DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton se chová jako malé dítě. "Nicovi měl pogratulovat," nechápe Lauda
Nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda hovoří o těžké situaci, kterou se svými jezdci prožívají. Nehovoří spolu a Lewis Hamilton odmítl pogratulovat vítězi Velké ceny Monaka, svému týmovému kolegovi Nicovi Rosbergovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton se chová jako malé dítě. "Nicovi měl pogratulovat," nechápe Lauda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:39 26.05.2014 93.99.87.XXXKdyby poslali v prvním kole jen Lewise, následovali by je logicky všechny týmy. A protože by jediný Nico jel pomaličku za SC a ostatní po výměně s odstupem naplno, neměl by to Nico o prsa, ale propadl by se možná doprostřed pole. Tento scénář postrádá logiku a byl by výhodný jedině pro Lewise. To by byla TR jako vystřižená z učebnice.
Mohli je povolat oba o kolo dřív, ale nebyli si jistí výjezdem SC. Evidentně nebyli sami, když i ostatní týmy s výměnou čekali a měli na rozhodování o 10-30s víc času. Všichni jsou blbci?
-
-
-
-
-
Chasnik
14:22 26.05.2014 78.24.10.XXXTR by se právě projevila, kdyby podsekli Nica v boxech před CS fází, to by byl podraz na lídra.
A v předchozích závodech nebyly ty strategie pro Nica výhodnější. To jen tak Mercedes mluví, aby vypadal líp před fanoušky a médii. Skutečnost je taková, že rozdílnou strategií ty auta od sebe na významnou část závodu oddělí, aby spolu oba jezdci nebyli třeba v permanentním souboji - což třeba v Bahrajnu hrozilo. Piloti pak nejedou optimální stopu, zvyšuje se spotřeba, více se namáhá pohonná jednotka apod.
Pokud jede jeden z pilotů strategii prime - prime - option a druhý prime - option - prime, tak jsou ve výsledku stejné, pouze se v průběhu závodu jinak rozloží jednotlivé časy kol. Jiné by bylo, pokud by provedli to, co ferko v Barceloně Kimimu, ale k tomu se zatím Mercedes nesnížil.-
-
-
-
Mike17
14:58 26.05.2014 93.99.87.XXXAno a stejně tak při těžším autě dřív zničíš i ty tvrdé a musíš jet dřív pro ty poslední měkké a musíš pak jet s nimi delší dobu, víc je šetřit a jet pomaleji. Není v tom rozdíl, pokud do to něco nezasáhne (déšť, SC atd.). Jo je to jednoduché, že?
-
-
-
-
-
Mike17
15:02 26.05.2014 93.99.87.XXXPokud se díky měkčím dostaneš při pitstopu před kolegu, pak je to naopak. Protože pozici můžeš ubránit i na horších gumách, ikdyž jsi pomalejší.
Takže kdyby v Bahrajnu dostal při 2.stintu měkčí Nico a stihl se na nich dostat před Lewise, byla by siutace opačná a mohli bysme tu diskutovat, jestli by Lewis Nica předjel.
-
-
-
Hr3bec
14:06 26.05.2014 85.135.106.XXXA když už mluvíš o nefér....(opomenu spekulace, že ham měnil nastavení motoru ve Španělsku a Ros měl to samé udělat už v Bahrajnu)...tak přijde ti fér, že nechávají Rosberga studovat data od Lewise a zlepšovat si podle toho setupy? Rosbergovi hraje vedení Mercedesu do karet tím, že tohle to povolují a navíc maj jednoho stratéga lol....to je fail jako hrom a tvrdí nám jak nejsou otevření a přitom maj díky tomu jasnou TR :-D Ale zatím to vypadá, že jakoby jen pro jednoho pilota výhodnou...
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek