DISKUZE K ČLÁNKU Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě

Bývalý jezdec F1 68letý John Watson si myslí, že jezdecká příprava Nica Rosberga je všestrannější, než u Lewise Hamiltona, jeho týmového kolegy v Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 18.06.2014 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 20 lidí) 11.06.2014 15:09
Opět klasika? Lidi brečí, že chtějí vidět… »
» Plecháček (Hlasovalo 17 lidí) 11.06.2014 16:38
Přesně tak. Když vyhrál 4 závody za sebou, ani… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 14 lidí) 11.06.2014 14:15
rosberg je lepší v kopírování cizí telemetrie,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Pro Lewise Nico rozhodně looser není a museli to být detaily, když mluvíme o rozdílech menších 0,1 sec na kolo...

        Nikdo přesně nevíme co se jim stalo a jak probíhala komunikace... Protože aby oboum vozům odešel hybridní pohon a brzdy... Zkrátka chybí mi nějak dost informací, jak tohle mohli na boxové zídce dovolit... Ať mi nikdo neříká, že pokud měli indicie, že nebyli schopni své jezdce zpomalit... Na mě to skoro dělá dojem, že jim muselo vypovědět službu nejedno čidlo a dozvěděli až že jim odešli brzdy... A nebo, že věděli, že mají problém, ale absolutně ho nebyli schopní analyzovat, hlavně ty jeho dopady... Ještě mě napadá 3. varianta a to, že se naplno rozhořela rivalita mezi piloty a ti pak ignorovali přání týmu.... Ale tomu fakt nevěřím, taková komunikace by se do vysílání dostala...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Solidni nazor

          213.29.197.XXX
          a tim si ses jistej proc presne, ze by se takova komunikace do vysilani dostala?
          Ja jen jestli se tu jen tak tlacha, aby rec nestala a bylo veselo.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.136.XXX
          o com to tocis?
          ved obaja jazdci boli timom poziadany aby boli jemnejsi ku brzdam a nastavili vyvazenie brzd viac na predne brzdy, toto niesu ziadne spekulacie to je fakt ktory zaznel od viacerych ludi z mercedesu

          sam lauda povedal ze na vypadnuti ma lujzo velky podiel kedze po vypovedani MGU-K neubral dostatocne a preto zavaril zadne brzdy

          fakty su jasne, obom odisla elektronika a vyplo sa MGU-K ktore zabezpecuje vyznamnu brzdnu silu na zadnej naprave
          obaja jazdci boli poziadany aby upravili vyvazenie brzd a boli k brzdam jemnejsi
          jeden posluchol a dosiel do ciela, druhy sa po hlave snazil predbiehat a vypadol

          ake informacie este by si potreboval? :) :)

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Solidni nazor

            213.29.197.XXX
            univerzalni a nejpadnejsi argument fandy L.H. je, ze tomu on fakt neveri.

            s tim se neda bojovat.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jiný Honza

        78.108.145.XXX
        Jaký je rozdíl mezi šampiónem a looserem? Looser "šetří" techniku aby dojel, jenže tak se nevyhrává. To říkám jako typický šetřič. 02

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Solidni nazor

          213.29.197.XXX
          Svymi vlastnimi slovy chces rict: "To rikam jako typicky looser."

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jiný Honza

            194.48.241.XXX
            Nikoli, patřím k těm, kteří vědí, kdy se do toho opřít. Ale naběhl sis pěkně. 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        jednou "prohral" protoze ten loser zastavil kvalifikaci vlastni chybou. Stejne tak nebyl predjet, protoze zase udelal chybu. Alespon je videt, ze clovek nezazil vsechno, protoze tohle se stava opravdu zridka, aby ve dvou zavodech v rade pilot profitoval z vlastni neschopnosti. 13

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    rosberg je lepší v kopírování cizí telemetrie, na to je expert. a také je lepší v tom že má méně poruchové auto. a také je lepší v tom že pokud oba jezdci dojeli tak porazil z pěti pokusů ham pouze jednou. a také je lepší v tom že má větší spotřebu. ale zapomněl jsem co ho dělá úplně nejlepšího podle watsona - mluví mnohem méně než lewis, takže bez debat musí proto vyhrát titul :). jo opravdu fundovaný názor starého senilního pána.

    ps - v pár věcech má pravdu, ale rozhovor vyzněl dost blbě.

    + 14 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Á, zase novodobá mantra - už si data nesdílíme v týmu, ale naopak běžné sdílení pojmenujeme jako kopírování, v kontextu věty vlastně krádež :)
      Připomeňte mi někdo jméno toho pilota, co ve Spa vynesl telemetrii týmového kolegy dokonce ven z týmu jen proto, aby si mohl veřejně postěžovat ? 12

      Jinak, Watson nikde neřekl, že musí Nico vyhrát titul, protože míň mluví.

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • sony

    188.120.209.XXX
    to bude sranda když se na konci sezony stane Nico mistrem světa to fan club LH snad nepřežije04 04

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anis

    37.188.143.XXX
    Konečně to někdo řekl, Hamilton by měl nejdřív myslet a pak povídat... Naprostý souhlas

    + 20 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • LOL2000

    77.236.193.XXX
    Místní.... Tak co se týče mozku, by asi LH byl někde na vesnici veden jako "místní blb", holt umí kroutit volantema a to velice slušně, tak to tolik nevadí.Jinak ale rozumu asi moc nepobral.Závodí a na nic jiného nemá čas.Aspoň je sranda, když otevře "mordu".

    + 19 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Úplnej blbec to být nemůže. Současná F1 je příliš náročná, aby to zvládal na špičkové úrovni nějaký blbec...

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiný Honza

    194.48.241.XXX
    To je kecálista! "Watson se také zamýšlí nad tím, proč není Hamilton na čele šampionátu."
    Jak může být v čele, když mu 2x chcíplo auto, což se Nicovi ještě nestalo. Že by za to mohla všestrannost? 12
    Podle mne vyhrál vzájemně Nico 1x (Monaco), Lewis 4x, takže 4:1 pro Lewise ať si Watson říká co chce.

    + 13 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.136.XXX
      v kanade rosberg na lujzom vyhral
      vyhral kvaldu, vdaka comu mohol jazdit na cistom vzduchu
      a po problemoch ktore mali obaja rovnake rosberg dokazal byt k zadnym brzam jemnejsi ako lujzo a preto jemu vydrzali a lujzovi nie

      za vypadnutie si lujzo v kanade moze sam, ak by jazdil hlavou tak po vypadnuti MGU-K sa stiahne aby jazdil na cistom vzduchu a zacal by byt jemnejsi k brzdam a do ciela by prisiel
      skoncil by niekde na 3-4 mieste

      + 19 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Hmm, chudáček, 2x chcíplo auto. Austrálie, začátek závodu, tam není o čem, prostě pešek.
      Ale v Kanadě měli oba stejnou závadu a oba byli upozorněni, aby upravili jízdní styl a brali ohled na omezení auta. Jeden se s tím dokázal popasovat, druhý ne. Kus viny za nedojetí tady nese samotný pilot, což také nesměle zaznívá přímo od týmu.

      Navíc ještě připomenu, že s určitým omezením se Nico potýkal i v Číně, byť se dotýkalo pouze chybě v datových přenosech. Stát se to naopak, tak místní Lewisofilitici by řvali, jaká je to zase nespravedlnost. Ale protože měl tuto závadu Nico, tak se to bere jako samozřejmost, protože má dojíždět až za Lewisem a jedině tak je to správně!

      Už v McL měl Lewis častější výpadky (což tým zdatně vyrovnával kiksy u Buttona v boxech...) a i tehdy se naznačovalo, že agresivní styl Hamiltona má vliv na opotřebení vozu a vyšší riziko problému. Lewis je jednoznačně talentovanějším pilotem, Nico to zdatně vyrovnává pracovitostí a zřejmě vyšší citlivostí k vozu. Proto jsou momentálně vyrovnaní a všichni ti, kteří už od začátku minulé sezóny marně očekávají, že Lewis Nica zajezdí, by se s tím prostě měli smířit.

      + 16 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        85.193.24.XXX
        Je Lewisův styl skutečně tak agresivní, když ve většině závodů, co jsem jsem si alespoň všiml, má menší spotřebu benzínu než Nico? To by podle mého ukazovalo spíš opak.

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ligier

          Ligier

          88.103.97.XXX
          Tenhle argument, asi od Tebe, jsem už slyšel, ale spotřeba rozhodně není to jediné a myslím se stčí koukat, kdo sám jezdí, což asi mnozí zdejší přispivatelé ne, ví o čem mluvím...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama