DISKUZE K ČLÁNKU Smedley: Red Bull má ohromně působivé auto, brzy může mít na Mercedes

Rob Smedley věří, že letošní vůz Red Bullu, RB10, je působivé auto a pokud dokážou z motoru Renault získat vyšší výkonn, brzy mohou být rovným soupeřem Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Smedley: Red Bull má ohromně působivé auto, brzy může mít na Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 22.05.2014 21:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000733 (Hlasovalo 17 lidí) 17.05.2014 11:08
Stejně jako nikdo nechápe co drmolíš ty 02»

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    90.177.181.XXX
    O PK už je dávno rozhodnuto, maximálně pokud by Mercedesy nedojížděli a tomu nevěří snad ani největší pessimisti a o PJ si to rozdá Hamilton s Rosebergem a to pouze v kvalifikaci, na draze uz neuvidime zadny souboj 1v1 jako to bylo ted v barcelone, vsechno bude dopredu napocitane a vymyslene aby se nepotkali, protoze je lepsi reklama vyhrat vsechny VC, nez nechat Xkrát zdemolovat obe auta v soubojich.... vsechno okolo jsou jen PR kecy od Mercedesu za 4-5 zavodu bude jasnou 1 Hamilton

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bob ale nepovedal,... ....ktoré auto, či to Danielovo, alebo Sebastianovo, lebo tie autá neboli rovnaké. Seb sa vrátil k starému šasi a Daniel išiel z novým, tak teraz mi nie je jasné o čom to vlastne Bob drmolí !18 11

    + 1 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dlhy

    188.123.100.XXX
    ale isteze nie ze by to nebolo mozne (mozne je vsetko) ale teraz idem po kazdych pretekoch pocuvat ake ma redbul tutifruti auto a 200 vyjadreni ako kazdu chvilu uz-uz mozu predbehnut mercedes? je mi jasne ze taky smedley do toho asi vidi viac ako ja pred telkou, ale to som si myslel aj o perezovi ktory pustil perlu ze podla neho je redbull uz teraz najlepsi.. a ja stale vidim hamiltona ako na prvom mieste setri benzin a okrem jeho kolegu ho na trati ostatni vidia jedine na starte a vtedy, ked im dava kolo

    + 26 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      jenomže Red Bullu chybí výkonný motor nebo foukáný difuzor,aby se vyrovnal MERCEDESU.
      RENAULT má do Kanady ještě vylepšit motor,tak jsem zvědaví jestli se Red Bull Mercedesu přiblíží.

      + 3 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        To jsou zase teorie...02

        + 9 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.102.65.XXX
        Foukaný difuzor snad nemá nikdo ne, tak co je to za argument? A teorie o výkonech jednotlivých motorů jsou opravdu jen teorie.

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          Renault nikdy neměl výkonný motor,proto tenhle argument.

          + 2 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            92.62.227.XXX
            a výkonnější už mít nebude protože je homologovaný a mají horší technickou koncepci motoru než mergl, takže drobnými vylepšeními softu a paliva to už neztrhnou.

            osobně si myslím že by to mohlo mít dlouhodobý dopad že mergl udělal o třídu lepší motor - hlavně koncepčně - mohl by z toho těžit i následující sezóny a jeho dominance by mohla být horší než ta u red bullu...

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              213.195.228.XXX
              Nedělej si iluze, vývoj probíhá dál, rozhodně mají prostor Mercedes dohnat...

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar

                176.74.128.XXX
                Oni valepšovat mohou, ale nemohou měnit koncepci, a Mercedes má skutečně několik vychitávek které mu dávají oproti konkurenci zásadní náskok. Výkon nědělá jenom samotný spalovací motor, ale i další komponenty, a například výfukové řešení Mercedesu dává jejich motoru o cca. 10-15 konní víc, díky tomu že klade vyfukovým plynům menší odpor a turbo může pracovat efektivněji. A to je jeden z kladů, další vidím ve vhodnějším zakomponování rekuperace. Renault i Ferrari mohou vylepšovat spolehlivost, ale nemohou udělat nový motor, a to může být pro ně problém. A koncepci Ferrari považuji já za nejslabší, což je od takové automobilky celkem překvapivé.

                + 6 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Marik

                  88.101.41.XXX
                  Tak ono není se čemu divit a dost nechápu, ze Ferrari vůbec souhlasilo s těmito motory 1.6l. Přeci jen Mercedes spolu s AMG děla jedny z nejlepších motoru na světe co se výkonu/pružnosti/spotřeby tyče a stejně tak turbokompresory! Takové motory dělají dobre přes 20let a za posledních 2-3 roky odskocily jiz docela výrazně i v konvencich osobních automobilech viz. napr. Novy model CLA 45 AMG a jeho motor: objem 1 991 cm3, kompresním poměrem 8,6:1 s hmotnostní 148 kilogramů. Nejvyšší výkon 360 koní odevzdává při 6 000 otáčkách za minutu, které muže řidič vyhnat ještě o 700 ot./min výš. Vstřikovací jednotky pracují s tlakem 140 barů, samostatné turbodmychadlo typu twin-scroll pak pumpuje vzduch do válců s přetlakem 1,8 baru a litrový výkon agregátu činí respektování hodných 181 koní na litr. Jen pro pořádek - točivý moment 450!!! newtonmetrů je k dispozici od 2 250 do 5 000 ot./min! Z 0-100 ma 4.6s no spíše méně! a spotřeba 7l/100km.
                  Kdyz k tomu přidám 2valce a dojezd pouhých cca 1500km na jednotku bez různých emisních EURO omezeni pak je jasné, kde ten zaklad poměru výkon/spotřeba v F1 vzali..
                  Ukažte mi u Ferrari jediný motor co používají a ma výkon jako Mercedesu 2litr bez toho aniž by spotřeboval +10litru!! Proste šli slepě do změny ve které neměli šanci uspět a to především z podstaty značky samotne kdy Ferrari se na takové motory nemuselo nikdy soustředit a zkušenosti chybí. O hybridech ani nemluvě! Nové SLS AMG jiz dělají i jako čisté elektro!
                  U Renaultu to odpovídá přesně momentálnimu postaveni vůči Mercedesu. To ze maji zkušenosti s 1.6l a mají tak kde čerpat jim na výkon MB proste nestačí! Nemají zádný motor s výkonem přes 150koni na litr ani v osobních automobilech a přes všechnu snahu a zkušenosti s nízkým obsahem efektivity Mercedesu nedosáhnou..
                  Z toho plyne jedno a to je myslím velmi znepokojujici kdyz vidím jak Hamilton ma v za ode nejmenší spotřebu a to i v konci závodu kdy se bráni útokům od kolegy a to ze Mercedes jeste nejel kromě kval. v závodech naplno a kdyby bylo potřeba by dával všem 1.5s na kolo jako v kvalifikaci.. To co oni dostanou z kazde kapky paliva se letos určitě nezmění a leč nerad to říkám je jíž letos rozhodnuto.. Příští sezónu musí dojit k dorovnani nebo adekvatni změně v pravidlech jinak to bude jako za éry Ferrari, Redbullu no možná jeste i větším rozdílem dominance na několik let.. Zde žádné aero ala křídla Redbullu nepomohou!!

                  + 6 / − 32

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    213.195.228.XXX
                    Tohle jsou jen kecy... Absolutně mimo realitu... Ve stylu teď vidím, že se Mercedesu daří, tak si k tomu vymyslím nějakou tu omáčku...

                    Všichni výrobci mají dostatek fin. prostředků, aby si zaplatili odborníky, kteří jim ten nejlepší motor postaví. To, že se jim to nepodařilo je jednak důsledek nesporného faktu, že 1. může být jen jeden... Ale hlavně důsledek toho, že zkrátka nepracovali tak dobře jako u Mercedesu... Jakékoli teorie, že ti a ti mají zkušenost s tím a tím... Či stupidní dedukce jakože např. Ferrari neumí udělat malý motor, když dělá samé 8-12ti válce... Absolutně neplatí...

                    + 31 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • fo-ol

                      89.176.25.XXX
                      vetsina s vami ocividne souhlasi, ja si vsak dovolim oponovat: ty zkusenosti JSOU extreme dulezite a ne ze ne!

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • Libor

        89.190.61.XXX
        Renaultu by pomohlo jedině, kdyby měli tak 2,5l turbo. Mercedes ukázal, jakej mají náskok, protože museli závodit až do konce, 50s nedožene redbull ani do konce sezony. Mají větší náskok, než ferrari 2004.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Mně to přijde jako přání otcem myšlenky... Takové to vyzdvihování 2. v pořadí ať se děje co se děje... Brzo by mohlo začít obviňování Mercedesu z podvodu apod...

      Mercedes je natolik dominantní, že jsem si jistý, že je nikdo nedožene... A je dost možné, že si udrží tu 1 sec až dokonce... Protože ostatní se na to brzo vybodnou a začnou se připravovat na novou sezónu.

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        a co zas budou nová pravidla,že se na to ostatní vybodnou20
        Tohle rozhodně není dobré řešení,protože MERCEDES taky vyvíjí auto 03 a že někdo na nový rok zrychlil o 2 sekundy se my nezdá02

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          To nejsou pravidla, ale zvyklost... Když to nejde, tak raděj přesunou zdroje a začnou se připravovat od základu na novou sezónu... Mercedes nejspíše bude, protože jejich auto funguje skvěle, takže to příští bude evolucí tohoto...

          Když se měnila pravidla na rok 2009, tak všechny zaskočil Brawn a RB. Ferrari a Mclaren měli velké problémy. 2010 patřili mezi špičku. Rozhodně tu bude velký prostor zrychlit...

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            když se mění pravidla,tak to je samozřejmé,že to odpískám pokud se my nedaří.
            Ale jestli jsou pravidla na další rok stejná,tak je to spíše nevýhoda03 Pokud bych vylepšil základ jako nové auto zase my chybí aero detaily.Radši je zlepšit současné auto o půl sekundy a něco se ještě naučit. Než vůbec na něm nepracovat a přesouvat velké usíly na další rok,které stejně ten tým posune maximalně o malí kus dopředu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama