DISKUZE K ČLÁNKU Chyba v boxech podle Massy stála Williams vítězství: "Byl jsem nejrychlejší"

Podle Felipeho Massy promrhal jeho Williams ve Velké ceně Kanady kvůli chybě při jeho první zastávce velkou šanci na vítězství.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chyba v boxech podle Massy stála Williams vítězství: "Byl jsem nejrychlejší"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 11.06.2014 20:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 25 lidí) 10.06.2014 13:18
Myslím že adeptů na vítězství na čistém vzduchu… »
» Pepan (Hlasovalo 13 lidí) 10.06.2014 14:04
To už je letos podruhé kdy mechanici Massovi… »
» enzo (Hlasovalo 11 lidí) 10.06.2014 14:06
Felipe je prostě smolař. Aspoň že přežil tu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    88.102.102.XXX
    Co je to štěstí... ...muška jenom zlatá...
    Jasně, že trochu smůly tam letos je, ale štěstí přeje připraveným. A těmi tým, který dělá strategické i technické chyby není (nemám na mysli výmluvy, těch má Felipe připravených dost)!

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fo-ol

    89.176.25.XXX
    chjo Massa, sorry, ale si premotivovany hlupacek presvedceny ze je nejlepsi na svete a vsichni by mu meli uhybat z drahy jakmile se jim byt je mihne ve zpetnych zrcatkach...

    + 11 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.113.134.XXX
    Plačka Massa je slušná plačka, pořád jen říká proč to nevyšlo tentokrát, kdo mu to zkazil, kdo na něj byl zlý, kdo udělal špatné strategické rozhodnutí atd. Ale chlapec zapomíná na fakt, že za volentem sedí on sám a je to on sám, kdo probírá /nebo by měl probírat/ strategická rozhodnutí. Jasně, občas dojde k chybě mechaniků a tak, ale kdyby byl Felipe tak skvělej jak se často chvástá, tak příležitost na výhru či alespoň slušný bodový zisk by měl častěji než má. Jednou za půl roku mu vyjde část závodu a brečí proč to nakonec nevyšlo. Základ je dojet do cíle, nebourat atd. Plakat nad tím co by mohlo být kdyby se lépe kvalifikoval, kdyby mu sedlo nastavení, kdyby se mu nedrolili pneumatiky, kdyby před ním byla volná trať, kdyby nemusel předjíždět, kdyby nemusel šetřit palivo a kdyby zapršelo nebo pro změnu bylo hezky, kdyby vyjel nebo nevyjel safety car ...

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.146.158.XXX
    BYL sem nejrychlejší, ale neumím předjíždět, není to moje chyba za to může někdo jinej

    + 19 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.146.158.XXX
    Massa byl možná nejrychlejší v poli ale když nedojede do cíle tak mu to je k prdu...

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť,... ...to zákulisie vo Williamse je nie dobré, lebo aj Pastor radšej odtiaľ odišiel preč, hoci do horšieho, kde sú ale medziľudské vzťahy asi lepšie, aj keď sa mu na trati v novom aute nedarí. Ale tu ako vidieť, ho zbytočne v boxoch zdržali a neinformovali ho o dianí na trati a o tom, že Lewis odstúpil a Nico ide bez ERS, čo by iste zvýšilo jeho snaženie a bol by ešte zrýchlil. Je to škoda a snáď aj Sergio si vstúpi do svedomia a viac takéto niečo v jeho podaní neuvidíme. 02 Bola to na Felipeho prasárna.

    + 12 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    78.24.10.XXX
    Otázka je... ... jestli ztratili víc bodů zpomalenou zastávkou v boxech nebo tím, že Felipe jaksi nedojel do cíle.

    + 18 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      212.79.96.XXX
      nedojel díky kopytu Perezovic...

      + 10 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        78.24.10.XXX
        Řachnout káru na bodech v posledním kole a potom se vymlouvat na nějaký kopyto body nepřinese. Je lepší dojet a riskantní předjížděcí manévr v posledním kole kvůli nějakým 2 bodům navíc si rozmyslet, protože v tomto momentě riziko převyšuje možný zisk.
        Více jsem k tomu napsal v jiné diskusi a nemá cenu to tady opakovat.

        + 21 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Chasníku, tvůj názor tentokráte až tak nesdílím. Letos Williams nepatří mezi poslední tři týmy startovního pole, a tudíž nemusí počítat, zda získá alespoň jeden, dva body za celou sezónu, aby byl před Maruškou s Caterhamem. Velmi pravděpodobně budou mít i v dalších závodech šanci bodovat a tím pádem se "prát" o umístění s těmi lepšími středu pole. Tak proč by měl Massa dokroužit na bodech, když cítil (a také to bylo jasně zřetelné i v TV), že má na víc.
          A za další. I v době dominance Schumachera, Alonsa, Vettela, museli tito piloti v jistých částech závodů, nebo i sezóny riskovat, aby si zajistili pozice a vítězství. Nevím v čem byl manévr Massy jiný, než manévry zmíněných pilotů v minulosti. A podotýkám, že mohu uvést případy, kdy ani těmto pilotům jejich předjetí nevyšlo a přišli o všechny body. Stejně jako případy, kdy naopak vše získali.
          Jde o závodníky, diváci chtějí vidět závody a k tomu patří i předjíždění. Že občas nevyjde už jaksi patří k věci...03

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            217.117.213.XXX
            S posledním odstavcem jednoznačně souhlas. Problém je, že když to nevyjde, tak je kolem toho obviňování, fňukání, že trest je malej a že se mohl někdo zranit (to je v F1 skutečně novinka), potom se tu objeví milion jednoznačných tvrzení, že za to natuty může ten, a pak zase že tamten a že si měl jeden dávat majzla na toho druhýho a přitom ten druhej na toho prvního nemusí brát ohled a už se ten flame rozjíždí.
            Kdyby to ten Massa bral jako chlap, tak je to v pohodě, jak říkáš: risk k závodům patří a někdy to prostě nevyjde. Jenomže on do toho risku jde a pak se diví, když to nevyšlo - i když je v té kolizi spoluvina (ať už úmyslná, nebo náhodná, to fakt nevyřeším, protože nejsem jasnovidec) jiného pilota.

            A proč mluvím o risku? Protože ta rovinka je zakřivená a ještě před zatáčkou č. 1 je vlastně jedna neoficiální zatáčka s velkým poloměrem. Risk je v tom, že i když jezdec neudělá pohyb volantem, změní vlastně jízdní stopu v brzdné zóně (nebo těsně před ní, nevím přesně, kde tam pilotům začíná brzdný bod). Tím může nastat malér, ke kterému skutečně došlo. Massa tam šel příliš natěsno, protože předpokládal, že druhou formuli řídí stroj, který prostě pojede v dané stopě. Žádné pravidlo mu sice nepřikazuje, aby dodržel dostatečný boční odstup při předjíždění (naštěstí - už tak jsou ta pravidla tlustá až hrůza), ale větší obezřetnost a předvídavost ho mohla přivést do cíle.

            Jinak jsem jednoznačně pro, aby se závodilo, aby byly souboje na kolo a třeba riskantní manévry. Jenom proboha, ať potom ti piloti nečumí jako puci, když do sebe křápnou 04

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Ono je vzájemného obviňování při každé kolizi. Čest výjimkám.
              A co se týká Massy s Perézem. Osobně jsem se k tomuto incidentu nechtěl vyjadřovat, protože jsem z obrázků, které jsou k dispozici, nedokázal jednoznačně určit viníka. Trochu se klaním k rozhodnutí komisařů a více viním Peréze. Protože nejdříve to vypadalo, že jede stejnou ideální stopu jako Vettel a pak si nejspíše všiml Massy v zrcátku, jak ho chce předjet a zaujal defenzívní stopu. Tedy alespoň z mého pohledu,ale...

              Na tebe jsem reagoval proto, že článek je o chybě mechaniků a zdržení v boxech a ty jsi to odklonil na kolizi. Nerad argumentuji slovem "kdyby", ale teď udělám výjimku.
              Kdyby Massu v boxech nezdrželi asi by nepřišel o tolik pozic, které pak musel dost krkolomně získávat zpět. A nejspíš by ani nedošlo k onomu zbrklému manévru v posledním kole na Peréze. Vím, že jde o spekulaci, ale když se podíváš nezaujatě na Massův výkon v Kanadě, tak až na to poslední kolo, byl výborný. Jel opravdu hodně konkurenceschopně s každým a měl i na vítěze Ricciarda. V závěru byl nejrychlejší (bohužel jsem neviděl, jak jel Button, který mu nejspíše v konci GP mohl jediný rychlostně konkurovat).
              A ještě dovětek. Aby pilot vyhrál závod, musí celý tým poskládat a předvést své výkony bez jediné chyby. To samé platí i o pilotovi. A pokud někdo (pilot, mechanici, stratégové...tým) vyrobí první chybku, tak se to pak strašně špatně dohání, mnohdy přichází na řadu stres, větší nervy, zbrklost a tím pádem CHYBY.03
              Neodsuzoval bych Massu, že křápnul auto v posledním kole. On udělal maximum pro své, co nejlepší, umístění. 03

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Felipe je prostě smolař. Aspoň že přežil tu pružinu.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    To už je letos podruhé kdy mechanici Massovi zvojtili zastávku v boxech. Na to, že je odjeto teprve sedm závodů, je to celkem dost. Asi by se mělo vedení týmu zamyslet a buď nechat mechaniky trénovat výměnu kol a nebo vyměnit mechaniky.

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Myslím že adeptů na vítězství na čistém vzduchu bylo více 03 Nechci Massův výkon snižovat, ale zase jen rozšířil sérii výmluv proč to nešlo jak mělo.

    + 25 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Když,už má Williams 2014 dobré jezdce a auto,tak má zase smůlu v boxech nebo zbytečných nehodách05
    V roce 2012,když měl Williams dobré auto, tak zase Maldonado byl hodně horlivý.
    Je třeba věřit,že se vše dobré obrátí04

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Bohužel. Víra je to jediné co fanouškům Williamsu zbývá. Tolik chyb mechaniků, nebo strategických v závodě, nedělá žádný jiný tým ve startovním poli a pokud by se jich Williams vyvaroval, tak by musel být v PK na druhém místě za Mercedesem.

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.102.3.XXX
        mozna dela, jenom tolik nebreci jako Massa po kazdem zavode. Ale to je jeho celozivotni udel svadet vsechny krachy na vsechny jenom ne na sebe. 17

        + 9 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        To víš že jo...12 Byli by max 4. ...

        + 2 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Tak určitě04
        Když vezmeš jak mají strašně rychlý auto a "skoro" vyhráli minimálně 2-3 velký ceny + testy,tak na tom druhým fleku vlastně jsou.12

        Na vzduchu jel pěkně,ale pak si na Vettela neškrtnul ani s DRS a ještě v Montrealu,kde má krásný rovinky.Tohle prohlášení přičítám otřesu po tý ráně.
        Mimochodem to přetížení je strašný.Před 20 lety by šel rovnou do penálu se zlomeným vazem.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama