DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Mercedes je mimo dosah

Fernando Alonso se s nevlídným pohledem setkal v Barceloně s novináři poté, co v závodě skončil za vítěznými Mercedesy téměř o jedno kolo zpátky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Mercedes je mimo dosah

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 13.05.2014 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 13.05.2014 12:19
Určitě to nezní hloupě, ale asi s tím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • eR

    62.245.107.XXX
    Mám dojem, že už vím, kde je ve Ferrari zakopanej pes. Oni už 5 let neustále mluví o tom, že musí tvrději pracovat, zvýšit úsilí, zdvojnásobit snahu, což se bezesporu projevilo tím, že management na zaměstnance tlačil a oni byli ve fabrice od rána do večera, možná i víkendy atd.

    Jenže takhle se dá pracovat 2 týdny, ale ne 5 let, protože potom nastoupí syndrom vyhoření, kdy nejdřív šéfovi kecy o zvyšování úsilí přestanete poslouchat (protože beztak už jste v práci od rána do noci a víc už dělat nezvládnete), potom vám začnou být lhostejné výsledky firmy (protože už děláte co můžete) a nakonec vám začne být jedno, jestli vás vyhodí nebo ne (protože jste tak vyčerpaní, že jediné co si přejete je klid). A mezitím, po každém závodě, každou sezónu slyšíte, buď ústy Montezemola nebo Alonsa nebo vyššího managementu, fráze o zdvojnásobení úsilí. Potom se u takového zaměstnance může dostavit další fáze, záchvaty hysterického smíchu, kdy je schopen se vysmát i generálnímu řediteli, která ovšem často končí až na psychiatrii. 03

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tom

      90.182.20.XXX
      Zajímavý názor, o tomhle jsem nijak nepřemýšlel 01
      +1

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Určitě to nezní hloupě, ale asi s tím nesouhlasím. Kdyby dělali špatně svoji práci řadoví dělníci, pak se to projeví na kvalitě součástek (poruchovosti). A v tom problém rozhodně nemají. Spíše tam není ten správný člověk, který vymýšlí konstrukci, nebo odpovídá za správný směr tvorby auta. Něco jako u RB Newey. Samozřejmě i on může být přetížený, ale mám pocit, že to tam vede každou chvíli někdo jiný a u ostatních týmů asi taky dělají od rána do noci.
      Prostě se mi to jako ten správný důvod nezdá, ale je to jen můj subjektivní názor. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        však eR v podstatě mluví o tom stejném co ty. Tohle je o šéfech, o pravomocech, o lezení do zelí, o kamarádíčkování. V RedBullu se tohle ještě nerozlezlo, v Mercedesu mám dojem se to zrovna děje, ale ještě se to neprojevuje, takže Mercedes skvěle sklízí co skvěle zasel, ale McLaren a Ferrari jsou prolezlí skrz naskrz. Těm nepomůže žádný technologický zázrak, ale totální výměna všech vyšších stupňů vedení a to nutně nemyslím i ty na boxové zídce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jasně, pokud myslel konstruktéry a lidi na nich závislé, tak to možné je. Jen si nemyslím, že by se to v posledních 10-20 letech nějak změnilo a věřím, že je to spíš o výberu těch správných lidí. Ale můžu se plést. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Oni šete neprišli vo Ferrari na to,... ...ako v Renaulte, kade vedie cesta, lebo Ferrari je zjavne omedzené palivom, lebo v strede závodu jazdili najrýchlejšie kolá a aj ak Schell vyvinul pre nich nové, čo im zvýšilo výkon o 7 kW, je to stále málo a plešiak Marmoríni zjavne nevie kam s konopy a kde vedie cesta ako dostať s pohonnej jednotky toľko, ako z Mercedesu a ak sa k tomu pridá zlá stratégia výmeny pneumatík, tak je to na stred poľa a to je reálne umiestňovanie nielen Fernanda, ale aj Kimiho, ktorý zjavne nie je s tým spokojný a vo Ferrari ho začínajú dosierať. Ak sa nič nevymyslí a Adrian na konci roku neprestúpi za Tatru zlatých makarónov, tak aj na rok sú pochovaný, lebo tu okrem Mercedesov budú určite dominovať aj McLareny s pohonnými jednotkami od Hondy, ktorí to musia ešte túto sezónu nejako pretrpieť a sústrediť sa už teraz na nové auto, pre sezónu 2015. 01

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama