DISKUZE K ČLÁNKU Wolff: Jezdci spolu mohou bojovat, je to naše filozofie, ale kontakt tolerovat nebudeme

Toto Wolff řekl, že jeho jezdci musí bojovat o každou malou výhodu v důsledku toho, že se tým rozhodl jednat s oběma jezdci na stejné úrovni.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff: Jezdci spolu mohou bojovat, je to naše filozofie, ale kontakt tolerovat nebudeme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 03.06.2014 20:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovali 4 lidé) 03.06.2014 08:00
A proč myslíš, že by to neudělal? Ve F1 jsi buď… »
» mi88ki (Hlasovali 2 lidé) 03.06.2014 13:05
Myšleno s pohledu jezdce, to týmový sport… »
» zipp (Hlasovali 2 lidé) 03.06.2014 08:39
nesměl ho předjet, protože mu docházelo palivo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Soutěž týmů Celý problém je v tom, že F1 není týmový sport a přestože soutěž týmů má svou vypovídající hodnotu, ale zapomíná se, že jezdci jsou na trati jen sami za sebe. Všichni se dostali do nejvyššího patra motorismu a k tomu potřebují nejen talent ale také velké ego. A chtít po takových lidech, aby se soustředili především na soutěž týmů a ne na vlastní úspěch je skoro nemožné a hlavně naivní. Chápu, že tým si přeje hlavně oba vozy v cíli, ale popravdě, každý z jezdců si přeje sebe vepředu a svého kolegu co nejvíce vzadu, ať už říká pro média cokoliv.
    Každý nemůže být jako Joe Tanto a Beau Brandenburg ve filmu Formule (Driven) 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Je to týmový sport... Nezapomeň na ty lidi co jim platí a hlavně na ty co jim to auto staví... Takže jejich přání musí respektovat...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        Je a není to týmový sport - jezdci nejsou majitelé stájí, ale placení zaměstnanci. Na druhou stranu se jede o titul Mistra světa. To je to, co zajímá fanoušky. Takže mluvit jen o týmu je chyba a hloupost.
        Já se letos nejvíc bojím toho posledního závodu, když se budou udělovat dvojnásobné body. Pokud se nic většího nestane, zřejmě se budou Nico s Lewisem ve vedení šampionátu občas střídat. Ale pokud i při vítězství v závodu příjde jeden z nich právě kvůli "bodům navíc" o titul, vztah mezi nimi asi zamrzne až na led.
        Možná se rozhodnutím mít jednoho společného stratéga s jednoduchými pravidly Mercedes snaží, trochu spory mezi oběma jezdci ("týmy") otupit a schladit.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Je to týmový sport... Protože výsledek záleží na práci celého týmu... Tohle není atletika... Když LH naordinují špatnou strategii, špatně nastaví / postaví auto... Tak bude v háji... Diváky bude pochopitelně titul MS jezdců zajímat dál, jen o něj budou bojovat jiní jezdci...

          Nebrat to tak, že tým = LH a Nico... Oba mají vlastní týmy + společný tým...

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Myšleno s pohledu jezdce, to týmový sport prostě není. S pohledu vedení to týmový sport samozřejmě je, ale to je právě to co způsobuje to tření.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          To je jako bys tvrdil, že z pohledu hokejisty hokej není týmový sport, protože on pochopitelně chce dávat góly, proto se pochopitelně nechce vracet a přihrávat => Nesmyslně filozofuješ...

          Jezdec sám je pouze část úspěchu... Samozřejmě, že pro úspěch musí riskovat a brát osud do vlastních rukou => To pak způsobuje tření...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tak to má byť,.. ...všetko je to o aute a o taktike, ak sú jazdci rovnocenní, preto treba aby Lewis spozornel aj po stránke taktiky a nevenoval sa len autu a samotnej rýchlosti v kvalifikácii, ale aj taktike, ako mu niekto môže vstúpiť do organizácie prípravy najrýchlejšieho kola v kvalifikácii a zmariť dobrý výsledok a tiež pri výmene pneumatík, kde on bude iniciátorom výmenu a nebude čakať na tím, kým sa im uráči ho zavolať. Predsa na iniciatívu jazdca boxy musia okamžite reagovať, nie sú na výlete, ale v práci a podľa toho sa musia aj správať. 01

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      78.24.10.XXX
      Zastávka v boxech se plánuje s ohledem na různé okolnosti. Je potřeba mít velký přehled o soupeřích na trati a přesný odhad, kde se jezdec po výjezdu z boxů ocitne, jestli třeba nebude bržděn mezi pomalejšími závodníky apod.
      Jezdec takový přehled samozřejmě nemá, proto spoléhat se na jeho pocit, že zrovna teď by mohl být dobrý okamžik vjet do pitlane, není moc dobrý nápad.

      A pokud má být tato poznámka o samostatnosti pilota reakcí na stížnosti Hamiltona ohledně jeho monackého pitstopu, tak by si měl uvědomit, že tým jeho zastávku naplánoval optimálně, protože pitstop v předchozím kole by pro něj byl ztrátou při obou možných variantách -
      1) SC by posléze vyjel a Lewis by se vrátil na 2. místě, sice s větší ztrátou, kterou by v pohodě smáznul v rámci CS fáze. Nic by nezískal, nic by neztratil
      2) SC by náhodou nevyjel (uznávám, že to není příliš pravděpodobné, ale dokud není SC na trati, tak jsou dohady všdy ošemetné) a Lewis by zůstal za Alonsem, který by ho zbrzdil a zvýšil by jeho ztrátu na Nica. Po následné Fernandově zastávce by se vrátil na 2. flek, ovšem s větším odstupem na Nica. Tedy opět zisk nula, akorát starosti navíc.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        To je dost odvážné tvrzení...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Co je na něm odvážného. Stačí záznam full race z youtube, tužka, papír a sledovat čas. Z předchozích kol získáš data ohledně doby průjezdu mezi Rascasse a St. Devote. V průběhu zastávek si u pilotů ověříš, jak dlouho jim ten samý úsek trvá, pokud to vezmou přes pitlane. Tím zjistíš časovou ztrátu v boxech.
          Potom je potřeba zjistit, kde byli inkriminovají jezdci v době havárie a v době vyhlášení SC fáze. A to jde dohledat, resp dovodit dle odstupů jednotlivých jezdců.
          No a pak už to všechno do sebe zapadá.

          Jak říkám, stačí sledovat a počítat ;)

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        A načo to píšeš mne,.. ...pošli to Lewisovi. Iste sa ti poďakuje ! 11 18 Pošle ti zato balík plný koláčov, ktoré piekla v lese Medvedica. 18

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Je to logické. Majú bojovať, ale nesmú poškodiť tím. Ale rád by som videl trebárs Hamiltona ktorý by povedzme nemal šancu na titul, či by pusti pred seba Rosberga aby vyhral titul.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      A proč myslíš, že by to neudělal? Ve F1 jsi buď mistr světa nebo nic. To že jsi celkově druhý už nikoho nezajímá a piloty Alonsova, Hamiltonova, Vettlova atd. kalibru už tím tuplem ne. Takže podle mě s tím žádný problém mít nebude.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        88.80.244.XXX
        Dosť pochybujem, že by chcel dobrovoľne prehrať za akýchkoľvek okolností.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • FoxPw

      213.192.37.XXX
      Taková situace nejspíš nenastane, protože před ostatními mají takový náskok, že mistrem bude jeden z nich a týmovou režii nebudou potřebovat.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    88.101.150.XXX
    Myšlenka Tak je to od nich(mercedes) hezké,že se prozatím snaží přistupovat k jezdcům a jejich závodění rovnocenně.Jen škoda,že takovýto přístup si může dovolit jen 1 tým díky své dominanci.Ostatní týmy musí vsadit jen na jednoho jezdce,pokud chtějí vyrvat jezdcům Mercedesu titul z jejich rukou, k čemuž samozřejmě ještě může dojít. Ale zpět k T.W. -je jasné že Mercedes potřebuje i rozšířit základnu fanoušků a pokud dodrží po celou sezónu,a záměrně říkám celou, to co nám dokola opakují tak určitě přetáhnou některé fanoušky i když by třeba mohli splakat nad vejdělkem. Třeba pro mě, a snad nejsem sám,je podstatné dodržení slova ale chápu že celej ten dnešní kolotoč F1 je prostě jen obchod a takováto prohlášení jsou jen součástí obchodu a vlastně i hry s city nás lidí co do toho mnoho nevidí. Tak nepodléhejme snadno a přemýšlejme.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Luke

    86.49.147.XXX
    A když na něj přece jen dojde... Tak co pak? Nepřeji jim to, ale pokud spolu budou pořád těsně bojovat tak k němu nakonec dojde. Takže se hloupě ptám. Co s tim udělají? Zavedou TR? Dostanou pokutu? Nebo jen tytyty... Nejak si neumím představit co se skrývá pod slovíčkem "Tolerovat"17

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      nejspíš dojde na "multi 21" 11

      ale vážně.. viděli jsme loňský Sepang kdy Nic Lewise nesměl předjet. Takže to bude asi tak, že mohou závodit, ale žádný přímý souboj na dráze

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        81.19.3.XXX
        nesměl ho předjet, protože mu docházelo palivo a rosbergovi za ním taky, takže byli oba nucení šetřit ;-)

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama