DISKUZE K ČLÁNKU Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě
Bývalý jezdec F1 68letý John Watson si myslí, že jezdecká příprava Nica Rosberga je všestrannější, než u Lewise Hamiltona, jeho týmového kolegy v Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Watson: Rosberg předčí Hamiltona díky všestrannější přípravě
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasovalo 14 lidí)
11.06.2014 14:15
rosberg je lepší v kopírování cizí telemetrie,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Fanda.LH
16:12 11.06.2014 62.209.192.XXXPro Lewise Nico rozhodně looser není a museli to být detaily, když mluvíme o rozdílech menších 0,1 sec na kolo...
Nikdo přesně nevíme co se jim stalo a jak probíhala komunikace... Protože aby oboum vozům odešel hybridní pohon a brzdy... Zkrátka chybí mi nějak dost informací, jak tohle mohli na boxové zídce dovolit... Ať mi nikdo neříká, že pokud měli indicie, že nebyli schopni své jezdce zpomalit... Na mě to skoro dělá dojem, že jim muselo vypovědět službu nejedno čidlo a dozvěděli až že jim odešli brzdy... A nebo, že věděli, že mají problém, ale absolutně ho nebyli schopní analyzovat, hlavně ty jeho dopady... Ještě mě napadá 3. varianta a to, že se naplno rozhořela rivalita mezi piloty a ti pak ignorovali přání týmu.... Ale tomu fakt nevěřím, taková komunikace by se do vysílání dostala...-
anonym
21:05 11.06.2014 178.40.136.XXXo com to tocis?
ved obaja jazdci boli timom poziadany aby boli jemnejsi ku brzdam a nastavili vyvazenie brzd viac na predne brzdy, toto niesu ziadne spekulacie to je fakt ktory zaznel od viacerych ludi z mercedesu
sam lauda povedal ze na vypadnuti ma lujzo velky podiel kedze po vypovedani MGU-K neubral dostatocne a preto zavaril zadne brzdy
fakty su jasne, obom odisla elektronika a vyplo sa MGU-K ktore zabezpecuje vyznamnu brzdnu silu na zadnej naprave
obaja jazdci boli poziadany aby upravili vyvazenie brzd a boli k brzdam jemnejsi
jeden posluchol a dosiel do ciela, druhy sa po hlave snazil predbiehat a vypadol
ake informacie este by si potreboval? :) :)
-
-
-
Duncan66
21:57 11.06.2014 89.29.32.XXXjednou "prohral" protoze ten loser zastavil kvalifikaci vlastni chybou. Stejne tak nebyl predjet, protoze zase udelal chybu. Alespon je videt, ze clovek nezazil vsechno, protoze tohle se stava opravdu zridka, aby ve dvou zavodech v rade pilot profitoval z vlastni neschopnosti.
-
-
-
Lord Mystic
14:15 11.06.2014 79.110.38.XXXrosberg je lepší v kopírování cizí telemetrie, na to je expert. a také je lepší v tom že má méně poruchové auto. a také je lepší v tom že pokud oba jezdci dojeli tak porazil z pěti pokusů ham pouze jednou. a také je lepší v tom že má větší spotřebu. ale zapomněl jsem co ho dělá úplně nejlepšího podle watsona - mluví mnohem méně než lewis, takže bez debat musí proto vyhrát titul :). jo opravdu fundovaný názor starého senilního pána.
ps - v pár věcech má pravdu, ale rozhovor vyzněl dost blbě.-
Chasnik
16:18 11.06.2014 217.117.213.XXXÁ, zase novodobá mantra - už si data nesdílíme v týmu, ale naopak běžné sdílení pojmenujeme jako kopírování, v kontextu věty vlastně krádež :)
Připomeňte mi někdo jméno toho pilota, co ve Spa vynesl telemetrii týmového kolegy dokonce ven z týmu jen proto, aby si mohl veřejně postěžovat ?
Jinak, Watson nikde neřekl, že musí Nico vyhrát titul, protože míň mluví.
-
-
-
LOL2000
13:09 11.06.2014 77.236.193.XXXMístní.... Tak co se týče mozku, by asi LH byl někde na vesnici veden jako "místní blb", holt umí kroutit volantema a to velice slušně, tak to tolik nevadí.Jinak ale rozumu asi moc nepobral.Závodí a na nic jiného nemá čas.Aspoň je sranda, když otevře "mordu". -
jiný Honza
13:07 11.06.2014 194.48.241.XXXTo je kecálista! "Watson se také zamýšlí nad tím, proč není Hamilton na čele šampionátu."
Jak může být v čele, když mu 2x chcíplo auto, což se Nicovi ještě nestalo. Že by za to mohla všestrannost?
Podle mne vyhrál vzájemně Nico 1x (Monaco), Lewis 4x, takže 4:1 pro Lewise ať si Watson říká co chce.-
anonym
13:48 11.06.2014 178.40.136.XXXv kanade rosberg na lujzom vyhral
vyhral kvaldu, vdaka comu mohol jazdit na cistom vzduchu
a po problemoch ktore mali obaja rovnake rosberg dokazal byt k zadnym brzam jemnejsi ako lujzo a preto jemu vydrzali a lujzovi nie
za vypadnutie si lujzo v kanade moze sam, ak by jazdil hlavou tak po vypadnuti MGU-K sa stiahne aby jazdil na cistom vzduchu a zacal by byt jemnejsi k brzdam a do ciela by prisiel
skoncil by niekde na 3-4 mieste -
Chasnik
13:52 11.06.2014 217.117.213.XXXHmm, chudáček, 2x chcíplo auto. Austrálie, začátek závodu, tam není o čem, prostě pešek.
Ale v Kanadě měli oba stejnou závadu a oba byli upozorněni, aby upravili jízdní styl a brali ohled na omezení auta. Jeden se s tím dokázal popasovat, druhý ne. Kus viny za nedojetí tady nese samotný pilot, což také nesměle zaznívá přímo od týmu.
Navíc ještě připomenu, že s určitým omezením se Nico potýkal i v Číně, byť se dotýkalo pouze chybě v datových přenosech. Stát se to naopak, tak místní Lewisofilitici by řvali, jaká je to zase nespravedlnost. Ale protože měl tuto závadu Nico, tak se to bere jako samozřejmost, protože má dojíždět až za Lewisem a jedině tak je to správně!
Už v McL měl Lewis častější výpadky (což tým zdatně vyrovnával kiksy u Buttona v boxech...) a i tehdy se naznačovalo, že agresivní styl Hamiltona má vliv na opotřebení vozu a vyšší riziko problému. Lewis je jednoznačně talentovanějším pilotem, Nico to zdatně vyrovnává pracovitostí a zřejmě vyšší citlivostí k vozu. Proto jsou momentálně vyrovnaní a všichni ti, kteří už od začátku minulé sezóny marně očekávají, že Lewis Nica zajezdí, by se s tím prostě měli smířit.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek