKUZE K ČLÁNKU Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě
Bývalý jezdec F1 68letý John Watson si myslí, že jezdecká příprava Nica Rosberga je všestrannější, než u Lewise Hamiltona, jeho týmového kolegy v Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasovalo 14 lidí)
11.06.2014 14:15
rosberg je lepší v kopírování cizí telemetrie,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
socorro
14:38 11.06.2014 147.32.110.XXXnezapomínejte že si závodníci sami upravují v průběhu závodu spotřebu jak se jim to hodí,samozřejmě že to Nico nenastaví taka by dojel s polovinou nádrže,ale příjde mi jako důležitější to že umí lépe pracovat jak s gumami tak brzdami,je ke všemu šetrnější-
-
Fanda.LH
16:18 11.06.2014 62.209.192.XXXAle někde slyšel, že má Lewis agresivní styl... Se spotřebou to nemá co dělat, tu si přece nastaví nižší, ale ostatní samozřejmě ničí...
Když to bude chvíli sledovat, tak zjistí, že problémy si příliš nevybírají... X krát ještě uvidím problémy Rosberga, které by svým omezeným vnímáním přisuzoval spíše Hamiltonovi a naopak... -
-
-
-
-
-
Chasnik
16:12 11.06.2014 217.117.213.XXXDám ti příklad:
1) Přijedu ke kruháči, zpomalím, podřadím na dvojku, projedu kruháč tak jak se má a za kruháčem zrychlím. Spotřeba bude samozřejmě vyšší, protože budu muset vynaložit energii na zrychlení, když jsem předtím zbrzdil;
2) Přijedu ke kruháči, vidím, že nikde není žádný auto. Nechám tam čtyřku a abych to v té rychlosti vybral, trošku si ho "narovnám" přes obrubníky nebo kočičí hlavy, případně oblíbené černo-žluté retardéry (dle stavebního řešení oné křižovatky).
Zpomalení minimální, takže potřeba na zpětné zrychlení také. Na palivo úspornější, ale je to šetrnější k autu?
Ten příklad slouží jako metafora, aby bylo jasně vidět, že nižší spotřeba nemusí vždy znamenat šetrnější přístup k vozu.
A ještě jednu věc chci poznamenat: taky preferuju závodění a pokud formule nevydrží styl jízdy špičkového pilota, je to věc konstruktérů, aby se s tím popasovali a dokázali dát jezdci takové auto, se kterým maximálně využije svůj potenciál - o tom žádná. Ale když už ten problém nastane, tak by na to měl pilot prostě reagovat a snažit se dojet. Pak může seřvat ty, co něco podcenili. Ale jít do toho za každou cenu prsama a potom koukat, jak ostatní formulky ještě bzoukaj' po okruhu, zatímco ta moje je někde chcíplá a odstavená... no komu to prospěje...
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
16:32 11.06.2014 62.209.192.XXXSi to srovnej sám....
Loni má LH 1 odstoupení v Japonsku... Po startu to bylo těsné a stálo ho to defekt... Nico má odstoupení v Australii tech. problém (Podle tobě podobných exotů na to asi moc tlačil), v Číně tech. problém(Podle tobě podobných exotů na to asi moc tlačil), Maďarsko klasifikován na 19. místě tech. problém(Podle tobě podobných exotů na to asi moc tlačil)...
Chvíli to sleduj...
-
-
-
anonym
20:38 11.06.2014 178.40.136.XXXa preco lujzo jazdil v "závěsu"?
ak nevies tak ti to napisem: no lebo bol pomalsi v kvalifikacii
takze kto moze za to ze jazdil v "závěsu"?
ak nenies tak ti aj to napisem: no predsa sam lujzo kedze dodr.bal kvalifikaciu
a ak nevies tak lauda to povedal jednoznacne ze lujzo si za vypadnutie moze sam
nie za poruchu ale za vypadnutie aby si si neplietol tieto dve veci
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek