DISKUZE K ČLÁNKU Button: Mezi Hamiltonem a Rosbergem brzy vypukne slovní válka

Jenson Button se domnívá, že se Lewis Hamilton bude snažit svého týmového kolegu Nica Rosberga vyvést z rovnováhy, aby získal psychologickou výhodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Mezi Hamiltonem a Rosbergem brzy vypukne slovní válka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 22.05.2014 07:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 17 lidí) 19.05.2014 12:56
slovní válka? pokud bude Lewis ještě chvíli… »
» Mr.B (Hlasovalo 15 lidí) 19.05.2014 12:58
To je pravda, ten "ksicht" v… »
» Mr.B (Hlasovalo 13 lidí) 19.05.2014 12:57
Síla Mercedesu Mercedes má aktuálně takovej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Je to vrchol nechutnosti čo predvádza...najprv označí nováčika za problém Mclarenu a teraz si otvára ústa tam kde nemá ... už mu asi RON dal najavo, že pôjde papá a krúženie bez pridanej hodnoty nech si berie so sebou niekam inam ...FUJ jak ma nasr...10

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no button by měl začít zvažovat odchod, když ne kvůli sobe alespoň kvůli mě, nevim co si namlouvá, chytil hamiltona v krizových letech, kdy měl problémy sám se sebou a ne s knoflíkem, takže nevim čemu se to jenson jen smál, kdyby se mu měl postavit letos místo rosberga, tak by byl uplně mimo věčně v soubojích s redbullem apod, jinak rosbergovi všechna čest, ale tohle se udržet nedá a jestli udělá letos nakoplýho hamiltona tak ten titul bude pro mě víc než ty čtyři vettelovy

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.234.45.XXX
    Button předpovídá psychologické hrátky mezi jezdci Mercedesu?
    Jestli to řekl stejný Button jako ten, co za jedinou konkrétní příčinu letošní slabé formy označil jen Magnussena protože nenosí data a je nezkušený, nebo ten který veřejně vyhlašoval před příchodem Péreze jak si buduje tým kolem sebe...tak to bude asi pravda. Hňup je to....12

    + 31 / − 36

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    jeden z mala pripadov (okrem pr vyhlaseni co mu pisu v mclarene) kedy by jenson urobil lepsie a radsej sa vobec nevyjadroval. od jazdca mclarenu (ktory sa topi v bahne) by som ocakaval ze sa nebude zaoberat situaciou v mercedese ale situaciou v mclarene. je to inak umelo podporovana kauza plna spekulacii a zbytocne sa jej venuje v mediach tolko pozornosti

    + 19 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Novinář se ho zeptal, on odpověděl. Co je na tom špatně? 20

      + 19 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dlhy

        188.123.100.XXX
        mozno som len ja naivny idealista, ale od pilota mclarenu v sucastnej dobe by som ocakaval nejaku takuto odpoved " prepacte, ale toto su spekulacie ktore ma absolutne nezaujimaju, momentalne mam plnu hlavu toho ako zlepsit auto aby sme mohli cim skor vyhravat."
        a to by som este rad videl tu otazku ktoru mu polozili ze sa tak kvetnato rozhovoril. skor si myslim ze je to tak, ze v tomto pripade ide o pozornost, ktorej vacsina jazdcov nema nikdy dost.

        + 10 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Je zajímavé, že se pod každým článkem neustále kritizuješ svůj "oblíbený" McLaren.

          + 15 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.189.XXX
          Tady přece nejde o spekulace, ale Buttonovu zkušenost s Hamáčem, tak řekl novinářům svůj názor. Samozřejmě si Button do Hamáče trochu rýpl, taky bývali rivalové, ale možná má pravdu a soutěživý egoista Hamáč nějaké narážky mívá.

          + 6 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    85.193.24.XXX
    Síla Mercedesu Mercedes má aktuálně takovej odstup, že je úplně jedno na jaké trati se zrovna jede. Někde je ten odstup o něco větší, jinde zase menší. Ostatní mají šanci vyhrát, jedině když oba Mercedesy z nějakého důvodu ze závodu odstoupí (technická porucha, srážka, atd.).

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    slovní válka? pokud bude Lewis ještě chvíli podávat takové výkony, jako doposud a nedá Nicovi šanci se vzpamatovat, tak nebude slovní válka nijak nutná, protože na Nicovi začíná být frustrace zřejmá již nyní...03

    + 17 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      85.193.24.XXX
      To je pravda, ten "ksicht" v Barceloně mluvil za vše.

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Každý mluví jak v Monaku nebude hrát roli výkon motoru...ale já si naopak myslím že bude. Pamatuji si rok 2001 či 2002 kdy Williams dosahoval s BMW největších výkonů a sedsakramensky se to na GP Monaka podepsalo. Williamsy startovali tuším z prví řady a zvítězil Montoya. Takže si myslím že pokud má Mercedes největší výkon tak mají logicky i největší šance.

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jasně že bude, chápu jak to myslíš. Ale na kterém okruhu bude hrát výkon motoru podle tebe menší roli? Proto ta tvrzení: v Monaku je RELATIVNĚ nejméně důležitý, má nejmenší podíl na výkonnosti ve srovnání s aerodynamikou např., ale neznamená to, že by nebyl důležitý nebo nehrál roli.

      + 13 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Raider

        85.70.74.XXX
        Já bych neřekl, že v Monaku hraje aero výrazně větší roli než motor. Aerodynamický přítlak se projeví hlavně v rychlých zatáčkách a těch v ulicích Monte Carla moc nenajdeme. Podstatou úspěchu jsou věci ze starých časů - mechanický grip a trakce na výjezdu ze zatáček...

        Možná, že právě tady by si McLaren mohl sáhnout po delší době na body, po mechanické stránce nemají vůbec špatné auto.

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Hodnej

      188.175.48.XXX
      V roce 2001 dojely Williamsy 5. a 7., v roce 2002 3. a 17., přičemž pokaždé byl lepší R. Schumacher.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.175.48.XXX
      Nejspíš si to pleteš s rokem 2003

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Logicky - rozdíly v maximálním výkonu motoru se projeví až při jízdě na plný plyn, takže se stačí podívat, kolik cca % které trati se jezdí pod plným plynem a je jasno - v Monaku nás výkon motoru trápit nebude. Samozřejmě bude hrát roli ovladatelnost v nízkých otáčkách, ale rozhodně ne špičkový výkon.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama