DISKUZE K ČLÁNKU Briatore: F1 je stejně rychlá jako GP2, není divu, že se publikum odvrací

Někdejší šéf týmů Benetton a Renault, Flavio Briatore, zavzpomínal na staré časy a aktuální dění v F1 zkritizoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Briatore: F1 je stejně rychlá jako GP2, není divu, že se publikum odvrací

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 26.05.2014 18:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 26.05.2014 12:08
Tak se podívej na výsledky předposlední kvaldyz… »
» SebVonVett (Hlasovali 2 lidé) 26.05.2014 02:00
Briatore je plácal, ale v tomto má pravdu. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vydieť,... ...veľkohubí Briatore to zase raz pohnojil, bez toho, aby si pozrel časy a preto sa ani nečudujem, že skončil tak, ako skončil.02

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Briatore si lieči mindrák, že ho pre neférovosť vyhodili.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.81.208.XXX
    "... jsou přesně tak rychlí, jako auta GP2"

    Opravdu? Nejlepší časy GP2:
    Q 1:21.433
    R1 1:23.008
    R2 1:23.900

    A teď F1 úmyslně okleštěná o Kimiho nejrychlejší kolo:
    Q Rosberg 1:15,989
    R Ricciardo 1:19,252

    I průměrné kolo F1 je rychlejší než nejrychlejší závodní kolo GP2 a to se bavíme o Monaku, které GP2 přilepšuje. Takže to srovnávání s GP2 jsou jen kecy. I nejpomalejší auto z F1 rozseká nejrychlejšího z GP2 na maděru. Dokonce i v Monaku.

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Tak se podívej na výsledky předposlední kvaldyz Barcelony. Vítěz kvaldy GP2 by skončil tuším 14 v kvaldě F1 a to za stejných podmínek. A pokud si dobře pamatuji, tak více jak deset vozů GP2 zajelo kvaldu rychleji než Caterham a Marussie !!!

      Takže tvé poslední dvě věty jsou trošku mimo. Ono jde totiž o to, že aerodynamika GP2 je už výkonnější než ořezaná F1. V monaku i když se jede na plná křídla, tak rozhoduje mechanická přilnavost, která naopak F1-čkám pomáhá a samozřejmě větší výkon motoru.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Aneb když budu chtít, vždycky si dokážu nějaká čísla vybrat tak, aby mi posloužila jako důkaz pro v podstatě libovolné tvrzení. 03

        Vítěz Q GP2 v Barce by byl 18. před Maruškami a Caterhamy a rovnou 13 jich bylo rychlejších než poslední z F1. A co? V Q v Bahrainu zase byly všechny F1 rychlejší než vítěz, ale to je úplně jedno, protože Q není R. Podívej se na závodní rychlost...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jožo

      90.177.186.XXX
      Na druhé straně je fakt, že když uvážíme náklasdy F1 a porovnáme to s náklady GP2, tak fakt stojí těch šest vteřin za ty prachy?

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Ale to přece není o těch několika vteřinách. GP2 je unifikovaná série, F1 ne a nikdo ji unifikovanou nechce. I na to málo, co je unifikované/standardizované se při zavádění nadávalo a fanouškům se to nelíbilo. Takže buď chceme rozmanitost a pak to bude stát nekřeťanské peníze, nebo chceme tvrdě šetřit a budeme muset překousnout mnohem větší unifikaci. Tak či onak je F1 pořád nejrychlejší okruhová disciplína.

        Navíc, a už mě to nebaví dokola opakovat, auta nemohou neustále zrychlovat. Po nějakém čase jim FIA vždy musí přistřihnout křidýlka, aby zachovala bezpečnostní standardy. Není problém udělat auto a pravidla, aby byly časy klidně o 15 % nižší. Jenže kde by taková auta jezdila? Současné bezpečnostní prvky jak samotných vozů, tak okruhů, jsou kalkulované na nějaká rychlostní maxima, která nelze překročit aniž by došlo k drastickému snížení bezpečnosti. Jenže snížení bezpečnosti si FIA nemůže dovolit.

        Jak už tu někdo jednou trefně poznamenal, problém není, že by byla F1 pomalá, problém je, že GP2 je příliš rychlá. 03

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • SebVonVett

    SebVonVett

    79.127.137.XXX
    Briatore je plácal, ale v tomto má pravdu. Cesta, kterou se dnešní F1 vydala, je naprosto sterilní a špatně nakreslený komix. Na topspeedu jsou "moderní krasavice" efektivnější, zatímco v zatáčkách jsou jak autobus. Designové kreace a poutavé zvukové kulisy, budou jistě tou nejlepší pozvánkou na "strhující a napínavé bitvy", nejlepší za posledních 15let. Smutný příběh.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no ty jeho auta by dneska byl přežitek, stejně jako on, pravda je že by mohli porychlit alespoň o 5 sekund, takže poladit průtokoměry a jedem

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      5 sec asi nedají, to by museli museli nechat otevřený vývoj motoru a postupně snižovat váhový limit...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    Kecy Briatore plácá. Nejrychlejší vůz GP2 v kvalifikaci i letos ztrácel na pole v F1 téměř 6 vteřin.

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Prostě Ital... Když tam byl on, tak všechno bylo úžasné, ale teď to stojí za h*vno...

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Dlhy

      188.123.100.XXX
      inymi slovami, aj keby naskrze dovolili startovat celemu startovemu polu gp2 v pretekoch f1, skoncili by rozbity na kusky, padrt, prasok. najlepsi by dostali 5-6 kol, ak by nebol SC tak kludne 8

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    94.113.144.XXX
    Zatracena pravda... dnesni F1 je opravdu uboha, tragicka a pomala...se je umele a sterilni...chapu fandy Merglu , konecne vitezi ale f1 jako takova je jedna vlka fraska...proste opravdove fandy toto nepobavi...tohe je f1 pro deti...

    + 11 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Takhle na trati se závodí, maximálku mají konečně důstojnou a co se týe hlavního cíle tj. úspora paliva, tak cíl splnili... Není to o nic horší než to bylo loni. Pochopitelně Mercedes dominuje jak RB nikdy, ale to je daň za brutální změnu pravidel... Příští rok se to srovná... Mercedes, RB a Ferrari budou bojovat na čele...

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    213.195.228.XXX
    Typický Ital... Žvaní a maže med kolem huby... Nebylo to tak růžové. Hodně závodů bylo nudných a sterilních, předjíždělo se jen v boxech... Ne vždy, ale většinou... V současné době to nemá F1 lehké, těžko najít kompromis mezi diváckou atraktivitou a tou konstruktérskou...

    + 9 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama