DISKUZE K ČLÁNKU Monacká kvalifikace pro Rosberga a Hamiltona

MONAKO - KVALIFIKACE; Týmy se v kvalifikaci seřadili v pořadí Mercedes - první Rosberg, druhý Hamilton, Red Bull - třetí Ricciardo a čtvrtý Vettel, Ferrari - pátý Alonso a šestý Räikkönen. Nico Rosberg na konci tréninku zaváhal a vyjel mimo trať, přesto mu prvenství neušlo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monacká kvalifikace pro Rosberga a Hamiltona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 26.05.2014 20:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 16 lidí) 24.05.2014 15:10
:-D Jasný nepoškodil, jen ostatní museli zrušit… »
» Hr3bec (Hlasovalo 15 lidí) 24.05.2014 15:09
No pěkný.. tak jestli se chce Rosberg takhle… »
» Hr3bec (Hlasovalo 14 lidí) 24.05.2014 15:16
Meďáky jezdí jak po kolejích a najednou takový… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Witt

    86.49.23.XXX
    Názor 1. Kdo sledoval volné tréninky i první a druhou část kvalifikace, tak ví, že Rosbergovi to tento víkend jelo dobře, chyby moc nedělal, můj dojem je ten, že v tom posledním měřeném kole už musel mít hodně dobrý přehled o limitech jednotlivých zatáček.
    2. Určitě věděl, že není posledním vozem na trati a když tam vjel do té odstavné zóny, měl zajet na její konec k levému kraji a zastavit. Při průjezdu Lewise už mu zadek pomalu trčel do trati, jak se snažil couvat, což je podle mě nepochopitelné a když vím, že za mnou jedou rychlé kolo další auta, proč budu v MONAKU couvat zpátky na trať?
    3. Data můžou říkat cokoliv, Rosberg může říkat cokoliv, ale celý víkend jezdil čistě a hodně rychle a najednou mu to nevyjde a i kdyby, najednou má velkou potřebu tlačit auto zpátky do cesty.
    4. Hamilton to mohl zkusit risknout a tlačit dál. Kde je odstavené auto viděl, tu zatáčku by nějak ukecal, jak říkal na Sky Davidson, pak je pomalý úsek a tuším, že v tunelu už by nebyl problém.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    80.82.146.XXX
    F1 je těžce v tahu. Časy jako GP2, nejlepší čas této série by stačil na střed pole F1. GP 2 by nemělo porazit žádný vůz F1. Je to ostuda, když vezmeme, že F1 by měla být vrcholem motosportu. A o zvuku ani nemluvím. Ať mi někdo neříká, že se mu nový zvuk líbí, takové řeči, že si zvykneme. Musí být opravdu hrozné porovnat tento zvuk na živo. Vím, že to není jen o zvuku, ale ten loňský opravdu dával adrenalin. Ono totiž je rozdíl točit 18 000 otáček , nebo 10 500. Další věc která mě osobně vadí, zákaz vývoje motorů. Vždyť nová technologie měla být výzvou, nebo se pletu? Tak proč zákaz vývoje.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      novy zvuk sa mi vyslovene paci a s casmi (zvlast v monaku, na tak kratkej trati toto nie je prvy krat ze casy gp2 tu su konkurencieschopne) ziadny problem nemam..uz sa tesim na monzu kde to budem pocut nazivo, ale vzhladom na to, ze na f1 som ani doteraz nechodil kvoli tomu neznesitelnemu(!) rachotu, myslim ze budem spoko. a podla mna by nielen mala byt, ale f1 skutocne je vrcholom motosportu... aj pred 50 rokmi, aj teraz.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Icewoman

        Icewoman

        178.255.168.XXX
        Nesnesitelnému rachotu? To byla nádhera, když se burácející smečka přehnala kolem 04 . Mimochodem - když jsi doteď nechodil, jak můžeš vědět, že to byl nesnesitelný rachot?

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          spíše to myslel tak, že na F1 chodil ne z důvodu rachotu..

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001447

          uzivatel001447

          188.123.100.XXX
          tak po svojej prvej skusenosti som si uz nikdy potom nezabudol so sebou zobrat stuplne do usi. nie vsetci ich samozreme potrebuju, ale sudiac podla toho, ze ludia okolo ich maju tiez, nebudem jediny komu ten zvuk robil problemy.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            Mr.B

            90.176.164.XXX
            Rozdíl je ten, že loňský vysoký hluk jsi mohl lehce utlumit, kdežto současný zvuk si těžko zesílíš.05

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • fool

      89.176.25.XXX
      Vzdyt ten lonsky zvuk nikdo nazivo neslysel, vsichni meli v usich tlumice :)

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000922

    uzivatel000922

    195.28.75.XXX
    Práve som sa pozeral na analýzu, ktorú robil Anthony Davidson na SkySports pred chvíľou. Porovnával Rosbergove pole position kolo a kolo, v ktorom "zaparkoval". Z analýzy vyšlo, že Rosberg v parkovacom kole išiel úplne inak, ako v jeho pole-position kole, napríklad v zákrutách okolo kasína išiel v PP kole na stupňoch 6-5-4, pričom v tom parkovacom išiel 6-5-4-3-4, potom v prvej zákrute išiel mimo ideálnu stopu na vstupe do nej a tak isto aj na výjazde z nej. Anthony to napokon zosumarizoval tak, že Rosberg vôbec nebol sústredený na to kolo, v ktorom "zaparkoval", čiže ani nepomýšľal na zlepšenie svojho času.

    No urobte si z tohto názor aký chcete, ale ten môj sa týmto len potvrdil, že si to Rosberg pekne zariadil do zajtrajších pretekov.

    Pripájam aj Youtube odkaz na analýzu

    https://www.youtube.com/watch?v=m2nBODGy5Eo

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.208.XXX
      Podle mě zbytečný povyk pro nic. Je tam jasně vidět, že víc riskoval a ze začátku byl i o fous rychlejší (ani nepomýšľal na zlepšenie svojho času?), pak udělal dost velkou chybu v Massenet (už v nájezdu), to ho rozhodilo a jak se snažil získat ztracený čas zpět, podělal i brzdění do Mirabeau. Normální přemíra snahy a následná ztráta koncentrace, jakých už jsme viděli spousty.

      Kdyby se na to po netrefení brzdného bodu vykašlal a místo záchrany auta to poslal do bariéry (což by dle vlastních slov udělal Davidson), nikdo by ani nepíp. Ale kdo chce psa bít...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000922

        uzivatel000922

        195.28.75.XXX
        Pozri sa, aj tak si to každý vysvetlí po svojom. Každopádne sa strašne teším na závod, myslím že to bude ešte zaujímavé 01

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Jde vidět, že podobně jako Dlhý umíš anglicky prd. Davidson celou dobu tvrdí, že to neudělal úmyslně.. rýpe pouze Herbert, který to dělá šaškovsky s nadsázkou.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Rosberg penalizován nebude ..

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pomfir

    pomfir

    89.103.27.XXX
    Nerozumím některým názorům Sledoval jsem kvalifikaci na netu Nova sport a pak Dajto, Slováci dávali tiskovku a bylo vidět rozladěnost H. Ovšem vše bylo korektní, proto nerozumím názorům diskutujících, kteří se cítí být sudími.
    Na vše KOLEM ZÁVODU,je komise a pokud uznají R., že udělal chybu úmyslně tak ať jej osolí. Ale dokud není takový výrok komse soudím, že je odsuzování R. předčasné .Jezdí se za stejných podmínek ve vysokých rachlostech a chyba podobná se stát může.
    Opakuji až uzná komise, že to bylo úmyslné, je takový čin závodníka opovržrní hodný ale do té doby je vítězem a v právu.
    Zítra si to opět rozdají jako vždy a tak prosím čekejme na výroky komise a neodsuzujme R. za to že udělal chybu, dyk stačí chvilka nekoncentrovanosti a chyba je na světě... DĚKUJI04

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.97.XXX
      diskuze je od slova diskutovat. Takže tu své názory říci můžeme 04 Podle toho co říkali na Sky si to samé myslí i mnozí šéfové týmů.. takže i oni mají být potichu?

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        Jedna věc je říct názor, druhá věc je pouze na základě svých nepodložených domněnek něco či někoho odsuzovat...

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Prokop S.

          Prokop S.

          89.102.97.XXX
          jenomže některé věci ukazují na to, že to Nico mohl udělat záměrně..

          + 7 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Raider

            85.70.74.XXX
            Ale dokud mu to někdo nedokáže, tak existuje věc, která slyší na jméno presumpce neviny...

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.97.XXX
              a dokud to nikdo nevyvrátí, můžeme sdělovat své názory a diskutovat o nich. To je věc, která slyší na jméno svoboda projevu...

              + 10 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Raider

            85.70.74.XXX
            Spíš by se dalo polemizovat o tom, zda bylo vyvěšení žluté vlajky půlminuty před koncem nutné, když Rosbergovo auto v únikové zóně bezpečnému provozu na trati nijak nebránilo.

            + 8 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama