DISKUZE K ČLÁNKU Wolff: Jezdci spolu mohou bojovat, je to naše filozofie, ale kontakt tolerovat nebudeme
Toto Wolff řekl, že jeho jezdci musí bojovat o každou malou výhodu v důsledku toho, že se tým rozhodl jednat s oběma jezdci na stejné úrovni.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Wolff: Jezdci spolu mohou bojovat, je to naše filozofie, ale kontakt tolerovat nebudeme
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
10:37 03.06.2014 165.72.200.XXXSoutěž týmů Celý problém je v tom, že F1 není týmový sport a přestože soutěž týmů má svou vypovídající hodnotu, ale zapomíná se, že jezdci jsou na trati jen sami za sebe. Všichni se dostali do nejvyššího patra motorismu a k tomu potřebují nejen talent ale také velké ego. A chtít po takových lidech, aby se soustředili především na soutěž týmů a ne na vlastní úspěch je skoro nemožné a hlavně naivní. Chápu, že tým si přeje hlavně oba vozy v cíli, ale popravdě, každý z jezdců si přeje sebe vepředu a svého kolegu co nejvíce vzadu, ať už říká pro média cokoliv.
Každý nemůže být jako Joe Tanto a Beau Brandenburg ve filmu Formule (Driven)-
-
PC
12:16 03.06.2014 212.47.2.XXXJe a není to týmový sport - jezdci nejsou majitelé stájí, ale placení zaměstnanci. Na druhou stranu se jede o titul Mistra světa. To je to, co zajímá fanoušky. Takže mluvit jen o týmu je chyba a hloupost.
Já se letos nejvíc bojím toho posledního závodu, když se budou udělovat dvojnásobné body. Pokud se nic většího nestane, zřejmě se budou Nico s Lewisem ve vedení šampionátu občas střídat. Ale pokud i při vítězství v závodu příjde jeden z nich právě kvůli "bodům navíc" o titul, vztah mezi nimi asi zamrzne až na led.
Možná se rozhodnutím mít jednoho společného stratéga s jednoduchými pravidly Mercedes snaží, trochu spory mezi oběma jezdci ("týmy") otupit a schladit.-
Fanda.LH
12:32 03.06.2014 62.209.192.XXXJe to týmový sport... Protože výsledek záleží na práci celého týmu... Tohle není atletika... Když LH naordinují špatnou strategii, špatně nastaví / postaví auto... Tak bude v háji... Diváky bude pochopitelně titul MS jezdců zajímat dál, jen o něj budou bojovat jiní jezdci...
Nebrat to tak, že tým = LH a Nico... Oba mají vlastní týmy + společný tým...
-
-
-
Fanda.LH
13:15 03.06.2014 62.209.192.XXXTo je jako bys tvrdil, že z pohledu hokejisty hokej není týmový sport, protože on pochopitelně chce dávat góly, proto se pochopitelně nechce vracet a přihrávat => Nesmyslně filozofuješ...
Jezdec sám je pouze část úspěchu... Samozřejmě, že pro úspěch musí riskovat a brát osud do vlastních rukou => To pak způsobuje tření...
-
-
-
-
Kapor
09:16 03.06.2014 194.160.178.XXXTak to má byť,.. ...všetko je to o aute a o taktike, ak sú jazdci rovnocenní, preto treba aby Lewis spozornel aj po stránke taktiky a nevenoval sa len autu a samotnej rýchlosti v kvalifikácii, ale aj taktike, ako mu niekto môže vstúpiť do organizácie prípravy najrýchlejšieho kola v kvalifikácii a zmariť dobrý výsledok a tiež pri výmene pneumatík, kde on bude iniciátorom výmenu a nebude čakať na tím, kým sa im uráči ho zavolať. Predsa na iniciatívu jazdca boxy musia okamžite reagovať, nie sú na výlete, ale v práci a podľa toho sa musia aj správať.-
Chasnik
15:06 03.06.2014 78.24.10.XXXZastávka v boxech se plánuje s ohledem na různé okolnosti. Je potřeba mít velký přehled o soupeřích na trati a přesný odhad, kde se jezdec po výjezdu z boxů ocitne, jestli třeba nebude bržděn mezi pomalejšími závodníky apod.
Jezdec takový přehled samozřejmě nemá, proto spoléhat se na jeho pocit, že zrovna teď by mohl být dobrý okamžik vjet do pitlane, není moc dobrý nápad.
A pokud má být tato poznámka o samostatnosti pilota reakcí na stížnosti Hamiltona ohledně jeho monackého pitstopu, tak by si měl uvědomit, že tým jeho zastávku naplánoval optimálně, protože pitstop v předchozím kole by pro něj byl ztrátou při obou možných variantách -
1) SC by posléze vyjel a Lewis by se vrátil na 2. místě, sice s větší ztrátou, kterou by v pohodě smáznul v rámci CS fáze. Nic by nezískal, nic by neztratil
2) SC by náhodou nevyjel (uznávám, že to není příliš pravděpodobné, ale dokud není SC na trati, tak jsou dohady všdy ošemetné) a Lewis by zůstal za Alonsem, který by ho zbrzdil a zvýšil by jeho ztrátu na Nica. Po následné Fernandově zastávce by se vrátil na 2. flek, ovšem s větším odstupem na Nica. Tedy opět zisk nula, akorát starosti navíc.
-
-
Chasnik
19:58 03.06.2014 217.117.213.XXXCo je na něm odvážného. Stačí záznam full race z youtube, tužka, papír a sledovat čas. Z předchozích kol získáš data ohledně doby průjezdu mezi Rascasse a St. Devote. V průběhu zastávek si u pilotů ověříš, jak dlouho jim ten samý úsek trvá, pokud to vezmou přes pitlane. Tím zjistíš časovou ztrátu v boxech.
Potom je potřeba zjistit, kde byli inkriminovají jezdci v době havárie a v době vyhlášení SC fáze. A to jde dohledat, resp dovodit dle odstupů jednotlivých jezdců.
No a pak už to všechno do sebe zapadá.
Jak říkám, stačí sledovat a počítat ;)
-
-
-
-
-
-
Zip
00:12 03.06.2014 88.101.150.XXXMyšlenka Tak je to od nich(mercedes) hezké,že se prozatím snaží přistupovat k jezdcům a jejich závodění rovnocenně.Jen škoda,že takovýto přístup si může dovolit jen 1 tým díky své dominanci.Ostatní týmy musí vsadit jen na jednoho jezdce,pokud chtějí vyrvat jezdcům Mercedesu titul z jejich rukou, k čemuž samozřejmě ještě může dojít. Ale zpět k T.W. -je jasné že Mercedes potřebuje i rozšířit základnu fanoušků a pokud dodrží po celou sezónu,a záměrně říkám celou, to co nám dokola opakují tak určitě přetáhnou některé fanoušky i když by třeba mohli splakat nad vejdělkem. Třeba pro mě, a snad nejsem sám,je podstatné dodržení slova ale chápu že celej ten dnešní kolotoč F1 je prostě jen obchod a takováto prohlášení jsou jen součástí obchodu a vlastně i hry s city nás lidí co do toho mnoho nevidí. Tak nepodléhejme snadno a přemýšlejme. -
Luke
22:26 02.06.2014 86.49.147.XXXA když na něj přece jen dojde... Tak co pak? Nepřeji jim to, ale pokud spolu budou pořád těsně bojovat tak k němu nakonec dojde. Takže se hloupě ptám. Co s tim udělají? Zavedou TR? Dostanou pokutu? Nebo jen tytyty... Nejak si neumím představit co se skrývá pod slovíčkem "Tolerovat" -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek