DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton se chová jako malé dítě. "Nicovi měl pogratulovat," nechápe Lauda

Nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda hovoří o těžké situaci, kterou se svými jezdci prožívají. Nehovoří spolu a Lewis Hamilton odmítl pogratulovat vítězi Velké ceny Monaka, svému týmovému kolegovi Nicovi Rosbergovi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton se chová jako malé dítě. "Nicovi měl pogratulovat," nechápe Lauda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 171, poslední 27.05.2014 19:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 32 lidí) 26.05.2014 15:17
Lewis Lewis si v Barceloně pomohl malým podvodem… »
» Hr3bec (Hlasovalo 25 lidí) 26.05.2014 11:58
Rozebírat Rosberga zda to udělal či neudělal … »
» zipp (Hlasovalo 24 lidí) 26.05.2014 11:01
Nefér boj Taky si myslím, že kdyby Nico neudělal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • anonym

                88.131.62.XXX
                To by nehrozilo, kdyby zajeli do boxů hned po nehodě. V dalším kole to měl Lewis docela o prsa.

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Kdyby poslali v prvním kole jen Lewise, následovali by je logicky všechny týmy. A protože by jediný Nico jel pomaličku za SC a ostatní po výměně s odstupem naplno, neměl by to Nico o prsa, ale propadl by se možná doprostřed pole. Tento scénář postrádá logiku a byl by výhodný jedině pro Lewise. To by byla TR jako vystřižená z učebnice.
                  Mohli je povolat oba o kolo dřív, ale nebyli si jistí výjezdem SC. Evidentně nebyli sami, když i ostatní týmy s výměnou čekali a měli na rozhodování o 10-30s víc času. Všichni jsou blbci? 03

                  + 9 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          78.24.10.XXX
          TR by se právě projevila, kdyby podsekli Nica v boxech před CS fází, to by byl podraz na lídra.
          A v předchozích závodech nebyly ty strategie pro Nica výhodnější. To jen tak Mercedes mluví, aby vypadal líp před fanoušky a médii. Skutečnost je taková, že rozdílnou strategií ty auta od sebe na významnou část závodu oddělí, aby spolu oba jezdci nebyli třeba v permanentním souboji - což třeba v Bahrajnu hrozilo. Piloti pak nejedou optimální stopu, zvyšuje se spotřeba, více se namáhá pohonná jednotka apod.
          Pokud jede jeden z pilotů strategii prime - prime - option a druhý prime - option - prime, tak jsou ve výsledku stejné, pouze se v průběhu závodu jinak rozloží jednotlivé časy kol. Jiné by bylo, pokud by provedli to, co ferko v Barceloně Kimimu, ale k tomu se zatím Mercedes nesnížil.

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Pěkně napsané. 01

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • zeto

            195.113.70.XXX
            Rozhodně ty strategie takto rozložené ve výsledku stejné nejsou, už třeba proto, že je auto na konci o dost lehčí.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              To jen znamená, že auta na obou směsích jsou o něco rychlejší a vydrží o něco víc kol. Kde je ta výhoda jedné z nich? A které?

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                88.131.62.XXX
                Když použiješ dřív měkké, máš těžší auto, dřív je zničíš. Pak musíš dřív pro tvrdé a si delší dobu pomalejší. Jednoduché, ne?

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ano a stejně tak při těžším autě dřív zničíš i ty tvrdé a musíš jet dřív pro ty poslední měkké a musíš pak jet s nimi delší dobu, víc je šetřit a jet pomaleji. Není v tom rozdíl, pokud do to něco nezasáhne (déšť, SC atd.). Jo je to jednoduché, že?

                  + 6 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • anonym

            88.131.62.XXX
            Já bych řekl, že mít na konec závodu měkké pneu a ten druhý tvrdé, je sakra velká výhoda.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Pokud se díky měkčím dostaneš při pitstopu před kolegu, pak je to naopak. Protože pozici můžeš ubránit i na horších gumách, ikdyž jsi pomalejší.
              Takže kdyby v Bahrajnu dostal při 2.stintu měkčí Nico a stihl se na nich dostat před Lewise, byla by siutace opačná a mohli bysme tu diskutovat, jestli by Lewis Nica předjel. 03

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.24.10.XXX
              Pokud jsi s pneumatikami správně zacházel a v předchozím stintu na měkčí sadě vyjel náskok, tak žádnou "sakra výhodu" nevidím.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Kdyby to bylo výhodné strategické rozhodnutí, tak by to bylo vyhodné i pro Nicka a nejen pro Lewise, nemyslíš ?

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Hr3bec

        Hr3bec

        85.135.106.XXX
        A když už mluvíš o nefér....(opomenu spekulace, že ham měnil nastavení motoru ve Španělsku a Ros měl to samé udělat už v Bahrajnu)...tak přijde ti fér, že nechávají Rosberga studovat data od Lewise a zlepšovat si podle toho setupy? Rosbergovi hraje vedení Mercedesu do karet tím, že tohle to povolují a navíc maj jednoho stratéga lol....to je fail jako hrom a tvrdí nám jak nejsou otevření a přitom maj díky tomu jasnou TR :-D Ale zatím to vypadá, že jakoby jen pro jednoho pilota výhodnou...

        + 4 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Sám Hamilton se údajně za tuto hlášku omluvil a přiznal, že si studují telemetrie už dlouho navzájem. A ono je to logické, dělají to ve všech týmech už od minulého století. Jediného Lewise napadlo nad tím fňukat na twitteru. 20

          + 12 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • zeto

          195.113.70.XXX
          Pravda je, že jeden stratég je prostě týmová režie jako prase.

          + 1 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • fo-ol

    89.176.25.XXX
    presne lauda to presne vystihl. skvelej jezdec, jiste lepsi nez rosberg, ale tohle chovani by si vazne moh odpustit

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dawes

    78.102.238.XXX
    Alonso... ...ho měl už v roce 2007 přečteného a proto takové extempore ze sztany Alonsa. Nedivím se.

    + 15 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      To byl ten ročník, jak s dablmajstrem nováček Lewis hned v prvním roce zametl a Fernando skončil v konečném pořadí až za ním? 12

      + 18 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Jo, takhle to dopadá, když se potkají dva kohouti na jednom dvorku. Díky tomu se radoval s titulu Kimi, pokud si dobře pamatuji.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama